<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
kbx | Adatlap | 443030 | 2007. május 5. 15:32 | ||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 443029 | 2007. május 5. 15:30 | ||||||||||||||||||
De azért köszi a linket!! | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 443028 | 2007. május 5. 15:29 | ||||||||||||||||||
Akkor hogy lehet hogy 2003-ban adták ki? ;) | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443027 | 2007. május 5. 15:11 | ||||||||||||||||||
az 2004es Itt kereshetsz róla képet: www.motorsport.com/photos/drivere.asp (értelem szerüen 2004es) A belseje biztos h ua, mind 1 h Viagra v Pfizer. De sok Viagrás képről is lehet jó részleteket leleseni! Mark Martinnak A #6 Viagra volt a regular scheme-je. csak kevés versenyen ment a pfizer-essel (1-8 verseny a 36ból) | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 443026 | 2007. május 5. 14:54 | ||||||||||||||||||
Jókazek a régi Nascarok... Nekemviszont 1 viszonylag új van, ha jól sejtem 2002-es, Pfizer Taurus! Nincs véletlenül belső/külső képed a kocsiról, én szinte semmit nem találtam... | |||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 443025 | 2007. május 5. 14:37 | ||||||||||||||||||
Húúú nagyon jó az új topic!!ChevyG THX!!:P | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443024 | 2007. május 5. 14:23 | ||||||||||||||||||
a ford ua a készlet, amit vaterára felraktam (ROTY combo). csak az anyagok szine külömbözik! (ennek piros, másik sárga és kék) | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443023 | 2007. május 5. 14:21 | ||||||||||||||||||
A 7N érkezett két régi szerelem: A 44es Chevy (1984es bajnok; Terry Labonte kocsija) A 9es Ford (1988as bajnok; Bill Elliott kocsija) Mindkét autó 1 "sorozat" tagja. Érdeks festéssel. Sajnos a 44esnek a matricáit nem érdemes felhasználni mert -korából adódóan- megsárgult. (1984es!) A #9nek sokkal jobb álapotban vannak, de a "folyamat" elindult ennél is. Az arany csikot feltétlen festeni fogom! | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443022 | 2007. május 5. 13:30 | ||||||||||||||||||
nahh azért a totoját nem akarom temetni. az 1etlen J amit elviselek. A 1980-as évek landcruiserjei jobban amerikaiasabb mint bármi hasonlo az nagy országból! (kévev a RAM) A családba volt 1 77es Calica GT. Hmmm jogos a kismusztáng "csúfnév" -ami hízelgő a kocsihoz | |||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443021 | 2007. május 5. 13:07 | ||||||||||||||||||
Nem akarok japokal foglalkozni csa nem tudtam szó nélkül hagyni a teljeselzárkozást. Holott szemeben legalább anyira amerikás lehet. De tényleg befejeztem. Hát az elismerö szavakat köszönöm a 350esröl, de remélem a Mustáng jobb lesz. Még érdemi képet nem tudok feltenni mig nincs meg a felni. Ahoz igazodik a többi. | |||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 443019 | 2007. május 5. 12:45 | ||||||||||||||||||
Elképzelem ChevyG polcát: Charger, chevelle, cudda, camry, shelby...:) | |||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443018 | 2007. május 5. 12:43 | ||||||||||||||||||
Chevy felrakni Camryt? Erre mondják hogy LOL!? :D:D:D Egyébként egyetértek rcm-mel, a stílusokról és irányzatokról véget nem érő vitákat lehetne nyitni, nekem is megvan róla a saját véleményem, de pont ezért nem is reagáltam, mert nem ez a lényeg. Keep Building American Power! | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 443016 | 2007. május 5. 12:33 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! ChevyG:természetesen ide mivel a Toyota Camry kivételével amerikai autók futnak a bajnokságban.(ha felraksz egy NASCAR Camry-t akkor se fog megkövezni senki). Kumancs:minden tiszteletem a Tied, de nem értem az egészet!Ezt a topkitot amerikai autóknak csináltuk,miért akarsz mindenáron japán autókkal itt foglalkozni?:-)Rakj fel fotókat a készülő Mustangodról.Arra úgy is kiváncsiak vagyunk a 350Z óta. Szerintem a mit ,miért és mit nem kérdést hagyjuk és azzal foglalkozzunk amiért a topik létre lett hozva. | |||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443013 | 2007. május 5. 10:58 | ||||||||||||||||||
Üdv Köszönöm hogy látátok a mondandom lényegét demég akkorpontositanám. jomagam nem isszeretnék oldalt választani mert mindent csinálok amit szépnek tartok. legyen az bármien származásu. Nemértek egyet a 15 képes dologalfelesleges. még leirással és folyamatal sem. 4-5 fotoés sok érthetöszöveg. Amit az japo kontra Amcsi és hotrod rairtál had kötekedjek. Mindegyiket az adott korfiataljai csinálgatták olcso alapautókbol sok sajátos átalakitással. csak akkoriban egy 32.es olcsó volt és be tutáképiteni az eröforást. Az izomautók hasonló képp jöteklétre majda gyárak követtéka piaci igényeket. És bármenyire is furcsa pár éve már olcsó japán csodákat vesznekés lehet hocs turbó meg chipekkel erösitik a masinákat de lehet hogy 20 év mulva ez épp olyan stilus lesz mint most a hotrod. Ja még nekem a hotrod ugyanugy mint a japó nagy kerekekel éscsicsás festéssel az igazi. és most volt aDiscoverin egy 32-es ford Lxus motoral. Na az se voltsemmi és teccet.És végül az én kedvenceim hogymiket szeretek ezek közül. | |||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443012 | 2007. május 5. 08:50 | ||||||||||||||||||
Szia Kumancs! Rögtön az elején válaszolok a hozzászólásod végéhez. Itt olyan, hogy "nem jókor és nem jót, és többet nem zavarok a véleményemmel" nincs! Jól tetted, hogy leírtad amit gondolsz. És akkor jöhet a közepe. Örülök annak, hogy Te is úgy gondolkodsz mint én. Nagyon szivesen megosztom mindenkivel a tapasztalataimat, segítek amiben tudok. Lehet feltenni 15 képet egy kész munkafolyamatról, de azzal semmit nem segítettél senkinek. Ha 15 olyan képet teszel fel amin egy munkafolyamatot végigviszel, kezdve onnon, hogy összeragasztottad, odáig, hogy a helyére raktad. És itt még nem tekinted befejezettnek a dolgot, hanem leírod, hogy az összeragasztásnál erre figyeljetek, ide tettem még plussz csavarfejeket, bedrótoztam, stb. Ezzel lehet segíteni a legjobban. Ha kérdés jön válaszolni, ami nem csak ebből áll :). Mielőtt félreértés lenne én nem tekintem magam Mesternek. Sokat olvasok külföldi fórumokat ahonnan rengeteget tanulok, sok új technikát ismerek meg, és nem szégyellem ha valamit nem tudok, megkérdezem. Amcsi Vs Japán. Egy Japán autó soha nem lesz amerikai stílusú. Japánt nem lehet úgy megcsinálni, mint egy amcsi musclecart. El tudod azt képzelni, hogy egy CRX-be betesznek egy V8-ast? ááá...4 hengeres duplaturbós, chip tuningos motor. Mindent számítógép vezérel. Spoiler, szárnyak, meg mit tudom én még mi. Hot Rod Vs Tuning. Ez szintén leves. Akár Japán, akár európai nem olyan mint pl. egy 32-es Ford. Nem. Ezeket nem lehet egy lapon említeni...el nem tudom képzelni egy 1939 Mercedes 170-ről, hogy leveszik a sárvédőket és kilátszik a motor. Ilyet szerintem még nem csináltak, és nem is fognak csinálni. Egy tuning vagy japcsi attól lesz mutatós, hogy csili-vili az egyész autó. Gyöngyházszín, nagyfelni, tükör polír, stb. Hot Rod matt fekete, hátul szélesgumi piros felnin. Ezek óriási különbségek. És akkor a "Rat Rod"-ot nem is említem. Más. Olyanokra gondolok, hogyha már valaki kap csomagot kintről (ami amúgy nagy élmény nekem is), ne csak a képet tegye fel. Ezt hozta a postás, kinyitottam, belenéztem...hát mit mondjak lesz rajta túlórázni való...ez egy k... jó makett, így látom értelmét én ezeknek a dolgoknak. Én is csináltam ilyen marhaságot, és visszanézve már bánom, többet ilyet nem csinálok. Sajna most mennem kell dolgozni... Brúnó | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 443011 | 2007. május 5. 08:10 | ||||||||||||||||||
Szia! Semmi gond a véleményeddel és mindjárt néhány dolgot meg is válaszolok, amit szerintem félreértettél: Itt a topikban bárki írogathat tunning és japán autó kedvelők is, de ha lehet ebben a témába, mert ez a topik kifejezetten amerikai "cuccoknak" jött létre."Az autók és..." topik nem szünt meg és nagyon sokan lesznek, akik mind a két helyre fognak írni. Szerintem nagyon sok szép amerikai kittet lehet beszerezni, tehát ez nem lehet akadály, ha valaki rá akar menni a témára.:-) | |||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443010 | 2007. május 5. 04:36 | ||||||||||||||||||
Üdvözletem mindenkinek! Vannak akik már ismernek a töbiekkel meg rmélem meg fogok. Nagyon jó látni egy ilyesfajta kezdeményezést és remélem minden célkitüzése megvalósul. Csak elönye származhat mindenkinek belöle ha minden titokra fény derül. De máris lehet hogy kiátkoztok mert egy dologal nem igazán értek egyet az elöszoból. Lehet hogy lesz aki egyet ért majd velem. Mégpedig azzal hogy a Tuning és Japán autosok ne itt táraslogjanak. Már csak azét mert nem biztos hogy az ott résztvevök közül mindenki csak 15 kép feltöltése és videók megosztása céljábol irogatott. Jómagam már töször osztottam meg az általam használt technikákat és ha kértek és tudtam segitettem. Az hogy ki mit épit sok mindentöl függ. Pl az adott témátol és a kapható kittektől. Jó lenne ha sok szép és magas szintü amerikai autót lehetne beszerezni és épiteni. És pont a tuning az ami amerikában kezdett virágzani az itt megjelölt Hotrodok és izomautók leszármazotjaként csak egy kicsit más alapokból épitkezve. És szerintem lehet japán autot épiteni amerikás szelemiségben. Ha szabad ezt mondanom a cél a gördülö müvészet megvalósitása legyen, egy egységes segitő társaság jovoltából. Amenyiben nem jókor és jot szoltam azt kérem jelezétek és többé nem zavarok senkit a véleményemmel. Köszönettel Kumancs | |||||||||||||||||||||
Finu | Adatlap | 443009 | 2007. május 4. 23:13 | ||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 443008 | 2007. május 4. 22:04 | ||||||||||||||||||
Első körben énsem akartam ilyet belőle, de aztán több okból kifolyólag muszály is volt meg jobban is néz ki így:D | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443007 | 2007. május 4. 22:02 | ||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443006 | 2007. május 4. 21:54 | ||||||||||||||||||
Cép!!! Találtam 1 ilyet a neten (hirdetés vot), pont azt szeretném mergcsinálni (rendszám mind1). Szerencsdérer szépen körbe fotózta a pasas! | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443005 | 2007. május 4. 21:53 | ||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443002 | 2007. május 4. 21:45 | ||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 443000 | 2007. május 4. 21:44 | ||||||||||||||||||
Ilyesmire gondoltam én is! Ha "csöves" széles lemezfelnit akarsz rá akkor abban én tudok majd segíteni Neked.(abban is benne van persze Brúnó bácsi segítő mancsa!) | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 442999 | 2007. május 4. 21:42 | ||||||||||||||||||
uh,nagyon ász... mi az üzlet értéke? gyere emilben tedd meg az ajánlatod örök hála | |||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 442998 | 2007. május 4. 21:41 | ||||||||||||||||||
Hali gyurma bá! Felni és ülésügyben tudok segíteni, a képeken lévőket tudom felajánlani. Arra készülj, hogy a felni iszonyat széles, természetesen van hozzá kicsit keskenyebb első is. Brúnó | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 442997 | 2007. május 4. 21:41 | ||||||||||||||||||
Na ez a komoly!!! Egyszer találtam Ugyan ilyen kéket csak Superbirdben, szintén ilyen durván megcsinálva, azóta sem találom azokat a képeket... | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 442995 | 2007. május 4. 21:37 | ||||||||||||||||||
köszi a képeket. ezek szerint akkor a hátsó egybeöntött üléseket valahogy el kell tüntetnem majd :( a hotok okésak,az még arrébb van,mert nincs meg hozzá az alapom sem. | |||||||||||||||||||||
Finu | Adatlap | 442994 | 2007. május 4. 21:34 | ||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442992 | 2007. május 4. 21:33 | ||||||||||||||||||
Néhány ami kisteher Hotrod. | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442991 | 2007. május 4. 21:32 | ||||||||||||||||||
Valami hasonlót kellene. | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442990 | 2007. május 4. 21:30 | ||||||||||||||||||
Nem ezek 1/32-esek.Holnap csinálok fotókat a dobozokról is. | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 442989 | 2007. május 4. 21:29 | ||||||||||||||||||
Én is, sőt, sőt, sőt, engem ért a megtiszteltetés, hogy hazaszállíthattam!! :) | |||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 442988 | 2007. május 4. 21:28 | ||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 442987 | 2007. május 4. 21:28 | ||||||||||||||||||
Tipikus Gyurma Design!:D Ez most nekem nem tetszik, de szerintem ez már nem lep meg téged:D Azért hajrá!! | |||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 442986 | 2007. május 4. 21:27 | ||||||||||||||||||
Szia rcm! Igen! Igen! Igen! Láttam élőben ezt a kis finomságot, gyönyörű lett! Sajnálhatja aki nem látta élőben, sokkal szebb a színe mint itt a képeken. Brúnó | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 442985 | 2007. május 4. 21:25 | ||||||||||||||||||
Jó váasztás, főleg a fékek:D | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 442984 | 2007. május 4. 21:24 | ||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 442983 | 2007. május 4. 21:23 | ||||||||||||||||||
persze,de engem mindenképp csak műanyag érdekelt volna. akkor még keresgetek tovább. | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442982 | 2007. május 4. 21:22 | ||||||||||||||||||
Na igen!Ezt mindig jó nézegetni. | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442981 | 2007. május 4. 21:21 | ||||||||||||||||||
Az enyém egy fém Welly.1999.-Ft volt.A Maisto-nak van Ford F1 is.Hotrod kistehernek az talán még jobb. Rakjak fel fotót? | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 442980 | 2007. május 4. 21:20 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Már tényleg kellett egy ilyen specifikus topic! úgyhogy én sem akarok kimaradni belőle:DD Itt van néhány kép az egyik "régebbi" munkámról! Ez is a Bolyaira készült csak nem sikerült befejeznem egyéb okokból kifolyólag:) | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442979 | 2007. május 4. 21:20 | ||||||||||||||||||
Szia! A Bburago kijött egy idióta szériával,ez DubCity szerű 5x akkora a kerék mint kellene.Normál autóra nagy de terepjárókra és amcsi kisteherekre ideális. Én mindegyik tipusból (kb 6 féle) vettem az Auschan-ban.499.-Ft/db. Ha komolyan érdekel holnap csinálhatok róluk fotókat. | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 442977 | 2007. május 4. 21:19 | ||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 442976 | 2007. május 4. 21:16 | ||||||||||||||||||
Szia rcm! Hol lehet ilyen felniket szerezni? 1:43ban? | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 442975 | 2007. május 4. 21:15 | ||||||||||||||||||
ááá 24 ben nem lezs egy eladód??? | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442974 | 2007. május 4. 21:15 | ||||||||||||||||||
Oldalháló és bukókeret mindenképpen.De csak 1 ülés! | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442972 | 2007. május 4. 21:14 | ||||||||||||||||||
Némi saját,ez lent volt Móváron is már. Chevy 3100.Amiben más ,hogy ez 1/43 méret. Előnyei:aránylag olcsón össze lehet hozni(kezdőknek ideális),ilyen méretű krómfelniket itthon is be lehet szerezni. Beszereztem már 1/72 és 1/24 méretben is ezt a tipust mert nekem nagyon bejönnek ezek a pick-up-ok. | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 442971 | 2007. május 4. 21:14 | ||||||||||||||||||
kössz. felni ügyben brúnóval még beszélek. a szárnyról küldhetsz kéept emilben,megköszönném. a scoop kimarad,mert ennek nyitott a motorházteteje ugye,kilógnak a krómok majd. az elején nem akartam változtani már,csak a homlok falat cserélem ki,lámpanélküli fekete rácsozatra. meg majd le kéne ültetni az alvázat még. belülre van két kagylóülésem,bár elész szar amtk. esetleg még valami oldalháló,vagy bukókeret jöhet szóba. | |||||||||||||||||||||
rcm | Adatlap | 442970 | 2007. május 4. 21:08 | ||||||||||||||||||
Jó reggelt mindenkinek! Gyurma:nem rossz csak ha a hátulját így hagyod akkor radikálisan mély felniket hazsnálj.Elöl is spoilerezd fel a cuccot.Korhű hátsó szárny,scoop a motorháztetőre.(ha kell keresek ilyen fotókat) Ha így kezdted el akkor tényleg csinálj belőle versenyautót. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
most látom, hogy lemaradt a kép:D
Szóval erről volna szó!