<<< Vissza | Tovább >>> |
Sanjurjo | Adatlap | 440850 | 2007. május 8. 21:35 | ||
Hát ezen nem csodálkozom, főleg, ahogy kinéz:):):) Előzmény: (440849) xcraft 2007. május 8. 21:26 | |||||
xcraft | Adatlap | 440849 | 2007. május 8. 21:26 | ||
Azt hallottam, hogy ez egy üzleti melléfogás volt. A fejlesztésébe beleöltek minden pénzt, nem volt kelendő, és az EXTRA a csőd szélére került miatta. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440848 | 2007. május 8. 18:54 | ||
Sziasztok! Sokán már biztos kezdtek megnyugodni, de most újra itt vagyok, hogy belegázoljak a mérnökök, pilóták, típusfanok lelki világába:):) Ez az Extra nem a 300-as, bár lehet Bessenyei ezt is megcsavarná. Újabb alátámasztása annak, hogy mindenki maradjon a kaptafánál, a műreplöőgépeik szépek, de ez az Extra 400-as túragép (hízlalt 300-as:) nekem valahogy nem jön be... | |||||
hofi | Adatlap | 440847 | 2007. április 16. 00:39 | ||
Szia! A Heller után a SMER gyártotta az Amiopt 143M-et. Van a pesti Ferenc körúton egy bolt a Mester utcánál, egy játék-antikvárium, ahol a hátsó raktárhelyiségben hihetetlen mennyiségű SMER makett van. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 440846 | 2007. április 4. 21:08 | ||
háth.. őő... ezek tényleg rém ocsmányak. de a kétüléses mig25 szebb?:) | |||||
sanjurjo | Adatlap | 440845 | 2007. április 4. 21:05 | ||
| |||||
sanjurjo | Adatlap | 440844 | 2007. április 4. 21:02 | ||
| |||||
sanjurjo | Adatlap | 440843 | 2007. április 4. 20:55 | ||
Szép gépek, melyek csúfá lettek, mint kétüléses kiképző verziók... | |||||
Lapi | Adatlap | 440842 | 2007. március 21. 07:49 | ||
a 747 -t is elcsúfitották... tessék: | |||||
sanjurjo | Adatlap | 440839 | 2007. március 19. 12:44 | ||
Na végre!!!:) Már rájöttem mi lehetett a gond, én megpróbáltam be sorszámozni a képeket, de ezt úgy látszik a "nagy testvér" leszavazta:), de mindegy végül abban a sorrendben következnek a képek, ahogy a szövegben is... Sziasztok! | |||||
sanjurjo | Adatlap | 440838 | 2007. március 19. 12:42 | ||
| |||||
sanjurjo | Adatlap | 440837 | 2007. március 19. 12:40 | ||
Hát nem:( | |||||
sanjurjo | Adatlap | 440836 | 2007. március 19. 12:39 | ||
Talán most sikerül... | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440833 | 2007. március 19. 10:03 | ||
Hát hiába csatolom a képeket azok nem mennek, mindegy majd legközelebb... | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440832 | 2007. március 19. 10:01 | ||
Várjatok ezek lemaradtak...:) | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440831 | 2007. március 19. 09:58 | ||
Sziasztok! Utána néztem egy kicsit ennek a Guppy témának, kiderült, ezek az, amik szívük szerint mindent "Guppysítottak" volna, hát akkor, csak szép sorjában, de a végére kérem kapaszkodni...:):) 1. kép A Super Guppy ismereteim szerint soha sem megvalósult hat hajtóműves változata, már nem "oszt, szorozz" a gép amúgy is bízzar kinézetén 2. kép A boieng 707 púpos változata, szerintem még csak nem is csúnya, hiába ezt a szép gépet nehéz lett volna elrontani, ez a terv sem valósult meg 3. kép A jumbo jet is lehetett volna áldozat, igaz napjainkban lett is Dreamlifter néven, de az átépítés, szerintem még mindig szebb, mint ezeken, a tervrajzokon 4. kép Na de ez már sok a B52 Guppysítva, kérdés ki ismer rá ebből a B52-esre... 5. kép A CH 54-es, mint Guppy, bár szerintem ez az átépítés nem sokat változtatott a helikopter nem csúnya, inkább erőt sugárzó kinézetén, most már csak arra lennék kíváncsi melyik terv volt előbb ez, vagy a Mi 10-esé. Lehet az oroszok megint "túl sokáig" nézték az amerikai ötleteket? 6-7. kép Itt már tényleg látszik hogy (a repülőgép tervező)zsenit egy hajszál választja el az őrültől, ilyen állatságok szerintem még különc repülőgépes Howard Hughes fejéből sem pattantak volna ki. Valószínű a holdraszállások lecsengésével az ilyen nagy rakétafokozatok szállítására szükséges repülőgép tervek is az asztalfiókba kerültek, a jó ízlés szerencséjére... 8. kép Ez az egyik monstrum tervének makettja (vajon melyik cég adta ki, hányas méretarányban?:):. Most mondja nekem valaki, hogy nincs csúnya repülőgép, olyan, mint egy nagy bevásárló kosár vagy tudom is én mi...:):) Sziasztok! | |||||
Csaba307 | Adatlap | 440830 | 2007. március 17. 10:53 | ||
KeyPi!Asszem az X-14-nél a stáb néhány tagját is lehetne mutogatni itt a repcsik között! :DDD | |||||
KeyPi | Adatlap | 440829 | 2007. március 16. 23:27 | ||
Köszi! Mit is mondjak? Hmmm. Hát, érdekes... | |||||
lucky | Adatlap | 440828 | 2007. március 16. 20:34 | ||
lucky | Adatlap | 440827 | 2007. március 16. 20:25 | ||
Utánna nézek!V an valahol egy cikk vmelyik Repülésben... | |||||
KeyPi | Adatlap | 440826 | 2007. március 16. 19:36 | ||
Ma már lehet, hogy néhány évet is kapnának gondatlanság miatti veszélyeztetés jogcímén. :)) | |||||
KeyPi | Adatlap | 440825 | 2007. március 16. 19:34 | ||
Az X-14A-nál nekem különösen az tetszik, hogy a stáb büszkén kiáll a "gyermek" mellett. :) | |||||
KeyPi | Adatlap | 440824 | 2007. március 16. 19:31 | ||
Valóban nem! Most kerestem a guglin, de csak szörnyecskék jöttek elő, + 1-2 tűrhető alakú repülő szerkezet. Küldhetnél 1 linket, vagy képet. Köszi! | |||||
lucky | Adatlap | 440823 | 2007. március 16. 18:53 | ||
Akkor te még nem láttad a Goblint... Az első és egyetelen sugaras anyarepülőgép vadász. Valahogy a rákapcsolás nem akart osszejönni... | |||||
sib | Adatlap | 440822 | 2007. március 15. 19:24 | ||
Sonka_papa | Adatlap | 440821 | 2007. március 15. 19:12 | ||
Én abba a Ryanbe biztos bele nem ültem volna. :D | |||||
KeyPi | Adatlap | 440820 | 2007. március 14. 21:10 | ||
Az X 14A egyenesen ijesztő. :) | |||||
KeyPi | Adatlap | 440819 | 2007. március 14. 21:06 | ||
bocsi: filózfia=filozófia :)) | |||||
KeyPi | Adatlap | 440818 | 2007. március 14. 21:05 | ||
Ejnye! Ezekhez már tényleg filózfia (is) szükséges. Át kell nekem is értékelnem, amit a szépről, és csúnyáról gondoltam. :) Üdv. KeyPi | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440817 | 2007. március 14. 13:42 | ||
Újabb "szépségek" a kísérleti gépek házatájáról főleg STOL kategoriából, aézrt nem bánom, hogy a helyből felszállok közül, csak a Harrier, és a Jak 38-ért meg a sorozatgyártásra... | |||||
gábor76 | Adatlap | 440816 | 2007. március 10. 15:20 | ||
Őn nyert. A topic értelmetlen hiszen minden repülőgép szép valahol,valakinek. Repcsiknél a segitség a kerozin szag vagy a ragasztó szag(illat). | |||||
Solo | Adatlap | 440815 | 2007. március 9. 18:41 | ||
A Berkut szerintem gyönyörű. :) Van egyátalán ronda repülő? Ha a nőknél segít a pia, a repcsiknél mi lehet a segítség? Nincs ronda repcsi csak ronda makett. :) | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 440814 | 2007. március 9. 16:55 | ||
Én is sokszor nézem a gépeket és csak azt veszem észre, hogy egyre jobban eltávolodik az eredeti formától a különböző modifikáció és ennyi erővel szerintem lehetne teljesen más a neve nem pl. xy f. | |||||
gábor76 | Adatlap | 440813 | 2007. március 9. 16:26 | ||
Csak simán szépek. Vagy melyik a ronda? Elfogadom hogy a Su-39 es az,de a Berkutot nehéz lenne alulmulni. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 440812 | 2007. március 8. 22:27 | ||
a szuhojok annyira rondák, hogy már szépek:D vagy csak simán szépek | |||||
sanjurjo | Adatlap | 440811 | 2007. március 8. 22:06 | ||
Nem tudom, én már nem merek semmit sem írni, mert volt egy hasonló vita a szuhoj 27-es kontra kacsaszárnyas modifikácíói között. Szóval lehet, hogy én vagyok maradi, de egy repülőgép legyen olyan amilynek építették, az F 15-ös nagyon szép gép akárcsak ellenefele a Szu 27-es, de a különböző továbbfejlesztéseik, már számomra nagyon bizzarok. Igaz itt az Eagle-nél a kacsaszárny csak egy érdekes és elvetélt kísérlet képen került a gépre, a szuhojokon talán pont az amerikai ötlettől megíhlteve széria tartozékok lettek... | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 440810 | 2007. március 8. 15:12 | ||
Elég szépen néz ki így a 15-ös :D | |||||
csaba307 | Adatlap | 440808 | 2007. március 8. 10:17 | ||
Sziasztok!Nem tudom szólt-e már itt valaki róla,ha igen bocs.Éna Jak-38-as kiképző változatát tudnám ajánlani.Azt hiszem Jak-38U.Képem sajnos nincs róla.Szerintem az első 10-ben mindenképpen benne van. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440807 | 2007. március 7. 12:40 | ||
Hoppá most láttom csak, hogy az első F 15-ös képen, még hagyományos kiömlő van a gépen, de a másikon, már biztos, hogy a szögletes, ami a gázsugár terelésére szolgált... | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440806 | 2007. március 7. 12:38 | ||
Ezek nem csúnyák inkább csak érdekesek. A kacsaszárnnyal felszerelt Phantom állítólag a világ első "fly by wire" vezérlésű repülője volt, bár én ezt az "elsőséget" már a kanadai Arrow-tól az Airbus 300-as, Tornado, F 16-oson át keresztül rengeteg géppel kapcsolatban hallotam. Igaz az Arrow-t leszámítva ezek széria gépek, lehet, hogy az ezek közötti elsőségen vitatkoznak. Egy biztos a kacsaszárnyú F 4-es kísérleti gép volt, akárcsak hasonlóan furcsa kinézetű típusutódja az F 15-STOl. Ez viszont egyik első tolóerővektoros gép, igaz a kiömlői csak függőleges tartományban mozogtak (nagyon emlékeztett a Raptor-éra), de ez is segítette a rövid felszállást. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440805 | 2007. március 5. 14:57 | ||
| |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440804 | 2007. március 5. 14:55 | ||
| |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440803 | 2007. február 28. 15:00 | ||
| |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440802 | 2007. február 28. 14:56 | ||
Na íme újabb példája, hogy szép építésű repülőgépek, milyen torz mutánsá válhatnak, az esztelen kísérletek által. A Northop F 5-ösén például most azt kísérletezik ki, hogy hogyan lehet hangrobbanás nélkül átlépni a hangsebbeséget. Mivel ez már a jövő szuperszonikus utasszállítóinak előtanulmánya, azok remélem nem így fognak kinézni... | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 440801 | 2007. február 14. 16:17 | ||
Ez is egy érdekes jószág Britten Norman Trislander, szerintem a kis gép tervezői megirigyelték a DC 10-es, vagy Tristar szép vonalvezetését, nem volt pénzük sugárhajtóműre és ez lett belőle...:) | |||||
sanjurjo | Adatlap | 440800 | 2007. február 11. 19:44 | ||
| |||||
sanjurjo | Adatlap | 440799 | 2007. február 11. 19:42 | ||
| |||||
sanjurjo | Adatlap | 440798 | 2007. február 11. 19:41 | ||
Hát valahogy nem bánom, hogy a Cessna gyár maradt a merevszárnyúaknál, mert a helikopter tervei, igen csak bizarok voltak, a Cessna Ch 1-est a képek tanulsága szerint ennek ellenére a hadsereg is tesztelte... | |||||
Bogyó | Adatlap | 440797 | 2007. február 6. 12:10 | ||
Én elösször egy farmotoros ikaruszra gondoltam mint alap amire szárnyat szereltek:) | |||||
felügyõ | Adatlap | 440796 | 2007. február 5. 22:11 | ||
(Azért ez elég nagy csecsemő volt!) |
<<< Vissza | Tovább >>> |