<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sszabi | Adatlap | 434047 | 2011. január 14. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 434046 | 2011. január 10. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 434045 | 2011. január 10. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Uraim ! Nem kimondottan hajós hír, de szeretném megosztani veletek, amit hallottam. 92 évesen meghalt Richard Winters őrnagy a 101-es ejtőernyősök E századának egykori parancsnoka. Róla és az alakulatról szólt az Elitalakulat (Band of brothers) című 10 részes minisorozat. Nyugodjék békében ! ww.msnbc.msn.com/id/41000740/ns/us_news/40982089 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434044 | 2011. január 10. 00:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi! Vannak olyan eredeti képek,(pl. a "B" barbettánál),mikor próbaút előtt van a koszorún egy nagyobb szellőző.A másik képen már ezt a szellőzőt átalakították,a tat felé néz.Gondolom amiatt,hogy a felcsapódó hullámok vízpermetei ne kerüljön be a szellőző rendszerbe,mint ahogy azt az "A" torony távmérőivel is tették és ez zavarta a pontos célzást.Emiatt is szerelték később le róla. Megint tanultam valamit tőled! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
nzo | Adatlap | 434043 | 2011. január 9. 23:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
itt a Fuso papirovemodelarstvi.cz/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434042 | 2011. január 9. 22:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ezeken a páncélos hajókon rengeteg a szellőző. Hála Istennek, a brit hajókon azért nem volt ilyen sokféle és egzotikus formájú. Úgy tudom, hogy a legénység nem is szerette a PoW -t a gyenge szellőző rendszere miatt. Talán a Bismarck ebből a szempontból is jobb hajó volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434041 | 2011. január 9. 13:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi! Ez a szellőző,a főhangár másik oldalán lesz,ugyanis mindkét oldalán volt.Épp tegnap nézegettem,hogy annyi szellőző volt ezen a hajón,hogy eszméletlen.Ha full kész lesz a főhangár (most erre vagyok nagyon beindulva),akkor teszek fel róla egészben képet.De ez még odébb lesz. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434040 | 2011. január 9. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Ez se rossz! Tulajdonképpen hol is lesz ez a szellőzőház? Valahol a hangár közelében? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434039 | 2011. január 8. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 434038 | 2011. január 8. 00:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! A stréber nem őrült, hanem olyan valaki, aki a szorgalmával másokat szivat, vagy legalább is 'kellemetlenkedik', mert bebizonyítja, hogy megvalósítható, amiről a többiek azt mondják, hogy lehetetlen (diákok által használt fogalom). Előre is köszönöm a segítséget... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434037 | 2011. január 8. 00:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi! Annyira elvetemült azért nem vagyok!De értem én a poént!Vicces vagytok Ti Luckyval! SImi! Köszi!Én nem azért építek meg rajta ilyen részletesen mindent,mert őrült vagyok.Épp ellenkezőleg.Ha látok egy modellt,mindig azt nézem meg rajta,hogy mennyire "él".Minél élethűbb,annál jobban tetszik,mert el tudom képzelni magamban,hogy az,hogy is működik-működött valójában.Látom,hogy ez egy elosztó,kapcsolószekrény,lámpa stb. Viccelsz!Naná,hogy segítek!Ez csak természetes!Bárkinek!Ezért is van ez a fórum. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434036 | 2011. január 7. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Ez már majdnem stréberség! Ilyen részletességet... Gratulálok! U.I.: ha Bismarck-ot építek, segítesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434035 | 2011. január 7. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ezután repül egy kört majd leszáll az orr fedélzetre a horgonycsörlő elé...:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 434034 | 2011. január 7. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Rájöttem ám mit akarsz megcsinálni! A hangárajtót is majd motor hajtja meg, hogy kinyíljon, aztán kigurul magától a hidroplán belőle és aztán- mivel ezt is motorizáltad - felszáll. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434033 | 2011. január 7. 15:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434032 | 2011. január 7. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ha tudnád, hányszor kiosztottam már magamnak is ezt a tanácsot, de eddig hiába, képtelen vagyok megfogadni... Az előzővel csak arra akartam utalni, hogy nem vagyok igazán hajlamos a lehető legkönnyebb utakat választani, tehát ha így vagy úgy döntök, az nem azért lesz, mert az adott választás kevésbé munkaigényes, hanem mert szebb eredményt várok tőle. Ismétlem, csakis a saját ízlésem szerint. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434031 | 2011. január 7. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Jó tanács: csak egy hajót építs! Nem jó, ha nem egyre koncentrálsz. Tudom, nehéz a kísértést legyőzni, de az egyidős, több hajós projektek nem igazán jönnek be: vagy rohadt lassan halad a szekér, vagy gyorsabban, mert mindegyik kicsit elnagyolt lesz. A "bevállalás" nem egyenlő a be nem szarással; ill. fordítva. Az azt jelenti, hogy esetleg bizonyos dolgokért többet megteszel; vagy fordítva... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434030 | 2011. január 7. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ja, és még egyet hozzátennék: belekezdtem (és némelyikkel lassanként haladok is) 2 s.k. vitorlás fahajóba, egy fával jelentősen feljavított papírvitorlásba, 4 s.k. I. világháborús dreadnoughtba, egy s.k. 1/35-ös tengeralattjáróba, stb... Tehát a kérdés szerintem nem az, hogy mit "vállalok be", vagy mihez van lelkierőm, hanem hogy melyik változatban fog - az én ízlésem szerint - jobban mutatni a hajó. A fenti felsorolás szerintem azt mutatja, hogy nem sz@rok be a melótól, tehát ha végül a bolti fedélzet mellett döntök, akkor azt a döntést nem a bennem lakó lustaság fogja meghozni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 434029 | 2011. január 6. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Ahogy nézegettem a háborús német hajókat, egyből látni hogy a csónakok, naszádok egyformák. Melyik cég készítette őket? Vagy minden hajógyár az egyen-szabványtervek alapján maga készítette? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434028 | 2011. január 6. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Ez az, hogy bármelyiket választom, biztos lesz olyan pillanat, amikor úgy gondolom, nem így kellett volna. A makettjeimet egyébként csakis magamnak építem, semmiféle zsűrinek nem akarok megfelelni. És a tiédhez sem mérném az enyémet. (Ez most nem udvarlás, hanem egyszerű objektivitás.) SImi! Pl. az, hogy az egyes, egymás mellett lévő fedélzetdeszkák más-más árnyalatúak, ezt csak úgy tudnám megjeleníteni, ha kivágnám a deszkákat, különböző színre pácolnám és egyenként felragasztgatnám. Tudom, van olyan, aki így csinálja, de én nem fogom. Ha ezért megvetés övez majd e topikban, vállalom. :) A másik, ami nem hiszem, hogy ilyen tökéletességgel sikerülne, az a fedélzet szélein a fa és az acéllemez találkozása, ami, mint tudjuk, nem egy folyamatos vonal, hanem lépcsőzetes. Plusz még egy, a nyomdában (szerintem) nagyon jól sikerült megoldaniuk az orr- és tatfedélzetre festett horogkereszten átsejlő fafedélzetet. De az a helyzet, még azt sem döntöttem el véglegesen, a Bismarckot melyik állapotában jelenítem meg. Szóval, még az is lehet, teljesen el kell tüntetnem a horogkereszteket. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434027 | 2011. január 6. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mi az a sok részlet, amit nehéz lenne pótolni? Szerintem csak a horgonyláncok lemezei. A többi doboz, szellőző, stb nincs rajta ezen se, tehát azt mindenképpen neked kell ráépíteni. Persze a döntés a tied, hogy mit vállalsz be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434026 | 2011. január 6. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás78! Mindenki úgy építi meg ahogy neki tetszik.A lényeg hogy ha neked tetszik akkor ne más mondja meg,hogy neked mi tetszen.Ha nem verseny célokra építesz,csak saját gyönyörködtetésedre,akkor úgy építsd ahogy neked tetszik.De nem beszéllek rá semmire,nehogy a későbbiekben megbándd! Sajnos a makett-modellezés erről szól.A nehéz dolgokat is meg kell oldani,hiába nincs lelki erőnk hozzá. Én már több,mint 6 éve építem a hajómat.Ebbe gondolom benne van minden.:) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434025 | 2011. január 6. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Még mindig vacillálok. Olyan szép részletek vannak a nyomtatott fedélzeten, amiket nagyon sok melóval sem tudnék megjeleníteni egy s.k. fedélzeten, és a képeim talán túl sötétnek mutatták. Jó, tényleg sötét, de nam annyira. Itt egy készülőben példány. Nekem tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434024 | 2011. január 6. 08:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi! Telesen igazad van.Ezt kihagytam a felsorolásból.Viszont kíváncsiak leszünk arra a japán hajóra! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 434023 | 2011. január 6. 07:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Azért úgy vélem, hogy az is sokat számít, ,hogy 1-1 hajó mennyire jól dokumentált, fényképileg mondjuk. Mert Hiába akarok én 1/100-ban építkezni, ha a részletekről nem tudok semmit megjeleníteni, akkor már csak a kuriózum kedvéért építeném meg egy sokkal kisebb méretben (mert mondjuk nem adta ki senki makettben). Én papírmakettbe egy hasonlóan elképesztő munkát a IJN Fuso-ról láttam valamelyik lengyel oldalon. Ha megtalálom belinkelem az érdekesség kedvéért. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434022 | 2011. január 5. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem mindketten felköthetjük a gatyánkat!Kell hozzá egy jó nagy levegő,meg lelki erő! Szépen haladsz a hajóval! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434021 | 2011. január 5. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! A kémény nekem is nagyon durva lesz, mivel láttam már papírból, 1/200-ban is olyan minőségben, hogy... hogy nem találok szavakat. Íme: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434020 | 2011. január 5. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kissé aládúcoltam a leendő főfedélzetet, így reményeim szerint az 1,1 mm-es söralátét-karton már sehol sem fog behorpadni. Ez utóbbit is kiszabtam, azért ilyen hullámos itt-ott a széle, mert a mostani állapotához szabtam, majd a balza-falazással együtt fogom a megfelelő ívekre csiszolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434019 | 2011. január 5. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az,hogy ki mennyire látványossá akarja tenni a munkáját,mindenki saját ügye.Van egy pont ahol már a méret olyan kicsi,hogy nem lehet látványosan kidolgozni részletgazdagon,hiába is próbálja az ember.Nálam ez azért sem jöhetne szóba,mert ugye ekkora hajónál már bűn lenne ilyet kihagyni. Nekem is ilyen kényszerszabim van,azért van most rá időm,de így sem mindig.Amint bejön a jó idő csak hétvégén tudok vele foglalkozni,feltéve ha lesz energiám rá. Az imént vadásztam képekre a netről,hogy mi minden volt a főhangáron,mert az eredeti kép alapján tudom kidolgozni igazán élethűre.Ne tudd meg... A másik amitől igazán félek az pedig a kémény.Juuuj!(Mellékelt kép.) Viszont Te is szépen haladsz a hajóval.Tuti biztos hamarabb kész leszel,mint én! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434018 | 2011. január 5. 12:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, Laci! Az enyém talán egy "kicsit" kevésbé melós (és látványos), mint a tiéd. :) De ismétlem, csak a betegszabi miatt van ez a nagy sebesség. Egyre inkább gondolkozom a saját fedélzeten. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434017 | 2011. január 5. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Aha, állatpatika eszembe se jutott! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434016 | 2011. január 4. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás78! Nagyon haladósra vetted a hajót!Ha én így haladnék... Viszont a fedélzet tényleg sötét színű.Teak-fa volt eredetileg rajta,az pedig sokkal világosabb.Én példul gyufaszálakból rakom ki a fedélzetet,az elég közel áll a fedélzet valós színéhez. Jól alakul a hajó. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434015 | 2011. január 4. 22:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A tűvek belső átmérőjét azért egy kicsit lehet manipulálni egy kis maró/csiszoló fejjel, a másik (a vékonyabbik tű) végét pedig levékonyítani koronggal. Csak annyi kell, hogy kb 1 mm -et be lehessen tolni és össze lehessen ragasztani. A szokványos gyógyszertári 1.2-es tűnél is lehet vastagabbat kapni az állatpatikákban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434014 | 2011. január 4. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez az, nem volt olyanom, amit ráhúzhatnék. Persze nem csak ezek a csövek állítottak le, hanem maguk a kazamatákban elhelyezett tornyok is. De most már valszeg meg tudnám csinálni azokat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434013 | 2011. január 4. 21:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mennyire kell vastagnak lennie tőben a csöveknek? Kb egy 0.9-est (de akár az 1.1-est is) rá lehetne húzni a másik végére, aztán pl pillanatragasztóval jól körbefolyatni, száradás után pedig elcsiszolni. Nem olyan nagy dolog. Ettő húzósabb a főfedélzet bekarcolgatása, elhiheted... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434012 | 2011. január 4. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A belső átmérőnek stimmel a 0,75 környéke, de a cső persze a torkolattól hátrafelé lépcsőzetesen, és a lépcsők között is folyamatosan vastagodik. Ezt nem vállaltam legyártani 10-envalahány példányban minden hajóhoz, tökegyformára, úgy, hogy a zár felőli csővastagsághoz már nincs is megfelelő tűm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434011 | 2011. január 4. 21:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Miért ne lehetne rányomtatni? (Igaz, előtte ki is kell szerkeszteni pl Corel-ben. Száradás után én azonnal le is lakkoznám.)De lehet, hogy a 0.6-os kicsit vastag egy átlag nyomtatónak. Milyen vastag csövek kellenének a másodlagos tüzérséghez? Rosszúl számoltam? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434010 | 2011. január 4. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
De van, sokféle. Kőris, juhar, mahagóni, fenyők, meg mittudoménmgmi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434009 | 2011. január 4. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nekem sajna nem sikerült olyan vastag injekcióstűt szereznem, ami jó lenne hozzá, pedig könnyen beszerzem az összes, általános közforgalomban lévőt. A fő csövekhez, most már tudom, pl. a GPM is gyárt megfelelőt. Úgy érted, egy megfelelő vastagságú furnérlemezre rá lehetne nyomtatni a mintát? Ez nekem hihetetlennek tűnik egy átlagos nyomtatóval. A legvékonyabb furnérom 0,6 mm, ez biztos nagyon sok. Pedig nagyon jó lenne. Tényleg lehetségesnek gondolod? 6000+pkg-t biztos nem fizetek egy nem is tudom mekkora lapért. Akkor inkább nekiállok és bekarcolgatom magamnak. Pár nap alatt megvan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434008 | 2011. január 4. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Drusza! Ahol a balsa-t vetted ott nincs nemes furnér? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434007 | 2011. január 4. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez eléggé sötét és "parkettás". Ezt nézd meg:shop.scaledecks.com/Uncut-Wood-Deck-for-1-350-Scale-Model-Warships-350-BLANK.htm Itt a Teak-ot válaszd, az kéne ide. Ha jól értem, valami vékony falemezre nyomtatással kerül fel az osztás. Persze az ára is szép, kb 6000 Ft + posta. Kicsit gyanús, hogy a lap mérteiről nincs szó... Itt a lap a lényeg: ha ilyet (jó vékony és hajlékony és megfelelő méretű) tudnánk szerezni, a nyomtatás már majdnem gyerekjáték. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434006 | 2011. január 4. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A másodlagos tüzérség ágyúcsövei lehet, még injekciós tűből is elkészíthetők; ha olyan 150mm-esek voltak, ahhoz a 0.7-0.8 -as tűk jók lesznek. (A fő lövegcsövek persze már más tészta.) Aztán egy esztergályost is meg lehet keresni, ha minden kötél szakad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434005 | 2011. január 4. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434004 | 2011. január 4. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ízlés dolga sztem. Ha majd összeáll a HMV Altmark-ja akkor össze tudom hasonlítani a Halinski Jeremiah O'Brien-jével. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434003 | 2011. január 4. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tudom, figyelgetem a Papirové modelárstvi-t, a kartonbau.de-t és a kartonist.de-t is. Érdekes, hogy többnyire az orosz és lengyel papírmakettek színvonalasabbak a németeknél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434002 | 2011. január 4. 19:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Drusza! Az 1/200-at főleg az oroszok és a lengyelek favorizálják. A németek érdekes mód 250-es pártiak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434001 | 2011. január 4. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A gyors haladásom rettentően le fog lassulni, mihelyst véget ér a betegszabim. :) Nem kell ehhez gép, a balzával még kézi csiszolásnál is vigyázni kell, nehogy túlszaladjon az ember a mértéken, annyira puha. Nem is igazán a felépítményektől ijedtem meg, hanem a sok apró mütyürtől. Ezeknek a dreadnoughtoknak nincs papírváltozata (a Szt. Istvánnak már van), sőt, amikor ezeket csináltam, még nem is tudtam a papírmakettek létezéséről. Teljesen véletlen, hogy pont a papíros cégek által is kedvelt 1/200-as méretarányt választottam, és még azt sem tudtam, pl. a lövegcsöveket hogy csináljam meg jó minőségben. Itt is akadtam el mindnél, a másodlagos tüzérségnél. Most már képes lennék folytatni őket, és egyszer folytatni is fogom. Lehet, hogy részben pont az említett nyomdai lemezekkel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434000 | 2011. január 4. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen! Szépen és gyorsan haladsz. Nagyon elegáns. Azért ugye, némi gépi segítséget is igénybe veszel? Kicsit elgondolkodtam, azon, amit írtál (hogy a felépítmény, még meghaladja a tudásodat); én a helyedben (nyomdai) alulemezre tenném át a papíros szabásmintákat. Aztán ugyanúgy lehet vele bánni gyakorlatilag (bekarcolni, hajtogatni), mint a papírral, csak ugyebár sokkal jobb tarása lesz; szépen festhető, csiszolható, ragasztható stb. Csak egyszer próbáld ki... nem fogod megbánni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433998 | 2011. január 4. 17:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 433997 | 2011. január 4. 17:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás durva arc :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem tudom, hogy láttátok e már, ezért belinkelem, mert meglátásom szerint szép munka: egy Köln (III) makett 1/350-ben!Ha egyszer nekem is így sikerülne valami...
www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-ww2/8708-koeln-III-eigenbau.html