/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Simi 435515 2012. május 19. 21:50
Válasz erre
Hogy is mernek ezért még pénzt is kérni! Gyuri ettől 1000X különbet fog kreálni.
Batka 435514 2012. május 19. 19:57
Válasz erre
zs180 435513 2012. május 19. 17:36
Válasz erre
egyénként=egyébként
zs180 435512 2012. május 19. 17:36
Válasz erre
Imi, 
úgy tervezem, hogy a törzset húzott szálból, a szárnyakat és vezérsíkokat rézlemezből (maratás kerete) csinálom. A gyár nem mellékelt repülőt (egyénként csónakot sem).
Simi 435511 2012. május 19. 12:55
Válasz erre
Szia!

Na az a Kingfisher biztosan szivatós lesz... a "semmiből" fogod kifaragni, vagy valamilyen alaktalan gyári cuccból? Egyik sem egy szép perspektíva!
zs180 435510 2012. május 19. 10:16
Válasz erre
Köszönöm,kedves hajósok!

Ákosnak gratula!

A legénységgel kapcsolatban az volt a koncepció, hogy a főfegyverzet aktív, amit a lövegtornyok és -csövek, valamint a fő távmérők állása jelez, míg a légvédelmi fegyverzet egy fenyegető légitámidás elhárításásra készül. A fentiek miatt nincs a főfedélzeten ember, de az 1.1-es, Oerlikon és Browning gépágyúk mellé oda kellett tennem a kezelőket. Élőben jobban látszanak. Ha kész lesz, teszek fel profibb fotókat. Imi, a kötélzetet már elkezdtem csinálni, a művíz is készül. A fentieken kívül hátravan még két db Kingfisher elkészítése - ez valószínüleg nem lesz olyan egyszerű...
Batka 435509 2012. május 18. 22:41
Válasz erre
Szia!

Nem is látnám a figurákat szabad szemmel, Te pedig fested hajítod őket. Minden tisztelet a Tied!
Simi! Igen láttam, nagyon jó, hogy felrakta oda az Arizonát!

Üdv,
Batka
Simi 435508 2012. május 18. 21:58
Válasz erre
Szia!
Most aztán igazán mozgalmas lett a hajó. Akkor már "csak" a kötélzet (ami az ami hajókon nem szokott túl bonyolult lenni) és a művíz van vissza?

Közben éppen Szabó Ákos öregbíti a magyar makettezők hírnevét a modelwarhips.com-on.
TAMÁS78 435507 2012. május 18. 20:41
Válasz erre
Szia!

Érdemes volt vacakolni a legénységgel, nagyon sokat hozzátesznek a fiúk az életszagúsághoz...ha van az embernek egy komolyabb nagyítója. :)
Neo954 435506 2012. május 18. 20:38
Válasz erre
Szia!

Minden elismerésem, nagyon impozáns lett! :)

Még lefotózni is elég nehéz lehetett ezt a mütyürt nem hogy megépíteni!

Üdv.:Neo
zs180 435505 2012. május 18. 00:21
Válasz erre
legénységgel
legénységgel

Sziasztok!
Jó látni, hogy készülnek a szép hajók.
Én felraktam az embereket, végül 59 db lett.
Talán a vakus képen látszanak...
hergert 435504 2012. május 17. 18:24
Válasz erre
Sziasztok!

Van itt valaki aki tud löveg csövet esztergálni, vagy esztergáltatni?

Egy 1/300 Uss South Dakota-hoz kellene.

Üdv.: Herger Tomi 
Neo954 435503 2012. május 16. 22:18
Válasz erre
201205164363
201205164363
201205164367
201205164367
201205164359
201205164359
201205164356
201205164356

Sziasztok!

Mindenkinek gratulálok a munkáihoz! :)

Közben én is haladtam a Graf Spee-vel.

Simi! Mégegyszer köszönöm szépen a korlátokat! :)

Üdv.:Neo
p-51 435502 2012. május 16. 18:29
Válasz erre
CV-59 Forrestal,  1-720 2
CV-59 Forrestal, 1-720 2
CV-59 Forrestal,  1-720
CV-59 Forrestal, 1-720
CVN-68 Nimitz 1-720
CVN-68 Nimitz 1-720

Sziasztok!
Eladó hajóim, bár némi felújításra szorulnak, sőt.
1 db Forrestal osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá
1 db Nimitz osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá, de jár vele egy elég viharvert CVN-70 Carl Vinson matrica
Cserébe beszámítok 1/48 AGM-88 HARM-okat.
AZ ÁRAK A POSTAKÖLTSÉGET TARTALMAZZÁK
Üdv:
p-51
vettorio78@gmail.com
p-51 435501 2012. május 14. 17:22
Válasz erre
CG-47 Ticonderoga 1-350 2
CG-47 Ticonderoga 1-350 2
CG-47 Ticonderoga 1-350 3
CG-47 Ticonderoga 1-350 3
CG-47 Ticonderoga 1-350
CG-47 Ticonderoga 1-350
CV-59 Forrestal,  1-720 2
CV-59 Forrestal, 1-720 2
CV-59 Forrestal,  1-720
CV-59 Forrestal, 1-720
CVN-68 Nimitz 1-720
CVN-68 Nimitz 1-720

Sziasztok!
Eladó hajóim, bár némi felújításra szorulnak, sőt.
1 db Forrestal osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá
1 db Nimitz osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá, de jár vele egy elég viharvert CVN-70 Carl Vinson matrica
1 db Ticonderoga 1/350 cirkáló: 2500 ft postával, ven hozzá két sh-60 helikopter
A három hajó egyben 4500 ft postával.
AZ ÁRAK A POSTAKÖLTSÉGET IS TARTALMAZZÁK
Üdv:
p-51
vettorio78@gmail.com
Batka 435500 2012. május 14. 09:54
Válasz erre
DSC_0053
DSC_0053

Sziasztok!

Közben ez készülget otthon. Tamiya 1/700 Gneisenau dobozból építve.
Bocsi, a kép telefonnal készült. De lesz jobb minőség is.

Üdv,
Batka
zs180 435499 2012. május 13. 23:44
Válasz erre
piratvitorla, örülök, hogy tetszik.
Imi, bekarcoltam a fóliára egy 1,5 mm-es csíkot a szélével párhuzamosan, aztán egyenként kivágtam a figurákat - kisebbre, mint 1,5 mm, mert a fejük csak azután lett rájuk építve faragasztóból, hogy le lettek ragasztva a papírlapra. Négyféle testtartás és 60 figura lesz, a lövegkezelőket, akiknek félig ki van nyújtva a kezük, két fóliadarabból készítettem, így egyszerűbb volt.
Simi 435498 2012. május 13. 23:06
Válasz erre
Szia!
A múltkor azt hittem, csak Sebi cukkolására említetted figurákat! Most meg már itt is sorakoznak. Kíváncsi lennék az előállítás metódusára. Úgy gondolom, előbb vágtál egy 1.5 mm-es csíkot és aztán azt daraboltad, alakítottad szikével, meg csipesszel. Vagy tévedek? Mindenestere tényleg látványos!
piratvitorla 435497 2012. május 13. 20:43
Válasz erre
zs180 435496 2012. május 13. 20:13
Válasz erre
Batka, kösz, makróval készültek a képek.
Csak, ez annak is kicsi, nehezen fókuszál a figurákra.
Batka 435495 2012. május 13. 17:44
Válasz erre
Szia!

Ez még mindig tökéletes! Ebben a méretarányban pedig le a kalappal.
A fényképezőgépnél próbáld ki a makró módot, hátha segít.

Üdv,
Batka
zs180 435494 2012. május 13. 13:36
Válasz erre
az elsőm 26 ember
az elsőm 26 ember
hátulról
hátulról

Még egyszer köszönöm mindenkinek a dicséretet. Nem tudtam, megállni, hogy ne kezdjek el embereket gyártani. Végül is szükség van lövegkezelőkre a nyitott légvédelmi állásoknál... Itt egy fotó az első csoportról, bár a kis automata gépemmel nem igazán tudok jó képeket csinálni a másfél milliméter magas, ólomfóliából készült, faragasztó-fejű matrózokról.
A másik, természetes fénynél készült képen a valós színek jobban kijönnek, mint az előző, beltéri felvételeknél, bár a valóságban fakóbbak a színek egy kicsit.
P.Gy.
gyurci 435493 2012. május 12. 07:30
Válasz erre
Sebi,köszönöm ,hogy felhívtad rá a figyelmem!
gyurci 435492 2012. május 12. 07:28
Válasz erre
Ebben a méretarányban én már a korlátot sem látom!
ZSENIÁLIS!
Dr Úr ismét lenyűgözött!
zs180 435491 2012. május 10. 16:55
Válasz erre
Sebi, Tóth Gabi, köszönöm! Nekem sem kenyerem ez a méretarány, csak Ákos barátom kedvéért vállalkoztam az építésre. Ha kész, visszatérek a jó öreg 1:700-hoz...
Toth_Gabor 435490 2012. május 10. 15:30
Válasz erre
Honnan szedtél ekkora öngyújtót?
:-)
Nagyon szép, de ez már nagyon mazo...
Sebi 435489 2012. május 9. 20:43
Válasz erre
zs180 435488 2012. május 9. 09:25
Válasz erre
Simi,SSZABI,

köszönöm a dicsérő szavakat. Valóban nehéz apró részleteket megjeleníteni ebben a kis méretarányban. A felhasznált maratások a Tom's Modelworks-től valók; nem találtam másik gyártót, amely kínálna bármit 1:1200-ben. Négy készletet használtam: korlátok, USN radarok, USN daruk és USN katapultok. Szépek és jól használhatók.
P.Gy.
SSZABI 435487 2012. május 9. 07:49
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép :) Megkérdezhetem, hogy a maratást hol vetted hozzá? Nézegettem itthon a revell féle Missourit, de még nem tudom belefognék e a felújításába...
Simi 435486 2012. május 9. 04:08
Válasz erre
Szia!
A kamuflázs igen jól sikerült és látványos. A két szín találkozásánál sincs gond, mert szép vékonyan lett lefújva. A kétsoros korlát sem zavaró tényező. Ebben a méretarányban minden részletért keményen meg kellett küzdeni. Nekem nagyon tetszik!
zs180 435485 2012. május 9. 00:08
Válasz erre
Minnesota 1
Minnesota 1
Minnesota 2
Minnesota 2
Minnesota 3
Minnesota 3

Sziasztok.
Most már alakul...
Hátravan még a kötélzet, lobogók, két Kingfisher és a végleges alapon egy kis művíz elkészítése. Ja, és még vagy 70 tengerész - ebbe még nem biztos, hogy belevágok.
Hogy tetszik?
alsza 435484 2012. május 8. 20:57
Válasz erre
Sziasztok

Köszönöm mindenkinek a fotomarratásról érkezett választ.
Ha valakit érdekel:
New Jersey képek, ha visszább mentek a Battleship mappában benne van az egész IOWA hajó osztály.
http://www.navyphotos.net/categories.php?cat_id=225&sessionid=495a44b76ee8b008c1c54fe067abc89a

Üdv. alsza
Nincs 435483 2012. május 8. 14:25
Válasz erre
Mondjuk lehet, hogy a vasalásos módszerrel kellene csinálni.
lucky 435482 2012. május 8. 13:00
Válasz erre
Azért van ott pár buktató...

P20 egyenletes és egyforma felvitele, annak pormentes szárítása, a levilágítási idők megtalálása.
Maratásnál a vasklorid melegítése, ártalmatlanítása, a marási idő megtalálása.
Regal 435481 2012. május 8. 07:48
Válasz erre
Szia Batka,

bocs a késői reagálásért, csak el vagyok havazva. Köszönöm a linkeket, ezeket már láttam, de az a gondom, hogy New Jersey-hez valók, azt pedig nem zudom, hogy a Jersey és a Missouri mennyiben tért el egymástól.
Üdvözlettel,
Gábor
Nincs 435480 2012. május 8. 02:51
Válasz erre
Sebi 435479 2012. május 7. 23:33
Válasz erre
Szia Alsza!

Amennyire tudom ez nem ilyen egyszerű. Itt a fórumon van egy fotómaratás című topik. Ha úgy gondolod, hogy te szeretnél maratást csinálni, akkor javaslom nézz be oda.
alsza 435478 2012. május 7. 23:17
Válasz erre
Szia Sebi!

Az ötlet nagyon jó, köszönöm.
Minden képp egy régi hajómon próbálom ki. A NEW JERSEY többet érdemel, mintsem, hogy kísérletezzek rajta. Eléggé sokat vártam és eléggé sokat is felejtettem, így marad a gyakorlás.
Még egy kérdés, hol lehet réz lemezt venni ilyen vékonyat és milyen tinta fog rá ami nem folyik szét, pl: tus?

Köszi
alsza
Sebi 435477 2012. május 7. 20:14
Válasz erre
Szia!

Semmi gond. Ha jól sejtem, valószínűleg nem rajtad múlt a dolog. A kapitány csak vicc volt. Ebben a méretarányban el nem tudom képzelni, hogy mennyire lenne élethű a figura.
zs180 435476 2012. május 7. 14:15
Válasz erre
demilitarizált
demilitarizált

Szia Sebi!
Utólag szeretném elnézésedet kérni, amiért Móváron két sem tudtam veled váltani. A zsűrizés után szinte azonnal mennünk kellett haza. Ami a kapitányt illeti, ez valóban probléma  - még nem döntöttem el, hogy gyártok-e rá figurákat. 1:1200-ben nem kapható ilyesmi, az meg kétséges, hogy sikerül-e emberre valamennyire is hasonlítható tárgyakat készítenem, ráadásul nem is kis számban. Majd meglátjuk.
P.Gy.
foca76 435475 2012. május 7. 10:34
Válasz erre
Szia zaran.
Számolgattam én is és tényleg sokallom az idöt (140 hét azszem)+
250.000 Ft lenne a vége..
az elsö 2 szám meg van , mert az nem tétel , mert akciós is volt, de lehet én is maradok a hajótestnél csak... :)
zaran 435474 2012. május 7. 09:49
Válasz erre
Szervusz foca76
Pár évvel ezelőtt elkezdték a sorozatot, akkor vettem is egész az 5. részig, de végül abbahagyták, mondván gyártásügyi problémájuk akadt. Most, hogy újrakezdték, lentebb Polaris-al ismét megkérdeztük vajon megéri-e a vásárlást. Simi válaszolt a kérdésünkre, mire összejön a magazinból a hajó 250.000 ft míg kiadják ugyanezt a méretarányt, ami a feljavítókkal együtt 150.000 ft ha lesz.
Noha tapasztalatból mondhatom jó a lézer vágott falemez és könnyen lehet vele dolgozni, de a fent említett okok miatt én is erősen tűnődöm folytassam-e! (Valószínűleg csak a hajótest elemeit veszem meg és egy fantázia hordozót építek belőle, de még ez se biztos.)
Remélem tudtam segíteni.
üdv
foca76 435473 2012. május 7. 09:40
Válasz erre
Sziasztok urak.
Érdeklődnek kinek mi a véleménye a BISMARC csatahajóról, amit mostanában az újságosoknál lehet kapni..
Lézer vágott falemezek.. jónak tűnik..
Sebi 435472 2012. május 7. 00:31
Válasz erre
Szia Gyuri!

Szerintem nagyon jó lesz kétsoros korláttal is :) Nem látom viszont a kapitányt a hídon.
Sebi 435471 2012. május 7. 00:28
Válasz erre
Szia Alsza!

Szívesen.
Egy átlagos maratás olyan, mint egy papírlap. Csak éppen rézből vagy rozsdamentes acélból készül. Az alkatrészeket szikével szokták leválasztani róla, majd az összeállítási rajz alapján tovább darabolni vagy hajtogatni.
Végül pillanatragasztóval rögzítik őket a makett műanyag részeihez.
Ha drótból szeretnéd megcsinálni, akkor is pillanatragasztót kell használnod. Ebben a méretarányban nem lehet forrasztani. Először tedd fel a függőleges oszlopokat (ha jól tudom, 1/350-ben úgy 3 mm-es távval), aztán húzd rá a vízszintes darabokat. Elég időigényes munka, de szépen meg lehet csinálni.
Egyébként, ha nem veszed rossznéven kérdeznék valamit. Ha ennyire új neked a dolog, akkor nem lenne jobb azt a 350-es New Jersey-t kicsit elnapolni? Szerintem gyakorolhatnál előtte 1/700-as japán vagy amerikai rombolókon. Lehet, hogy olcsóbban megúsznád a maratást és begyakorolhatnád a fogásokat.
zs180 435470 2012. május 6. 23:31
Válasz erre
Ja, a kép óta az összes korlát fent van, meg még több más részlet is. Holnap is teszek fel képet.
zs180 435469 2012. május 6. 23:30
Válasz erre
1:1200 USS Minnesota korlátokkal
1:1200 USS Minnesota korlátokkal

Sziasztok!
Bocs, hogy belekontárkodok az Iowa osztályos témába, de végül is ez is USN...
Fent vannak a korlátok, itt az 1200-es méretarány miatt kompromisszumra kényszerültem: kétsorosak, de ez nemigen látszik szabad szemmel.
P.Gy.
alsza 435468 2012. május 6. 23:01
Válasz erre
Szia Sebi!

Köszi a választ.
Megnéztem pár Német kereskedést ahol talán van, de igen nagy pénzekről beszélnek.
Egyeltalán, tudja valaki hogy hogy néznek ezek ki?
Négyszög vagy kerek keresztmetszet, stb...
Még nincs tapasztalatom ezen a téren.
Korátot teljesen egyyforára hogyan lehet méretezni?
Drótból forrasztásal?
Köszi mégegyszer a választ!
alsza
Sebi 435467 2012. május 6. 20:49
Válasz erre
Szia!

Amennyire tudom, itt Magyarországon sehol nem lehet. Hacsak valamilyen makett vagy játékbolt nem vállalkozik rá, hogy beszerezze neked. Házilag drótból lehet szépen megcsinálni.
Sebi 435466 2012. május 6. 20:45
Válasz erre
Szia!

Nincs még ugyan készen, de birkózom egy 700-as példánnyal. Ha tudok, szívesen segítek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.