<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
BBalázs | Adatlap | 435628 | 2012. augusztus 17. 13:17 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 435627 | 2012. augusztus 17. 12:47 | ![]() | |
Ez a megoldás nagyon ott van, szerintetek mit használhatott a víz készítéséhez?Üdv, Regal | |||||
SSZABI | Adatlap | 435626 | 2012. augusztus 17. 06:51 | ![]() | |
A modelwarships-en van egy nagyon szép Graf Spee vizes alappal, ami eléggé elszomorított, mert az enyém borzalmas ehhez képest... www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/GrafSpee-350-hk2/index.htm | |||||
SSZABI | Adatlap | 435625 | 2012. augusztus 16. 19:54 | ![]() | |
Szia! Köszönöm az infót, de akkor tényleg világosítani kell rajta, mert nagyon átépíteni nem akarom, ilyen nagy átalakításba tört bele a bicskám, amikor a 1/400-AS Hood 1920-as verzióját akartam megépíteni... Ha kész lesz a tesztalapom rakok fel képeket + majd a Tegetthoff-ról is, lassan az is kész lesz. | |||||
Sebi | Adatlap | 435624 | 2012. augusztus 16. 16:28 | ![]() | |
Szia! Ha jól tudom, lehetett ilyen sötétszürke, méghozzá a II. vh-ban. A gond az, hogy amennyire tudom az Airfix kit pont az első vh-s Duke-ot ábrázolja. | |||||
SSZABI | Adatlap | 435623 | 2012. augusztus 15. 20:38 | ![]() | |
Szép jó estét! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Vizes alapot akarok próbaképpen csinálni, ezért egy olcsó 1/600 Iron Duke-ot szeretnék rátenni a tengerre. A gondom csak az, hogy a hajót humbrol szín helyett revell 78-al festettem le (a gugliban úgy tűnt kb hasonló az árnyalata a szürkéknek). Na most mára teljesen meg is száradt a nagy része, a gond csak az hogy szerintem nagyon sötét szürke lett. Próbáltam kicsit pasztellkrétával világosítani, de így se lett jó... Létezhet az, hogy ilyen színnel szolgált a világháborúban vagy bármikor? Ha nem akkor holnap átfestem világosabb szürkére... Ja és ne azt nézzétek, hogy milyen spártai a makett, dobozból épül dísznek...(a Tegetthoff most pihen kicsit) Előre is köszi! | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435622 | 2012. augusztus 6. 18:21 | ![]() | |
Ha a dreadnoughtok korára gondolsz, akkor ilyesféle módon (volt) szokás \"ledugózni\" a csőtorkolatot. | |||||
Syb | Adatlap | 435621 | 2012. augusztus 6. 17:59 | ![]() | |
Sziasztok Tudnátok segíteni abban hogy, hajóágyúk végére is tettek lövegvédő zsákot mint a szárazföldiekre szoktak?És ha igen hol lehet róla valami képet találni? Üdv Syb | |||||
Sebi | Adatlap | 435620 | 2012. augusztus 5. 21:29 | ![]() | |
Szia Zoli! Igen, az egy kicsit sötét lesz. Javaslom, hogy Humbrol 147-et vagy ennek megfelelő színt használj. Az a lényeg, hogy mind a Bismarcknál, mind a Scharnhorstnál ilyen legyen a végeredmény: www.members.iinet.net.au/~joan.ahern/scharnhorst.html Illetve van egy kivétel. A Scharnhorst esetében jó lehet a 27-es, csak sötétítened kell rajta és akkor megépítheted a hajót 1943-as festésmintával: www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/scharnhorst-700-kk2/kk-index.html | |||||
Grande | Adatlap | 435619 | 2012. augusztus 3. 22:49 | ![]() | |
Nem friss, de számomra új dolog. William Terra 4 évig építette az 1:20-as méretarányú Admiral Graf Spee-t. www.bismarck-class.dk/shipmodels/german_models/admiralgrafspeeterra.html | |||||
piratvitorla | Adatlap | 435618 | 2012. augusztus 3. 21:38 | ![]() | |
Sziasztok Revell Scharnhorst felújítás folyik és vele együtt épül egy Bismarck is, mindkettő 1/600-as... Kicsit benéztem a dolgokat és Humbrol 27-essel festettem eddig a felépítményt. Az túl sötét? Köszi Zoli | |||||
Batka | Adatlap | 435617 | 2012. július 23. 17:53 | ![]() | |
Sziasztok! Gondoltam ide is felrakom,hátha érdekel valakit: Eladó egy Trumpeter 1/700 Hood + FlyHawk Super Detail set, lehetőleg egyben. www.trumpeter-china.com/uploads/allimg/101129/7-10112Z94232386.jpg illetve www.flyhawkmodel.com/en/product.asp Irányár 12e, alkudni picit lehet:-) Üdv, Batka | |||||
lucky | Adatlap | 435616 | 2012. július 23. 09:04 | ![]() | |
Szia! Olvass vissza ebben a topicban, már volt róla szó.Röviden nem éri meg. | |||||
foca76 | Adatlap | 435615 | 2012. július 21. 23:49 | ![]() | |
Sziasztok urak. Van itt olyan aki belevágott a BISMARCK csatahajó építésébe? Az újságárusnál kaphatóra gondolok... | |||||
tyimosenko | Adatlap | 435614 | 2012. július 11. 22:26 | ![]() | |
Udv. Itt is par kep egy 1:100-asrol. | |||||
Regal | Adatlap | 435613 | 2012. július 11. 15:14 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 435612 | 2012. július 11. 09:51 | ![]() | |
Sebi! Köszi! Gondoltam is , h csak reklámfogás a skill 4. (öntőkeret karácsonyfa szerű megoldása pl..) Pláne, h volt már szerencsém a PzH 2000-es készletükhöz ami tényleg 4-es. | |||||
Sebi | Adatlap | 435611 | 2012. július 9. 13:07 | ![]() | |
Szia Lucky! Nincs 380-as korlát. Vedd meg nyugodtan a 400-ast. A skill ne tévesszen meg. A makett kb. 40 éves. A dobozon kívül nem változott benne semmi. | |||||
Gabusch | Adatlap | 435610 | 2012. július 9. 11:35 | ![]() | |
Szia Regal! OK, majd szólj, ha kell valami kép, stb. OFF: Kösz a jókívánságot, remélem meglesz. :) A tenger ott pont olyan, amilyen egy ipari körzetben elvárható, plusz magas sziklafalak, azaz nem ott mész le, ahol akarsz. A használható helyeken meg csúnya árakat tudnak kérni a parkolásért, vagy sétálhatsz a vízig kilométereket. Volt egy olcsó kemping Görztől pár kilométerre a Wippach-völgyben, (ma: Gorizia/Nova Gorica, Vipava-völgy), de már nagyon megemelkedtek az árai. Ezért talán érdemesebb inkább a Sistiana Bay-en lévő olasz Vacansoleilbe menni, annak azért lényegesen jobbak a szolgáltatásai, igaz, 10-15 euróval drágábban. Előbbiből két hétig bitosan lehet járkálni a tágabb környéken, az utóbbiból meg azért csak elveszi azokat a napokat a tenger, amit a másiknál a Júliai-alpok lábánál való kavirnyászás elvihet. Sajnos, ilyen eszement benzinárak mellett ez már nem hozható ki viszonylag olcsón, mint 4-5 éve. | |||||
Regal | Adatlap | 435609 | 2012. július 9. 06:25 | ![]() | |
Szia Gabusch, Doberdo már tényleg nincs messze a tengertől, de még nem jártam arra, nem tudom milyen ott a tenger. Lehet, hogy ilyen melegben jobb döntés a hegyekbe menni, jó nyaralást kivánok és jelzek, majd, ha megjött a \"szürkefarkas\" és kellene info a belsejéhez. Üdvözlettel, Regal | |||||
hatvanilaci | Adatlap | 435608 | 2012. július 8. 23:45 | ![]() | |
Üdv! Sajnos most kint avgyok nemetben dolgozni mär jo ideje,es nincs sok idöm epiteni.De ami kesik... Üdv! | |||||
narn08 | Adatlap | 435607 | 2012. július 8. 16:09 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 435606 | 2012. július 8. 09:44 | ![]() | |
Üdv Urak! 380-ban van-e maratott korlát? Kétsoros kellene. Sajna a 350 felette a 400 meg alatta van... Bár ahogy számolgatom a 400-as csak 0,15 mm-tel kisebb míg a 350-es 0,3mm-tel nagyobb. Szóval inkább a a 400-as mint a 350-es. Vélemények? Jó lenne belefogni az NS Savannah-ba, csak hát Revell ilyen elk... méretben gyártotta. És ez csak az egyik baja...Ha ez a készlet skill 4-es akkor milyen a skill 1 ? | |||||
Sebi | Adatlap | 435605 | 2012. július 8. 00:37 | ![]() | |
Szia Regal! Igen, azokhoz a sötét részekhez ajánlott a Humbrol 27 | |||||
Gabusch | Adatlap | 435604 | 2012. július 7. 09:22 | ![]() | |
Szia Regal! Nincs mit, szívesen. Az Anatomy of the Ship sorozat angol, a másik német, viszont rengeteg (archiv) kép van benne, míg az Anatomyban meg tervrajzok vannak. Megnéztem (offline :) ), tulajdonképpen annyira nem kell az neked, ha itt vágod meg a cuccot, mer sokkal több nem látszik az egy szem idevágó képén, mint az enyémen. A tengert nem kedvelem már, hegyekbe megyek, az egykori Isonzó-front felső részére. De ha úgy jön ki a lépés, meglátogatom a Doberdót is (sokadszor), nincs az oda olyan messze. Onnan már csak egy ugrás lenne a tenger, de nem hinném, hogy meglátogatom, mert Monfalcone mellett elég koszos a víz, cserébe viszont drága a parkolás. Sajnos a jelenlegi benzinárak mellett Laboe a szürke farkassal mint olyan kiesik a maga oda-vissza 2500 kilométerével, pedig szép hely és relative hűvös is. :) Viszont vagy kemping, vagy irtózatos szállásköltség. | |||||
Regal | Adatlap | 435603 | 2012. július 7. 08:58 | ![]() | |
Szia Gabusch! Köszönöm a képeket és a kommenteket is hozzá, hogy mi hol van. Eddig fel sem tűnt, hogy van külön tengeralattjáró topic. Visszagörgetem kicsit a hozzászólásokat, mint ezt a topic-ot (elkezdtem átnézni) hasznos info-k ért. Ha a tengerre mész nyaralni, óvakodj a \"szürke farkasoktól\":-) Utánanézek a lent említett könyveknek, ha angol nyelvű, akkor nem lesz gond, de ha német, akkor kapufa (gondolom a 2. könyv címéből ítélve nem angolszász nyelven íródott. Üdvözlettel, Regal | |||||
Gabusch | Adatlap | 435602 | 2012. július 7. 08:25 | ![]() | |
Szia Regal! Mivel nem csatahajó, feltettem neked három képet a Tengeralattjárók topicba. Hirtelen ezeket találtam, de van több is, csak azokat nagyon kellene már keresni. Egyébként a tengóról alapmű az Anatomy Of The Ship VIIC, illetve a Vom Original Zum Modell VIIC, mindkettőt láttam már elektronikus formában is. Mellesleg az Anatomy sorozatban van Bismarck is. | |||||
Gabusch | Adatlap | 435601 | 2012. július 7. 07:39 | ![]() | |
Szia Regal! Csak nyaralni megyek, de csak a jövő hónap elején. Öreg vagyok én már külföldre. :( A művízhez nem értek, a linkek az uboat.net-ről vannak, Gallery szekció, U-995 at Laboe, Germany rész a vége felé, azon belül az U-995 at Laboe Set A -12 images (Gabor), abból pedig az első és a negyedik van linkelve. Saját képeim ugyan, de a franc tudja, melyik DVD-men vannak momentán, legalább 12 éve elküldtem már nekik. 1997-ben készültek, amikor először voltam ott. | |||||
Regal | Adatlap | 435600 | 2012. július 7. 07:28 | ![]() | |
Szia Gabusch! A linkek nekem valamiért nem működnek. Én is úgy gondoltam, hogy fokozatosan \"rontom\" a látást a vízben. Még nem tudom pontosan, hogy lenne érdemes kivitelezni. A rendelt cuccok nekem is kb 2 hónap, mire ideérnek ázsiából, de addig is lesz mit csinálni:-) Ezek szerint kinn dolgozol, vagy csak nyaralás? Üdv, Regal | |||||
Gabusch | Adatlap | 435599 | 2012. július 6. 18:30 | ![]() | |
Szia Regal! 2 hónap múlva már itthon is leszek. :) Erre a részre gondoltam egyébként: uboat.net/media/gallery/u995/photos/u995_1.jpg Ha ott vágod meg, ahogy a baloldali képeden látszik, akkor az pont jó. Ez a konyha hátsó fala: uboat.net/media/gallery/u995/photos/u995_4.jpg Majd előkeresem a további képeim, mert egyszer valaki körbefotózta az egész U995-őt, én meg lementettem. Csak ahhoz tudni kéne, hol akarsz vágni. Lévén a művíz drága, én azt csinálnám, hogy beletennék egy \"lépcsőt\" a vízbe, mivel úgysem lehet hatvan métert előrelátni benne, úgy meg akkor sokkal kevesebb kell. | |||||
Regal | Adatlap | 435598 | 2012. július 6. 16:38 | ![]() | |
Szia Gabusch, igen, úgy értettem, hogy egy nagy ovális metszet lesz, pl a tat félig levágva. Akkor nem kellene annyi mindent kidolgozni. Az viszont csak akkor működne, ha a mű-vizet sikerülne megoldanom nagy mennyiségben. Már azon is gondolkoztam, hogy szineznék szaniteres átlátszó fuga anyagot, ami 2-3 cm mélységben már átláthatatlan lenne, ezért nem kellen kitölteni az egészet... Ha aktuálissá válik, megkereslek majd emailben. Még kb 2hónap, ahogy a Luckymodel írta. De ha van egy jó kis képed kedvcsinálónak, arra kiváncsi lennék és gondolom a fórumozóknak is csemege lenn:-) Két kép, ami inspiráló lehet az U-boat kedvelőknek: Üdvözlettel, Regal | |||||
Gabusch | Adatlap | 435597 | 2012. július 6. 12:04 | ![]() | |
Szia Regal! Ha ezt a harminc fokos szögben vágást úgy érted, hogy mondjuk lemarad a tat és így úszik be a diorámába, akkor ez elég könnyen megoldható ha nem sokkal a torony mögött vágod el. Ott ugyanis az altiszti körlet van, gyakorlatilag priccsek, alatta akkuk, ezeket viszonylag elég könnyű korrekten megcsinálni még ekkorában is, és mégis valami, meg jópofa. Esetleg belefér a konyha is, az sem ordítóan nehéz. A nyomásálló test tetején a fedélzet alatt mindenféle légbeömlők haladnak a dízelek felé, így ott sem kopasz a dolog. Az egyetlen gond az lehet vele, hogy a makett anyaga maga baromi vastag lesz hozzá, szépen le kell majd belőle reszelni. Ha kell forrásanyag, keress magánban, akad. | |||||
Regal | Adatlap | 435596 | 2012. július 6. 10:41 | ![]() | |
Sziasztok, azt hiszem marad a 40-es festés és nem nyitom meg oldalról a tengeralattjárót, ekkora gyakorlatom nincs a scratch-ben...ezért szerintem az AFV jobb lesz. Ha mégis valami őrület fogna el, nekiesek a fűrésszel. Volt egy olyan gondolatom is, hogy nem szabályosan hosszában bágnám el, hanemkb 30 fokos szögben, így csak egy részét elég lenne kidolgozni, ilyet mástól még nem láttam. Néztem, hogy a Bismarck felülről sötétebb szürke a járó felület pár helyen? Ezekhez érdemes a Humbrol 27-et használni? Ez más anyagból volt, vagy volt valami egyéb funkciója, hogy sőtétebbre festették? Üdv, Regal | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435595 | 2012. július 5. 18:42 | ![]() | |
Szívesen! Az U-556-tal csak \'40-ben, a Balti-tengeren horgonyzott együtt. Később, az Atlantin, a Bismarck emlékezetes portyáján, ill. az odavezető úton már nem találkoztak. Az U-556 is bevetésen volt \'41 májusában, el is indult a Bismarck segítségére, amikor megsérült a csatahajó, de már nem ért oda. Szóval vagy Balti, \'40, U-556-tal, vagy későbbi, U-boot nélkül. Ha ragaszkodsz a történelmi hűséghez. Azért osztja háromfelé, mert ezek voltak az átfestés fázisai a Rheinübung alatt, és a végén tényleg átlátszottak kicsit a balti csíkok, fotón is látható. | |||||
Gabusch | Adatlap | 435594 | 2012. július 5. 18:34 | ![]() | |
Szia Regal! Még az jutott eszembe, hogy ha a CMK-féle nyitást választod, akkor a Kommandozentrale sokkal kevésbé problematikus - cserébe nem is látványos -, mert azon az oldalon főleg elektromos szekrények vannak. Ellenkező esetben megpróbálkozhatsz egy háttérrajzzal is. Tökéletességre ne törekedj, ebben a méretarányban lehetetlen. :) Tudd, hogy dacára annak, hogy az AFV állítólag szebb (szubjektív), az vízszintesen van megvágva, így az lényegesen jobb vízvonalhoz, míg a Revell függőlegesen, így az az eredeti koncepciódhoz szerintem megfelelőbb. | |||||
Regal | Adatlap | 435593 | 2012. július 5. 18:32 | ![]() | |
Köszönöm, akkor ezek szerint csak 40-ben volt ilyen festésű, 41 márciusára már a balti volt... vagy az Operation \"Rheinübung\" 3. rész? idején (nem tudom miért veszi külön 3 részre, a linken, amit megadtál így volt), de ott már a balti csíkot átfestették, kicsit átlátszik a festés alatt, ahogy én látom. Azt hiszem ez az állapot, amikor meg lehetne jeleníteni az u 556-ossal együtt a sziklafal előtt. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435592 | 2012. július 5. 18:19 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 435591 | 2012. július 5. 18:09 | ![]() | |
Szia Gabusch, megnéztem, széthúztam 19 cm-esre az u-boat-ot és úgy döntöttem, hogy ez egy kicsit erős lenne megcsinálni. Jó lesz nekem zártan is:-) Biztos nagyon látványos lenne, de akkor nyugdíjas koromig ezt építgetném...72-es méretben még nem is lenne olyan nagy kihívás, de ahogy írtad is, sok vízszelep kerék méretarányosan gombostű vastagságú, illetve az is félbe vágva...:-) Maradok a külső megjelenítésükön, elkezdek majd kísérletezni, hogyan tudok látványos \"vizet fakasztani\" mindenféle anyagból. Egy jó dio-hoz az alapot érdemesebb először megkreálni, mert jelen esetben a vizet elég rendesen el lehet tolni. Tamás! Én azt a változatot szeretném megcsinálni, ahol a fedélzeten még nincs kinn a horogkeresztes zászló, ahol még nem volt meg a balti-csíkozás. Konkrétan nem tudom meddig volt ilyen festéssel, de majd utánaolvasok. Kinéztem a Luckymodel-en az AFV typeVIIC tengeralattráróját, úgy olvastam, ez a legélethűbb, jobb, mint a Revell. Üdvözlettel, Regal | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435590 | 2012. július 5. 16:53 | ![]() | |
Regal! A Balti-tengeri jelenetnél, ha emellett döntesz, figyelj arra, hogy ebben az időben a Bismarck nem pontosan úgy nézett ki, mint aztán az Atlanti-óceánon \'41 májusában. Amire emlékszem, hogy az Anton torony tüzérségi távmérője még megvolt (ezt később leszerelték, mert a felcsapódó víztől használhatatlan volt), és még nem volt felszerelve a hajóra a teljes légvédelmi tüzérség. Lehet, hogy van más is, utána kellene nézni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 435589 | 2012. július 5. 09:44 | ![]() | |
Érdekes koncepció. :) Nézd meg a lenti linket, az utolsó képet állítsd be úgy, hogy a hajó kb. 19 cm hosszú legyen! Azt kéne neked megcsinálni. :) Ha neki akarsz állni, megpróbálhatok csinálni közeli fotókat a makettről, mert nekem van egy ilyenem, de nem vagyok odáig a gépem makró-képességeitől. www.targa-japan.com/komitudomokei/u_boote/ubootsyousai.html | |||||
Regal | Adatlap | 435588 | 2012. július 5. 07:49 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm ismét a sok hasznos info-t, nagyon sok az inspiráló ötlet benne. A tipp nagyon jó az U556-tal kapcsolatban, utánaolvastam, a két kapitány és a legénység szinte testvéri szinten összehaverkodtak, és elméletileg a két tengeri jármű egyszere készült eyzon gyárban és egyszerre futottak ki. Egy baráti találkozót meg lehetne örökíteni. Az ágyulövés is klassz, e azt a New Jersey-vel szeretném megcsinálni, ezt az ominózus állapotot, amikor a vízben is \"görbül a tér\":-) Visszatérve, az alap koncepció az volt, hogy sziklafal előtt a Bismarck, a dio szélén pedig a engeralattjáró, és a dioráma oldala felmetszené az uboat oldalát, ígí látszana mi van benne. így viszont elég meredek lenne kidolgozni, mert tényleg egy komplett belső teret kellene scratch-elni. A két dio link nagyon szép, az már biztos, hoy mozgó hajókat fogok csinálni, teszik a hullámzás. Úgy szerettem volna, hogy be lehessen látni a vízbe oldalról, ennek a megoldásával még erősen küzdök. így ettől teszem függővé, hogy megnyitom-e az u-boat oldalát. Néztem én is egy fórumon, hogy az AFV uboat-ját jobbra értékelték, mint a Revellt, valószínűleg ő lesz az \"áldozat\". A fa fedélzet szerintem marad a Pontos model-é, mert másik hajó fedélzetéről találtam közelit és nagyon szép kidolgozású. Gondolom a Bismarck-é sem lesz sokkal gagyibb. | |||||
Gabusch | Adatlap | 435587 | 2012. július 4. 22:46 | ![]() | |
Regal, milyen oldalát akarod nyitni a fedélzetnek? Cutaway tengót akarsz 1:350-ben? Ez szerintem felejtős. Belső térrel ketten foglalkoznak, a CMK gyárt az 1:72-es Revellhez négy egységet (ez nem teljes), illetve a Targa egy komplett VIIC-t elég korrekt belső térrel 1:144-ben (ami belülről amennyire tudom ordítóan nem tért el a VIIB-től. Arról nem is beszélve, hogy pl. az U-556 már VIIC volt. Scratch persze meg lehet csinálni, de nem igazán lesz az mutatós, mert a legnagyobb magassága olyan 5,7 mm lehet a lakótérnek, és a szépségét a millió csap és egyéb tekerentyű adja, amit gyakorlatilag lehetetlen ekkorában normálisan megcsinálni, lévén a nagyobbja is csak kb. 1 mm hosszú vagy átmérőjű. A kisebbje meg 0,15. És van belőle vagy száz darab bezsúfolva neked egy kb. 5,7x28 mm-es negyedhengerbe (Kommandozentrale). Ha a cél az, hogy egy diorámát hozz össze a Bismarck-kal, akkor az AFV-Club 1:350-ese tartalmazza a belső nyomásálló testet, azaz a külső héjon nyithatod pl. a torpedóbetöltő nyílást, mert torpedó is van hozzá. A torony búvónyílását pedig ebben a méretarányban nem egy nagy szám nyitni, bár én azért ahelyett, hogy egyszerűen levágnám, inkább csinálnék róla valami lenyomatot és azt reszelném körbe. Egyébként van mindenük VIIA-tól VIID-ig,de azért nézz utána pl. az uboat.net-en, hogy melyik típust pakold mellé. | |||||
Sebi | Adatlap | 435586 | 2012. július 4. 22:07 | ![]() | |
Szia Regal! Szívesen. A tengeralattjáró jó ötlet, bár amennyire tudom 350-ben nem gyárt senki nyitottat. Szerintem azért a zárttal is össze lehet dobni egy jó kis diorámát, mint amilyen ez is (igaz, ez 700-as): www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/scharnhorst-700-kk3/kk-index.html Vagy ha valami mozgalmasabbat szeretnél, ajánlom ezt: www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/bismarck-350-kk2/kk-index.html Sajnos a fafedélzetre így nem tudok mit mondani. Ezek a gyártók lényegében fej-fej mellett haladnak a minőségben. Neked kell eldönteni, hogy mit bír el a pénztárcád. Persze azt fenntartom, amit először írtam. Vagyis célszerű a gyártó által ajánlott maketthez venni a fedélzetet. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435585 | 2012. július 4. 16:03 | ![]() | |
A Bismarck együtt gyakorlatozott a Balti-tengeren az U-556-tal és baráti kapcsolat is alakult a két legénység között, ez pl. megörökíthető lenne. | |||||
Regal | Adatlap | 435584 | 2012. július 4. 07:18 | ![]() | |
Szia Sebi! Köszönöm az info-t. Olvastam, hogy a Bismarck-ot \"elküldték vadászni\", ezek szerint járt a fjordok közt. Igen, a Tirpitz-ről több ilyen kép ven, engem konkrétan pont egy ezt megjelenítő dioráma ihletett meg: www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/tirpitz-350-th/th-index.html Gondolkoztam azon is, hogy teszek mellé egy korben hozzáillő tengeralattjárót (a type VIIA illetve B-vel már találkozhatott a net szerint. Nem tudod, hogy gyárt valaki olyan 1/350-es német tengeralattjárót, aminek nyitott az oldal (be lehet nézni a fedélzetre? Néztem egy összehasonlítást, az AFV elméletileg jobb kidolgozású, mint a Revell. Közben utánajártam, visszaírt a Lucky modell, a Bismarck fedélzetét (Pontos model)1-2 hónap alatt tudják leszállítani, és náluk 25 USD+minimális postaköltség, ha viszont a KA-modelsét venném az ebay-ről, az 52 postával. szerintem annyival nem lehet jobb minőségű. Illetve van még a Hunter wood deck series-től 23 USD-ért. Ugyanitt a Luckymodel-nél néztem a Tamiya New Jersey-t és fa fedélzetet,56 és 30 USD, az elég baráti ár. Üdvözlettel, Regal | |||||
Sebi | Adatlap | 435583 | 2012. július 3. 21:00 | ![]() | |
Szia! Járt fjordok között, csak szerintem a fennmaradt fotókról kicsit nehéz megállapítani az arányokat. www.bismarck-class.dk/bismarck/history/bisrhein1.html Ezért ha javasolhatok valamit, majd ha építesz egy Tirpitz-et, ahhoz készíts fjordot. Arról több közelkép maradt fenn. Az összeállításnál én először lefújnám a hajót, majd feltenném a fafedélzetet, végül a korlátokat. Ha nem teszel fel fát, akkor úgy, ahogy írtad. Fedélzet, maszkolás, felépítmény, törzs és korlátok. | |||||
Regal | Adatlap | 435582 | 2012. július 3. 07:28 | ![]() | |
Sziasztok, köszönöm az info-kat. A Tamiya-hoz valót fogom megvenni, a Pontos models termékénél felfedeztem, hogy jelölik, hogy mihez adják: pl a Bismarck type R., úgyhogy erre igyekszem odafigyelni. Köszönöm a festési tanácsokat is, az első 2 színből van is. Gondolkoztam, hogy elő-árnyékolni kellene, hogy látszon rajta kicsit a kopottság (bár nem sokáig hajózott). Diorámába akarom majd betenni, pl egy szikla elé, de nem tudom járt-e sziklás fjordok között? A hajóépítés terén új vagyok, szerintetek hogyan érdemesebb, előbb feltenni a korlátokat, aztén lefújni az egészet, végül a fedélzetet? Vagy fedélzet, kimaszkolni és lefújni az egészet szürkére? Hogy érdemesebb? Üdvözlettel, Regal | |||||
Sebi | Adatlap | 435581 | 2012. július 2. 15:55 | ![]() | |
Sebi | Adatlap | 435580 | 2012. július 2. 15:54 | ![]() | |
Szia Regal! Ezeket a színeket javaslom a hajóhoz: Törzs: Dunkelgrau 50 - Humbrol 145 Felépítmény: Hellgrau 51 - Humbrol 147 A felépítmény felső acélfedélzetei és a katapultfedélzet acélrésze: Dunkelgrau 2 - Humbrol 27 A fafedélzettel kapcsolatban pedig osztom Tamás véleményét. Csak az adott gyártóhoz szabad venni. Vagy esetleg nézd meg ezt: www.nautilusmodels.com/99-500.htm Ez általános fafedélzet, amit neked kell méretre vágni és beragasztani. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435579 | 2012. július 2. 10:49 | ![]() | |
Szia! A színekhez nem akarok hozzászólni, mert egyrészt nem vagyok benne túl nagy ász, másrészt esetleges minimális árnyalatnyi eltérésektől nem is megyek a falnak, de fedélzetem van az Artwox-tól és a KA Modelstől is, és mindkettő jó minőségű, eszméletlenül sokat dobnak az összképen. Az Artwoxosok általában olcsóbbak, de nem biztos, hogy rosszabbak is. Meggyőződésem, hogy csak ahhoz a gyártóhoz szabad vásárolni, amelyikhez ajánlják, gyakorlatilag biztos, hogy másikhoz nem fog passzolni, itt 1-2 tizedmilliméter már tönkreteszi az illeszkedést. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Egyébként laikusként szép makett!