<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17. |
momi | Adatlap | 442614 | 2009. október 12. 11:02 | ||
elmo | Adatlap | 442613 | 2009. október 12. 10:49 | ||
Szia Solo, nem ez az amit Mago Karcsi csinalt? (csak tipp) Udv! | |||||
Solo | Adatlap | 442612 | 2009. október 12. 09:28 | ||
Nem. :) Csak hátha valaki tudja, hogy ki csinálta. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 442611 | 2009. október 12. 07:07 | ||
Eladó? | |||||
Solo | Adatlap | 442610 | 2009. október 11. 21:59 | ||
romeo | Adatlap | 442609 | 2009. október 11. 18:46 | ||
Solo | Adatlap | 442608 | 2009. október 3. 15:39 | ||
Nekem van egy 48-as gyanta M3-as együléses törzsem (két fél). Asszem magyar gyártmány. Nem tudom, hogy koppintás e, de kb. közepes minőség. Holnap rakok fel képet róla. | |||||
migi | Adatlap | 442607 | 2009. október 3. 10:27 | ||
Én csak az Eses törzset ismerem , de nem rég volt a csereberén eladó egy ilyen készlet. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 442606 | 2009. október 3. 10:02 | ||
Én a műgyanta törzshátsórészre gondoltam az M3-hoz. Ciro-t azt tudom. De azért köszi :) | |||||
migi | Adatlap | 442605 | 2009. október 3. 08:51 | ||
Szia Ha a Ciró kétüléses átalakitóra gondolsz akkor a keleti blokknál rendelhető . | |||||
zoli1989 | Adatlap | 442604 | 2009. október 2. 22:28 | ||
Szia! Okés, köszi. Hát azért valóban az is valami, hogy nem kell házilag barkácsolni. | |||||
Ákos | Adatlap | 442603 | 2009. október 2. 21:30 | ||
Még az egykori Gárdonyi makettkiállításon vettem egyszer. Azóta én sem láttam. Nem túl jó minőségű öntvény, rosszabb, mint a gyári műanyag, de arra jó, hogy a hátsó törzsrész normális méretűre lehessen cserélni, a többi meg marad eredeti. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 442602 | 2009. október 2. 21:02 | ||
Ilyen törzs átalakítót hol lehet kapni ? Emlékszem még nagyon régen egy makettkiállításon láttam egyet. De akkor még nemigazán tudtam a dolgokat mire is jó az... | |||||
Ákos | Adatlap | 442601 | 2009. október 2. 20:56 | ||
Solo! Köszönöm! Beszerezem hozzá mindent amit lehet (Ciro models kétüléses átalakító, futóaknák, Eses törzs), már csak az elhatározás hiányzik, mert még ezekkel együtt is nagyon sok vele a munka. | |||||
Solo | Adatlap | 442600 | 2009. október 2. 20:45 | ||
Solo | Adatlap | 442599 | 2009. október 2. 20:44 | ||
Helló! Erről a hozzászólásodról jól lemaradtam. :) Kár, hogy nem kapható az eredeti. Biztos lenne rá kereslet. | |||||
magoo | Adatlap | 442598 | 2009. június 2. 22:16 | ||
Szia Solo! A Móváron vett Szuhoj alkatrészeket én faragtam ki, néhányat adtam az ismerőseimnek,amiből valaki csinált néhány másolatot. (Természetesen nem szólt róla!)Ebből tudtál venni. Rossz minőségű a másolat, mert a mesterdarab jó! (megnéztem) Üdv:magoo | |||||
Monox | Adatlap | 442597 | 2009. május 26. 10:10 | ||
Valóban nagyon jól néz ki a gép, de semelyik gyűjteményben nem akadtam eredeti Szovjet festésű Szu-22-esre. Egyébként nem lep meg, hogy a Szu-22-esek sokkal nagyobb terhet tudnak cipelni mint MiG társaik... erre voltak kitalálva :) A BIAF sokkal kissebb volt mint az gondolni lehetett, de szerencsére ez a tömegre is vonatkozott. Én személy szerint az eredeti MiG-21-esért, Szu-25-ösért és Szu-25-ösért mentem, mert mindenképpen látni akartam őket repülni és bizony nem is csalódtam egy picit sem! Voltak még a Török Csillagok, két jenki F-16-os, két francia AlphaJet és egy Mirage-2000. Nagyon szerény felhozatal, de Bulgáriába nem is ezekért utazzon el senki. Arról nem is beszélve, hogy a magyarországon jól ismert 2 méteres vaskerítést itt egy kihúzott sárga szalag helyettesíti és csak ott ahol mindenképp muszály. Ezért fordult elő, hogy a statikus sorra érkező 37-es MiG-29-es pont abba a zónába gurult be ahol éppen a párommal egy fa alatt hűsöltem. Miután a döbbenettől magamhoz tértem kiszortam vagy 200 fotót a meállásról és ahogyan hűtik a fékeket. Aztán egy óra múlva a 114-es Mig-21bisszel is ugyanígy jártunk... Senkinek nem jutott az eszébe, hogy elküldjön az előttem kb. 10 méterre megálló gép akár még símán közelebb is jöhetett volna. A Plovdivi repülőgép múzeum gyöngyörű és szépen fejlődik a gyűjtemény is. Azt meg csak egy kicsit tartottam cinikusnak, hogy majdnem 1000 km-et keljen utaznom, hogy végre egy MiG-23-asba beülhessek... A már említett 3 gép repülését is ennek a gépenek a tetejéről néztem végig símán ellátva a közönség feje felett a betonra. A Szófiai Múzeumról az imént töltöttem fel képeket, Plovdiv is mindjárt jön csak jussak odáig. Érdemes lesz megnézni, bár nem semmi újdonságot nem tartalmaz, mégis élmény annak aki kíváncsi az egykori szocialista tábor dolgaira. | |||||
Lacy | Adatlap | 442596 | 2009. május 25. 18:59 | ||
Szia Monox, Küldök egy szép terepszínű képet az egyik Szu-22UM3K-ról. Amikor a gépeket a bolgárok megkapták mint felderítő gépet az az érdekes helyzet állt elő, hogy a földi célok elleni fegyverzetének lehetőségei a többszöröse volt, a párhuzamosan szállított, direkt bombázóként üzemelő Mig-23BN-eknél. Az L-39-eseik pedig még repülnek, egy reptéren a PC-9-esekkel. Bár már sokat eladtak közülük. És mi érdekest láttál a bolgároknál? | |||||
Monox | Adatlap | 442595 | 2009. május 25. 11:34 | ||
Látod erre nem gondoltam, nagyon vártam a BIAF-on őket. Meglepett, hogy a csili-vili Szu-25-ket elhozták és reptették, de a Fitterket nem, sőt sehol nem találkoztam olyan infóval, hogy léteznének egyáltalán. Sőt Albatroszt sem láttam, még a múzeumban sem. | |||||
Lacy | Adatlap | 442594 | 2009. május 24. 19:40 | ||
Szia Monox, a bolgárok egy századnyi Szu-22-est alkalmaztak felderítőként. 2001-ben összevonták a maradékot a Szu-25-ösökkel, de ez már csak nyüglődés volt. Hivatalosan öt éve vonták ki a típust a hadrendből, húsz év szolgálat után. | |||||
Monox | Adatlap | 442593 | 2009. május 24. 19:21 | ||
Kérdésem volna a hozzáértőktől: A Bolgár Légierő repüli még a Szu-22-est? Ha nem: mikor vonták ki? | |||||
romeo | Adatlap | 442592 | 2009. május 8. 08:38 | ||
Monox | Adatlap | 442591 | 2009. április 29. 20:40 | ||
Hát igen a régi szép idők! | |||||
romeo | Adatlap | 442590 | 2009. április 29. 12:04 | ||
mig23papa | Adatlap | 442589 | 2009. április 28. 20:06 | ||
zoli1989 Ez nekem is új, pedig minden másnap Győrben vagyok, a Kisalföldet is olvasom, igaz csak minden másnap, de majd utána lesek a kérdésnek. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 442588 | 2009. április 26. 13:12 | ||
Ha vkit is megnyugtat a dolog, a Viasta Exp-en volt vmikor a MiG-Story. Ott is simán bevágtak egy La-15-ös MiG-15-ként és Szu-22-t MiG-21-ként. Szakemberek? Miggyuri | |||||
Abrakadabra | Adatlap | 442587 | 2009. április 26. 08:23 | ||
Pénteken az egyik kereskedelmi rádióban beolvastak egy közlekedési sms-t, abban az volt, hogy Komáromban éppp most visznek keresztül egy Mig-et. | |||||
juge75 | Adatlap | 442586 | 2009. április 26. 08:09 | ||
borisz | Adatlap | 442585 | 2009. április 25. 20:47 | ||
Az, hogy mignek nézi, nem gond, egy darabig én se tudtam különbséget tenni a 21 és a 22 közt. | |||||
Monox | Adatlap | 442584 | 2009. április 25. 19:26 | ||
Ne bántsátok, nem szakmabeli, valószínűleg életében előszőr látott ilyet és kellően művészien akart fogalmazni. Nagyan hatásssal lehetett rá. | |||||
Lala | Adatlap | 442583 | 2009. április 25. 16:50 | ||
Van baja a fiúnak az biztos... és még alá írja hogy talán MIG... | |||||
borisz | Adatlap | 442582 | 2009. április 25. 16:10 | ||
"Nem kell aggódni, most már békések!" Igen, azok. Örüljön a majom... | |||||
Monox | Adatlap | 442581 | 2009. április 25. 08:58 | ||
Na vajon hová és kihez kerültek? Legalább megmenekültek ukrán barátunk elől... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 442580 | 2009. április 24. 19:29 | ||
Erről valami infó valakinek ? www.kisalfold.hu/gyori_hirek/vadaszrepulok_gurultak_a_szent_istvan_uton_-_kepekkel/2096335/ | |||||
fklaci | Adatlap | 442579 | 2009. március 31. 08:14 | ||
borisz | Adatlap | 442578 | 2009. március 30. 17:26 | ||
fklaci | Adatlap | 442577 | 2009. március 30. 14:56 | ||
Sziasztok! Magyar Szu-22 M3-at szeretnék építeni, ehhez keresek festékkódokat. Aki tud kérem segítsen. Köszönöm | |||||
Doki400 | Adatlap | 442576 | 2009. március 30. 14:32 | ||
A 02. Konzerválás után huztuk ide. | |||||
PETI | Adatlap | 442575 | 2009. március 30. 06:02 | ||
Doki, melyik gépünk látható a képen? | |||||
Doki400 | Adatlap | 442574 | 2009. március 29. 22:02 | ||
kepfeltoltes.hu/090329/M_solat_-_lastscan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Pápa 1998 kora tavasz... | |||||
romeo | Adatlap | 442573 | 2009. március 29. 10:57 | ||
romeo | Adatlap | 442572 | 2009. március 2. 17:49 | ||
romeo | Adatlap | 442571 | 2009. február 7. 16:34 | ||
Üdv! A magyar Szu-22-höz rendszeresítve volt az UPK-23-250 gépágyú konténer /2 db 23mm-es gépágyú/? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 442570 | 2009. február 7. 16:31 | ||
Üdv! Nagyon jó cikk magyar Szu-22-ről /Fürkészdarázs/: www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/fegyver/volt_egyszer_egy_furkeszdarazs_szazad/ | |||||
notarius | Adatlap | 442569 | 2009. január 19. 20:29 | ||
Tud valaki biztos infót aról, hogy vajon a magyar M3-asokhoz rendszeresítettük-e a H-58-ast és a Vjuga konténert? Rajzot láttam (nem magyar) M-3-ról,ezzel a függezstménnyel, de az irodalom az M-4-hez írja csak. | |||||
romeo | Adatlap | 442568 | 2008. december 21. 22:57 | ||
romeo | Adatlap | 442567 | 2008. december 21. 22:33 | ||
romeo | Adatlap | 442566 | 2008. december 21. 20:35 | ||
romeo | Adatlap | 442565 | 2008. december 21. 20:27 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Eses Sándor műve.
momi