<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Varjúbácsi | Adatlap | 435522 | 2012. május 22. 12:49 | ![]() | |||||||||||||
Batka | Adatlap | 435521 | 2012. május 22. 12:16 | ![]() | |||||||||||||
Csodálatos, megint. Egy kérdés: szerintetek a pici ventilátorokban lévő motorból kiszedett drót mennyire jó ötlet kötélzetnek? illetve hogyan festenétek? Köszi előre is. Üdv, Batka | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435520 | 2012. május 22. 00:24 | ![]() | |||||||||||||
Imi, LA kicsit messzebb van... de egyszer oda is el szeretnék jutni! Narn, ez nagyon dögös jószág lesz - a valaha épült legnagyobb európai hadihajó. Egyébként gyakorlatilag kész lettem a kötélzettel. Ebben a méretarányban tényleg nehéz megfelelően vékony köteleket produkálni - talán Jim Baumann képes lenne rá - én is egyszerűsítettem itt-ott, pl. egyesével vannak a "signal halyard"-ok - a jelzőlobogók kötelei, holott köztudomású, hogy kettesével voltak szerelve. | |||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 435519 | 2012. május 21. 19:11 | ![]() | |||||||||||||
Hello ! Az iment haladt el az ablak elott ez a kis csomag :) www.itv.com/news/meridian/2012-05-21/first-journey-for-aircraft-carrier/ | |||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435518 | 2012. május 20. 23:49 | ![]() | |||||||||||||
Gyuri! Los Angelesbe nem utazol? Mert ott meg ezt lehet majd megnézni:www.honvedelem.hu/cikk/31896/muzeumkent-mukodik-tovabb-az-uss-iowa-amerikai-csatahajo | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435517 | 2012. május 20. 22:35 | ![]() | |||||||||||||
Batka, Simi, ennél valóban szebbet szeretnék csinálni. Egyelőre a kötélzet alakul - egész jól. Egyébként hamarosan megyek Londonba, úgyhogy a Cutty Sarkot is meg fogom nézni. | |||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 435516 | 2012. május 20. 22:16 | ![]() | |||||||||||||
Bár nam csatahajó, de egy nagyon jó hír,vagy csak nekem új. vilagutazo.blog.hu/2012/05/20/cutty_sark_a_vilag_leghiresebb_teaszallito_hajoja | |||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435515 | 2012. május 19. 21:50 | ![]() | |||||||||||||
Hogy is mernek ezért még pénzt is kérni! Gyuri ettől 1000X különbet fog kreálni. | |||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 435514 | 2012. május 19. 19:57 | ![]() | |||||||||||||
Ilyet találni boltban: stores.tacticalpainting.com/-strse-108/1-fdsh-1200-Kingfisher-floatplane/Detail.bok de Gyuri gondolom ennél klasszisokkal szebbet fog csinálni. | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435513 | 2012. május 19. 17:36 | ![]() | |||||||||||||
egyénként=egyébként | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435512 | 2012. május 19. 17:36 | ![]() | |||||||||||||
Imi, úgy tervezem, hogy a törzset húzott szálból, a szárnyakat és vezérsíkokat rézlemezből (maratás kerete) csinálom. A gyár nem mellékelt repülőt (egyénként csónakot sem). | |||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435511 | 2012. május 19. 12:55 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Na az a Kingfisher biztosan szivatós lesz... a "semmiből" fogod kifaragni, vagy valamilyen alaktalan gyári cuccból? Egyik sem egy szép perspektíva! | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435510 | 2012. május 19. 10:16 | ![]() | |||||||||||||
Köszönöm,kedves hajósok! Ákosnak gratula! A legénységgel kapcsolatban az volt a koncepció, hogy a főfegyverzet aktív, amit a lövegtornyok és -csövek, valamint a fő távmérők állása jelez, míg a légvédelmi fegyverzet egy fenyegető légitámidás elhárításásra készül. A fentiek miatt nincs a főfedélzeten ember, de az 1.1-es, Oerlikon és Browning gépágyúk mellé oda kellett tennem a kezelőket. Élőben jobban látszanak. Ha kész lesz, teszek fel profibb fotókat. Imi, a kötélzetet már elkezdtem csinálni, a művíz is készül. A fentieken kívül hátravan még két db Kingfisher elkészítése - ez valószínüleg nem lesz olyan egyszerű... | |||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 435509 | 2012. május 18. 22:41 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Nem is látnám a figurákat szabad szemmel, Te pedig fested hajítod őket. Minden tisztelet a Tied! Simi! Igen láttam, nagyon jó, hogy felrakta oda az Arizonát! Üdv, Batka | |||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435508 | 2012. május 18. 21:58 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Most aztán igazán mozgalmas lett a hajó. Akkor már "csak" a kötélzet (ami az ami hajókon nem szokott túl bonyolult lenni) és a művíz van vissza? Közben éppen Szabó Ákos öregbíti a magyar makettezők hírnevét a modelwarhips.com-on. | |||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435507 | 2012. május 18. 20:41 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Érdemes volt vacakolni a legénységgel, nagyon sokat hozzátesznek a fiúk az életszagúsághoz...ha van az embernek egy komolyabb nagyítója. :) | |||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 435506 | 2012. május 18. 20:38 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Minden elismerésem, nagyon impozáns lett! :) Még lefotózni is elég nehéz lehetett ezt a mütyürt nem hogy megépíteni! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435505 | 2012. május 18. 00:21 | ![]() | |||||||||||||
hergert | Adatlap | 435504 | 2012. május 17. 18:24 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Van itt valaki aki tud löveg csövet esztergálni, vagy esztergáltatni? Egy 1/300 Uss South Dakota-hoz kellene. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 435503 | 2012. május 16. 22:18 | ![]() | |||||||||||||
p-51 | Adatlap | 435502 | 2012. május 16. 18:29 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Eladó hajóim, bár némi felújításra szorulnak, sőt. 1 db Forrestal osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá 1 db Nimitz osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá, de jár vele egy elég viharvert CVN-70 Carl Vinson matrica Cserébe beszámítok 1/48 AGM-88 HARM-okat. AZ ÁRAK A POSTAKÖLTSÉGET TARTALMAZZÁK Üdv: p-51 vettorio78@gmail.com | |||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 435501 | 2012. május 14. 17:22 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Eladó hajóim, bár némi felújításra szorulnak, sőt. 1 db Forrestal osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá 1 db Nimitz osztály 1/720: 1500 ft postával, repülők nincsenek hozzá, de jár vele egy elég viharvert CVN-70 Carl Vinson matrica 1 db Ticonderoga 1/350 cirkáló: 2500 ft postával, ven hozzá két sh-60 helikopter A három hajó egyben 4500 ft postával. AZ ÁRAK A POSTAKÖLTSÉGET IS TARTALMAZZÁK Üdv: p-51 vettorio78@gmail.com | |||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 435500 | 2012. május 14. 09:54 | ![]() | |||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435499 | 2012. május 13. 23:44 | ![]() | |||||||||||||
piratvitorla, örülök, hogy tetszik. Imi, bekarcoltam a fóliára egy 1,5 mm-es csíkot a szélével párhuzamosan, aztán egyenként kivágtam a figurákat - kisebbre, mint 1,5 mm, mert a fejük csak azután lett rájuk építve faragasztóból, hogy le lettek ragasztva a papírlapra. Négyféle testtartás és 60 figura lesz, a lövegkezelőket, akiknek félig ki van nyújtva a kezük, két fóliadarabból készítettem, így egyszerűbb volt. | |||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435498 | 2012. május 13. 23:06 | ![]() | |||||||||||||
Szia! A múltkor azt hittem, csak Sebi cukkolására említetted figurákat! Most meg már itt is sorakoznak. Kíváncsi lennék az előállítás metódusára. Úgy gondolom, előbb vágtál egy 1.5 mm-es csíkot és aztán azt daraboltad, alakítottad szikével, meg csipesszel. Vagy tévedek? Mindenestere tényleg látványos! | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 435497 | 2012. május 13. 20:43 | ![]() | |||||||||||||
basszus, le a kalappal :) | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435496 | 2012. május 13. 20:13 | ![]() | |||||||||||||
Batka, kösz, makróval készültek a képek. Csak, ez annak is kicsi, nehezen fókuszál a figurákra. | |||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 435495 | 2012. május 13. 17:44 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Ez még mindig tökéletes! Ebben a méretarányban pedig le a kalappal. A fényképezőgépnél próbáld ki a makró módot, hátha segít. Üdv, Batka | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435494 | 2012. május 13. 13:36 | ![]() | |||||||||||||
Még egyszer köszönöm mindenkinek a dicséretet. Nem tudtam, megállni, hogy ne kezdjek el embereket gyártani. Végül is szükség van lövegkezelőkre a nyitott légvédelmi állásoknál... Itt egy fotó az első csoportról, bár a kis automata gépemmel nem igazán tudok jó képeket csinálni a másfél milliméter magas, ólomfóliából készült, faragasztó-fejű matrózokról. A másik, természetes fénynél készült képen a valós színek jobban kijönnek, mint az előző, beltéri felvételeknél, bár a valóságban fakóbbak a színek egy kicsit. P.Gy. | |||||||||||||||||
gyurci | Adatlap | 435493 | 2012. május 12. 07:30 | ![]() | |||||||||||||
Sebi,köszönöm ,hogy felhívtad rá a figyelmem! | |||||||||||||||||
gyurci | Adatlap | 435492 | 2012. május 12. 07:28 | ![]() | |||||||||||||
Ebben a méretarányban én már a korlátot sem látom! ZSENIÁLIS! Dr Úr ismét lenyűgözött! | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435491 | 2012. május 10. 16:55 | ![]() | |||||||||||||
Sebi, Tóth Gabi, köszönöm! Nekem sem kenyerem ez a méretarány, csak Ákos barátom kedvéért vállalkoztam az építésre. Ha kész, visszatérek a jó öreg 1:700-hoz... | |||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 435490 | 2012. május 10. 15:30 | ![]() | |||||||||||||
Honnan szedtél ekkora öngyújtót? :-) Nagyon szép, de ez már nagyon mazo... | |||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 435489 | 2012. május 9. 20:43 | ![]() | |||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435488 | 2012. május 9. 09:25 | ![]() | |||||||||||||
Simi,SSZABI, köszönöm a dicsérő szavakat. Valóban nehéz apró részleteket megjeleníteni ebben a kis méretarányban. A felhasznált maratások a Tom's Modelworks-től valók; nem találtam másik gyártót, amely kínálna bármit 1:1200-ben. Négy készletet használtam: korlátok, USN radarok, USN daruk és USN katapultok. Szépek és jól használhatók. P.Gy. | |||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 435487 | 2012. május 9. 07:49 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Nagyon szép :) Megkérdezhetem, hogy a maratást hol vetted hozzá? Nézegettem itthon a revell féle Missourit, de még nem tudom belefognék e a felújításába... | |||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435486 | 2012. május 9. 04:08 | ![]() | |||||||||||||
Szia! A kamuflázs igen jól sikerült és látványos. A két szín találkozásánál sincs gond, mert szép vékonyan lett lefújva. A kétsoros korlát sem zavaró tényező. Ebben a méretarányban minden részletért keményen meg kellett küzdeni. Nekem nagyon tetszik! | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435485 | 2012. május 9. 00:08 | ![]() | |||||||||||||
alsza | Adatlap | 435484 | 2012. május 8. 20:57 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok Köszönöm mindenkinek a fotomarratásról érkezett választ. Ha valakit érdekel: New Jersey képek, ha visszább mentek a Battleship mappában benne van az egész IOWA hajó osztály. http://www.navyphotos.net/categories.php?cat_id=225&sessionid=495a44b76ee8b008c1c54fe067abc89a Üdv. alsza | |||||||||||||||||
Nincs | Adatlap | 435483 | 2012. május 8. 14:25 | ![]() | |||||||||||||
Mondjuk lehet, hogy a vasalásos módszerrel kellene csinálni. | |||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 435482 | 2012. május 8. 13:00 | ![]() | |||||||||||||
Azért van ott pár buktató... P20 egyenletes és egyforma felvitele, annak pormentes szárítása, a levilágítási idők megtalálása. Maratásnál a vasklorid melegítése, ártalmatlanítása, a marási idő megtalálása. | |||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 435481 | 2012. május 8. 07:48 | ![]() | |||||||||||||
Szia Batka, bocs a késői reagálásért, csak el vagyok havazva. Köszönöm a linkeket, ezeket már láttam, de az a gondom, hogy New Jersey-hez valók, azt pedig nem zudom, hogy a Jersey és a Missouri mennyiben tért el egymástól. Üdvözlettel, Gábor | |||||||||||||||||
Nincs | Adatlap | 435480 | 2012. május 8. 02:51 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Olvasd el ezeket a cikkeket. A legjobbak, amiket a rézmaratás készítéséről találtam. erojr.home.cern.ch/erojr/content/Picmenu/etcpic_m.htm zoltan1160.blogspot.com/2011/03/rezmaratas-muhely-titok-nem-titok.html | |||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 435479 | 2012. május 7. 23:33 | ![]() | |||||||||||||
Szia Alsza! Amennyire tudom ez nem ilyen egyszerű. Itt a fórumon van egy fotómaratás című topik. Ha úgy gondolod, hogy te szeretnél maratást csinálni, akkor javaslom nézz be oda. | |||||||||||||||||
alsza | Adatlap | 435478 | 2012. május 7. 23:17 | ![]() | |||||||||||||
Szia Sebi! Az ötlet nagyon jó, köszönöm. Minden képp egy régi hajómon próbálom ki. A NEW JERSEY többet érdemel, mintsem, hogy kísérletezzek rajta. Eléggé sokat vártam és eléggé sokat is felejtettem, így marad a gyakorlás. Még egy kérdés, hol lehet réz lemezt venni ilyen vékonyat és milyen tinta fog rá ami nem folyik szét, pl: tus? Köszi alsza | |||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 435477 | 2012. május 7. 20:14 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Semmi gond. Ha jól sejtem, valószínűleg nem rajtad múlt a dolog. A kapitány csak vicc volt. Ebben a méretarányban el nem tudom képzelni, hogy mennyire lenne élethű a figura. | |||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435476 | 2012. május 7. 14:15 | ![]() | |||||||||||||
Szia Sebi! Utólag szeretném elnézésedet kérni, amiért Móváron két sem tudtam veled váltani. A zsűrizés után szinte azonnal mennünk kellett haza. Ami a kapitányt illeti, ez valóban probléma - még nem döntöttem el, hogy gyártok-e rá figurákat. 1:1200-ben nem kapható ilyesmi, az meg kétséges, hogy sikerül-e emberre valamennyire is hasonlítható tárgyakat készítenem, ráadásul nem is kis számban. Majd meglátjuk. P.Gy. | |||||||||||||||||
foca76 | Adatlap | 435475 | 2012. május 7. 10:34 | ![]() | |||||||||||||
Szia zaran. Számolgattam én is és tényleg sokallom az idöt (140 hét azszem)+ 250.000 Ft lenne a vége.. az elsö 2 szám meg van , mert az nem tétel , mert akciós is volt, de lehet én is maradok a hajótestnél csak... :) | |||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 435474 | 2012. május 7. 09:49 | ![]() | |||||||||||||
Szervusz foca76 Pár évvel ezelőtt elkezdték a sorozatot, akkor vettem is egész az 5. részig, de végül abbahagyták, mondván gyártásügyi problémájuk akadt. Most, hogy újrakezdték, lentebb Polaris-al ismét megkérdeztük vajon megéri-e a vásárlást. Simi válaszolt a kérdésünkre, mire összejön a magazinból a hajó 250.000 ft míg kiadják ugyanezt a méretarányt, ami a feljavítókkal együtt 150.000 ft ha lesz. Noha tapasztalatból mondhatom jó a lézer vágott falemez és könnyen lehet vele dolgozni, de a fent említett okok miatt én is erősen tűnődöm folytassam-e! (Valószínűleg csak a hajótest elemeit veszem meg és egy fantázia hordozót építek belőle, de még ez se biztos.) Remélem tudtam segíteni. üdv | |||||||||||||||||
foca76 | Adatlap | 435473 | 2012. május 7. 09:40 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok urak. Érdeklődnek kinek mi a véleménye a BISMARC csatahajóról, amit mostanában az újságosoknál lehet kapni.. Lézer vágott falemezek.. jónak tűnik.. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az alapmakett méretaránya a lényeges, hogy a motoron valószínűleg 0,01 körüli vezeték lesz, ezt kellene összenézni a makett méreteivel. A rézhuzal legnagyobb problémája a hőtágulás. Hidegebb helyen túlfeszítheti a tartót, ha melegebb lesz, belóg. Ezért szoktak rugalmas szálat alkalmazni. Huzalt ott tudsz használni, ahol nem lényeges a feszülés, pl. FW-190 hátrahúzott kabintető.