<<< Vissza | Tovább >>> |
f2d | Adatlap | 441476 | 2007. június 17. 18:55 | ||
Melyiket vetted meg? Előzmény: (441475) Robidoki 2007. június 17. 18:50 | |||||
Robidoki | Adatlap | 441475 | 2007. június 17. 18:50 | ||
Igen mindkettőből volt leárazás.Alapvetően mindkettő ugyan az a belsőség,csak a matrica volt más.Az AIRFIXEIM 90% át ott vettem. Által a Dunán+50 km. | |||||
gluer | Adatlap | 441474 | 2007. június 17. 18:50 | ||
nem is vitás , hogy a Vulcan minden idők egyik legszebb repülőgépe www.youtube.com/watch www.airliners.net/open.file/1023837/L/ www.airliners.net/open.file/0961971/L/ | |||||
f2d | Adatlap | 441473 | 2007. június 17. 18:46 | ||
Én vettem meg, még tavsszal, az van lefotózva a másik topicban. Össze próbálgattam a nagyobb elemeket, de semmi pánik. A két törzsfélnél a szárny csonkok nyitnak mint egy kacsa csőre, de ezekkel nem lesz nehéz elbánni. Már össze is ragsztottam maszkolóval hagy idomuljanak egymáshoz. Mert volt több is? Azaz több féle, mert az Airfix két változatban is kaiadta. | |||||
Robidoki | Adatlap | 441472 | 2007. június 17. 18:38 | ||
Arany ! Ha meglátnád Te is sírnál,úgy megvan csavarodva.Amikor kihúzom a dobozból,kipattan mint egy órarugó!Talán az Alfoldből te vetted meg azt az egyet? Nem mondom meg hogy hol,de 2000-forintért voltak leárazva (természetesen üzletben). Ja ! Most veszem észre hogy nem a BUCCANERRŐL van szó: Neem raktam még össze. | |||||
Mpower | Adatlap | 441471 | 2007. június 17. 18:21 | ||
Köszönöm a felvilágosítást. | |||||
f2d | Adatlap | 441470 | 2007. június 17. 17:02 | ||
Össze raktad már? Dobhatnál fel róla egykét fotót. | |||||
Robidoki | Adatlap | 441469 | 2007. június 17. 16:15 | ||
Nekem van is VULKÁNOM ! Olyan mint egy bazi nagy rája. | |||||
f2d | Adatlap | 441468 | 2007. június 17. 14:23 | ||
A nagy szürke/zöld terepszínű egy Avro Vulcan, a felhjtott szárnyú egy Buccaneer, előtte egy Lightning áll, amellet pedig egy kétüléses Hawker Hunter, nekünk háttal van egy camberra szintén RAF standard szüke/zöld festéssel. Ezek a harci gépek. A nagy négy légcsavaros repűlőgép egy Argosy, a két légcsavaros pedig egy Varsity. Ezek a szállítógépek. A három egymás mellett lévő helikopter Wessex, egy sárga hátrébb rotorlapátok nélkül pedig Whirlwind, Westland liszenszek, erdetijük Sikorsky. | |||||
borisz | Adatlap | 441467 | 2007. június 17. 13:51 | ||
Matroz | Adatlap | 441466 | 2007. június 17. 13:37 | ||
Avro Vulcan? | |||||
Mpower | Adatlap | 441465 | 2007. június 17. 13:30 | ||
Kinek mi tetszik. (Számomra)szépnek nem mondanám őket, de biztos elcsemegéznék egy napot közöttük. Inkább különlegesnek nevezném ezeket. A nagyonnagy darabot nem láttam még eddig, mi a neve? (A szürke nagynak.) | |||||
f2d | Adatlap | 441464 | 2007. június 17. 13:20 | ||
Micsodaaa??? Ez igenis mind gyönyörű!:-) | |||||
Mpower | Adatlap | 441463 | 2007. június 17. 13:17 | ||
Én ezt inkább a világ legrondább repűlői topikba raktam volna, "Itt sok ronda van 1helyen címmel:)) | |||||
f2d | Adatlap | 441462 | 2007. június 17. 11:44 | ||
Itt sok szép van egyhelyen: www.airliners.net/open.file | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 441461 | 2007. május 18. 13:40 | ||
Ráadásul a hangja... :) | |||||
Wakama | Adatlap | 441460 | 2007. május 17. 18:22 | ||
Wakama | Adatlap | 441459 | 2007. május 17. 18:14 | ||
FireFoX | Adatlap | 441458 | 2007. május 16. 21:46 | ||
Stefan | Adatlap | 441457 | 2007. május 16. 11:35 | ||
Szerintem szépek ezek a csupa szárny gépek: home.arcor.de/pbreitenfelder/fauvel_av_36.htm | |||||
ChevyG | Adatlap | 441456 | 2007. május 15. 08:32 | ||
pilotka | Adatlap | 441455 | 2007. május 13. 10:16 | ||
bocs, emlék! | |||||
pilotka | Adatlap | 441454 | 2007. május 13. 10:16 | ||
Ego | Adatlap | 441453 | 2007. május 13. 09:16 | ||
Nagy kedvencem az egész "család" , esetleg ha van anyagod róla nagyon érdekelne. Főleg MAGYAR festések és részlet fotók. | |||||
sanjurjo | Adatlap | 441452 | 2007. március 14. 20:12 | ||
Sziasztok! Szia Cébés! Ez tényleg gyönyörű sugárzik belőle az erő, és látszik rajta, hogy a kor szintjén kihoztak belőle mindent, amit az akori technika lehetőve tett, és még szép is maradt... | |||||
Cébés | Adatlap | 441451 | 2007. március 13. 23:18 | ||
Brutál gép félelmetes motorhanggal,bizonyára fantasztikus érzés lehet vele döngetni. Mit nem adnék egy kanyarért... üdv:Cébés | |||||
xcraft | Adatlap | 441450 | 2007. március 12. 18:55 | ||
Mi baja az Italerinek, és leszármazottaink? (a pozitív vonalain kívül) Van valami súlyos alak, vagy mérethibája? (a katapultülése nekem sem tetszik) | |||||
Csaba307 | Adatlap | 441449 | 2007. március 11. 20:04 | ||
Kár,hogy a Rafale-ról 72-ben nincs egy tisztességes makett! | |||||
Csaba307 | Adatlap | 441448 | 2007. március 11. 20:01 | ||
Sanjuro igazad van.Sajnos az új európai tipusok szerintem is csak kb. az F-16-os szintjén vannak,ami mint tudjuk lassan 30 éve "szolgál".Egyébként szerintem a Mirage-2000 a kék szürke festésével megint csak szépség díjas.Sokan kiröhögnek érte biztos,de nekem a Bloch MB-150-152 is nagyon tetszik.Szívesen látnék egyet a garázsomban.Dehát nincs garázsom. :) | |||||
Robidoki | Adatlap | 441447 | 2007. március 11. 19:47 | ||
Sziasztok! én viszont láttam őket,körül is jártam úgy ahogy kell.Nem fogják eladni senki fia -borjának és ezt jól is csinálják.én sem adom kölcsön az asszonyt,de még az autómat sem!A csigazabálók,mintmár valahol említettem is nem verik nagy dobra ha valamit kitalálnak.Valljuk be az amcsik még a szarról is azt állítják,hogy az aztán a pöpec(MC DONALDS)Én nem becsülöm le egyik felet sem,de a túlzott reklám mögé érdemes bekukucskálni.Szép is a RAFAL,jó is és van benne kraft.Az elektronika pedig mindegyikben olyan mint a harmat!!! robi | |||||
sanjurjo | Adatlap | 441446 | 2007. március 11. 19:27 | ||
Sziasztok! Szia Csaba307! Ja, ja én is így gondolom, a legtöbb francia vadász tetszik (mármint a második vilháb utániak...) de a Rafale tényleg mindenen túl tesz. Kérdés, hogy a szépsége mellett a napi használatban is megállja-e a helyét, mert az európai haderőben hiába jelent technológia ugrást, az amrikai típusok, már szerintem évekkel lekörözték. Mondjuk ez igaz a többi európai "kacsára" a Gripenre és Eurofigthere is. Azt mindenesetre nagyon sajnálom, hogy amikor most itt jártak Kecskeméten a Rafale-ok nem láthattam őket, mindegy talán a nyári repülőnapra elhoznak egyet... | |||||
Csaba307 | Adatlap | 441445 | 2007. március 10. 23:03 | ||
Sanjurjo!A Rafale szerintem a világ egyik legszebbje.Az első 20-ban biztos benne van. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 441444 | 2007. február 14. 10:47 | ||
| |||||
boriszjelszint | Adatlap | 441443 | 2007. február 13. 19:34 | ||
Köszi srácok! tehát ez olyan, mint a gyenge kezdés után erős visszaesés:) | |||||
sys | Adatlap | 441442 | 2007. február 13. 18:54 | ||
Sziasztok! A '80-as évek második felében én ezt már úgy hallottam, hogy "Az ellenség keze betette a lábát és talpraállt a fejetlenség." Üdv | |||||
Miggyuri | Adatlap | 441441 | 2007. február 13. 18:47 | ||
"... Hazánk kebelébe" így teljes a képzavar vagy "az idö vas foga elröpült fölöttünk" :) Miggyuri | |||||
kalóz | Adatlap | 441440 | 2007. február 13. 16:38 | ||
Borisz! Ez egy régi mondás, valamelyik rádióriporter követte el a születésed előtti időkban. Kalóz | |||||
NSVT | Adatlap | 441439 | 2007. február 13. 16:27 | ||
Bizonyára kezeslábas:) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 441438 | 2007. február 13. 14:55 | ||
az ellenség keze biztos betette a lábát :D Kalóz:)! egy kéznek hogy van lába?:) | |||||
Kalóz | Adatlap | 441437 | 2007. február 13. 08:55 | ||
NSVT! Tudod, kinek a pap, kinek a papné, nekem inkább a lánya. De azért én is szeretném megépíteni :o) | |||||
NSVT | Adatlap | 441436 | 2007. február 13. 08:43 | ||
Kalóz! Micsoda??? Kivéve Yak-38UB??? Hát lehet, hogy nem volt sikeres konstrukció, de formára igenis gyönyörű. | |||||
Kalóz | Adatlap | 441435 | 2007. február 11. 14:53 | ||
NSVT! Ők CSAK szép és jó repülőgépet tudnak gyártani. Kivéve talán a Jak-38 UB-t, aminek gyorsan abba is hagyták a gyártását. Valamiért (az ellenség keze biztos betette a lábát) nem volt sikeres konstrukció. De nagyon büszkék voltak rá. Csak szinte az összes lezuhant. Kalóz | |||||
NSVT | Adatlap | 441434 | 2007. február 10. 11:38 | ||
Robidoki | Adatlap | 441433 | 2007. február 5. 22:23 | ||
Jól mondod,de még jobb hasonlatot tudok erre.Úgy nézett ki,mint a hűtőszekrény belselyében az elpárologtató(majdnem úgy is működött)!! PL.a másik rekorder repcsi,a Supermarine S-6B(hidroplán)annak a törzsfelületén adták le a hőt. Robi | |||||
Mekett | Adatlap | 441432 | 2007. február 5. 15:49 | ||
Az egyik legfontosabb hátránya a heinkel gépnek a felületi hűtés volt, ami gyakorlatilag eltűntette a nagy légellenállású hűtőket, ugyanakkor rendkívül sebezhetővé tette a gépet. Ti. a szárnyfelületek egy jókora darabja hűtő volt, ami ha egy találatot kapott, vége volt a motornak. | |||||
gábor76 | Adatlap | 441431 | 2007. február 5. 14:20 | ||
Izlések és pofonok külömböznek.ha mindenkinek ugyanaz tetszene meghalna a hobbink(szenvedélyünk):) Bár egy ismerősöm régebben mindig másképp fogalmazta ezt meg... | |||||
ChevyG | Adatlap | 441430 | 2007. február 5. 14:14 | ||
Zoli | Adatlap | 441429 | 2007. február 5. 13:32 | ||
Hello! Szerintem ennél az F-111 is sokkal szebb. Amúgy nekem is nagyon tetszik, de ettől még nem tartom szépnek, inkább robosztus, tekintélyt parancsoló megjelenése van, mint az amerikainak. z | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 441428 | 2007. február 5. 13:28 | ||
Sziasztok, hát emberi tényezők voltak, csak ép nem Messerschmidt oldalán, hanem ellene, a légügyiminiszter, Milch egy személyes ellentét miatt (meg ne kérdezétek mi volt a tárgya:)teljesen tönkre akarta tenni Willy Messerschmidtet, gyárát jobb esetben is csak más típusok összeszerelésére akarta kárhoztatni. Ha jól tudom a 109 tervezésének kezdetén is állami megrendelésre Heinekel 45-ös közelfelderítőket szereltek össze így mentesítve a Heinkel gyárat. A vadászpályázaton egyébként négy gyár tervei vettek részt az Arado(talán 80-as) , Fockewulf(ha jól emlékszem 159-es) protostípusai már az első körben kiestek merev futós, baldahinos szárnytartós, elavult sérülékeny konstrukciójuk miatt. A két pályázó a Messer 109-es és a Heinkel 112-es (nem a 100-as volt az a kisebb sorozat szám ellenére egy későbbi típus mely a propaganda anyagkoban is Heinkel 113-masként szerepelt)maradt. Egyébként a Heinkelt találták jobbnak, bár ebben Milch részrehajlása is szerepet játszhatott, de a Messzer egyszerűbben gyártható volt, a Heinkel bonyolult profilú eliptikus szárnya megnehezítette a gyors szériagyártást, az sem volt mellékes, hogy a törzsre szerelt futók miatt a 109-es törzse már önjáróan szárnyak nélkül mozgatható volt a gyárban az egyik gyártási fázisból a másikba. Egyébként ettől függetlenül mindkét típusból rendeltek, de már az első megpróbáltatáson a spanyol polgárháborúban kiderült a Messzer egyszerűbb megbízható mükődésű, bár a Heinkel 112-es se szerepelt rosszul, de kikopott a luftwaffe kötelékéből. A Heinkel 100-as inkább egy tanulmányi munka volt a nagy sebességre tervezett sárkányokról, mikor már szolgáltba állt tartott a háború a Messzer Emil, majd későbbi változatai kiforrott harcban bizonyított típusok voltak, világos, hogy miért nem váltottak...én legalábbis ezeket olvastam:) | |||||
gábor76 | Adatlap | 441427 | 2007. február 5. 13:21 | ||
A világ legszebb repülőgépe szerintem a Su-24.Főleg a hosszúorrú,bár a képen nem az van. |
<<< Vissza | Tovább >>> |