<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31. |
lucky | Adatlap | 438454 | 2007. február 25. 10:15 | ||
Atlasz | Adatlap | 438453 | 2007. február 25. 07:32 | ||
Ja-ja! Szenvedek a Gripennel rendesen! Eddig a kabin lett majdnem kész, pedig már egy hete csinálom. És hiába szereztem be az Extratech feljavítót, a panelvonalakat az sem karcolja újra. Üdv: Atlasz | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438452 | 2007. február 25. 07:11 | ||
xcraft! Hol hallottál pl. engem szenvedni - makett ügyben? :) Miggyuri | |||||
Akos | Adatlap | 438451 | 2007. február 24. 22:05 | ||
Önsanyargató szekta? Ez jó! Alapjában ezt is dobozból akartam megépíteni, most jöttem rá, hogy nincs meg az üveg. És ha már megígértem... | |||||
xcraft | Adatlap | 438450 | 2007. február 24. 21:45 | ||
Ez a Group build, egy csoportos szenvedés, mint valami önsanyargató szekta. :) Olyant ide még senki nem írt, hogy hű de egyszerűen és problémamentesen halad, pedig már lassan a hétszázadik Hsz., és rengetegen dolgoznak valami borzalmon. Ez a kabintetőhúzás is jó dolog, nem félsz, hogy idővel besárgul? Nekem eddíg 3 gépemen van húzott tető, és egyik, egy 1993-ban készült már narancssárga. A másik kettő még nem változik, és remélem nem is fog. Talán le kéne őket lakkozni kívül belül fényes akrillal, nem feltétlenül a Future, és társaira gondolok, hanem pld M.M. fényes akril, de még nem próbáltam. | |||||
Akos | Adatlap | 438449 | 2007. február 24. 20:33 | ||
Xcraft! Ez igen! Először egy gyanta gép, most meg saját gyanta alkatrészek. | |||||
Bundesign | Adatlap | 438448 | 2007. február 24. 18:17 | ||
nagyon ott vagy!!! | |||||
xcraft | Adatlap | 438447 | 2007. február 24. 18:05 | ||
Az építés utolsó nagy akadálya, a rossz főfutókerék. Ma volt időm, és másoltam kettőt. | |||||
xcraft | Adatlap | 438446 | 2007. február 23. 22:51 | ||
Sziasztok! Épp szar a netem, és egy fia képet nem birok megnézni. A 2003/2-es Pro Modell 11. oldalán mindent láthattok, egyszerűbb mint leírni a különbségeket. Podva! Igazad van, az a panel mindkét verzión megtalálható, de nem teljesen egyforma. Egyébként az utolsó vagyok, aki egy panelvonalon fennakad, és azt sem bánom, ha nincs is ott, csak a különbségek és az összehasonlítás miatt írtam. :) | |||||
vraukó | Adatlap | 438444 | 2007. február 23. 17:34 | ||
| |||||
Bombraider | Adatlap | 438443 | 2007. február 23. 17:04 | ||
vraukó | Adatlap | 438442 | 2007. február 23. 17:03 | ||
Képetlenség a képet kimenteni, úgyhogy idecsinálom a linket: http://www.luftarchiv.de/index.htm?http://www.luftarchiv.de/flugzeuge/arado/ar96.htm | |||||
vraukó | Adatlap | 438441 | 2007. február 23. 16:55 | ||
No mostan a gifformátumú kép nem lát6ó. Megkísérlem valahogy átalalakítni. | |||||
vraukó | Adatlap | 438440 | 2007. február 23. 16:54 | ||
| |||||
Podva | Adatlap | 438439 | 2007. február 23. 16:20 | ||
T.xcraft Nem igazán értem, ez a háromszög alakú panel megtalálható mindkét verzión az A orra csapottabb, rövidebb más az orrburkolaton a panelvonalak elhelyezkedése is: richard.ferriere.free.fr/3vues/arado96_1_3v.jpg Össze ugyan még nem mértem a rajzzal, egy Modell és Makettben megjelent dio alapján mondom, hogy a Kp "B" Üdv Podva | |||||
xcraft | Adatlap | 438438 | 2007. február 23. 15:11 | ||
A készletben lévő leírás szerint valóban Ar 96B, ami megegyezett a C2 vel, de ez nem helytálló, akármelyik átépíthető belőle, és egyik sem megépíthető. | |||||
xcraft | Adatlap | 438437 | 2007. február 23. 14:50 | ||
Podva és Vraukó kollégáknak! Féligazságotok van mindkettőtöknek. A G408 valóban Ar96A, de ne állj neki átfesteni! A KP Ar96 és C2 készlete azonos szerszám szerintem, legfeljebb a dudorokat rakták oda külön kereten. A lényeg: A KP terméke se nem A, se nem B, hanem egy öszvér. Az A rövidebb orrészét adják, a motorburkolat utáni panel, ami háromszögre hasonlít leginkább, az egyértelműen az A verziójé, a többi panel ami a motorburkolaton van, az jobban hasonlít az A-ra, de nem az igazi. Ehez nem adják adják az A-ra jellemző domború kipufogóburkolatot, És egyértelműen a B kipufogóját mellékelik, a helye is ott van, ahol a B-n. A ráadás: mindehez a levegőbeömlő, légcsavart tartó homlokelem a B- verzióé. Ettől még lehet jó makett. :))) A leírtakat a C2 makett alapján mondom. Ebben viszont már tiszta a kabintető, ez a legújabb KP-Kopro-Mastercraft kooperációs készlet. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438436 | 2007. február 23. 14:27 | ||
Segítség! Az A-model Aero 45-höz ki gyárt kabintetőt a sajáton kívül? Miggyuri | |||||
Podva | Adatlap | 438435 | 2007. február 23. 14:15 | ||
Hali! Bocs hogy igy kéretlenül közbedumálok, de a Kopr/Kp Avia C-2/Ar96 az B verió, a G.408-as pedig A volt! A kettő a motorban tért el egymástol a B Argus As410-est mig az A argus as10-est kaptt. Ezáltal az előbbinek az orr része feltűnően hosszabb volt. Elég nehéz átfaragni. Ha javasolhatom a B-det inkább fesd ilyenre wp.scn.ru/en/ww2/o/218/73/0/2 vagy ilyenre: wp.scn.ru/en/ww2/o/218/240/0/1 Üdv Podva | |||||
vraukó | Adatlap | 438434 | 2007. február 23. 14:03 | ||
Szia, Kopró, de nem a C-2-es, hanem Arado 96 néven árulják. A törzs annyiban más, hogy a géppuska és a fényképelőgép dudorjait a jobb oldali törzsfélen külön kell felragasztani - ha azt a változatot csinálod - ehhez van egy külön kis öntőkeret, amelyen van még 2 kis bomba, a hozzájuk való tartókkal 1ütt. Ez annyira utólagos kitalálmány, hogy a szárnyakon nincs meg a helye, csak a rajz alapján tud6od, hová kell felragasztani. Van hozzá 2 féle II VH-s német, és 1 háború utáni franczia jelzéssor. A német terepszínű, az 1ik piros halálfejet tartalmaz, a másikhoz is van valami jelzés. Igazából 3 féle gépet lehet csinálni belőle, a fegyvertelent, a fegyverest, és a franciát, ami +1ezik az Avia C-2-vel. Jómagam 1színű szürke gépet csinálok, sárga törzsgyűrű egész elől, közvetlen a pilótafülke mög5t, ékalakú felségjelek, a gép jelzése G.408. Ami a kitet illeti, fertelmes, majd amikor pl. +próbálod a szárnyat a törzshöz illeszteni, akkor látod. Az enyimnek a kabintetője is elég vastag, torzít, homályos, elől még 2 buborék is van benne. (Mivel annyira matt és torzító, a buborékok szerencsére alig látszanak). Viszont a gép tetszetős kis jószág, és + fogom csinálni német jelzésekkel is, elébb-utóbb. A matricalap Propoagteam, mint fentebb írám vala, de használ6atlan, oly régi. Ezér' az ékeket felpingálom, a jelzéseket + a Tally Ho Luftwaffe kódbetűk készletből szedem. | |||||
xcraft | Adatlap | 438433 | 2007. február 23. 12:47 | ||
Szia Vraukó! Te miből építed a hollót, a KP C-2 készletből? És milyen azonosítójelű, lesz? Én is beszerváltam ma egyet, és nekiállok, azért kérdezem, hogy ne csináljak ugyanolyant. Óvárra egyébként sem lesz meg, nálam a három hónap a minimum építési idő, de megtetszett a szerkezet. | |||||
Archy | Adatlap | 438431 | 2007. február 22. 23:25 | ||
ez nagyonjó :-) | |||||
Bombraider | Adatlap | 438428 | 2007. február 22. 20:28 | ||
Szia! Nézd milyen csilivili ábrák vannak a neten: www5a.biglobe.ne.jp/~t_miyama/fw189lg2.gif www5a.biglobe.ne.jp/~t_miyama/fw189lg1.gif üdv:bomb | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438425 | 2007. február 22. 20:20 | ||
köszi, ez alapján tudok csinálni valamit. De, ha valakinek vannak még képe, ne tartsa vissza;)! | |||||
Fodi | Adatlap | 438424 | 2007. február 22. 20:11 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 438423 | 2007. február 22. 20:08 | ||
Sziasztok! nekem is segítség kéne! Hiába kerestem, nem találtam fényképet az FW-189 futóaknájáról, így most eléggé elakadtam, mert az italerié egyszerűen szánalmas:( ,ráadásul az EDUERD is felhagyott az exterrior gyártásával ehhez a kitthez, és üres futóalnával azthiszem rontaná az összhangot is:( Légyszíí segítseteeek!! | |||||
Bundesign | Adatlap | 438422 | 2007. február 21. 23:39 | ||
Propellerfanatic | Adatlap | 438420 | 2007. február 21. 22:23 | ||
Szia xcraft! Szép lett! Bár csodálom a magyar pilótákat. Egy ekkora orrgépágyúval, légcsavar nélkül repülni bátorság! :-))) Üdv: Prop | |||||
vraukó | Adatlap | 438419 | 2007. február 21. 21:24 | ||
Smer. Most már eszembe jutott: a Smer profi sorozatában árulták magyar jelzésekkel 1:72-ben még jó régen. | |||||
xcraft | Adatlap | 438416 | 2007. február 21. 20:29 | ||
Nem számít, senki nem fogja tolómérővel méricskélni, hogy hová raktad, és gépenként is lehet eltérés. Eléggé szabad ez a téma, illetve dokumentálatlan, és valószínűleg, ha épp a hadszíntéren festettek, akkor nem a szabványt nézegették. | |||||
Petibá | Adatlap | 438415 | 2007. február 21. 20:27 | ||
Urak! Sajnos csak korlátozott kapacitás áll rendelkezésre, de kis tételű matrica ügyben szívesen segítek. A jövő héten remélhetőleg már komolyabb mennyiségben is. Tóth Péter / Petibá | |||||
xcraft | Adatlap | 438414 | 2007. február 21. 20:23 | ||
Szerintem erre nem volt szabvány, vagy nem volt alkalmazható, esetleg géptípusonként rendelték el a helyét. Most elég sok archív fotót átnéztem, és kaotikusnak tűnik az elhelyezés. PLD: Ar96, Ju86, ezeknél szinte biztos, hogy 1/2 magasság (vagyis középen van). A Cr32-őn biztos, hogy nem feleztek meg semmit. A Fw56-on is úgy tűnik, hogy hasraütésre ment. | |||||
vraukó | Adatlap | 438413 | 2007. február 21. 20:22 | ||
A Stössert nem árulták a csehek magyar felségjellel is? Mintha rémlene. Az Aradohoz lenne bővel kereszt jelem, de a képeken úgy tűnik, a kereszt jelzést viselő Aradoknak soronkénti kipufogója volt, nem az a két csonk, ami az én makettemnek van (lesz). Ami a szárnyvégtől való távolságot illeti, az Aradon úgy tűnik, jóval beljebb voltak, a törzshöz közelebb. A matric is úgy van megcsinálva, hogy lépcsős a hátsó része, mert fele a szárny szélesebb, fele a keskenyebb részén van. Megin' megmértem a szélességet, hálistennek teljesen stimmel. Az oldalkormányon is stimmel az elhelyezés, de a szárnyon biztos nem az 1/7-nél kezdődik (az utasítás szerint; de hát több dolgok vannak földön s egen...). Annyi biztos, hogy szebb, mint a matrica. | |||||
Vadász | Adatlap | 438412 | 2007. február 21. 20:05 | ||
A vezérsík felségjelzése 1/2 magasságban volt, ha jól emlékszem. Megprobálom megkeresni. Vadász | |||||
Tophatters | Adatlap | 438411 | 2007. február 21. 20:04 | ||
Szia jó lett! szerintem is megérte inkább felfesteni, merthát a matrica nem a legjobban mutatott úgy... | |||||
xcraft | Adatlap | 438410 | 2007. február 21. 19:44 | ||
A szürke: kevert szín, tudományos ránézés alapján. 5x Lifecolor LC043 + 1x Vallejo71047. De nem tartom eléggé szürkének, ha most kezdeném valószínűleg 2-3 egység Vallejo 71047-et tennék bele. Az ék szélessége a szabvány szerint a magasságának a fele, a zöld mező rövid oldala az egész szélesség harmada, a piros szegély a szélesség 1/12-e. a szárak értelemszerűen párhuzamosak. A külső alsó sarok a fesztávolság 1/7-énél kezdődik. (Az alsó krómsárga szárnyvégfestés ideáig tart.) A Függőleges hadijel kezdőpontjára nem sikerült leírást találni, kép alapján ment fel. Köszi mindenkinek. Ákos, hová kapkodsz? addíg még legalább 5 gépet meg kell építened... :)) | |||||
Zoli | Adatlap | 438409 | 2007. február 21. 18:49 | ||
Szia! Tényleg szép, sokkal jobb lett, mint a matrica. z | |||||
Fodi | Adatlap | 438408 | 2007. február 21. 18:25 | ||
Nagyon jó lett! Kár, hogy nem tudom majd megnézni Móváron. | |||||
Akos | Adatlap | 438407 | 2007. február 21. 18:18 | ||
Nagyon örülök, hogy áttértél erre a módszere, feldobta a gépet nagyon. Az FW-56 is így készült, és a másik 2 group buildos gép is így fog. Neki is állok mostanában... | |||||
vraukó | Adatlap | 438406 | 2007. február 21. 18:05 | ||
Haladok!! Lehet, hogy nem lesz ilyen szép, mint a tied, mer' én ecsettel pingálom, de ami eddig elkészült, 6ározottan jobb, mint a matrcia volt, és az én szubjektív véleményem szerint nem túl rossz. Mérethez, mármint a szélességhez a matrica szélességét vettem alapul, legalábbis ahhoz mértem. Nekem nem kellett levakarnom, mer' fel se ment. A szürke színt mivel csináltad? Olyan árnyalatú, mint amilyen az Aradom lesz (illetve részben már olyan is). Az nálam a matricalapon levő utasítás szerint Humbrol 175-ös világosszürke. Teszek fel majd én is képeket. Tán a 7 végin. | |||||
xcraft | Adatlap | 438405 | 2007. február 21. 17:28 | ||
Nincs az a matrica ami ilyen kitűnő hatást adna. Még kicsit finomítok, koszolok rajta, át is kell polírozni, hogy a kisebb cakkok eltűnjenek, de a lényeg, hogy megvan. A festés akril festékkel, 98%-os alkohol hígítással készült. Az itt leírt módszer teljes egészében Vadász István ötlete alapján készült, nekem csak meg kellett valósítanom a tanácsait. Ezúton is nagy-nagy köszönet érte, módfelett tetszik. | |||||
xcraft | Adatlap | 438404 | 2007. február 21. 17:18 | ||
Szia Vraukó! Én már túljutottam rajta, remélem neked is sikerül. | |||||
vraukó | Adatlap | 438403 | 2007. február 20. 13:11 | ||
Örülök, bár soványka vígasz, hogy nem csak én küzdök az ékjellel. Miután az Arado-dobozban levő fél maréknyi műanyaghulladékból nagynehezen valami makettfélét csináltam, felmerült bennem a gyanú, hogy vajh a régi Propagteam matriccal nem lesz-é baj. Kivágtam két fölös jelzést, és beraktam őket vízbe, mire régi jó Propagteam szokás szerint atomjaikra hullottak. A MiGé túl kicsi, a He-170-é túl nagy, a Fiat Cr-42-ét meg a saját gépéhez tartogatom. Az későn jutott eszembe, hogy van a láda fiában valahol kerek jelzésem is, amit a háború után és '48 előtt használtak. Így hát most pingálom az ékeket. Az ember nem szereti a túl könnyű dolgokat, mer' csak ellustul és elkényelmesedik... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438400 | 2007. február 19. 21:36 | ||
Urak! Jelentem már a harmadik szalmaszálat is keresztbetettem az UHU-n nemsokára festem a pilóta fülkét. Nem volt egyszerű belefaragni a CMK "kabinalapját" a középső szárnyba, de fél kiló forgács árán sikerült, holnap, holnapután tömítem a túlfaragásokat, aztán lehet festeni, és utána jól összerakoma kabinbelsőt. Szerencsére ez tipikusan olyan kitt, aminek az egyik részét lehet csinálni, amíg a többi szárad, nem kell vele sokat állni | |||||
Solo | Adatlap | 438398 | 2007. február 19. 21:23 | ||
Nyugi, nekem a VER-O- is feljött. :) Ha eleget dörzsölöd az is lekopik. :)) | |||||
xcraft | Adatlap | 438397 | 2007. február 19. 21:22 | ||
Mosogatószeres vítben. Lágyítóval már előtte negyed órát dörzsöltem fültisztító pálcával, eredménytelenül. A festéknek nem lesz baja, Hála Ákosnak és Bombnak, matricázás előtt le lett fújva VER-O- autólakkal, mosóbenzinben is áztathatnám. | |||||
Solo | Adatlap | 438396 | 2007. február 19. 21:18 | ||
MIben ázik? Nekem csak úgy jött le ha jött vele a festék is vagy lágyítóval feláztattam. | |||||
xcraft | Adatlap | 438395 | 2007. február 19. 21:14 | ||
Fél órája ázik, és lassan t.könszúrom magam. :( | |||||
Vadász | Adatlap | 438393 | 2007. február 19. 19:43 | ||
X! NE TÖKÖLJ! Egy ilyen éket kb. fél óra alatt felfújsz (mármint mind a hatot) Nekem a hat darab vöröscsillag fehér+vörös szegéllyel került két órába. Mitől félsz??? Ha félsz, írj magánba. Vadász | |||||
Bombraider | Adatlap | 438390 | 2007. február 19. 19:28 | ||
Szia! Fesd fel,ha elrontod a söreidet állom Szolnokon!:) (úgyse tudod elrontani:)) üdv:bomb |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Én legalább sejtettem (?) mibe fogok a Zlinnel.