| <<< Vissza | Tovább >>> |
| Miggyuri | Adatlap | 440869 | 2008. április 10. 21:56 | ![]() | |
| Sanjurjo | Adatlap | 440865 | 2008. április 9. 15:49 | ![]() | |
|
Sziasztok! Íme, szovjet elvtársaink(sokak örömére, sokak bánatára:) különösen Mil és Jakovlev, nem cáfolnak rá arra, hogy létezik ronda légijármű. Ajálanám mindenki figyelmébe a Jakovlev VVP 6-os tervzetet, ezzel aztán lehetet volna "go West", bár enegem leginkább a régi Disney matinékban vetített (erre is ki emlékszik már) Balu kapitány rajzfilmben szereplő Don Kartács és Kalózainak járgányára emlékezetet ez a valami. Vajon Jakovlev is a rajfilmből vette az ötletet...:) | |||||
| beta | Adatlap | 440864 | 2008. február 21. 22:36 | ![]() | |
|
Tessék, egy próbálkozás a capronitól 1932-ből: www.airbornegrafix.com/HistoricAircraft/ThingsWings/StipaCaproni.htm további gépek itt www.airbornegrafix.com/HistoricAircraft/historicaircraft.htm | |||||
| Topáz | Adatlap | 440863 | 2008. február 21. 08:01 | ![]() | |
|
SIG! Nagy baj az ekranoplánnal, hogy nem szereti a hullámzást. Sima víz kell neki. Az Atlanti-óceánt meg a nyújorki partraszállást felejtsd el. Kedvező idő esetén a Fekete-tenger és a török partok jöhettek szóba. Okkal törölték a programot. | |||||
| Alby | Adatlap | 440862 | 2008. február 21. 02:03 | ![]() | |
|
Király gépek, nem rondák ezek: csúnyán szépek. Különben sincs ronda repcsi, csak túl sok a fény vagy keveset ittál:) | |||||
| SIG | Adatlap | 440861 | 2008. február 20. 11:22 | ![]() | |
|
Köszi, nem tudtam. Nem gondoltam volna, hogy ezzel a törzzsel és ilyen kicsi szárnyakkal komolyabban felemelkedett a levegőbe, ezért gondoltam, hogy ez is "Eki". Én mondjuk birom az ilyen perverz formájú gépeket. Amikor először láttam róla a Monyino-i képet, azt hittem, hogy valami olyan cucc, amit az űrrepülésben használtak. De még egyszer köszi az infót ! | |||||
| Farkaskoma | Adatlap | 440860 | 2008. február 20. 10:52 | ![]() | |
|
A beriev nem erkanoplan, hanem tengeri felderítő és tengeralattjáró vadász hidroplán. Ritka rusnya,és nem is vált be... Mondjuk annyiban erkanoplan, hogy a felszálláshoz ez is használja a párnahatást, de hutánna rendes repülőként üzemel. | |||||
| SIG | Adatlap | 440859 | 2008. február 19. 22:41 | ![]() | |
|
Szerintem a grafikát tekintve, amire Xcraft utalt, ez is valami ekranoplan kísérlet lehet, ami a párnahatás kihasználásával repül a víz felett, mint ezek itt. Azért ez nem volt egy gyenge ötlet a ruszkiktól, mivel a fegyverzetet tekintve volt rajtuk annyi cucc, mint egy rakétáscirkálón, viszont a sebességét tekintve ezek 600-800 km/h-s tempóval rongyoltak a víz felett. Azért a 70-es években egy ilyennel megálltak volta a New York-i szabadságszobor mellett, kivették volna sebességből és felcsapják a vészvillogót, talán a tőzsdék egy kicsit zuhantak volna az árak, meg lett volna némi sikítás :))) | |||||
| Charger | Adatlap | 440858 | 2008. február 19. 21:39 | ![]() | |
|
Jó kis oldal sok érdekességel... ami a kezdő oldal elején van az a beriev bartini wa14,az miféle repülő?! | |||||
| xcraft | Adatlap | 440857 | 2008. február 17. 21:53 | ![]() | |
|
Az utolsó képed eredetiben: images.google.hu/imgres Kicsit romos, de jól felismerhető, Monyino-ban őrzik, sok más csodával együtt. | |||||
| Blasio | Adatlap | 440856 | 2008. február 17. 20:03 | ![]() | |
|
Atyám... ez a "flatbedairliftconcep..." érdekes lett volna, ha működik. Így elsőre eléggé hajmeresztő | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440855 | 2008. február 17. 18:16 | ![]() | |
| tray | Adatlap | 440854 | 2007. június 6. 12:59 | ![]() | |
| xcraft | Adatlap | 440853 | 2007. május 23. 22:41 | ![]() | |
|
Zebi, ez nagyon finom. :) | |||||
| Zebi | Adatlap | 440852 | 2007. május 23. 20:17 | ![]() | |
|
Fura repülőgépek oldala: home.cinci.rr.com/estople/weirdair/weirdair.htm | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440850 | 2007. május 8. 21:35 | ![]() | |
|
Hát ezen nem csodálkozom, főleg, ahogy kinéz:):):) | |||||
| xcraft | Adatlap | 440849 | 2007. május 8. 21:26 | ![]() | |
|
Azt hallottam, hogy ez egy üzleti melléfogás volt. A fejlesztésébe beleöltek minden pénzt, nem volt kelendő, és az EXTRA a csőd szélére került miatta. | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440848 | 2007. május 8. 18:54 | ![]() | |
|
Sziasztok! Sokán már biztos kezdtek megnyugodni, de most újra itt vagyok, hogy belegázoljak a mérnökök, pilóták, típusfanok lelki világába:):) Ez az Extra nem a 300-as, bár lehet Bessenyei ezt is megcsavarná. Újabb alátámasztása annak, hogy mindenki maradjon a kaptafánál, a műreplöőgépeik szépek, de ez az Extra 400-as túragép (hízlalt 300-as:) nekem valahogy nem jön be... | |||||
| hofi | Adatlap | 440847 | 2007. április 16. 00:39 | ![]() | |
|
Szia! A Heller után a SMER gyártotta az Amiopt 143M-et. Van a pesti Ferenc körúton egy bolt a Mester utcánál, egy játék-antikvárium, ahol a hátsó raktárhelyiségben hihetetlen mennyiségű SMER makett van. | |||||
| boriszjelszint | Adatlap | 440846 | 2007. április 4. 21:08 | ![]() | |
|
háth.. őő... ezek tényleg rém ocsmányak. de a kétüléses mig25 szebb?:) | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440845 | 2007. április 4. 21:05 | ![]() | |
|
Na majd most... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440844 | 2007. április 4. 21:02 | ![]() | |
|
Modjuk azért ez a helikopter se gyenge, a festését, már meg sem említem... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440843 | 2007. április 4. 20:55 | ![]() | |
|
Sziasztok! Szép gépek, melyek csúfá lettek, mint kétüléses kiképző verziók... | |||||
| Lapi | Adatlap | 440842 | 2007. március 21. 07:49 | ![]() | |
|
Sziasztok. a 747 -t is elcsúfitották... tessék: | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440839 | 2007. március 19. 12:44 | ![]() | |
|
Na végre!!!:) Már rájöttem mi lehetett a gond, én megpróbáltam be sorszámozni a képeket, de ezt úgy látszik a "nagy testvér" leszavazta:), de mindegy végül abban a sorrendben következnek a képek, ahogy a szövegben is... Sziasztok! | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440838 | 2007. március 19. 12:42 | ![]() | |
|
És most? | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440837 | 2007. március 19. 12:40 | ![]() | |
|
Hát nem:( | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440836 | 2007. március 19. 12:39 | ![]() | |
|
Talán most sikerül... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440833 | 2007. március 19. 10:03 | ![]() | |
|
Hát hiába csatolom a képeket azok nem mennek, mindegy majd legközelebb... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440832 | 2007. március 19. 10:01 | ![]() | |
|
Várjatok ezek lemaradtak...:) | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440831 | 2007. március 19. 09:58 | ![]() | |
|
Sziasztok! Utána néztem egy kicsit ennek a Guppy témának, kiderült, ezek az, amik szívük szerint mindent "Guppysítottak" volna, hát akkor, csak szép sorjában, de a végére kérem kapaszkodni...:):) 1. kép A Super Guppy ismereteim szerint soha sem megvalósult hat hajtóműves változata, már nem "oszt, szorozz" a gép amúgy is bízzar kinézetén 2. kép A boieng 707 púpos változata, szerintem még csak nem is csúnya, hiába ezt a szép gépet nehéz lett volna elrontani, ez a terv sem valósult meg 3. kép A jumbo jet is lehetett volna áldozat, igaz napjainkban lett is Dreamlifter néven, de az átépítés, szerintem még mindig szebb, mint ezeken, a tervrajzokon 4. kép Na de ez már sok a B52 Guppysítva, kérdés ki ismer rá ebből a B52-esre... 5. kép A CH 54-es, mint Guppy, bár szerintem ez az átépítés nem sokat változtatott a helikopter nem csúnya, inkább erőt sugárzó kinézetén, most már csak arra lennék kíváncsi melyik terv volt előbb ez, vagy a Mi 10-esé. Lehet az oroszok megint "túl sokáig" nézték az amerikai ötleteket? 6-7. kép Itt már tényleg látszik hogy (a repülőgép tervező)zsenit egy hajszál választja el az őrültől, ilyen állatságok szerintem még különc repülőgépes Howard Hughes fejéből sem pattantak volna ki. Valószínű a holdraszállások lecsengésével az ilyen nagy rakétafokozatok szállítására szükséges repülőgép tervek is az asztalfiókba kerültek, a jó ízlés szerencséjére... 8. kép Ez az egyik monstrum tervének makettja (vajon melyik cég adta ki, hányas méretarányban?:):. Most mondja nekem valaki, hogy nincs csúnya repülőgép, olyan, mint egy nagy bevásárló kosár vagy tudom is én mi...:):) Sziasztok! | |||||
| Csaba307 | Adatlap | 440830 | 2007. március 17. 10:53 | ![]() | |
|
KeyPi!Asszem az X-14-nél a stáb néhány tagját is lehetne mutogatni itt a repcsik között! :DDD | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440829 | 2007. március 16. 23:27 | ![]() | |
|
Köszi! Mit is mondjak? Hmmm. Hát, érdekes... | |||||
| lucky | Adatlap | 440828 | 2007. március 16. 20:34 | ![]() | |
| lucky | Adatlap | 440827 | 2007. március 16. 20:25 | ![]() | |
|
Utánna nézek!V an valahol egy cikk vmelyik Repülésben... | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440826 | 2007. március 16. 19:36 | ![]() | |
|
Ma már lehet, hogy néhány évet is kapnának gondatlanság miatti veszélyeztetés jogcímén. :)) | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440825 | 2007. március 16. 19:34 | ![]() | |
|
Az X-14A-nál nekem különösen az tetszik, hogy a stáb büszkén kiáll a "gyermek" mellett. :) | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440824 | 2007. március 16. 19:31 | ![]() | |
|
Valóban nem! Most kerestem a guglin, de csak szörnyecskék jöttek elő, + 1-2 tűrhető alakú repülő szerkezet. Küldhetnél 1 linket, vagy képet. Köszi! | |||||
| lucky | Adatlap | 440823 | 2007. március 16. 18:53 | ![]() | |
|
Akkor te még nem láttad a Goblint... Az első és egyetelen sugaras anyarepülőgép vadász. Valahogy a rákapcsolás nem akart osszejönni... | |||||
| sib | Adatlap | 440822 | 2007. március 15. 19:24 | ![]() | |
| Sonka_papa | Adatlap | 440821 | 2007. március 15. 19:12 | ![]() | |
|
Én abba a Ryanbe biztos bele nem ültem volna. :D | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440820 | 2007. március 14. 21:10 | ![]() | |
|
Az X 14A egyenesen ijesztő. :) | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440819 | 2007. március 14. 21:06 | ![]() | |
|
bocsi: filózfia=filozófia :)) | |||||
| KeyPi | Adatlap | 440818 | 2007. március 14. 21:05 | ![]() | |
|
Ejnye! Ezekhez már tényleg filózfia (is) szükséges. Át kell nekem is értékelnem, amit a szépről, és csúnyáról gondoltam. :) Üdv. KeyPi | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440817 | 2007. március 14. 13:42 | ![]() | |
|
Sziasztok! Újabb "szépségek" a kísérleti gépek házatájáról főleg STOL kategoriából, aézrt nem bánom, hogy a helyből felszállok közül, csak a Harrier, és a Jak 38-ért meg a sorozatgyártásra... | |||||
| gábor76 | Adatlap | 440816 | 2007. március 10. 15:20 | ![]() | |
|
Őn nyert. A topic értelmetlen hiszen minden repülőgép szép valahol,valakinek. Repcsiknél a segitség a kerozin szag vagy a ragasztó szag(illat). | |||||
| Solo | Adatlap | 440815 | 2007. március 9. 18:41 | ![]() | |
|
A Berkut szerintem gyönyörű. :) Van egyátalán ronda repülő? Ha a nőknél segít a pia, a repcsiknél mi lehet a segítség? Nincs ronda repcsi csak ronda makett. :) | |||||
| Sonka_papa | Adatlap | 440814 | 2007. március 9. 16:55 | ![]() | |
|
Én is sokszor nézem a gépeket és csak azt veszem észre, hogy egyre jobban eltávolodik az eredeti formától a különböző modifikáció és ennyi erővel szerintem lehetne teljesen más a neve nem pl. xy f. | |||||
| gábor76 | Adatlap | 440813 | 2007. március 9. 16:26 | ![]() | |
|
Csak simán szépek. Vagy melyik a ronda? Elfogadom hogy a Su-39 es az,de a Berkutot nehéz lenne alulmulni. | |||||
| boriszjelszint | Adatlap | 440812 | 2007. március 8. 22:27 | ![]() | |
|
a szuhojok annyira rondák, hogy már szépek:D vagy csak simán szépek | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
Miggyuri