<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Kumancs | Adatlap | 443081 | 2007. május 7. 11:31 | ||
rcm | Adatlap | 443079 | 2007. május 6. 21:00 | ||
Kumancs:belenéztem egy Roncsból luxus ... részben ott metálkék volt a gátló.Gyártót nem tudok mert kihomályosítják a logókat.(a Dart alá most én is ilyenre fújtam mert nekem is gond volt a szin. tóthgábor:küldtem mailt. | |||||
Kumancs | Adatlap | 443078 | 2007. május 6. 20:48 | ||
Hát igen a 67 esténis láttam de az ujat épitem. A kaszni nem könyü de megépithetö odafigyeléssel. Szerintem közel se kell olyan sokat átalakitani mint szoktam. Kösz az infót. | |||||
tóthgábor | Adatlap | 443077 | 2007. május 6. 20:43 | ||
Hali! Finu hozzászólásából rájöttem hogy te az ELEANOR-t építed. Én is láttam pár hónapja a diszkoverin az építést, de ott a 67-est mutatják (legalábbis én azt láttam), és az alá tettek teljesen új futóművet. Lengőkarost hátra is. ami megmaradt bennem, hogy a lengőkarok világoskékek. Kösd fel a fehérneműt, szerintem elég nehéz lesz a farrészt olyanra fazonírozni. Én most készülök egy ilyen mustangra, én is eleanor-t akartam, de elbizonytalanodtam. Viszont ha minden jól megy igazi alufelni lesz alatta. igazi ALAMÉNIUMBÓL! | |||||
Finu | Adatlap | 443076 | 2007. május 6. 20:16 | ||
Nemrég láttam a diszkóverin az új elenor születését, de nem figyeltem rendesen :( Megpróbálok képet keresni Neked! | |||||
Finu | Adatlap | 443075 | 2007. május 6. 20:13 | ||
Üdv az Uraknak! Felraktam 5 réteg lakkot a 39-esre. Szép vastag lett :-). Kelleni fog neki 4-5 nap mire kiköt rendesen. Ezért elkezdtem a tervezést a bel-air-on. Első körben az alváz módosul, meg a padlólemez, hogy be tudjam tenni az új difit és a kerekek is elférjenek. Ha érdemi haladás lesz, teszek fel képet! | |||||
Kumancs | Adatlap | 443074 | 2007. május 6. 18:36 | ||
Az még lekerül róla igyekszem. | |||||
kbx | Adatlap | 443073 | 2007. május 6. 18:29 | ||
Nem tudom, de annak az alvázán nincs rajta, hogy china! :DDD | |||||
Kumancs | Adatlap | 443072 | 2007. május 6. 18:19 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 443071 | 2007. május 6. 17:58 | ||
köszi az infót. én is igy gondoltam.megnéztem a cigipapirt,de az nekem nem tetszik. igy a padló egy kicsit nyomott mintás lesz,a többi rész meg tök sima. az alváz részeit összeraktam,de amég nincs nálam a kerék,addig nem is tudok tovább menni.de ez egy igazán szar készlet :( nagyon alapdolgok vannak rajta csak. legközelebb komolyabbat épitek inkább át mindenképp. kicsi elvette a kedvemet.. | |||||
rcm | Adatlap | 443070 | 2007. május 6. 17:56 | ||
Szia! A nejem is most kezdte el ugyanezt a modellt.Kiváncsi vagyok , ki mit látott és épített ebből a modellből. | |||||
rcm | Adatlap | 443069 | 2007. május 6. 17:41 | ||
Szia! Egy kicsit itt vitába szálnék,egy versenyautó belsejét csak ott borítják csuszásgátló aluminiummal ahova léphet versenyző és nem az egész autót.Álltalában a repülőgépgyártás termékeit használják és az ugye tükör sima.Ha aluminium belsőt akarsz akkor azt sima sztirollal burkold be(a legjobb a Bendi féle erre) és fújd le aluminium szinre. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443068 | 2007. május 6. 14:01 | ||
gyurmakoma a cigipapir a legjobb megoldás ide, vékony, könnyü vágni, könnyü ragasztani. Szerintem az egész belsőt borítsd be, kivéve az oldalkárpitokat és a tetőt. Keri nagyon szivesen. Én a világos festéssel csinálnám meg:) Brúnó | |||||
Charger | Adatlap | 443067 | 2007. május 6. 13:37 | ||
kbx! Mikor olvashatok a Chargeredről??már alig várom!!:) | |||||
Zoli | Adatlap | 443066 | 2007. május 6. 12:47 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 443065 | 2007. május 6. 12:36 | ||
eh,arra nem is gondoltam. egy métert hozhatnál próbának. ez satus megoldás,de nem a legjobb | |||||
Bendeguz | Adatlap | 443064 | 2007. május 6. 12:32 | ||
Hi, a trepni lemez imitálására a legjobb a raklappántoló szalag. Ha nem tudsz szerezni, akkor szólj, van abból is egynéhány kilométer a cégnél :P | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443063 | 2007. május 6. 12:14 | ||
Keri | Adatlap | 443062 | 2007. május 6. 10:27 | ||
Köszönet Brúnónak a sok jó flathead képéért és a manual-ért.Ebben végre vannak oldalnézeti kép is,úgyhogy kicsit korrigálnom kell a blokkomat,mert én csak térbeli képről próbálgattam levenni a méreteket,alakot,és most látom,hogy igencsak nem sikerült megfelelően. Keri | |||||
Zoli | Adatlap | 443061 | 2007. május 6. 08:52 | ||
Sziasztok! Nagyon örülök az új topiknak, tetszik. Én is régóta gondolkodtam valami ilyesmin, de azt hittem, nem sokan lesznek rá kíváncsiak. Szerencsére jó nagyot tévedtem... Na de a pofázás helyett inkább megyek és megnézem, miből mit lehetne építeni. z | |||||
kbx | Adatlap | 443060 | 2007. május 6. 00:53 | ||
Jól néz ki így összerakva, anno én is láttam benne fantáziát, de soha nem készült volna el... | |||||
kbx | Adatlap | 443059 | 2007. május 6. 00:52 | ||
Nekem volt egy eladó, de lecsúsztál róla:D Ha minden igaz, akkor Charger kolléga volt aki megkaparintotta:) | |||||
Charger | Adatlap | 443058 | 2007. május 5. 23:41 | ||
Bocsi a sok "Hát igen"-ért!:) | |||||
Charger | Adatlap | 443057 | 2007. május 5. 23:40 | ||
Gyurmakoma:vicces ,de ennél a makettnél kifejezetten szépek a crom alkatrészek,ugyhogy hagytam őket! Finu:Hát igen tényleg meglepő hogy az AMT mikre képes néha!:) Brúnó:Hát igen én sem a kinézete miatt szereztembe ,hanem a benne rejlő lehetőségekben!! | |||||
sib | Adatlap | 443056 | 2007. május 5. 22:34 | ||
Na igen, Barris bácsi mai szemmel nézve elég meredek autókat alkotott. Sőt, akkori szemmel nézve is :) De vannak nagyszerű melói, és még mai is aktív. Vagyis nemrég még hallatott magáról. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443055 | 2007. május 5. 21:42 | ||
Szia! Érdekes, hogy ezt az autót valahogy senki nem így akarja megcsinálni. Egy kezemen meg tudnám számolni azokat amik nem lettek átépítve. Viszont tényleg látványosan meg lehet csinálni. Brúnó | |||||
Finu | Adatlap | 443054 | 2007. május 5. 21:26 | ||
Már kezdem sajnálni, hogy nem szereztem be ezt a kocsit. Nem tetszik ahogy kinéz, de az alvázon rengeteg csemegét látok :-) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443053 | 2007. május 5. 21:23 | ||
Charger | Adatlap | 443052 | 2007. május 5. 21:17 | ||
Egyébként máshogy szeretném elkésziteni,még a motort be akarom kábelezni,a kereket sem a véglegesek,aztán a kasztnit kicsit átkéne szabni,de sajnos egyenlöre kompresszor hián lassan haladok...:( | |||||
sib | Adatlap | 443051 | 2007. május 5. 20:06 | ||
nevezzük annak! george barris a customizing nagy alakja! | |||||
Charger | Adatlap | 443050 | 2007. május 5. 19:44 | ||
Keri | Adatlap | 443049 | 2007. május 5. 19:29 | ||
Brúnó! V8-as 85 lovas hemmings flathead. Erről a zöldről tudnál valami közelebbi infót?Milyen festékből lehet kikeverni? Keri | |||||
Finu | Adatlap | 443048 | 2007. május 5. 19:27 | ||
És Te voltál az ötletadó :-D! Anno mondtad a Lengyelek "csiszolócsomagját" és annak tartalmát. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443047 | 2007. május 5. 19:18 | ||
Szia Finu! Nagyon jó lett a felület...kiváncsi vagyok mi lesz a véleményed, tapasztalatod lakkozás után. Amikor én kiprobáltam elöszőr ezt a módszert, nem hittem benne, de a végeredmény nagyon jó lett. És a radíros ötlet sem rossz:) Brúnó | |||||
Motoros | Adatlap | 443046 | 2007. május 5. 19:17 | ||
csak gondoltam itt van a célközönség | |||||
Brúnó | Adatlap | 443045 | 2007. május 5. 19:13 | ||
Erre van a cserebere topic! | |||||
Brúnó | Adatlap | 443044 | 2007. május 5. 19:10 | ||
Szia Keri, aki nagyon dilemmázik! Létezett zöld motorszín a Ford-nál, főleg a Flat Head típusú motoroknál. A hengerfej nélküli motorokat hívják így. Tényleg amúgy ebben milyen motor lesz? Brúnó | |||||
Finu | Adatlap | 443043 | 2007. május 5. 19:08 | ||
Motoros | Adatlap | 443042 | 2007. május 5. 19:08 | ||
1/24-es matrica, csak ezeket a képeket találtam illusztrációnak :) | |||||
Motoros | Adatlap | 443041 | 2007. május 5. 19:07 | ||
kbx | Adatlap | 443040 | 2007. május 5. 18:23 | ||
Lehet, bár ezt a dekort nem sikrült megtalálnom:) Jól beleválasztottam:D | |||||
ChevyG | Adatlap | 443039 | 2007. május 5. 18:17 | ||
Keri | Adatlap | 443038 | 2007. május 5. 18:10 | ||
Igen,igen,ismerem őket,de nekem a sima oldtimerek jobban tetszenek.:-)Sikerült szert tennem egy fülkére,a többit nekem kell hozzá megcsinálni.Egy '38-as COE Wrecker lesz.Megvagyok a vázzal,most készül a motorblokk,hűtő stb.Fotók lesznek,amint megvagyok a motorral kompletten,addig nem sok értelme van mutogatni. Keri | |||||
sib | Adatlap | 443037 | 2007. május 5. 17:48 | ||
Keri! Most esett le mit is építesz! Nekem ugyan a későbbi COE-k tetszenek, (főleg customizálva, lásd JadaToys '47es COE hotrodok :)) de egy '38as is szép téma! Fotók lesznek? Kiváncsi vagyok! | |||||
Keri | Adatlap | 443036 | 2007. május 5. 17:32 | ||
Köszönöm szépen,sib,nagyon jó a link! | |||||
sib | Adatlap | 443035 | 2007. május 5. 17:32 | ||
ja és ez a lényeg: "Ford truck engines were generally the same as Ford cars during the years of this group." | |||||
sib | Adatlap | 443034 | 2007. május 5. 17:27 | ||
szia Keri! hirtelen ezt találtam: "As for original paint colors, the Ford and Mercury engines through 1940 were a dark green" itt: www.vanpeltsales.com/FH_web/flathead_specs-85to100mid.htm (persze mint minden netes infót ezt is egészséges kétkedéssel kell kezelni) | |||||
Keri | Adatlap | 443033 | 2007. május 5. 17:20 | ||
Brúnó! Bátorkodom ideírni,mert van olyan alcím is,hogy "oldtimer". Szóval a '38-as Ford Coe gyári blokkszínére kaptam egy érdekes választ,miszerint dull dark green.Több flathead-en is látta az illető,de nem tudja,hogy vajon ez-e az eredeti gyári festés. A szelepfedelet asszem natúr acélszínre fogom festeni mindenesetre. Vélemény,kalbásztárs? Keri,aki nagyon dilemmázik | |||||
kbx | Adatlap | 443032 | 2007. május 5. 15:43 | ||
Nem viagrás, hanem Pfizeres, u.a. viagra helyett Pfizer felirat van... | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443031 | 2007. május 5. 15:38 | ||
miért pont viagrássat épitessz??? :DDD jójó,nekem van egy tom és jerrys :))) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Ha lehet ilyesfajta kérésem, keresek V8 as motort, és kompreszort. Bármi érdekel, bontot elkezdett. Méd a nem amerikaiak is.