<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Brúnó | Adatlap | 443333 | 2007. május 17. 08:27 | ||
Tomty | Adatlap | 443332 | 2007. május 16. 22:24 | ||
Jól néz ki, de semmi értelme a 2 superchargernek egymáson. Több energiát emészt el a hajtásuk, mint amit plusszbana dnak. | |||||
sib | Adatlap | 443331 | 2007. május 16. 22:03 | ||
Tomty | Adatlap | 443330 | 2007. május 16. 21:37 | ||
A fekete 81-es 76os orral. Az arany 79es. Ha kell még róluk kép, írj. | |||||
Finu | Adatlap | 443329 | 2007. május 16. 21:29 | ||
láomákat = lámpákat | |||||
Finu | Adatlap | 443328 | 2007. május 16. 21:29 | ||
Egy kérdés: a lámoákat nem vágod ki? Nekem is megvan az autó és a lámpái nagyon amt-ek! :-D | |||||
Finu | Adatlap | 443327 | 2007. május 16. 21:25 | ||
Nyugigumi gyurmakoma! Meg az az emlegetett mélylevegő! Ma nekem is a szívem szakadt meg... Így néz ki az alja, ami már majdnem kész volt... | |||||
Kusti | Adatlap | 443326 | 2007. május 16. 19:03 | ||
Kis haladás a ,,tüzmadárral"... A belsőtérrel készvagyok csak a képeken nem látni azt amit kellene. Csináltam bele másik ablaktekerőket, mert az eredeti ami volt az nem is látszott. a logok a belsőtérbe bekerültek stb... a pace car mintákat még festeni kell... ehh :D | |||||
ChevyG | Adatlap | 443325 | 2007. május 16. 18:01 | ||
Koma: bots de ezen: "ma már nem nyúlok hozzá azt hiszem,mert megtaposom." majnem leköptem kolával a monitorom:) Ne aggodj, RELAX! Én tegnap kb 25 percet maketteltem, ez alatt lebontottam azt amit vasárnap délután építettem. Ráakadtam egy képre amin jól látszik a tank alsó merevítői és tök máshogy kreáltam meg. Ráadásul igazábol nem kettő, hanem 3 van. Nembaj ma lecsiszolom azt a sok tömitőt, amit a lemarás miatt kellett felvinnem. (nem is gondóltam, hogy a Liquid Poly ilyen erős! csak a gép vitte le a felragasztott pántokat) A ketrecenem meg agyalok. lehet h ezt sem a gyárit építem, be hanem 1 régi MONOGRAM-ból kombinálom. Esetleg ajátot gyártok. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443323 | 2007. május 16. 17:51 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 443322 | 2007. május 16. 17:49 | ||
csináltam pár képet rendes fénynél,pár réteg lakkozás után. sajna az egyik képre felkerült valami,ami nagyon nem oda való :) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443321 | 2007. május 16. 17:44 | ||
mai frissités: bekerült az alvázba a motor,gondoltam,összepróbálom a kasztnival. nem kellett volna. az alváz sehogy nem akar belepasszolni a kasztniba,pedig vagy egy centire széthúztam. a feszegetés eredménye,hogy atomjaira hullott a blokk. ma már nem nyúlok hozzá azt hiszem,mert megtaposom. minden amt tartogat meglepetést ugy látom | |||||
rcm | Adatlap | 443320 | 2007. május 16. 17:41 | ||
Nem az én építésem csak a tipus miatt raktam fel a fotót és azt sem jól mert nekem a sárga van,az 1955-ös. | |||||
ChevyG | Adatlap | 443319 | 2007. május 16. 17:02 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 443318 | 2007. május 16. 16:31 | ||
Finu! Üdv a klubban. A puttyikat felejtsd el,inkább milliputtal csináld legközelebb,és csak a simitásra a legvégén puttiz csak. én már sokszor jártam igy :) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443317 | 2007. május 16. 16:29 | ||
Brúnó! Igazad van. De! Az ha valami nekem nem tetszik rajta,mert más az izlésem,az még neked tetszik,mert igy épited,tehát ha erről nyilatkozom,az nem épitő jellegű kritika. A hibákat nem látom,mivel nem vagyok még annyira jó,tehát megint nincs kritika. Azt meg megint nem irom hogy húdeszipótó főnők...mert az meg khm...s.ggnyalás lenne. Egyébként az ülésvariációd annyira nem jön be. | |||||
rcm | Adatlap | 443316 | 2007. május 16. 15:48 | ||
rcm | Adatlap | 443315 | 2007. május 16. 15:47 | ||
sib | Adatlap | 443314 | 2007. május 16. 15:39 | ||
Keri | Adatlap | 443313 | 2007. május 16. 12:47 | ||
Urak,a 38-as Ford Coe oldtimerhez lenne szükségem egy 85 hp-s v8-asra.Van valakinek elfekvő valahol?Nem baj,ha hiányos,festett,megrágott,mert a méretek,szögek,arányok levétele miatt kellene csak. köszönet,ha valaki tud segíteni! Keri | |||||
Finu | Adatlap | 443312 | 2007. május 16. 12:21 | ||
A folt hátulról vékony sztirolt kapott, erre gletteltem. Az én összeesküvés elméletem szerint, az általad is említett feszültség lesz a ludas. Ki fogom "árkolni" a repedést, befolyatom pill. ragaccsal azt meglátom mi lesz. | |||||
sib | Adatlap | 443311 | 2007. május 16. 12:09 | ||
Jaja, nekem is ismerős :( Mivel ragasztottad be a foltot? Mert én pillanatragasztóval, és gyártottam is hozzá 1 összeesküvés-elméletet hogy mi a baj. A vizes csiszolásnál és utána a lemosó fürcsinél kioldódik a pill.rag (a belső oldalról) Pont ezért le is festettem belülröl, de valószínű nem volt elég. De az is közrejátszhatott hogy a kasztnimunkáknál feszültség keletkezett, és a pill.rag. volt a gyenge pont ami nem bírta. Ez persze csak az én őrült elméletem. Ha Te makettragasztóval ragasztottad akkor valami másra kell fogni :) | |||||
kbx | Adatlap | 443310 | 2007. május 16. 11:48 | ||
Ismerem az érzést, nekem is volt már hasonló:) Megoldás: a berepedezett részt folyasd be pill ragasztóval, aztán csiszolás óvatosan és újrafestés! ja és a levél Seduxenre szükséged lesz!:DD | |||||
Finu | Adatlap | 443309 | 2007. május 16. 11:47 | ||
A képeken nem nagyon akar látszódni, de észrevehető. Rajzoltam is: a fekete vonal a folt kb. széle, a fehér vonal az ahol átrepedt... És mindkét oldalon. Most azt várom, mi lesz a gépháztetővel, mert akkor újrafényezem az egészet :-DD | |||||
Kusti | Adatlap | 443308 | 2007. május 16. 11:39 | ||
Brúnó! Naggyon kemény a moci. az a légszűröfedél az ottvan a szeren. Még pár km kábel ... Finu! Szedukszen! | |||||
sib | Adatlap | 443307 | 2007. május 16. 11:36 | ||
Szia Finu! Körberepedt a folt, vagy a putty repedezet meg? Fotót mutatsz? Ugyanis nekem is volt hasonló gondom... | |||||
Finu | Adatlap | 443306 | 2007. május 16. 11:33 | ||
Üdv urak! Az az érzésem, hogy szembeszélben pi**lok... A 39-es elején, ahol a lámpák voltak, berepedt a foltozásom... Minden ízében tiltakozik a vas... Most vagy a falhoz vágom, vagy beveszek pár szedukszent és csinálgatom tovább... | |||||
Stefan | Adatlap | 443305 | 2007. május 16. 11:18 | ||
Brúnó! Nagyon király lesz, szerintem nagyon jó lesz az összhatás, ha a kocsi is ilyen színű lesz. Szép krómozott motorháztető kitámaszó, meg a többi... El tudom képzelni. Kíváncsi leszek a végére. Esetleg van rá esély, hogy Berénybe látjuk készen? | |||||
Zoli | Adatlap | 443304 | 2007. május 16. 11:14 | ||
Szia! Nekem is tetszik, szép lett. Az emblémákat kéne talán még ezüsttel szárazecsetelni, de így is nagyon jó. z | |||||
Finu | Adatlap | 443303 | 2007. május 16. 11:09 | ||
Öööö woww! Szép lett a festés kalapom emelem kollega! Főleg a légszűrő, meg a hengerfej! | |||||
Kumancs | Adatlap | 443302 | 2007. május 16. 09:55 | ||
Nagyon durva. Mien szín ez pontosan? Jól néz ki. Gondolom még kábelezed. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443301 | 2007. május 16. 08:32 | ||
Szeva gyurmakoma! Ugyan-ugyan gyurmabá, ha valami nem tetszik írd meg. Legyen véleményed, látod másnak is van. Akár hiszed akár nem, nem fogok megsértődni és szerintem rcm sem. Hihetetlen de én is b...ok el dolgokat amiket lusta vagyok kijavítani, de ha rámszólnak akkor megcsinálom. Közben ismét meggondoltam magam a motorral kapcsolatban, marad az eredeti flathead, kicsit tuningolva. Íme, így áll most. Brúnó | |||||
Finu | Adatlap | 443300 | 2007. május 15. 22:07 | ||
Hááát biztos én vagyok maradi, de nemtecc. Sorry, de ízlések és pofonok... :-D | |||||
sib | Adatlap | 443299 | 2007. május 15. 21:51 | ||
natessék! szuper! | |||||
Kusti | Adatlap | 443298 | 2007. május 15. 21:43 | ||
Mutatok én is egyet... Ez egy 1970-es Pontiac Trans Am belső tere. és milyen jó :D | |||||
sib | Adatlap | 443295 | 2007. május 15. 19:58 | ||
ChevyG | Adatlap | 443294 | 2007. május 15. 19:54 | ||
azt nem mondom h rossz, de meglepő! (ugye nem lowraderben van?:D) | |||||
sib | Adatlap | 443293 | 2007. május 15. 19:47 | ||
www.leather-restorations.com/sup/LE/leather-restorations/images/Brian_int.jpg a metálbőrkárpitra való megtérítés legkisebb szándéka nélkül, csak úgy :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 443292 | 2007. május 15. 19:40 | ||
Ok, köszi! feltűröm az ingem:) 8asból sose elég:9 Adok érde Gordont Üdv! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443289 | 2007. május 15. 18:46 | ||
rcm,brúnó! Majd ha én is igy épitek,akkor hozzászólok érdemben. végre látunk tőletek is dolgokat :) | |||||
Püsi | Adatlap | 443288 | 2007. május 15. 18:45 | ||
RCM, bocsi, hogy itt kérdezem meg, de foglalkoztok fotómaratással is? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443287 | 2007. május 15. 18:44 | ||
Chevy! A kalitkát egyben összeépitve ammennyire lehetett,és ugy fújtam. az illeszkedéssel sok helyen gondok vannak. a kasztni magasan van,nem igazán ment a rendes helyére. a hátsó kerekek is elég furcsán állnak rajta. A 8 as még nincs nálam,de tuti kell?? berénybe leviszem akkor | |||||
rcm | Adatlap | 443286 | 2007. május 15. 18:28 | ||
Hát nekem még mindig nem jön be.De Te építed ,az a lényeg hogy Neked tetszen.:-9 | |||||
kbx | Adatlap | 443285 | 2007. május 15. 18:25 | ||
Jobb volt az fényesen:) | |||||
Finu | Adatlap | 443284 | 2007. május 15. 17:54 | ||
Woww kollega! Az a matt lakk sokat segített rajta szerintem! Így sokkal jobb néz ki! Olyan bőrhatású :-D | |||||
Tomty | Adatlap | 443283 | 2007. május 15. 17:15 | ||
A plüss abban az időben nem volt annyira elterjegve inkább a 70es évektől jött divatba, elötte a sima szövet volt a legtöbb kocsiban. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443282 | 2007. május 15. 17:05 | ||
A kaszni színű belsőt alkalmazták még metálnál is. Viszont nekem sem tetszett félfényesen, ezért lelakkoztam mattal. Aztán nézegettem még a plüssözést is a képeken és az sem tetszik. Egyre jobban úgy láttam mintha valami lisztet vagy homokot szórtam volna rá, pedig nem. Kicsit várok még a lakk száradásával, és újra flokkolom. Brúnó | |||||
sib | Adatlap | 443281 | 2007. május 15. 15:52 | ||
láttam 1:1 ben metálszínű bőrözést, régen használtak ilyet, gyárilag. megvan a feelingje. egy jó kasztniszínnel nagyon szép tud lenni. (ezüst autóban láttam metálkék belsőt, meg egy metáltürkiz-ben-metáltürkiz mustangot.) nekem spec. a flocking nemgyerebe :) | |||||
Finu | Adatlap | 443280 | 2007. május 15. 15:39 | ||
Nagyon szép az alvázkeret, kár lett volna a lukakért. Az ülésen az a fémes hatás nekem nagyonnemgyerebe:-( | |||||
Finu | Adatlap | 443279 | 2007. május 15. 15:37 | ||
Nagyon jól haladsz vele és szép is! A többiek már megelőztek az észrevételeikkel, ezért ebbe nem megyek bele. Várom a végeredményt! (Meg a nomadot is :-)! ) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
gyurmakoma, szines egyéniség a Camaro az biztos. Kár, hogy a végén a matrica zöldje "eltünik" a festék zöldjében. Jól sikerült az a 3D-és kutyaormány is, de azt nem tenném fel a tetőre, nem illik oda:))) És köszi az őszinte véleményt.
Kusti, kár, hogy sokat nem látni az autóból pedig szivesen megnézném élesben is.
Finu, most mé he? Mindig olyan autón kell tréningezned ami már szinte kész? Fogadd meg gyurmakoma tanácsát és ilyenkor felejtsd el a sima puttyt. Ha nagyobb tömitést kell csinálnom én is a Milliputot használom. Az nem reped el, nem esik ki a helyéről, és iszonyat keményre köt (24 óra).
Brúnó