<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18. |
sainz | Adatlap | 442345 | 2008. január 31. 20:46 | ||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 442344 | 2008. január 31. 19:24 | ||||||||||||||||||||
Hu!!! Azt az istennyilát,itt aztán megy a fight! Daragíje druzjámi!Tü ócseny kraszívüj,i malagyec szamaljot mechanyiki!Nye padszkázüvájetye,ócseny durak piszátyelej! Kak tü kavarodas? Magyarul jobban fog menni! mig23papa:ugye megmondtam! Mondanám,hogy ugorj fel hozzám,és bedobunk egy-két TÜSKÉT ,de gyanítom hogy nem vagy Kecskemét közelben. A dilettantizmusról napokig tudnék mesélni,pl a mai napom!! Nemsokára még fékernyő sem marad,csak esernyő!! B.R. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 442343 | 2008. január 31. 19:12 | ||||||||||||||||||||
Ancsát már ne is tanuld...már fölösleges nem? Egyébként én sem értem ezt a fékernyős vitát. Anno Taszáron rengeteg ilyen leszállást láttam a saját szememmel. Most engem is támadni fogtok? üdv egy "földi" | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442342 | 2008. január 31. 18:56 | ||||||||||||||||||||
sainz a tobbi forumozo miért is nem lathatja a kepet, emailomban világosan kifejtettem, kőkemény érvekkel alátámasztva, hogy miért is nincs akadály annak , hogy bárki is láthassa, a kecskeméti, és a sztrelbás képeddel kapcsolatban már megdőltek az eddig is elégy gyenge lábakon álló érveid, bocs hogy ellentmondásba keveredtél, és így besétáltál a saját csapdádba "husvetkor megnezem a fuzetemben" hát jól eldughattad az biztos :-) | |||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 442341 | 2008. január 31. 00:06 | ||||||||||||||||||||
Tudod Saints en abban nottem fel, abban dolgozatam, hogy a repulesben a szabalyokat verrel irjak. Van aki elfelejti, az sajnos nem eri meg az oregkort. ez a helyzet. Ha a szovjetek az atkepzes soran valoban tanitottak, es benne van a legiuzemeltetesi utasitasban, akkor semmi gond, Ha csak bemutattak, hogy mire kepes a gep, de nincs kidolgozva az egesz eljaras, akkor bibi van. Ha ki lettek ra kepezve, akkor miert volt szenzacio? En meg nem lattam oreg es vakmero pilotat. Sajnos sok pilota meghalt, (koztuk pl, Dozsa Gyuri is) aki tulertekelte tudasat. Egyszer valami bejon, mert mazlija van,. Lehet, hogy bejon ketszer. de elobb utobb ott a baj. A masik, aki kello tapasztalattal rendelkezik, lehet, hogy megussza,. Ott a baj, hogy joval kevesebb tapasztalattalrendelkezo is megprobalja ugyan azt... Masik, TE HONNAN VESZED A BATORSAGOT, HOGY NYILATKOZZ, UGYANIS MINT MAR REGEN BEBIZONYOSODOTT TE SOHA NEM VEZETTEL REPULOGEPET, ES NEM IS EZ A SZAKMAD? Te milyen ismeretekkel rendelkezel a szu-22-rol? Van tipusvizsgad talan? Vagy te is azok koze tartozol, aki mindent elhisz, mert valaki azt mondta? Muzzy | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442340 | 2008. január 30. 21:20 | ||||||||||||||||||||
sainz ezt én sem értem, de mint emailodra írt válaszomban elmondtam, aki dolgozik az hibázik, a pilótáknál az a gond hogy ezért néhányan már csak az égi leszállópályákon landolhatnak aki meg túléli az vagy bevallja,vagy nem a bakiját, a hibák ellenére még részesülhet elismerésben bármalyikük nem kell senkit sem megvédeni hisz nem vádolt senki senkit semmivel , nincs semmi koholmány ebben, hogy idézzelek , csupán elmondtam a másoktól hallott (repülős szakemberek)verziót, mint ahogy te is teszed a beírásaidban, nem voltál ott, hallottál valamit és azt elmondod itt végezetül újra csak idézni tudlak " Van aki igy, van aki ugy akarja értelmezni a dolgokat " a magam részéről befejeztem az eszmecserét veled, az olvasók vagy elhiszik amit mondasz vagy nem, a kételkedőknek emailben szívesen elmondom a véleményemet beírásaiddal kapcsolatban, de itt semmiképpen sem mert még zokon vennéd, ha nem egyezik a te verzióddal a másoké További jó leszállást Kedves Róbert migi én is meguntam , hát be is fejeztem, többek között az irántad érzett tisztelet miatt is, márcsak azért is mert veled már kezet is foghattam, sainzal meg nem | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 442339 | 2008. január 30. 20:39 | ||||||||||||||||||||
Urak Nem unjátok még ezt a meddő vitát , mert mi már igen . | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442338 | 2008. január 30. 20:37 | ||||||||||||||||||||
herat68! Latod... Ha felteszek kepet az a baj... Ha nem teszek fel kepet az a baj... Ha nem adok kepet az a baj... Ha adok kepet az is baj...:)) " Van aki igy, van aki ugy akarja értelmezni a dolgokat " Az ertelmezest meghagyom masoknak, en leirtam nehany tenyt, amit az erintett(tek) kozoltek az esemennyel kapcsolatban. Mint a meseben: " Aki nem hiszi, jarjon utana " | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442337 | 2008. január 30. 20:25 | ||||||||||||||||||||
Muzzy! Nem ertem mi ez a Satanuldozes... Mi lett volna ha, bla-bla-bla... Senki nem serult meg, a gep tulterhelesmeroje nem jelzett akkora erteket, ami barmi kovetkezmennyel jart volna. A pilota latvanyos elismeresben reszesult a jelen levo legugyi attasektol(keleti, nyugati egyarant) Nekem nem tisztem, megis nekem kell itt megvedenem egy koztiszteletben allo, patyolattiszta, nem hetkoznapi repulomulttal rendelkezo pilotat, olyan emberek koholmanyaitol, akik soha nem repultek a szuhojjal, de megcsak nem is dolgoztak rajta...rohej...itt teljesen felrecsusznak a dolgok... Kerdesedre a valasz ott van a 83-as hozzaszolasomban: "Az orosz ezt tanitottta is odakint Krasznodarben 1983-ban, a tipusatkepzesen." Meg magyarabbra leforditva: ki lettek ra kepezve. | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442336 | 2008. január 30. 20:14 | ||||||||||||||||||||
ja, es mivel MiG-23 foto, duplan is huzzunk el ebbol a topicbol | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442335 | 2008. január 30. 20:12 | ||||||||||||||||||||
1. semmilyet 2. tokmindegy, mivel a tobbi forumozo nem lathatja a kepet, igy ne farasszuk itt ezzel a jonepet (egyebkent az egyik volt szazadtarsad lediktalta a neveket, hadd ne emlekezzek ra fejbol, ha ez neked fontos, husvetkor megnezem a fuzetemben, es megirom neked) | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442334 | 2008. január 30. 18:55 | ||||||||||||||||||||
sainz miért kezdem egyre jobban azt érezni, hogy te csak mondod a magadét, de a neked feltett kérdésekre sohasem vélaszolsz, nem akarsz, vagy nemtudod a válaszokat? 1. tehát milyen repcsit vezettél te magad is? 2. ki tartja az eligazítást azon a képen amit emailban küldtél nekem? | |||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 442333 | 2008. január 30. 13:56 | ||||||||||||||||||||
Saintz! Az alabbi mondat egy kicsit felkavart " legautentikusabb szemelyt - a pilotat, ha ez nem lett volna egyertelmu a leirtakbol - ideztem szo szerint. + amit a fekernyos leszallasrol megtudtam a tobbi erintettol, szuhoj soforoktol, muszakiaktol..." Ezek szerint csak hallomasbol tudta, hogyan kell vegrehajtani, Nem ismerem a tipust, de kivancsi vagyok mig23papa velemenyere, hogy ez az eljaras szerepel-e a legiuzemeltetesi utasitasban? Akar orosz, akar magyar? Ha nem akkor baromi felelotlen volt a pilcsi. Radasaul megfelelo kikepzes, oktatas nelkul hajtotta vegre. Na az ilyen brahikba szoktak meghalni... Muzzy | |||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 442332 | 2008. január 30. 06:37 | ||||||||||||||||||||
Csak bele-bele olvasok,és egyre jobban azt kell hogy érezzem,nyugdíjba kell mennem! Már meg sem tanulom az Ancsát!Inkább megírom, hogyan húzták ki alólam a repterem. | |||||||||||||||||||||||
heart68 | Adatlap | 442331 | 2008. január 30. 04:29 | ||||||||||||||||||||
Sainz! Igen ,sok ismeröst látok a képeken:-) Sajna én nem voltam kint, késöbb csatlakoztam a Müszakiak népes táborához, akkor is a kistestvért dédelgettem:-) Amugy miért légiháboruztok ebben a topicban? A betükaraténak nincs értelme.Van aki igy, van aki ugy akarja értelmezni a dolgokat.Hogy az ajtó szomszédomat idézem/ Csongrádi Imit/ Nem mindegy? a lényeg hogy egyben lent van , amugy hoztál sört?:-):-) | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442330 | 2008. január 29. 23:25 | ||||||||||||||||||||
" hisz az csak egy rutineljárás, szerinted " Nem szerintem, hanem a tipura kepzett pilotak, muszakiak, orosz oktatok, es az uzemeltetesi leiras szerint. De ez ugy tunik neked mindegy. Irhatok barmit, meg vagyok talalva... | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442329 | 2008. január 29. 23:11 | ||||||||||||||||||||
Ahoz hogy masokat korrektul idezzek, nem kell repgepvezetoi tudas - csak egy diktafon, es nemi odafigyeles... | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442328 | 2008. január 29. 22:44 | ||||||||||||||||||||
sainz ebben neked teljesen igazad van a gyalugépről én sem tudom hogy jön ide :-) a gyalugépvezetés is lehet nagyszerű dolog, (10 éve dolgozom már a faiparban , bár a tanult szakmám nem az asztalos) amúgy én repülőgépvezetésről kérdeztelek különben az igazi pilóták tudják csak igazán hogy ne repülj sohasem rutinból | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442327 | 2008. január 29. 22:32 | ||||||||||||||||||||
A legautentikusabb szemelyt - a pilotat, ha ez nem lett volna egyertelmu a leirtakbol - ideztem szo szerint. + amit a fekernyos leszallasrol megtudtam a tobbi erintettol, szuhoj soforoktol, muszakiaktol... Ettol te meg gondolhatod maskent. Hogy milyen gepet vezettem legutobb? Ma delutan egy gyalugepet, szep egyenesen egy ceruzavonal menten...:) Csak azt nem ertem megint, hogy jon ez ide? | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442326 | 2008. január 29. 22:20 | ||||||||||||||||||||
ja rutineljárás... a dokik is ezt szokták mondani a mandulaműtétekre, ezért kellet nem egy pácienst holtan kitolni a műtőből, a rutinműtét közepén... mint ahogy ez is egy rutinleszállás volt, mert ugyebár Eberhardt Gyuri minden nap így szállt le a gépével, csak ez az egy rutin eljárasa végződött kissé máshogy mint ahogy azt tervezte,nem egy gépet törtek már össze hasonló rutin dolgok miatt, igaz a pilóta mosolyra fakadt arcát senki sem látta sainzon kívül, inkább az járhatott a fejében, hogy a fenébe ezt elbaltáztam rendesen :-) A dolog lenyege - amint az az igazan hozzaertoknek feltunt, hogy elbénázta kicsit, ami bárkivel előfordulhat már aki vezet is repülőgépet sainz, milyen gépet vezettél legutóbb? hisz az csak egy rutineljárás, szerinted | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442325 | 2008. január 29. 21:56 | ||||||||||||||||||||
..."szorgos hangyak" a 07-esen 1988, Taszar ... heart68! Gondolom sok ismeros akad a kepen, talan meg Te magad is...:)) Te kint voltal Krasznodarban 1983-ban Szuhoj tanfolyamon? | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442324 | 2008. január 29. 21:46 | ||||||||||||||||||||
A fekernyos leszallas: Az egvilagon semmi extra nem tortent, a pilota(Eberhardt Gyuri) rutineljarast mutatott be anno. Az orosz ezt tanitottta is odakint Krasznodarben 1983-ban, a tipusatkepzesen. A dolog lenyege - amint az az igazan hozzaertoknek(mint pl. Ruth Anderson az akkori US katonai attase, ex-F-4 pilota) feltunt, hogy az elso kijaratnal lejott a gep a betonrol! A kunmadarasi szovjet 1.gvapib. Su-17M2-esei tobbszor attelepultek hadgyakorlatokon Taszarra(1985,1987...), ok ket pottartallyal, fuggesztett zavaokontenerrel, es kh-23-as raketaval vigan nyitogattak leszalasnal a fekernyot a levegoben, es a leheto leghamarabb elhagytak a betont.Ennek az eljarasnak ugyanis ez a celja, az hogy latvanyos is, csak jol jon egy repulonapon. A "Mozdony"-nak ez meg sem kottyant, erre terveztek. Hogy itthon ilyet keveset lathattunk, annak a sporolas, a technika feltese volt az oka - tobbek kozt ezert nem jartak a fuvesre sem Szuhojaink. Az hogy a pilota elete veszelyben forgott...hmmm, az illeto jot mosolygott ezen. | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442323 | 2008. január 28. 22:15 | ||||||||||||||||||||
ott voltam akkor Taszáron, de a leszállást nem láttam (csak később videóról ) mert éppen akkor mentem ki az északi egyes zónába megnézni az amerikai gépeket a lényeg hogy előtte ezt soha nem gyakorolták, tehát nem lehetett előre tudni hogy viselkedhet a gép ha leszállásnál nyitnak fékernyőt, a pilóta jó ötletnek tartotta olyant mutatni a nagyközönségnek amilyent előtte még nem láttak fékernyőt nyitott az utolsó métereken, mire a gép feladta az orrát, ő ezt egy durva mozdulattal előrenyomva a botot próbálta korrigálni, de mivel közben tovább sújedt a gép az orrfutó fogott előbb talajt, ettől viszapattant a gép, de közben a további sűjedésnek köszönhetően a főfutó is leért, a szokottnál nagyobb erővel , de akkorra már lecsengett ez a hullámzás, így nem lett géptörés, a futó azért elég jól bírta a túlterhelést A Vágvölgyi Laci is valami hasonlót produkált, igaz ő fékernyő nélkül, néhány 23-as leszállás után , de ott tört az orrfutó, majd becsuklottak a főfutók, és kigyulladt a gép is. Kivételesen beteszek ide egy képet Mig23 fékernyős leszállásről, (az első és az utolsó ami volt )azért lett ilyen "béna " a felvétel, mert bár megvolt beszélve a Safival hogy fényképezni fogom ha nyit fékernyőt leszálláskor, és addig nem száll fel Pápán amíg mi nem szállunk le a Mi 8-al taszáron, hogy oda érjek mire kell, a harcálláspontról felszállást kapott, amiről mi nem tudtunk, futottam ahogy bírtam, így sikerült, futás közben nem volt már időm a 300-as telét kisebbre cserélni, a fékernyő zsinór látszik a fékernyő sajna nem, ezért nem is reklámozom ezt a képet nagyon, mert a lényeg lemaradt | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 442322 | 2008. január 28. 20:43 | ||||||||||||||||||||
igen mig én irtam addig megjött a válasz , de tudsz bővebbet az eseményről ? | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442321 | 2008. január 28. 20:41 | ||||||||||||||||||||
már válaszoltem is kérdésedre mielőtt még kimondtad volna :-) | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 442320 | 2008. január 28. 20:39 | ||||||||||||||||||||
Lacikám Senki se akarja a jogaidat megkúrtitani, de szerintem várja meg mindenki a könyvet és akkor nyilvánitsunk véleményt. MIT SZÓLSZ A KÉPEKHEZ ? HOGY VAN EZ A FÉKERNYŐ DOLOG ? | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442319 | 2008. január 28. 20:39 | ||||||||||||||||||||
hát igen szép ez a kép fékernyőnyitás leszállás közben, bár majdnem az életébe került ez a manőver a pilótának | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 442318 | 2008. január 28. 20:34 | ||||||||||||||||||||
Bocsi, én csak éltem az alkotmány biztosította szabad vélemény nyílvánítási jogommal, (már csak azért is mert több helyről kapva megerősítést, mely szerint nem igazán én beszélek kissé mellé) remélve hogy a könyv szerzője cserébe jelzi minden képhez, történethez a forrás eredetét is, ha már annyian segítenek neki önzetlenül annak a könyvnek a megszületésében, és már én is egyre kíváncsibbá válok hogy mi is lehet majd abban a sokat emlegetett könyvben | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 442317 | 2008. január 28. 20:24 | ||||||||||||||||||||
heart68 | Adatlap | 442314 | 2008. január 28. 04:26 | ||||||||||||||||||||
Sainz! A 07-es minta szerü felszállását is közelröl láttam:) lövészet volt...3-as zonáztam.Fekete É-on:) Miértünk elöször Pajához elsönek/Nyugodjon Békében/. Este 11-ig éget szegény 07-es... Várom a Könyved!!! | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442313 | 2008. január 27. 20:47 | ||||||||||||||||||||
Van sok, a javat nemsokara lathatjatok majd egy konyvben. | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442312 | 2008. január 27. 20:43 | ||||||||||||||||||||
Igen, mert ez meg ropogosan friss. 1984 tavasz, a gyari orosz berepulopilota vezeti a gepet, masik UM-bol lett fotozva. | |||||||||||||||||||||||
Hondarider | Adatlap | 442311 | 2008. január 27. 20:31 | ||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 442310 | 2008. január 27. 20:24 | ||||||||||||||||||||
Ilyen újszerű terepszínben még nem is láttam 22-est! | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442309 | 2008. január 27. 18:09 | ||||||||||||||||||||
...elsullyedt...:)) | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442308 | 2008. január 27. 18:07 | ||||||||||||||||||||
Nehany ritka foto a gyujtemenyembol, a " 07 " -es meg csillagos koraban: A 07_0091 foto az NDK-ban, Laage repteren keszult 1987-ben. Ez volt talan a tipus legerdekesebb elesloveszete. Volt ott minden...a fedelzet szintje alatt riogattak a Rostock elott varakozo teherhajokat, dobtak bombat kiselejtezett nemet orhajokra - Ivancsik "Vanya" Gabor ugy telibeverte a bombasorozattal az egyik celhajot, hogy az gerictoressel percek alatt elsujjedt - olyan dunsztos idojarasban talaltak meg a mieink a celokat, amilyenben a nemetek repulni sem akartak aznap... 07_0038 - 1988 Taszar | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442307 | 2008. január 27. 17:53 | ||||||||||||||||||||
07_0304 : Erdekes, a torzskozepresz teljesen elolvadt, de a gerinc alatt futo kabelek eleg jol viseltek a tuzet. | |||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442306 | 2008. január 27. 17:51 | ||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442305 | 2008. január 27. 17:49 | ||||||||||||||||||||
A " 07 " -es balesete Taszaron. Nagyon-nagyon jol mukodtek a katapultulesek, 10-15 meteren kattintottak. Lorincz "Dinnye" az elso kabinbol, Racsko Misi az oktatoi ulesbol(R.M. huzta meg a fogantyut). Tulajdonkeppen mindketten megusztak, Misinek eltort a laba, mivel szerencsetlenul a beton szelen levo vizelvezeto csatorna elen fogott talajt. | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 442304 | 2008. január 27. 15:57 | ||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 442303 | 2008. január 26. 16:21 | ||||||||||||||||||||
A Pantera "Sidra Gulf" os dobozában,csillagos Magyar jelzéssor van hozzá.A dobozfedele ugyanaz. | |||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 442302 | 2008. január 26. 11:32 | ||||||||||||||||||||
Szia Ákos! Ezek talán segítenek. | |||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 442301 | 2008. január 26. 11:09 | ||||||||||||||||||||
De, sajna! 1/72-ben nincs valami átalakító? | |||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 442300 | 2008. január 25. 23:20 | ||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 442299 | 2008. január 25. 21:03 | ||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 442298 | 2008. január 25. 19:02 | ||||||||||||||||||||
Migfun! A Pantera nem 72-es? Az Eses törzs 48-as, a KP/Mastercraft maketthez való. Heart68! Nagyon jók a kabinfotók! A kétüléses kabinjáról (főleg a hátsóról) nincs fotód? Sajnos a pápai gépbe nem tudtam bejutni, azt mondják, a sokéves állás alatt annyira beszorult a kabintető, hogy feszítővassal sem lehet kinyitni. | |||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 442297 | 2008. január 25. 17:07 | ||||||||||||||||||||
Ööö annyiban pontosítanék, hogy nem kaptuk/kapták, hanem VETTÜK. Pénzért. Az oroszok a szifiliszen, meg a Lenin összes kiadási jogán kívül nem nagyon adtak ingyen semmit. :) | |||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 442296 | 2008. január 25. 17:01 | ||||||||||||||||||||
Hali! Nem tudsz valami kontaktot hozzá? Én már szétdaraboltam a pantera Su-22-est, de nem érzek elég ügyességet magamban a törzsvég felhízlalásához... | |||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 442295 | 2008. január 25. 14:25 | ||||||||||||||||||||
És lefényképezted ,felraktad ide a makettezök gyönyörűségére.nahát mégis jó makettezőnek lenni? | |||||||||||||||||||||||
heart68 | Adatlap | 442294 | 2008. január 25. 14:22 | ||||||||||||||||||||
Ha ezekböl a képekböl valaki nem talál fogához valott, amiket feldobáltam, az ne is kezdjen bele a Szu22M3 épitésébe!! Ezt a tipust a VSZ belül CSAK mi üzemeltettük, az NDK-sok már az M4 tip. kapták meg. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
" TE HONNAN VESZED A BATORSAGOT, HOGY NYILATKOZZ, UGYANIS MINT MAR REGEN BEBIZONYOSODOTT TE SOHA NEM VEZETTEL REPULOGEPET, ES NEM IS EZ A SZAKMAD? "
Hat ehez csak gratulalni tudok.
Ha nem tudnad, ez egy nyilvanos forum, barki hozzaszolhat, nyilatkozhat, meg a takaritoneni is...
Szerencsere nem te vagy a moderator, mert akkor rang, beosztas, szakepzettseg szerint a szolgalati utat betartva olvasgathatnank itt a nagy cenzoralt semmit.
A temaval kapcsolatban tokmindegy ki vagy, mi a vegzettseged.
Szep lassan osszeall nektek is hogy az stimmel amit en irtam..
A gyengebbek kedveert megegyszer:
Nem nyilatkoztam, hanem vettem a fardtsagot es megkerdeztem a pilotat es nehany masik szuhoj pilotat es muszakit, az ok szakerto velemenyet tolmacsoltam ha ugy tetszik.
" Ha ki lettek ra kepezve, akkor miert volt szenzacio? "
Ezt miert tolem kerdezed?
En pontosan az ellenkezojet irtam:
" Az egvilagon semmi extra nem tortent "