/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
ChevyG 442969 2007. május 4. 20:34
Válasz erre
Hi Brunó!
Sztem én aktív lakója leszek ennek a tápiknak:)
Brúnó 442968 2007. május 4. 20:26
Válasz erre
Szia Gabi!
Bezony-bezony! A másik amit adtam (gyöngyház piros) pedig a Magnumra, és egy 70-es Torinora került fel. Később fel fog bukkani ez a Torino itt is.
Brúnó 442967 2007. május 4. 20:23
Válasz erre
Oké, meggyőztél. Visszagondolva tényleg "más" vagy:) Felnicsere? Arra már igazán nem mondhatod te sem, hogy jól néz ki így. Főleg hátul nem.
Gabi 442966 2007. május 4. 20:20
Válasz erre
Szia Brúnó!
Nagyon fájíntos ez a szín. Ez az amiből nekem is adtál?
Gabi
gyurmakoma 442965 2007. május 4. 20:17
Válasz erre
ha kerek,akkor olyan megszokott.
igy egyedi,sajnos én ilyeneket épitek.

a bronzos barnád viszont nagyon szép lesz
sib 442964 2007. május 4. 20:16
Válasz erre
Nagy boldogság lenni USA topik!
Brúnó 442963 2007. május 4. 20:15
Válasz erre
Szia!
Megkövezés nem lesz.
Azon nem gondolkodtál, hogy a hátsó szélesítést lekerekíted? Véleményem szerint nagyon nem illik hozzá. Minden porcikája kerek, kerekített, nem lesz ez így jó. Bocsánat, hogy így leírom, de ez így nem kerek.
Brúnó
gyurmakoma 442962 2007. május 4. 20:04
Válasz erre
z28 001
z28 001
napa 009
napa 009
z28 002
z28 002

Hali!
Végre sikerült megnyitni.
Lehet hogy megköveztek,hogy én leszek az elsők között.
Szóval,elkezdtem épiteni egy z28 as camarót.
Oldalt felkerült egy dupla küszöb,az elejére egy plusz kötény és az egész hátulja átalakult.
Kicsit versenyautós lesz a dizájn,a kasztni 4 szinre van fújva.
Brúnó 442960 2007. május 4. 20:00
Válasz erre
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford
48 Ford

Sziasztok!
Akkor el is kezdeném a dolgokat.
Nálam most ez a ’48 Ford készül éppen. Ezt még valamikor tavaly nyár végén kezdtem el, mégpedig a Bolyai versenyre meghirdetett különkategóriára. Mivel egyáltalán nem készült volna el addigra, visszakerült a dobozába. Nemrég elővettem ismét, hogy befejezzem.
Az első elképzeléshez képest két dologban változott a terv. 1. hogy mégsem azt a felnit teszem alá amit már kinéztem hozzá. Találtam egy sokkal jobban hozzáillőt, ami pont ehhez a kerek formához passzol, nem töri meg azt. 2. hogy egy másik motort teszek bele.
Igazából semmi egyedi ötlet nincs benne, minden alakítás a szokásos sémák szerint megy. Kezdésnek lecsiszoltam róla minden díszlécet és feliratot, hogy csak egy „sima” kaszni legyen. Az első szélvédő keretéből kivágok egy darabot, hogy kisebb legyen az egész, így sokkal morcosabb, agresszívebb lesz. És nem utolsó sorban kisebbnek hat majd ez az amúgy batár kaszni. Legalábbis ezt az érzést kelti az emberben.
Az első nagy átalakítás a motorháztetőn történt. Miután lecsiszoltam minden felesleges dolgot, beméreteztem és kifúrtam négy helyen. A furatokba beragasztottam Evergreen csöveket, és száradás után szintbe és formára csiszoltam mindet. Mikor ez is megvolt, Tamiya putty-val eltömítettem a hézagokat és félretettem száradni. Sajna tapasztalataim szerint ez a fajta szürke paszta nem a legjobb az ilyen munkákhoz, mert száradás után „összeesik”. Többszöri csiszolás-tömítés-csiszolás után végre összejött a dolog. Az első elképzelésem szerint oldalanként három-három ilyen lyuk lett volna, de helyhiány miatt maradtam a kettő-kettőnél.
A színösszeállítást már az elején eldöntöttem, hogy ez a „réz-metál” lesz (gyári Skoda szín), matt alumínium betétekkel (Alclad).
Itt tartok most.
Brúnó
Brúnó 442959 2007. május 4. 19:53
Válasz erre
Sziasztok!
Ez a topik az amerikai autók és azok kicsinyített másaik kedvelőinek jött létre, méretaránytól függetlenül, legyen az műanyag makett, vagy akár feljavított fémmodell. Ezért kérjük hogy japán, német és más tuning járműveket itt ne tárgyaljunk át. Nem az a cél, hogy fél év alatt 15000 hozzászólás legyen, ezért a rendelések, ebay vásárlások, RC modellek és vicces videók bemutatása nem ide valók.
Itt a cél az, hogy megbeszéljük, megvitassuk, informáljuk, segítsük egymást.
Itt nem arról fog szólni egy makett, fémmodell elkészítésének a leírása, hogy összeragasztottam A-t és B-t és lefestettem kékre.
Itt arról lesz szó, hogy mit, miért, hogyan, mivel. Mit alakítottam át, miért alakítottam át, stb.
Minden fotó érdekes, ami a témába vág, de egy futóműről 15 fotó csak a tárhelyet csökkenti.
Gentlemen, start your engines!

Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.