<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31. |
Vadász | Adatlap | 438332 | 2007. február 2. 18:29 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 438331 | 2007. február 2. 16:07 | ||
az enyém nem:( :) | |||||
lucky | Adatlap | 438330 | 2007. február 2. 15:28 | ||
Karcolásnál annak a széle is lepattan.Ha pill ragaccsal v nitrogittel be van vonva akkor viszont nem.Szóval akármilyen gittet használsz a lényeg a felületi anyag... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438329 | 2007. február 2. 14:49 | ||
Bendeguz | Adatlap | 438328 | 2007. február 2. 08:08 | ||
Vadász! Ez tisztasor, de nemtudom volt-é szerencséd a Balaton WM-23-hoz? Na ezen van mit tömíteni sajnos, a leglehetetlenebb helyeken is | |||||
Vadász | Adatlap | 438327 | 2007. február 2. 05:47 | ||
Bendeguz! Abban az esetben, ha várhatóan karcolni kell a felületet, pillanatragasztót használok tömitésre. Nekem a Ferrobond vált be a legjobban. Vadász | |||||
Bendeguz | Adatlap | 438326 | 2007. február 1. 23:57 | ||
üdv, volna egy olyan kérdésem, hogy ha olyan helyen kell panelvonalat karcolnom, ahol tetemes mennyiségű tömítőpaszta van, azt hogyan tudnám szépen egcsinálni, most humbrolt használok(még mindig az ezüst nyílról van szó, azért is ide írtam), de annak folyton berepedezik a széle, akármilyen óvatosan is húzom a tűt | |||||
Bundesign | Adatlap | 438324 | 2007. január 31. 18:39 | ||
az oldalkonzol jólnéz ki, csak kár hogy a műszerfal helyett a műanyag orrbelsőre fokuszáltál :) B | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438322 | 2007. január 30. 16:22 | ||
Akkor inkább a Bílekkel kínlódj! Valamivel pofásabb és van - bár eléggé gyenge- PM-e is! Én megcsináltam. Nem lett rossz. Nem MEGCSINÁLTUK, hanem megcsináltam :) Miggyuri | |||||
Podva | Adatlap | 438321 | 2007. január 29. 10:39 | ||
Itt az Il-10 kabinbelseje! a festés még nem olyan mint ahogyan szeretném, de a kabinba már bekerült minden amit beterveztem Üdv Podva | |||||
ati27 | Adatlap | 438320 | 2007. január 23. 12:44 | ||
Nem, ugy tudom nincsen, de valamiből ki kellene indulni..:) | |||||
xcraft | Adatlap | 438319 | 2007. január 22. 22:57 | ||
Hello! A szürkéd határozottan jobb mint az enyém. | |||||
warbirds | Adatlap | 438318 | 2007. január 22. 22:29 | ||
Samee | Adatlap | 438317 | 2007. január 22. 21:23 | ||
Foltozás: Szürke: Humbrol 141 Barna: Humbrol 70 Zöld: Humbrol 30 Még mielőtt vki rámugrana miatta a Modell és Makett 2000/6os számából néztem ki a kódokat, csak a zöldet választottam saját szakállamra, de sztem megfelelő, és a többi szín közül az MésM is felsorol 3féle variációt, én azokat választottam amik voltak itthon, mert szorított az Ákos racing határideje, nem beszélve arról h a megengedett 1 hónap helyett, 1 hét alatt épült meg. Samee | |||||
warbirds | Adatlap | 438316 | 2007. január 22. 21:09 | ||
Samee! Én is most építem a gépet, bár csak a saját szakállamra. Azt megmondod, hogy a foltozáshoz milyen festékeket használtál? Köszi warbirds | |||||
Samee | Adatlap | 438315 | 2007. január 22. 21:02 | ||
Nos szeretném pótolni az elmaradásaim. Ákos Racing keretén bellül elkészült a Groub Builbe szánt He-112esem. Solo képeit láthattátok már az Égbolt meghódítói kicsiben topicban. Itt csatolnék viszont pár részletfotót az építésről és a festésről. A maketten még van azért van mit finomítani itt ott. Ezt Móvárig potolom. Üdvözlettel: Samee | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438314 | 2007. január 22. 20:44 | ||
úgyértem adtak hozzá? (: (: (: ponyva a kabintatőre, és egy hetet spóroltál:D | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438313 | 2007. január 22. 15:57 | ||
ati27 | Adatlap | 438312 | 2007. január 22. 14:02 | ||
Szerinted?:) DE cseresznyére van némi marcsám hozzá..:) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438311 | 2007. január 22. 13:14 | ||
a kabin milyen? | |||||
ati27 | Adatlap | 438310 | 2007. január 22. 12:15 | ||
Nekiálltam a mig19-nek.. Háát nem lesz egy sétagalopp.. Ugye, nekünk pm (lokátoros verzsön) volt. Nohát a döntés kp, vagy bilek.. Inkább a bileket választottam.. Az adja a pm orr részét, de csak a külső gyűrű van valamilyen szinten köszönő viszonyban.. az egész beömlőt újra kell variálni, radarkúppal, beömlöcsatornákkal együtt. A futóaknák jelzésértéküek, orfutó meg pláne, a főfutokat kimélyitettem... A többibe még bele sem gondoltam..:) Szal nem az a tipikus mai készlet, hogy megrázom a dobozt oszt kiesik a kész makett..:) Apropó matricákat hol lehet szerezni? nem tudja valaki? Ja és szerintem a keceli kiállított példány lesz az áldozat! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438309 | 2007. január 22. 11:28 | ||
De igen, azt cserélni fogom. Amikor készült nem volt "raktáron". Miggyuri | |||||
Daala | Adatlap | 438308 | 2007. január 22. 10:02 | ||
MiGgyuri! A 15-ös nem szögletes számmal volt festve? Daala | |||||
snus | Adatlap | 438307 | 2007. január 22. 08:16 | ||
Miggyuri | Adatlap | 438306 | 2007. január 22. 06:17 | ||
Itt a kép a jelvényről!A gép függőleges vezérsíkján látható egy lényegesen világosann folt, ill az orr-része, egy kisebb. Ott voltak a jelvények, amíg át nem festették őket. Miggyuri | |||||
Bendeguz | Adatlap | 438305 | 2007. január 21. 20:22 | ||
Köszi Ottó, de mostmár csakazértis natúr fémszínre fogom festeni:PPP majd a következő lesz "haditarka"(de előtte legalább száz évig pihentetem az agyam, mert kezdi kicsit megterhelni ez a gép) | |||||
Ottó | Adatlap | 438303 | 2007. január 21. 19:27 | ||
| |||||
xcraft | Adatlap | 438300 | 2007. január 21. 16:05 | ||
Bende! Most választhatsz, nem könnyű a helyzeted. Csináld valamilyenre, és elhisszük, hogy olyan volt. :) | |||||
snus | Adatlap | 438297 | 2007. január 21. 14:50 | ||
Még valami ezt az oldalt most találtam:kme.uw.hu/wm23.htm Itt van fémszínű állapotában is kép. | |||||
snus | Adatlap | 438296 | 2007. január 21. 14:33 | ||
A Bonhardt-Sárhidai-Winkler: A Magyar Királyi Honvédség fegyverzete című könyv 454. oldalán van egy elmosódott kép a WM-23-ról. Itt tereptarka. A gépet két éven keresztül tesztelték, így az is elképzelhető, hogy kezdetben fémszínű volt. | |||||
Podva | Adatlap | 438295 | 2007. január 21. 14:29 | ||
Hali Bende! Általam 3 fotó ismert a még egyben lévő WM-23-ról. Ezek titokban készültek, elég rossz minőségűek. 1 szállítás közben, leponyvázva, csak a légcsavar látszik Egy jobb oldalról készült, tereptarka, felségjellel. A másik bal oldalről, ez bűnrossz minőségű valszeg ez is tereptzarka, csak ezen a motorburkolat és a farokrész sárga. Valószinűleg egyéb variáció nemigen volt. Üdv Podva | |||||
snus | Adatlap | 438294 | 2007. január 21. 14:19 | ||
Szia! Sajnos ez a köny nincs meg. Légyszíves küldd el a címemre! Eddig ugyanis nem találkoztam olyan csillagos magyar géppel amin századjelvény van. Ezért érdekelne a kép. Üdv: Andris | |||||
Bendeguz | Adatlap | 438292 | 2007. január 21. 12:57 | ||
X! ezt ma kaptam Ottó-tól: 1 másik idézet: "Az összes végszerelő és működtető próbák elvégzése után a festőműhelyben az akkori előírásnak megfelelően 4színű haditarkára fújták a gép felső felületeit. Alulról égszínkék lett a teljes felület." ezekután már azon se csodálkoznék, ha előkerülne valahonnan, hogy low vis, vagy teflonszürke festést is kapott:P | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438291 | 2007. január 21. 10:48 | ||
Szia Gyuri! Hatalmas gratuláció, nekem nagyon tetszik, sztem én is nyitottra csinálom, így remélem kevesebbet kell majd vesződnöm a tetőkkel! üdv.:Matty | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438290 | 2007. január 21. 10:44 | ||
Van róla képem. Beszkennelve. Elküldjem? Azt hiszem a Felhőlovagok c. könyvben. Miggyuri | |||||
snus | Adatlap | 438289 | 2007. január 21. 08:45 | ||
Szia Mig! Ezt a korai századjelvényes gépet hol találtad? Esetleg van valami képed is róla? Üdv: Andris | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438288 | 2007. január 21. 08:09 | ||
Én is megharcoltam a magamét az UB-készlettel. De mániákus kísérletezőként, a Heller MiG-23MF-hez illesztettem.Itt alig érzékelhetző a "lépcső" az UB-kabinrész műgyantája és a maradék törzs között. Mivel az illesztés vonala éppen kettékapta a GS-gépágyút, így azt helyre kellett állítanom. A kapott kabintetőből csak a két kabint enválasztó elemet használtam fel. Azeredeti MF- kabintető került az első ülés fölé. A másoldik, megfelelő(nek tartott) pofozás után egy másik makett kapintetejéből került. Nyitva készítettem el. Festésre a legkorábbi, és legritkábban látható UB változatot készítettem el. Szürke, csillagos felségjellel és korai századjelvénnyel. A 15-ös számút. Miggyuri | |||||
xcraft | Adatlap | 438287 | 2007. január 21. 07:41 | ||
Bende! Egy gép készült, ami berepülésnél lezuhant, honnan veszi Balaton, hogy terepszínű volt? Azért megkérdezném, mit tud róla, biztos ami biztos. Hátha utánanézett mielőtt gyártani kezdte. :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 438286 | 2007. január 21. 00:17 | ||
X! tényleg de gyökér vagyok, ha már ezüst nyíl, akkor az is lesz. azért döntöttem, emellett a festés mellet, mert a balatonos tereptarka nekem nem tetszett. | |||||
xcraft | Adatlap | 438285 | 2007. január 20. 22:20 | ||
Látom mindenki szépen halad, nemsokára Óvár! Az építésem akadályba ütközött, a gyanta futók annira elliptikusak, hogy újat kell esztergáltatnom, most éppen azt várom, utána gyanta másolás következik. Nem lehetett felhasználni, próbáltam rendbetenni, de házilag nem tudtam, a kukában landoltak. | |||||
xcraft | Adatlap | 438284 | 2007. január 20. 22:06 | ||
"1941. február 2-án a WM 23 Ezüst Nyíl együléses vadászrepülőgép (fj: V501) első berepülése megtörténik. A repülőgépet Samu Béla tervezte és csak egy repülőképes példányban épült meg. Mivel a nagysebességű repülőgépet nem tudta a WM Rt. szélcsatorna kísérletekben kipróbálni, ezért választották a repülési kísérleteket, melynek folyamán április 21-én a repülőgép Tököl közelében lezuhant, pilótája Boskovits Sándor ejtőernyővel sikeresen kiugrott." (Id.: Szentesi Csaba: A CSEPELI REPÜLÉS TÖRTÉNETE) Nem tudom milyen volt a gép, csak feltételezni tudom: Egy kipróbálás alatt álló protogépet minek festenének le? A magyar nyelv pedig a leginkább kifejező, a meghatározásai pontosak, egy szürke gépet miért hívna Ezüst Nyílnak? A Balaton makettjét ennek ellenére tereptarkán láttam, írj neki egy mailt, mit tud róla. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 438283 | 2007. január 19. 23:17 | ||
előssször is, hajrá mindenkííí, alakulnak a gépek fajentosan másodszor meg jónéhány kérdés részemről, hogy nálam is alakuljanak a dolgok: 1 számú kérdés: ezüst nyilamat a képen láthatóra szeretném elkészíteni, rémlik, hogy valahol olvastam, mintha ez natúr fémszínű lett volna, csak jelzésekkel. kérdés, valóban igaz, vagy, ha nem, akkor milyen szürkét tudnátok ajánlani hozzá(humbrol/revell/gunze kódban lécccíí), mert mostmár odáig jutottam két tubus tömítőpaszta, nyolc ív csiszolóvászon, meg egyes panelvonalak huszadszori tömítése után, hogy jövő héten lesz ami lesz, én lefújom 2 számú kérdés: jól tévedek, hogy a He-170-ben a "csodálatos" K-14 köhécselt?tudom ezt a gépet Mekett építi, de mivel nagyon lapít, lehet, hogy nekiállnék... nna mindenkinek további jó kinlódást bende | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438280 | 2007. január 19. 19:35 | ||
Szia! Hát én abszolút a maximumra törekedtem.Magyar termék, kis cég, ritka darab...ebből sejtheted:)Amúgy volt pár hét szünet, mert nem mindig birtam idegekkel:) üdv.:Matty | |||||
Zoli | Adatlap | 438279 | 2007. január 19. 19:11 | ||
Szia! Csak a fülke tartott 4 hónapig?! Ez vagy Téged, vagy az átépítő készletet minősíti, én asszem utóbbira szavazok... Egyébként nem rossz a kabin, de a tetőre kíváncsi leszek. z | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438278 | 2007. január 19. 19:06 | ||
öcsém, Te ilyeneket is kiszúrsz?:) Nem az egy Eduard 72es La-7!1 hete kezdtem és már tömítek:)sok rajta a javítanivaló(még jó h dual combo és 2 van belőle) üdv.:Matty | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438277 | 2007. január 19. 19:04 | ||
Jót legózhatsz:D a 11es hátterében ratát lehet látni? | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438276 | 2007. január 19. 19:03 | ||
Ja meg pár helyen még javítok a festésen, plusz a hátsó műszerfal is felkerül majd(maratás+film by Samee:)) | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438275 | 2007. január 19. 18:58 | ||
Kicsit késve, de itt vannak a fejlemények.Hááát, nem volt több türelmem a fülkével szöszölni(4 hónap elég volt:)), így úgy döntöttem összeragasztom a törzset az orra.Kicsit ferde, kicsit csúnyácska, de az enyém:)Az ülések még kivehetőek, azt még kicsit korrigálom, javítgatom.a legnagyobb gondot a gyanta és műanyag illesztése jelenti, a gép aljánál(14. kép).Képről nem látszik de kb 1 mm(ha nem 1.5) szintkülönbség van.a 15. képen látható a legnagyobb gigszer.Balaton aszongya h az academy tetőket kell rárakni, de ahogy elnézem, nem igen jön ez össze,piros vonallal jelöltem, h kb milyen ívben foltyatodna, és pirossal, h milyennek kéne lennie!a 13as kép mutatja meg legjobban, h kb h kéne kinéznie! Mig29UB téren sok változás nincs, tömítgettem, csiszolgattam az apróbb, de számomra fontos részeket! üdv.:Matty | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438274 | 2007. január 19. 17:13 | ||
Elkezdte születését az ebbe a programba szánt L-29. Pavla kabin + KP alapmakett. A többi majd kiderül. Miggyuri | |||||
Bombraider | Adatlap | 438273 | 2007. január 19. 12:01 | ||
Szia! Humbrol folyékony téma feltépi a festést! Erre legközelebb figyelj:) Meg ahogy látom neked foltot is hagyott a festésen,volt amelyik festéknél nekem is ott hagyta a nyomát... üdv:bomb |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Vadász