/ Fórumok /

Szu-22

Legyen végre egy topik a nagyvasnak is...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17.
momi 442614 2009. október 12. 11:02
Válasz erre
Sziasztok!

Eses Sándor műve.

momi
elmo 442613 2009. október 12. 10:49
Válasz erre
Szia Solo,

nem ez az amit Mago Karcsi csinalt? (csak tipp)

Udv!
Solo 442612 2009. október 12. 09:28
Válasz erre
Nem. :) Csak hátha valaki tudja, hogy ki csinálta.
Toth_Gabor 442611 2009. október 12. 07:07
Válasz erre
Eladó?
Solo 442610 2009. október 11. 21:59
Válasz erre
su-2201
su-2201
su-2202
su-2202
su-2203
su-2203
su-2204
su-2204

Helló!

Az ígért képek.
romeo 442609 2009. október 11. 18:46
Válasz erre
Szu-22M-3
Szu-22M-3

Üdv!
Solo 442608 2009. október 3. 15:39
Válasz erre
Nekem van egy 48-as gyanta M3-as együléses törzsem (két fél). Asszem magyar gyártmány. Nem tudom, hogy koppintás e, de kb. közepes minőség. Holnap rakok fel képet róla.
migi 442607 2009. október 3. 10:27
Válasz erre
Én csak az Eses törzset ismerem , de nem rég volt a csereberén eladó egy ilyen készlet.
zoli1989 442606 2009. október 3. 10:02
Válasz erre
Én a műgyanta törzshátsórészre gondoltam az M3-hoz. Ciro-t azt tudom. De azért köszi :)
migi 442605 2009. október 3. 08:51
Válasz erre
Szia
Ha a Ciró kétüléses átalakitóra gondolsz akkor a keleti blokknál rendelhető .
zoli1989 442604 2009. október 2. 22:28
Válasz erre
Szia!

Okés, köszi. Hát azért valóban az is valami, hogy nem kell házilag barkácsolni.
Ákos 442603 2009. október 2. 21:30
Válasz erre
Még az egykori Gárdonyi makettkiállításon vettem egyszer. Azóta én sem láttam.
Nem túl jó minőségű öntvény, rosszabb, mint a gyári műanyag, de arra jó, hogy a hátsó törzsrész normális méretűre lehessen cserélni, a többi meg marad eredeti.
zoli1989 442602 2009. október 2. 21:02
Válasz erre
Ilyen törzs átalakítót hol lehet kapni ? Emlékszem még nagyon régen egy makettkiállításon láttam egyet. De akkor még nemigazán tudtam a dolgokat mire is jó az...
Ákos 442601 2009. október 2. 20:56
Válasz erre
Solo!
Köszönöm!
Beszerezem hozzá mindent amit lehet (Ciro models kétüléses átalakító, futóaknák, Eses törzs), már csak az elhatározás hiányzik, mert még ezekkel együtt is nagyon sok vele a munka.
Solo 442600 2009. október 2. 20:45
Válasz erre
IMG_7528
IMG_7528
IMG_7529
IMG_7529
IMG_7530
IMG_7530
IMG_7531
IMG_7531
IMG_7532
IMG_7532

Talán itt már nem lesz OFF. :)
Solo 442599 2009. október 2. 20:44
Válasz erre
Helló!

Erről a hozzászólásodról jól lemaradtam. :)
Kár, hogy nem kapható az eredeti. Biztos lenne rá kereslet.
magoo 442598 2009. június 2. 22:16
Válasz erre
Szia Solo!
A Móváron vett Szuhoj alkatrészeket én faragtam ki, néhányat adtam az ismerőseimnek,amiből valaki csinált néhány másolatot. (Természetesen nem szólt róla!)Ebből tudtál venni. Rossz minőségű a másolat, mert a mesterdarab jó! (megnéztem)
Üdv:magoo
Monox 442597 2009. május 26. 10:10
Válasz erre
Valóban nagyon jól néz ki a gép, de semelyik gyűjteményben nem akadtam eredeti Szovjet festésű Szu-22-esre. Egyébként nem lep meg, hogy a Szu-22-esek sokkal nagyobb terhet tudnak cipelni mint MiG társaik... erre voltak kitalálva :)

A BIAF sokkal kissebb volt mint az gondolni lehetett, de szerencsére ez a tömegre is vonatkozott. Én személy szerint az eredeti MiG-21-esért, Szu-25-ösért és Szu-25-ösért mentem, mert mindenképpen látni akartam őket repülni és bizony nem is csalódtam egy picit sem!
Voltak még a Török Csillagok, két jenki F-16-os, két francia AlphaJet és egy Mirage-2000. Nagyon szerény felhozatal, de Bulgáriába nem is ezekért utazzon el senki.

Arról nem is beszélve, hogy a magyarországon jól ismert 2 méteres vaskerítést itt egy kihúzott sárga szalag helyettesíti és csak ott ahol mindenképp muszály. Ezért fordult elő, hogy a statikus sorra érkező 37-es MiG-29-es pont abba a zónába gurult be ahol éppen a párommal egy fa alatt hűsöltem. Miután a döbbenettől magamhoz tértem kiszortam vagy 200 fotót a meállásról és ahogyan hűtik a fékeket. Aztán egy óra múlva a 114-es Mig-21bisszel is ugyanígy jártunk...
Senkinek nem jutott az eszébe, hogy elküldjön az előttem kb. 10 méterre megálló gép akár még símán közelebb is jöhetett volna.
A Plovdivi repülőgép múzeum gyöngyörű és szépen fejlődik a gyűjtemény is. Azt meg csak egy kicsit tartottam cinikusnak, hogy majdnem 1000 km-et keljen utaznom, hogy végre egy MiG-23-asba beülhessek... A már említett 3 gép repülését is ennek a gépenek a tetejéről néztem végig símán ellátva a közönség feje felett a betonra.

A Szófiai Múzeumról az imént töltöttem fel képeket, Plovdiv is mindjárt jön csak jussak odáig. Érdemes lesz megnézni, bár nem semmi újdonságot nem tartalmaz, mégis élmény annak aki kíváncsi az egykori szocialista tábor dolgaira.
Lacy 442596 2009. május 25. 18:59
Válasz erre
su
su

Szia Monox,

Küldök egy szép terepszínű képet az egyik Szu-22UM3K-ról. Amikor a gépeket a bolgárok megkapták mint felderítő gépet az az érdekes helyzet állt elő, hogy a földi célok elleni fegyverzetének lehetőségei a többszöröse volt, a párhuzamosan szállított, direkt bombázóként üzemelő Mig-23BN-eknél.

Az L-39-eseik pedig még repülnek, egy reptéren a PC-9-esekkel. Bár már sokat eladtak közülük.

És mi érdekest láttál a bolgároknál?
Monox 442595 2009. május 25. 11:34
Válasz erre
Látod erre nem gondoltam, nagyon vártam a BIAF-on őket. Meglepett, hogy a csili-vili Szu-25-ket elhozták és reptették, de a Fitterket nem, sőt sehol nem találkoztam olyan infóval, hogy léteznének egyáltalán. Sőt Albatroszt sem láttam, még a múzeumban sem.
Lacy 442594 2009. május 24. 19:40
Válasz erre
Szia Monox,

a bolgárok egy századnyi Szu-22-est alkalmaztak felderítőként. 2001-ben összevonták a maradékot a Szu-25-ösökkel, de ez már csak nyüglődés volt. Hivatalosan öt éve vonták ki a típust a hadrendből, húsz év szolgálat után.
Monox 442593 2009. május 24. 19:21
Válasz erre
Kérdésem volna a hozzáértőktől: A Bolgár Légierő repüli még a Szu-22-est? Ha nem: mikor vonták ki?
romeo 442592 2009. május 8. 08:38
Válasz erre
1
1

Üdv!

Szu-22M-3, MN.
Monox 442591 2009. április 29. 20:40
Válasz erre
romeo 442590 2009. április 29. 12:04
Válasz erre
1
1

Üdv!
mig23papa 442589 2009. április 28. 20:06
Válasz erre
zoli1989

Ez nekem is új, pedig minden másnap Győrben vagyok, a Kisalföldet is olvasom, igaz csak minden másnap, de majd utána lesek a kérdésnek.
Miggyuri 442588 2009. április 26. 13:12
Válasz erre
Ha vkit is megnyugtat a dolog, a Viasta Exp-en volt vmikor a MiG-Story. Ott is simán bevágtak egy La-15-ös MiG-15-ként és Szu-22-t MiG-21-ként. Szakemberek?
Miggyuri
Abrakadabra 442587 2009. április 26. 08:23
Válasz erre
Pénteken az egyik kereskedelmi rádióban beolvastak egy közlekedési sms-t, abban az volt, hogy Komáromban éppp most visznek keresztül egy Mig-et.
juge75 442586 2009. április 26. 08:09
Válasz erre
borisz 442585 2009. április 25. 20:47
Válasz erre
Az, hogy mignek nézi, nem gond, egy darabig én se tudtam különbséget tenni a 21 és a 22 közt.
Monox 442584 2009. április 25. 19:26
Válasz erre
Ne bántsátok, nem szakmabeli, valószínűleg életében előszőr látott ilyet és kellően művészien akart fogalmazni. Nagyan hatásssal lehetett rá.
Lala 442583 2009. április 25. 16:50
Válasz erre
Van baja a fiúnak az biztos...
és még alá írja hogy talán MIG...
borisz 442582 2009. április 25. 16:10
Válasz erre
"Nem kell aggódni, most már békések!"
Igen, azok. Örüljön a majom...
Monox 442581 2009. április 25. 08:58
Válasz erre
Na vajon hová és kihez kerültek? Legalább megmenekültek ukrán barátunk elől...
zoli1989 442580 2009. április 24. 19:29
Válasz erre
fklaci 442579 2009. március 31. 08:14
Válasz erre
borisz 442578 2009. március 30. 17:26
Válasz erre
9
9

Tessék
fklaci 442577 2009. március 30. 14:56
Válasz erre
Sziasztok!

Magyar Szu-22 M3-at szeretnék építeni, ehhez keresek festékkódokat. Aki tud kérem segítsen.

Köszönöm
Doki400 442576 2009. március 30. 14:32
Válasz erre
A 02. Konzerválás után huztuk ide.
PETI 442575 2009. március 30. 06:02
Válasz erre
Doki, melyik gépünk látható a képen?
Doki400 442574 2009. március 29. 22:02
Válasz erre
romeo 442573 2009. március 29. 10:57
Válasz erre
Bremgarten (EDTG) 1992
Bremgarten (EDTG) 1992

Üdv!

Németország 1992.
romeo 442572 2009. március 2. 17:49
Válasz erre
1
1

Üdv!
romeo 442571 2009. február 7. 16:34
Válasz erre
Üdv!

A magyar Szu-22-höz rendszeresítve volt az UPK-23-250 gépágyú konténer /2 db 23mm-es gépágyú/?

Köszi!
romeo 442570 2009. február 7. 16:31
Válasz erre
Üdv!

Nagyon jó cikk magyar Szu-22-ről /Fürkészdarázs/:
www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/fegyver/volt_egyszer_egy_furkeszdarazs_szazad/
notarius 442569 2009. január 19. 20:29
Válasz erre
Tud valaki biztos infót aról, hogy vajon a magyar M3-asokhoz rendszeresítettük-e a H-58-ast és a Vjuga konténert? Rajzot láttam (nem magyar) M-3-ról,ezzel a függezstménnyel, de az irodalom az M-4-hez írja csak.
romeo 442568 2008. december 21. 22:57
Válasz erre
Szu
Szu

Szu
romeo 442567 2008. december 21. 22:33
Válasz erre
Szu-22 M-3
Szu-22 M-3

Szu
romeo 442566 2008. december 21. 20:35
Válasz erre
Szu-22 M-3
Szu-22 M-3

Üdv!
romeo 442565 2008. december 21. 20:27
Válasz erre
Szu-22 M-3
Szu-22 M-3

Üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17.