<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
ChevyG | Adatlap | 443275 | 2007. május 15. 15:04 | ||
mekkorák és mennyiért vannak? Előzmény: (443273) sib 2007. május 15. 14:59 | |||||
Stefan | Adatlap | 443274 | 2007. május 15. 15:04 | ||
Olyan sok mindent nem adnak hozzá, pl. TV sem volt :). Jó, van 2 féle felni (abból mondjuk az egyik a gyári dísztárcsa), meg 3 fajta gumi, mert lehet belőle 1)original 2)custom 3)drag-race verziót csinálni. A 67-es Fastback is megvan, szóval már csak lemásolni kéne, de egyelőre vannak más 'projektek', addíg gyűjtögető életmód, de a lovacskákból is sorra kerül néhány hamarosan, csak sajna nem mindíg jutok oda a maketteimhez, csak itt csorgatom a nyálam az infón :))) | |||||
sib | Adatlap | 443273 | 2007. május 15. 14:59 | ||
voltam ma a város legnagyobb dekoros boltjában, gondoltam kipróbálom már ezt a bársonyport, mert fotón nekem mindig nagynak tűnnek a "szálak", és kiváncsi vagyok élőben milyen, de nem volt! azt hittem ez alap az ilyen dekor/hobby boltokban. na mind1. viszont láttam lepedőnyi sztirollapokat, azt hiszem vissza kell térnem zsákmányolni egyet-kettőt :) | |||||
sib | Adatlap | 443271 | 2007. május 15. 14:56 | ||
rossz a lelkiismeretük :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 443270 | 2007. május 15. 14:55 | ||
Általába az AMT-nél aminek rossz az alváza, annak 1 csomo plusz alkatrészt adnak! (57 Bel Air (korai kiadás), 63, 64 Impala. Az utóbbi kettő fent van a vaterán, de sztem ha eljutok addig a Bel Airrel, akkor felhasználom, mert marhajó felnik, vannak benne. Stefan: a 66oshoz is adnak sokmindent? (az 1ik impalaához még tévét is adnak:D) | |||||
ChevyG | Adatlap | 443267 | 2007. május 15. 14:38 | ||
majd a közeljövőben készülni fog bel air projectem (több is?) az egyik ilyen, de mivel nem gyári lesz gondolkodom, hogy egy NASCAR alvázra építem... nem kevés sztirol és putty kell majd:) | |||||
initialD | Adatlap | 443266 | 2007. május 15. 14:38 | ||
Zoli | Adatlap | 443263 | 2007. május 15. 14:34 | ||
Sziasztok! RCM: szerintem egy-két gyújtáskábel is hosszú picit. Az aksi kábel meg kicsit vastagnak tűnik. A fékbowdent nem a kipufogók fölé kellett volna tenni? Egyébként nagyon szép munka, nekem csak a dekor nem tetszik, de ez a lényegen nem változtat. Brúnó: az alváz tényleg elég rosszul néz ki, kezdek félni a 48-as Woody-tól... Viszont nekem bejön az ülésen a műbör(?) színe, a plüss is jó lett. z | |||||
kbx | Adatlap | 443261 | 2007. május 15. 14:29 | ||
Nagyon komoly ez a színkombináció a belsőben, az a réz színű rész olyan mintha lakkozott műanyag lenne, de szerintem így is jó!:) | |||||
kbx | Adatlap | 443260 | 2007. május 15. 14:27 | ||
Szia! A kábelek nekem is hosszunak tűnnek, de ez orvosolható. Ütős lesz a gép, nekem nagyon bejön, a fék is jónak tűnik!! | |||||
ChevyG | Adatlap | 443257 | 2007. május 15. 12:59 | ||
a jobb alsó sarokban lévőt olvassátok és joool véssétek az eszetekbe!:) www.modellversium.de/presse/bilder/ausgaben/446-01.JPG | |||||
rcm | Adatlap | 443256 | 2007. május 15. 12:40 | ||
Ha az életben lehetőségem lenne eredetiben ilyen autókat építen,csak olyat csinálnék amit használni lehet mindennap.Azok az autók, amiket csak kiállításról-kiállításra cipelnek számomra kicsit "értéktelenek". Az idézőjel nagyon nagy!!! | |||||
sib | Adatlap | 443255 | 2007. május 15. 12:25 | ||
Szia rcm! csak 1 ötlet: össze is fogathatod őket, rendezettebb látvány :) Ha show-car lenne akkor még tovább lehetne menni, de ugy látom ez nem az lesz. | |||||
rcm | Adatlap | 443254 | 2007. május 15. 12:20 | ||
Szia! az alvázért nem irigyellek,kemény meló lesz mire jól néz majd ki. Az ülés "plüssölése" nagyon jól sikerült!!A szinek,(alap+puder)tökéletessen passzolnak.Nekem az autó szinű felsőrész nem tetszik,mert olyan mintha nem puha anyagból lenne hanem fémből vagy műanyagból. U.i.a kábelt lerövidítem.Köszi,nekem fel sem tünt. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443253 | 2007. május 15. 12:10 | ||
Sziasztok! Mivel ma szabadnapos vagyok, tudom csinálni a 48-ast. Az alváz elég melós darab, mert a középső részét két félből kell összerakni és nem éppen pontos. Elég rosszul illeszkedik amit tömíteni kell, de úgy, hogy a furatokat ne tüntessem el. Először arra gondoltam, hogy teljesen befedem a lyukakat, de rájöttem, hogy nagyon tetszik így az alváz. Az üléseket már korábban elkezdtem festeni és plüssölni, de ma kijavítottam egy-két helyen. A plüss színét kicsit világosnak találta, ezért átfújtam egy árnyalattal sötétebbre. Brúnó | |||||
Brúnó | Adatlap | 443252 | 2007. május 15. 11:38 | ||
Szia rcm! Ugyan írtam mailt, de itt is leírom, hogy mi zavar a legjobban. A Dart8-as képen az elosztó és a trafó közti vezeték borzasztó hosszú:( Naon nem szép. Brúnó | |||||
ChevyG | Adatlap | 443251 | 2007. május 15. 11:18 | ||
rcm | Adatlap | 443250 | 2007. május 15. 11:18 | ||
ChevyG | Adatlap | 443248 | 2007. május 15. 11:15 | ||
Gyurma: lenne pár kérdésem Az Earnhardt 8as miatt: 1. milyen sorrendben építetted a belsőt (pl külön megcsináltad a kalitkát és 1ben ráépítetted, v az alvázra építkeztél? 2. ua. csak h kalitkát hogyan fúlytad (1ben válasz lehet az 1.re) 3. normálisan ráfeküdt a kaszni a vázra v kellett igazitani? 4. emléxem gondod az almagassággal. (magas volt) hogyan ültetted? (a Bud8ra szükségem lenne!) Üdv! | |||||
Kusti | Adatlap | 443247 | 2007. május 15. 11:12 | ||
Bocsi még reggel van... moat = most Száp = Szép sorry | |||||
Kusti | Adatlap | 443246 | 2007. május 15. 11:11 | ||
Száp a verda, a Tűzmadár is halad már megkapta az első három réteg festékét ( fehér ) moat belsőtér a kihívás. Kusti | |||||
ChevyG | Adatlap | 443245 | 2007. május 15. 11:08 | ||
bots, télleg (emléxem amiko javasolta) Szal amit ajánlott:) | |||||
Kusti | Adatlap | 443244 | 2007. május 15. 11:07 | ||
Nekem megvan az a szám is ráadásul... | |||||
rcm | Adatlap | 443243 | 2007. május 15. 11:06 | ||
Nem a megoldás Brúnóé,hanem az ötlet hogy a kézifék bowdent is meg kellene csinálni alatta.De ha így is érdekel akkor tudok képet csinálni róla.:-))) | |||||
ChevyG | Adatlap | 443242 | 2007. május 15. 11:04 | ||
rcm | Adatlap | 443241 | 2007. május 15. 10:41 | ||
ChevyG | Adatlap | 443240 | 2007. május 15. 08:55 | ||
Heló Kollega! AMT-ERTL az elkövető. Dale Earnhardt Jr. 2004es Chevy Monte Carlo-ja. (Budweiser #8) Az alábbi festéseken vacilálok: a full pijost a gyáriból át lehet alakítani (ez RP kocsi): a másik nagy eséjes a "jr1" ezzel 2004ben az 1ik Lowes-i versenyen tekergette a kormányt. Üdv! | |||||
Brúnó | Adatlap | 443239 | 2007. május 15. 08:38 | ||
Szia ChevyG! Melyik gyártóé? AMT? Revell? És melyik dekor? Brúnó | |||||
ChevyG | Adatlap | 443238 | 2007. május 15. 08:19 | ||
nos, körülnéztem a heroboyon. sztem onnan rendelek majd (ha lesz rá pízem) | |||||
sib | Adatlap | 443237 | 2007. május 14. 23:11 | ||
Chevy, erről oldalakat lehetne írni... :D Röviden és tömören a lowrider mára multimédiás latin-amerikai modern népművészetté nőtte ki magát :) Az (magyar) AmericanCars 2003-as évfolyamában volt egy viszonylag jó cikksorozat a lowriderekről. (tényleg létezik még ez az újság?) | |||||
Kusti | Adatlap | 443236 | 2007. május 14. 23:10 | ||
Erről van szó... | |||||
Bundesign | Adatlap | 443235 | 2007. május 14. 23:05 | ||
szuper idétlen :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 443234 | 2007. május 14. 22:47 | ||
nahh! erre kiváncsi vagyok! Bővebben? (az 1 dolog h nem teccik, de attol még érdekelhet) | |||||
sib | Adatlap | 443233 | 2007. május 14. 22:39 | ||
Ezért mondtam hogy izlések és pofonok! Amugy a lowriderezés nem "feka" dolog hanem mexikói eredetű, a "fekák" csak átvették, a keménymag a latinok! A szentkép pingálás szintén a lowrider fogalomkörébe tartozik, ugyanis ez nem csak az ugrálásról szól... | |||||
ChevyG | Adatlap | 443231 | 2007. május 14. 22:36 | ||
ez a lóréjderezés olyan "feka" dolognak tartom. van jópár dolog amiket 1x képtelen vagyok nézni, stb. másik kategóriát nem tom h hívják, de Szent képeket pingálnak a kocsikra, gusztustalan motívumokat (bár én a nonfigurativot se szeretem:S). Ezeknek a "maxikoiaknak" a 63-63 körüli 'palák az áldozataik. Kedvenceim a FULL gyári kocsik. Csak olyan fenli, moci, festés, amit katalógusban láthattak, amijeneket a szalonokból hozhattak ki a vásárlók. kevés custom van ami teccik. (de tervezem az építését 1-2 kocsinak) ez az én szeriny kis nézetem. | |||||
ChevyG | Adatlap | 443230 | 2007. május 14. 22:32 | ||
rcm | Adatlap | 443229 | 2007. május 14. 22:23 | ||
Egyetértek!:-)Inkább üvöltsön a V8-as és füstöljön a gumi,mint ugráljon alattam az autó. | |||||
sib | Adatlap | 443228 | 2007. május 14. 22:20 | ||
Tisztelt szaktársak! :) Elkezdtem kalandozni a FOTKI nevü fotómegosztós oldalon, érdemes bogarászni, ittvan pl. egy úriember igencsak figyelemreméltó custom car (1:1 és makett) fotógyűjteménnyel: public.fotki.com/Rikster/ illetve 1 autómakettklub, a nevük azt hiszem sokmindent elárul :) public.fotki.com/drasticplasticsmcc/ Kellemes csemegézést! Üdv! | |||||
Kusti | Adatlap | 443227 | 2007. május 14. 21:49 | ||
Nem rosz az de a Muscle-k mégis csak jobbak! :D | |||||
ChevyG | Adatlap | 443225 | 2007. május 14. 17:10 | ||
a lowrader dolog szentem szörnyű az áéletben is, de igy pláne:S | |||||
Keri | Adatlap | 443224 | 2007. május 14. 16:45 | ||
www.jevries.com/lrmcvideo.htm Elképesztő modellek!:-)) | |||||
Kusti | Adatlap | 443221 | 2007. május 14. 11:30 | ||
Nem tudok véleményt mondani én mindíg a Neoflexet használtam, pláne ha diorámához kellett akkor volt jó hogy olcsó | |||||
ChevyG | Adatlap | 443220 | 2007. május 14. 08:15 | ||
nem rossz a neo, főleg h nagyon olcsó és anyit adnak, hogy én még a végére sose jutottam (beszárad mire elfogyna) De mióta újra tamiyát használok, azóta nem térnék át, még ha 2x többe kerülne is. a neo-nak eleve nem tetszik a szine | |||||
Kusti | Adatlap | 443219 | 2007. május 13. 22:36 | ||
sib | Adatlap | 443218 | 2007. május 13. 21:17 | ||
Finu | Adatlap | 443217 | 2007. május 13. 21:08 | ||
A reggeli fiaskó után leáztattam, újratömítömítettem 2X, csiszoltam2X, lealapoztam. Most szárad... Addig megcsinálok pár apróságot rajta, meg hozzá ;-) | |||||
Finu | Adatlap | 443216 | 2007. május 13. 20:49 | ||
Jól alakul a géped! Fekete lesz aranymadárral és hatalmas cb-antennával? :-D | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443208 | 2007. május 13. 14:27 | ||
ChevyG | Adatlap | 443207 | 2007. május 13. 14:26 | ||
sib | Adatlap | 443206 | 2007. május 13. 14:24 | ||
Szia Kusti! Cool! Milyen glettet használsz? Milyen a kit? Pár infó, ami nem látszik a képeken, ismereteink bővítése céljából :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |