<<< Vissza | Tovább >>> |
tray | Adatlap | 439501 | 2006. november 12. 21:42 | ||
tray | Adatlap | 439500 | 2006. november 12. 21:34 | ||
Együtt a család? :D | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 439499 | 2006. november 12. 17:52 | ||
Ahogy ígértem, íme néhány újabb kép az 1/35 FAMO-ról. (Az arcfestés továbbra sem tartozik a kedvenceim közé, mert egyelőre nem boldogulok vele.)Üdv: BÉPÉ | |||||
Emerick | Adatlap | 439494 | 2006. november 11. 21:08 | ||
Én gyakorlatilag ehhez nagyon hasonló sárgát kevertem ki a 251-esemre a Rewell 16-os és 89-esből. Sacc/kb fele-fele arányban. De pontosat sztem nem is kötelező meghatározni. Jól néz ki, Hooligan! Jól jönnek ezek a műveletek, mert vár rám két 234-es is! ;D Üdv: E. | |||||
Hooligan | Adatlap | 439493 | 2006. november 11. 19:34 | ||
Nállam úgy néz ki, ogy minden színről le van áztatva a papír, és a kupakra van rácseppentve egy kicsi az fetékből. Tehát nem tudom megmondani mien számúakból kevertem ki. De 3 féléből kevertem az alapot, és az árnyékolásnál még belekevertem kettőt, három fázisban. Amúgy én a modelmasterre esküszöm. | |||||
tray | Adatlap | 439492 | 2006. november 11. 18:37 | ||
Szép! Hibát nem látok, de lenne egy kérdésem: milyen színeket használsz a festéshez? Azokat az árnyalatnyi különbségeket milyen színnel kevered? | |||||
Hooligan | Adatlap | 439491 | 2006. november 11. 17:57 | ||
Üdv.:Bala | |||||
Hooligan | Adatlap | 439490 | 2006. november 10. 20:58 | ||
Sajna nem de lehet az lesz! Meg szerintem az űléseket is újra készítem. Meg ki kéne nyitni az egyik vészkilyáratot is. Lehte még nem festek holnap?? | |||||
Archy | Adatlap | 439489 | 2006. november 10. 20:56 | ||
Ahogy nézem te is jól haladsz. Hűtőzsaluk házi tuning? Áron | |||||
Hooligan | Adatlap | 439488 | 2006. november 10. 20:53 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 439487 | 2006. november 10. 20:50 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 439486 | 2006. november 10. 20:43 | ||
Hát ezt hamar megépítetted vazz! Grat! | |||||
Hooligan | Adatlap | 439485 | 2006. november 10. 20:42 | ||
Hali! Végre megtettem a lépéseket a 234-esem elkészülése felé!! Ma befejeztem a belső tér megépítését, és az alvázat nagyából. Az alvázat akkor fejezem be, ha már kész a belső tér festése és ösze van illesztve a két fél. Nemm nagyon merem felragasztani a felfüggesztéseket tarto alváz gerincet, mert festés közben nem akarok kárt tenni benne. Az alvázba még be kell kötni a dobfékekk vezetékelését és a kormánymű karjait. A belső teret öszeraktam, de még egy két vezeték és apróság hiányzik, ezeket még ma belerakom és útána előkészítem a felületet alapozásra. Az átlátszó műanyagból készült ablak nyílásokat már lemaszkolta, sikeresen, bár azért megszenvedtem velük. A belső teret valószínüleg szürkére fogom festeni, mert nem nagyon láttam másféle színt. Azt nem tudom, hogy hol van a szürke és a páncélos sárga határa, mert erre semmien referenciát nem találtam. Festés közben a PaK40-et fogom építeni, ami első ránézésre nem lesz egyszerű, mert úgy tűnik, lemaradt róla egy pár fontos alkatrész, de remélem csak rosszul láttam. Most pedig arról írok, hogy hogyan fejeztem be a lengőkarok és a gömcsukló elkészítését: Csapolások a lengőkarokon és gömbcsukló: Ez a csapolós témát nyugodtan nevezhetem a makettezés egyik legnehezebb részének, legalábbis abban az esetben, ha valakinek nincs asztali állványos fúrólya vagy egyébb célszerszáma. Mivel nekem nincsenek ilyen cumóim ezért a síma kézi fúrást kellett alkalmaznom a lengőkarokon. A valóságban ezekre a lengőkarokra egy kb. egy 6-8 centi vastag acél rúd volt felheggesztve, ami bele volt tolva egy kicsivel vastagabb ugyancsak kerek tokmányba. mivel nem a lengőkar két pontján külön külön csapolták a mozgathatóság érdekében, ezért nekünk sokkal nehezebb dolgunk van. Ha két külön ponton kéne megfúrni, nagyobb esélyünk lenne arra hogy egyenes, párhuzamos furatot csínálunk, és ezáltal a lengőkar a továbbiakban is egyensen fog állni. Itt ennek a makettnek az esetében sajna az egész 2 centi hoszú rudat pontosan középen meg kell fúrni, úgy, hogy amikor csapoljuk a dolgot akkor ne áljon el valameik irányba. Tehát mivel nincs asztali fúrónk és kézzel lehetetlen egyenes lyukat fúrni, ezért kénytelenek vagyunk egy kicsit csalni. Első fajta csalás: Ez az a módszer az amikor a lengőkar tengelyének a hátulsó részében, a nem látható részen egy kis bemarást elytünk a gravírozóval, úgy, hogy csak egy nagyon kis részt keljen megfúrni a két oldalon, ezáltal kissebb az esélye annak, hogy a fúrószár a kilyukadási ponton a körnek nem a középponján jelenik meg hanem a szélén. Igazából semmien technikát nem tudok arra vonatkozóan mondani, hogy hogyan kell egyenesen fúrni, ezt gyakorolni kell. Miútán elkészült a csapolás, a hátsó kis bemart lyukat gittelni kell. Második faja csalás: Ez a módszer a leg sutyóbb! Egyszerűen befúrunk a tengelybe egy síma kis lyukat, úgy hogy az a tokmánytól a tengelyig elérjen egy kis belógással, és ebbe símán belerakunk egy csapolást. Magyarul nem fúrjuk át az egész tengyely hoszában, csak a két végét. Ez olyan mint amikor a lánctalpnak csak a két szélén csapolunk, és középen nincs fém. Ez jó mószer és a elég egyenes is lesz a cucc. Ha benn van a drót, akkor a végeit le kell ragasztani egy kis pillanatragasztóval. Harmadik csalás: Ez egy meglehetősen nehéz és macerás módszer!A lényege, hogy a lengőkart beragasztjuk a tokmányába és ott egy két irányból befúrunk a legvékonyabb fúróval a feléig. Az a lényeg, hogy a két furat majdnem találkozzon, de úgysem fog mert lehetetlen két szembefutó lyukat pontosan fúrni kézzel! Na ha megvan a két lyuk, akkor egy adott méretű fúróval fel kell fúrni a lyukat. Ez azért jó, mert a két kis lyuk megvezeti a fúrót, de nam anyira hogy szétbarmoljon mindent bellül, hanem csak pont egymásba vezeti a két lyukat. Na érthetőő!? Az a lényeg hogy nem tom hogy, de jó lesz a furat. És van a negyedik aminek még én sem állok neki!: Ez anyiból áll, hogy lereszeljük az eredeti tengelyt, és egy úlyat, egy hoszabbat készítünk, amit a felfúrt tokmányba illasztük, persze elötte elvályuka tokmányokat öszefogó anyagot és útána teszük a helyére a tengelyt. És ha ez kész, akkor jöhet az öreg korig tartó gittelés... Enyit a csalásokról! Jó tanácsok: 1. mindig a lehető legvékonyabb fúróval elő kell fúrni! 2. mindig elő kell pontozni, hogy mit akarunk fúrni, mert úgy is elcsúszik a fúrószár! 3.A csapolásra a legjobb tárgy az injekciós tűű! Fúrunk egy lyukat, ami kicsivel kissebb mint a tű, és aztán a tűt a hegyes felével belehajtjuk a lyukba. Ez olyan szinten ad tökéletes méretet, hogy a lengőkarunk az ég világon semmit sem fog kotyogni! (Rézdrót, húzott száll meg ilyen baromságokat el kell felejteni) 4.Sok sok gyakorlás egy sztirol rúdon, mert az első száz fúrás úgyis az oldalán fog kijönni!! 5.Óvatosan,a végén ragasztani, mert ha roszul ragasztjuk az egész beáll és akkor indulhatunk az év balekja vállasztáson! Én a felsoroltak közül az öszes módszert megpróbáltam ezen az alvázon. A felső lengőkarokon a begarvírozós módszer vállt be, az alsókon a kétoldalról fúrós! Gömbcsuklók és a laprugó illesztése! Ezek elégé a Meggályver kategóriába tartoznak, mert észerű módszer nem nagyon van rájuk. A laprugókat egy vékony ón szállal rögzítettem a lengőkarokhoz, úgy, hogy a laprugót a középső felfogatási és a lengőkarok felfogatási ponjáná csapolni kellett! Ahol az alvázba van rögzítve ott tűvel csínáltam, meet mozognia kell a laprugónak oldal irányba, mert különben eltörne a nagy terhelésektől. A lengőkaroknál egy vékony ón drótot dugtam rajta át úgy, hogy a belső felét a furatnak kiszélesítetem, hogy legyen helye az ónnnak mozogni. Ezt Araldittal rögzítettem a tartás miatt. Í gömbcsuklókat úgy kellett megalkotni, hogy a kerék bármien magasságban állásámál, bármien irányba lehessen kormányozni. Ezt úgy valósítottam meg, hogy az egész agyat átfúrtam föntről lefele ott ahol a két lengőkar fel van rögzítve. Ezen átdugtam egy ón drótot,, és rögzítettem a két lengőt a végein egy kis műanyak alátáttel. A gömcsuklót bevágtam úgy hogy bármien állásnál elférjen benne a keresztbe dugott ón, de ne látszon a vágás! Ezek útán beillesztettem az újra készített lardánt és annak a gumi harmónikályát. Úgy állítottam be a távolsgát a kardának, hogy a harmónikákat pillanatragasztókkal rögzítettem a tengelyhez, és az alvázban hagytam futni a tengelyt egy kiszélesített furatban. Emiatt nem csúszik ki a gömbcsukló az agyból és tud mozogni egyszerre vertikálisan is, annélkül, hohy hozzáragasztottam volna valamihez fixxen. A kormánymű karjait is kell ajd csapolni, hogy állítható lagyen akerék, de ezt nem fogom központosÍtani, mivel a belső térben nem szeretnék ilyen fajta munkát megkezdeni. Remélem érthető volt! Üdv.:Bala | |||||
Archy | Adatlap | 439484 | 2006. november 10. 20:39 | ||
Áron | |||||
Archy | Adatlap | 439483 | 2006. november 10. 14:10 | ||
altecho A+B putty | |||||
Hooligan | Adatlap | 439482 | 2006. november 9. 21:29 | ||
Milliputból, vagy Epoputtyból csínálod az űléseket? | |||||
Archy | Adatlap | 439481 | 2006. november 9. 21:00 | ||
Áron | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 439480 | 2006. november 9. 18:25 | ||
Bocs Kalóz! A hét végén vsz.lesz időm,készítek még néhány fotót erről a 18 tonnás "szörnyetegről" (egyébiránt az egyik kedvencem), aztán majd felteszem ide. Üdv: BÉPÉ | |||||
Archy | Adatlap | 439478 | 2006. november 9. 11:49 | ||
Hali! Bár elég kézenfekvő, csak most találtam rá: www.sdkfz251.com Rengeteg kép van, többsége restaurált, hadijátékos masina (gondolom rengeteg köztük a cseh utángyártmány), de van pár még restaurálásra váró gépről is, és néhány eredeti háburús felvétel is. Mindenesetre a belső tér kialakításához nagy segítség. Áron | |||||
Kalóz | Adatlap | 439477 | 2006. november 8. 20:18 | ||
BÉPÉ! Természetesen nagyon rossznéven vesszük (hogy csak ilyen kevés képet küldtél :))) Köszi: Kalóz | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 439476 | 2006. november 8. 19:48 | ||
| |||||
BÉPÉ | Adatlap | 439475 | 2006. november 8. 19:47 | ||
Szeretnék hozzájárulni - ha nem veszitek rossznéven a FAMO témához néhány képpel, ha sikerül elküldenem. Üdv: BÉPÉ | |||||
Archy | Adatlap | 439474 | 2006. november 8. 13:20 | ||
lisztel jobb, szerintem, vagy megfelelő szemcseméretű homok. Tray! smallscaleafv.com amellett, hogy szerintem a small scale témában a legjobb oldal (holtversenyben az ontheway-jel :-) ), szerintem lényegesen alacsonyabb minőségű maketteket és megoldásokat tartalmaz, mint az armorama (kivétel brano herai, stefan los, és még 1-2 ember munkái) Amúgy pedig ha a 35-ös eljárásokat sikerül alkalmazni 72-ben, az ragyogó dolgokat szülhet. Természetesen jelen esetben a szemcseméret korlátozó tényező, de a pigmentes megoldásoknál ez nem gond. Sok sikert! Áron UI.: én is nekiestem a 251-esnek, holnap talán már képek is lesznek. | |||||
Hooligan | Adatlap | 439473 | 2006. november 7. 20:21 | ||
Ez jó ötlet, csak a hintőpornak nincs szemcsemérete, ami azt eredményezi, hogy a sárnak ilyen krém állaga lesz. Monyuk 72-ben ez is jó. Szerintem sárszínű festéket keverj be iagzi földel, vagy virágföldel. de lehet szénné tört kréta kis gyökér darabkákkal. Ettől a sár olyan lesz, mintha frisssen az erdő talaját tépték volna fel a lánctalpak. Üdv.:Bala | |||||
Atlasz | Adatlap | 439472 | 2006. november 7. 17:45 | ||
tray ! Ha sűrű, vastag sarat akarsz elérni, akkor a festékbe szódabikarbónát vagy hintőport szórj, és ecseteld be a felületet.Fényességét utólag beállíthatod Üdv: atlasz | |||||
tray | Adatlap | 439471 | 2006. november 7. 00:33 | ||
Szerintem így marad. Valahol az orosz sztyeppén felejtették a ponyvájukat. Ha nagyon sok időm lesz, lehet, hogy csinálok rá ponyvát, de akkor az egész be lesz fedve. Ahhoz viszont már műanyagból meg tömítőből kellene valamit farikcsálni, de az rengeteg időbe tellene. | |||||
Kalóz | Adatlap | 439470 | 2006. november 6. 22:23 | ||
tray! Az egyáltalán nem biztos, hogy én rövidesen befejezem :))) Viszont egy kérdés: nem látom a raktér ponyvatartóit, hogyan akarod megoldani? Nekem a Revell lehajtva egyben adja, fröccsöntve, ami nem az igazi ... Ponyvát viszont nem akarok gyártani (most egyelőre. De ez még változhat ...). Kalóz | |||||
Hooligan | Adatlap | 439469 | 2006. november 6. 22:16 | ||
Van egy módszer arra hogy hogyan lehet matt sarat csínálni szórópisztolyal. Az a lényeg, hogy a talajszínű festéket nagyon sűrű állapotban kell felfúlyni a felületre, úgy hogy az ne tudjon megfolyni. Nem szabad a cseppeknek öszefolyni és akkor egy olyan matt felületet kapsz ami kb az 500-as smirglivel azonos érdességű! Szerintem ezzel meg tudnád oldani a fényes sár problém,át a kerekeken. Üdv.:Bala | |||||
tray | Adatlap | 439468 | 2006. november 6. 22:07 | ||
Kösz, rendszeresen látogatom az oldalt, láttam én is a cikket. Csak más az, amikor az ember lát egy problémára 5 féle megoldást, és más az, amikor magának kell megcsinálnia a meglévő alapanyogokból, ami ugye már egy hatodik megoldást követel. A másik dolog, hogy az armorámán leginkább 1/35-ösök vannak, ezek a technikák nem mindig válnak be 1/72-ben, ezért inkább a smallscaleafv.com-ról merítek ötleteket. | |||||
halaci | Adatlap | 439467 | 2006. november 6. 21:55 | ||
Nézz be az Armorama.com-ra, elég aprólékos cikkecske van most a címlapon a sarazásról. Ha nem tudsz angolul, az sem akkora gond, minden fázist képekkel illusztrál. Külön veszi a száraz koszt (poros út) és a vastag, larakódott sarat. | |||||
tray | Adatlap | 439466 | 2006. november 6. 21:55 | ||
(Ja, a szélvédő az még lejár. Véletlenül raktam fel fordítva :) | |||||
tray | Adatlap | 439465 | 2006. november 6. 21:40 | ||
Ne kapkodd el, én már január óta csinálom. Köszönöm mindenkinek az ötleteket! Amit mindenképpen javítok: kerekek, kormány (ezt még nem tudom, hogyan), még kap festéklepattogzódást, és néhány olajfoltot is. Az ablakok sajnos maradnak így, ui. ez az egyik dolog amit elcsesztem, csak így sikerült megoldanom. (ha ezt most xcraft olvassa, biztos húzza a száját) A koszolás nagy része abból állt eddig, hogy föld színnel félig átfújtam a jármű alsó felét. Szeretnék még sötétbarna sárpöttyöket rárakni, de igazából ebben a témában nincs még semmi tapasztalatom, úgyhogy még utána kell néznem... | |||||
Kalóz | Adatlap | 439464 | 2006. november 6. 20:55 | ||
tray! Jobban haladsz, mint én :(. Igaz, nagy részét már én is lefestette. Az abroncs színe nem biztos, hogy rossz, de ha sár, akkor nagyon fényes. Kalóz | |||||
Archy | Adatlap | 439463 | 2006. november 6. 13:06 | ||
Nekem teccik. A sarazáson még van mit finomítani, de ez nehéz dolog, én is a kísérletezés fázisában vagyok még ezen a téren, mindamellett, hogy ez a dilim, mármint hogy egy harcjármű az legyen koszos :-) Na, a képekkel szerintem nincs gond, egyszerűen csak sötétek. Nincs nagyobb, vagy több lámpád? Áron | |||||
Hooligan | Adatlap | 439462 | 2006. november 6. 08:48 | ||
Hali! Szerintem eléggé jó lett. SZERINTEM: tegyél egy kis sarat a vezető és az utasok lábához- koptasd meg a fellépőt és a kepaszkodókat- olajfolyás a futógörgőknél- sárlefolyások az oldalán- így enyi jut eszembe amit a munka végén még tudnál rajta javítani! Üdv.:Bala | |||||
Solo | Adatlap | 439461 | 2006. november 6. 08:47 | ||
Helló! Én mint csörömpös szakértő :) csak 3 dolgot találtam, ami nekem fura volt. 1. Az abroncs szine 2. Az ablak átláthatatlansága 3. A kormány élethűtlensége Egyébként nekem tetszik. :) | |||||
tray | Adatlap | 439460 | 2006. november 6. 08:04 | ||
| |||||
tray | Adatlap | 439459 | 2006. november 6. 08:04 | ||
Sikerült csinálnom néhány képet a FAMO jelenlegi állapotáról(a sz*r fényképezőgépemmel már ez is komoly sikerélmény). 99%-ban késznek tekintem, a kipufogót javítom még, meg ha találtok rajta hibát. Szóval kritikákat és ötleteket várok, ebben az állapotban hogyan lehet még tökéletesíteni a festést. A legapróbb ötletek is érdekelnek! | |||||
Emerick | Adatlap | 439452 | 2006. november 5. 10:44 | ||
Nagyon komoly ez is!!! Nekem van egy 234/2 Puma, vadi új, és egy szétbontott 234/1-es raktáron. A másik kettőt is be szeretném egyszer újítani, de én beérném az Italerivel. Én azokat jobban szeretem...Ha eljutok odáig, beszállok a gyártásba én is, és lesznek képek, talán... | |||||
Hooligan | Adatlap | 439451 | 2006. november 5. 10:19 | ||
Hali! Örülök neki, hohy még egy 234-es lesz a topicban! Én is tervezem a sorozat öszegyüjtését, pláne, hogy szerintem egy hónap múlva kijön a Stummel is a Dragontól és akkor már ő is gyárja az öszeset! Most nállam egy kicsit áll a munka, mert van egy régi vágyam és azt makettezem meg! Jövőhétre szerintem kész lesz és akkor megint teljes erővel rajta leszek a 234-en! Üdv.:Bala Ui.:Zolee vegyél fel MSN-re, a címem malnabiker@yahoo.com ! | |||||
korzaar | Adatlap | 439450 | 2006. november 4. 22:08 | ||
Atttakutyaszentségitneki:)))ez jol néz ki | |||||
Zolee | Adatlap | 439449 | 2006. november 4. 19:53 | ||
| |||||
Zolee | Adatlap | 439448 | 2006. november 4. 19:49 | ||
Magánakció. Bár áttanulmányozva egy két fotót a sárga alap zöld folt barna szegéllyel máshol is van, egyszerűen csak összekötöttem, kipróbáltam mit tud az aztek pisztolyom... A színekkel is eza helyzet nem igazán egységes sem a sárga (legalább 3 szín több árnyalatai, sem a zöld, sem a barna.Persze ez a jó benne. Maga a makett nem egy leányálom, ráadásul régebben építettem, azóta sokkal több referenciaanyag van.Mire megcsináltam a belső vezetékezést, rádiót, drótokat stb addigra rendesen kiakadt a szemem. Sajna azt vettem észre, hogy az italeri szerszámok sem ugyanazok lehetnek, mert míg a puma passzol, adiig itt hihetetlen réseket kellett tömítenem. Nemsokára itt a dragoné, majd azt is megépítem összehasonlítás képpen. Apropó nem a te panthered van fenn a missing-lynxen?Gratula. Zolee | |||||
Archy | Adatlap | 439447 | 2006. november 4. 19:21 | ||
Helly, ez teccik!!! Fotóról festetted, vagy a fantáziád szüleménye? Mindenképpen impozáns. Áron | |||||
Zolee | Adatlap | 439446 | 2006. november 4. 19:12 | ||
Nekem nem titkolt vágyam a 234 sorozatot megépíteni. Sok év gyűjtögető életmódja után sikerült az italeriket beszerezni, erre a dragon nem kiadta őket?Nem baj meg lesz mind a 2 sorozat :D Ez most az italeri 234/3 asa, eduard maratással+egy csomó saját feljavítással. Még közel sincs készen. A festés ötletét nem lemásolni kérem!!:) Zolee | |||||
tsaba | Adatlap | 439445 | 2006. november 4. 16:27 | ||
88 mm-es flak 18 is belefér a topicba? Ráadásul nem is vontatott állapotúra készítem, de ha kell, közel rakom hozzá a kerekes részeit. :) Egyébként Hasegawa 1/72-es. tsaba | |||||
Kalóz | Adatlap | 439442 | 2006. november 4. 15:18 | ||
Sonka_papa | Adatlap | 439441 | 2006. november 4. 13:01 | ||
A haverom megkapta a festékeket úgyhogy ö is belekezdett komolyabban csak az a fránya fényképező :) | |||||
Archy | Adatlap | 439440 | 2006. november 3. 21:49 | ||
Az ötletet mellékeltem. Az a jó, hogy a Dragon ad ehez a járműhöz matricát. A rossz, meg az, hogy hibásan :-( De még nagyobb baj, hogy nem lehet normális pak 40-est kapni 72-ben, és ami szutyok italerit lehet, azért is hajtóvadászatot kell indítani. De ha szerencsém lesz, Jadaron lesz raktáron. A Dragon 251-esét már megvettem (thx Hooligan), teljes dobozbontását hamarosan láthatjátok (jövő hét végefelé) a www.farkasfalka.uw.hu -n. Az építésről majd küldöm a képeket :-) Áron | |||||
Kalóz | Adatlap | 439437 | 2006. november 2. 19:02 | ||
tray! Köszi a segítséget meg a képeket! Nem a Trumpeter, hanem a Revell Famoját építem. A motor a képen szereplőhöz képest elég elnagyolt, és nincs kedvem feljavítani, ezért nem nyitom ki a motorházat, mert úgy legalább nem látszik. Maga a makett egyébként elég jó, de néhol az illesztések nem az igaziak, meg a kilökőtüske nyomok is sűrűn előfordulnak, szerencsére zömében kiemelkedő kivitelben, így csak csiszolni kell, tömíteni nem. Valójában dobozból épített kategóriában építem meg, minimális feljavítással, ami főleg a külső részeken lesz esetleg észlelhető. Üdv: Kalóz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Ami változás van rajta: a kormány fekete lett, a kerekek is kaptak egy kevés szürkét, van egy-két új foltocska rajta, főleg a fellépőn és a padlólemezen, és lett rajta egy halomnyi festéklepattogzódás. Immár az ablak is megfelelő helyzetben leledzik.
A sározásról végül letettem, szerintem ezen a maketten annyira nem lett volna jó.