<<< Vissza | Tovább >>> |
p-51 | Adatlap | 441334 | 2011. november 12. 18:40 | ||
qiez | Adatlap | 441333 | 2011. november 12. 17:33 | ||
Jó felé megy az, meg gazdaságos, meg takarékos meg minden, csak hát ronda mint a szurony roham. Egyébként Felipe Massát is ilyennel reptetik a versenyekre. Hm, mondjuk Ő se szép.. :) | |||||
lucky | Adatlap | 441332 | 2011. november 12. 17:06 | ||
Mér' Indiában is a sisak az előírás a gépen. Az már más kérdés, h gépen kívül ott a szolgálati turbán. | |||||
migi | Adatlap | 441331 | 2011. november 12. 16:56 | ||
Nem tudom mit szólnának a pilóta urak , mert akkor valami népies pilóta ruha is kellene hozzá , esetleg a bőgatya és a szűr megfelel magassági ruhának ? | |||||
búza | Adatlap | 441330 | 2011. november 12. 16:33 | ||
Ilyent mi is csinálhatnánk valamelyik Gripenre matyó, kalocsai vagy egyéb mintával! Divatot csinálnánk vele, aztán később nem tigris-találkozó lenne, hanem népi hímzéses gépeké! | |||||
migi | Adatlap | 441329 | 2011. november 12. 16:10 | ||
Israti71 | Adatlap | 441328 | 2011. november 12. 16:09 | ||
vlevi | Adatlap | 441327 | 2011. november 12. 16:08 | ||
Jó irányba repül egyáltalán ez a Piaggio Avanti? Hátrafelé van a légcsavarja, elöl a vízszintes vezérsík :D :D :D | |||||
vlevi | Adatlap | 441326 | 2011. november 12. 16:07 | ||
qiez | Adatlap | 441325 | 2011. november 12. 14:25 | ||
sulyid | Adatlap | 441324 | 2011. február 14. 20:25 | ||
ÓÓÓ ez olyan cukkky:) | |||||
Newman | Adatlap | 441323 | 2011. február 14. 20:00 | ||
Ehhez csak gratulálni tudok! Azért ez nem egy olcsó makett... Sült hülye! | |||||
cimber | Adatlap | 441322 | 2011. február 14. 19:13 | ||
No ehhez bizony már gyomor kell... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 441321 | 2011. február 14. 19:08 | ||
Gondolkodtam, melyik topikba tegyem, végül ennél maradtam. :) A teljes kórtörténet itt olvasható: www.network54.com/Forum/47751/message/1297646375/Hasegawa+1-48+F-22+For+Valentine%92s+Day :)) | |||||
sanyi | Adatlap | 441320 | 2010. szeptember 10. 14:48 | ||
Egyik szebb mint a másik! Még hogy a legrondább. Szerintem átkozottul jól néz ki! Kell egy a polcomra:) Gondolom valami gyantás banda adja is egy magyar átlagfizetésért... | |||||
Elnar | Adatlap | 441319 | 2010. szeptember 10. 10:03 | ||
Beszállok én is a játékba: Miles M 35 civilianmilitaryintelligencegroup.com/wp-content/uploads/2010/08/14372.jpg www.aviastar.org/pictures/england/miles_m-35_1.jpg//épp az M 35 Ansalodo keresés közben buktam bele. Szerintem ritka egy elcsúzsott formája van// | |||||
boomsly | Adatlap | 441318 | 2010. szeptember 9. 22:29 | ||
Ez a típus repült a CIA fedőszervének az Air America-nak a flottájában is. Nagyon megbízható gép. A célfelderítéstől, a szállításon át a futárfeladatokig mindent megcsináltak vele trópusi viszonyok között. | |||||
fodi | Adatlap | 441316 | 2010. július 24. 21:35 | ||
A tortenet nagyjabol annyi, hogy egy lelkes amerikai letrehozott egy ceget, ami otthon epitheto helikopter-kiteket ajanlott. Ez volt az elso probalkozasuk, de igazan sikeresek egy kesobbi tipussal lettek. | |||||
Kalóz | Adatlap | 441315 | 2010. július 24. 17:02 | ||
Valami pontosabb róla ? | |||||
sulyid | Adatlap | 441314 | 2010. július 24. 13:45 | ||
Ez kell nekem!Iszonyúan jól néz ki! | |||||
fodi | Adatlap | 441313 | 2010. július 24. 13:23 | ||
Aha, hihetetlen cuccok vannak bennuk. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 441312 | 2010. július 24. 13:21 | ||
fodi | Adatlap | 441311 | 2010. július 23. 21:27 | ||
Schramm Javelin. Kicsit Jetson csalados... :) www.aviastar.org/helicopters_eng/rotorway_javelin.php | |||||
fodi | Adatlap | 441310 | 2010. július 23. 21:23 | ||
PETI | Adatlap | 441308 | 2010. július 22. 21:44 | ||
Gyönyörű... mindjárt visszajön a vacsora. :) | |||||
fodi | Adatlap | 441307 | 2010. július 22. 14:15 | ||
Allitolag Szerbiaban repul az utolso eurpoai mukodkepes peldanya. www.airliners.net/photo/Transavia-PL-12-Airtruk/1704146/L/
Na de ezek sem rosszak, Burnelli "lifting body" szerkezetei. www.things-with-wings.com/Burnelli/OtherBurnelli.htm | |||||
emerson | Adatlap | 441306 | 2010. július 22. 13:49 | ||
Fodi | Adatlap | 441305 | 2010. július 22. 13:36 | ||
Mpower | Adatlap | 441303 | 2010. május 25. 20:48 | ||
Ez meg konkrétan a "terhes pelikán" :) | |||||
PETI | Adatlap | 441302 | 2010. május 24. 22:02 | ||
PETI | Adatlap | 441301 | 2010. május 14. 22:16 | ||
Hú de gáz... pfff :) | |||||
zomborka | Adatlap | 441300 | 2010. május 14. 22:11 | ||
vlevi | Adatlap | 441299 | 2010. május 14. 22:03 | ||
Mintha egy Hasegawa által kiadott egg-plane lenne :D :D :D | |||||
PETI | Adatlap | 441298 | 2010. május 14. 21:57 | ||
PETI | Adatlap | 441297 | 2010. május 14. 21:29 | ||
Hát igen. Kár, hogy hiányos szegényke... | |||||
lucky | Adatlap | 441296 | 2010. május 14. 21:20 | ||
lucky | Adatlap | 441295 | 2010. május 14. 09:52 | ||
Hát eléggé varjú kinézete van...:) | |||||
PETI | Adatlap | 441293 | 2010. május 14. 09:02 | ||
rod666 | Adatlap | 441292 | 2010. május 7. 10:41 | ||
lucky | Adatlap | 441291 | 2010. május 7. 09:18 | ||
Az angol gépek diszkrét bája..:) | |||||
HUJBI | Adatlap | 441290 | 2010. május 6. 12:00 | ||
PETI | Adatlap | 441289 | 2010. május 6. 11:22 | ||
sanjurjo | Adatlap | 441288 | 2010. január 13. 16:04 | ||
Szia Kalóz! An 2-esből! De hát azt még gondolom az ötvenes években felderítésre, vagy torpedóvetőnek, amilyen lassú, bár érdekes lehetett volna. | |||||
sanjurjo | Adatlap | 441287 | 2010. január 13. 16:02 | ||
Most látom a felderítő An 2-esnek (nevezzük így) nem is kettő csak egy farok tartója van akkor nem is annyira az Fw 189-re hajazz... | |||||
Kalóz | Adatlap | 441286 | 2010. január 13. 16:02 | ||
Terveztek hátrahajtható szárnyú változatot hajófedélzeti üzemeltetésre. Azóta em jött össze :( | |||||
sanjurjo | Adatlap | 441285 | 2010. január 13. 16:01 | ||
Sziasztok! Gyorsan rámásztam erre az An2 témára, gyerekek azért voltak itt még ötletek. Íme képek még a Lala 1-ről, meg az ekranoplánról, de nem rossz a kettős faroktartójú talán felderítő (gondolom, mint a második világháborús Fw 189-nél is csak az sokkal szebb) An2-es, de aztán, hogy az utolsónak mi célt szolgált az a fülke a függőleges vezérsíkja előtt? | |||||
sanjurjo | Adatlap | 441284 | 2010. január 13. 15:40 | ||
sanjurjo | Adatlap | 441283 | 2010. január 13. 15:39 | ||
Sziasztok! A Pzl M 15 Belphegor (remélem jól írom a nevét) már többször volt rovatunk szereplője ez a világ talán egyetlen mezőgazdasági sugárhajtású repülőgépe egyébként állítólag bevált, csak amikor mondjuk egy mezőn a Tsz embereinek kellett mondjuk a sugárhajtóművet karbantartani, hát... na de nem becsülőm én le az ott volt dolgozok szaktudását, sőt. Csak hát egy sugárhajtómű a tapasztalatok szerint, még a szocialista kolhozok technológiai szintjét is meghaladta, nem is beszélve az üzemeltetési költségekről, bár ez a szocializmusban ez mit se számított. Mindenesetre a Belphegor után átértek a jóval konzervatívabb (magyar mezőgazdaságban is ismert) Pzl Dromedár gyártására. Mivel azonban többször szerepelt már, nem az M 15-öt akarom bemutatni, (aki akar utána nézz), hanem az annak próbapadjául szolgáló (általam egyébként szépnek tartott, bár sokak szerint biztos az eredeti is inkább ide kívánkozna fel)igencsak eltorzított Antonov An 2-es háromnézeti rajzát. Hát mit mondjak ha jól tudom az An 2 Lala elnevezésű gépre, tessék csácsogni, és kiélni a perverz hajlamokat:) | |||||
puhamancs | Adatlap | 441282 | 2010. január 4. 23:23 | ||
ez amúgy egy Möbius-szalag a gép szárnya helyén. Majd olvass róla wikipédián meg nézz utána a Philadelphiai kísérletnek! | |||||
Figaro | Adatlap | 441281 | 2009. december 28. 22:23 | ||
USAF Total In-Flight Simulator 1996-ban még repült. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
mondjuk most pont nem elérhető, de talán holnap. Van pörkölt század,meg matyó század meg minden. Levixtől érdeklődj.