<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Kusti | Adatlap | 443630 | 2007. június 8. 18:16 | ||
A DODGE-nál volt is ilyen szin! Az volt a neve azt hiszem hogy ,,Panter Pink". Előzmény: (443628) sib 2007. június 8. 14:18 | |||||
Zoli | Adatlap | 443629 | 2007. június 8. 14:20 | ||
sib | Adatlap | 443628 | 2007. június 8. 14:18 | ||
Zoli | Adatlap | 443627 | 2007. június 8. 12:13 | ||
Szerintem ez iszonyatos, azt se tudom, hogy jön vagy megy (amikor nem áll). Bár én a többi művét se nagyon díjazom, legfeljebb a szolidabbakat. z | |||||
sib | Adatlap | 443625 | 2007. június 8. 12:09 | ||
húú srácok lehet hogy hülyeséget írtam, sorry! megtaláltam Barris oldalán ezt az autót, de más forrás szerint Bob Reisner tervezte... ezt ki kell nyomoznom! Gyurma! Barrisnek volt köze KITThez, a Ghostbusters autóhoz, A-Team furgonhoz és a General Lee-hez is ha jól tudom! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443624 | 2007. június 8. 12:03 | ||
jaja,igy már rémlik. | |||||
kbx | Adatlap | 443623 | 2007. június 8. 12:03 | ||
Nagyon komoly, főleg a bélés!! :) | |||||
sib | Adatlap | 443622 | 2007. június 8. 12:00 | ||
szerintem ismersz mást is ;) pl. a régi-régi Batmobilt | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443621 | 2007. június 8. 11:58 | ||
sib | Adatlap | 443620 | 2007. június 8. 11:56 | ||
és ha már rózsaszín, a porsche után egy celebrity autó :) George Barris egyik legkirályabb munkája: a PinkPanther verda | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 443618 | 2007. június 8. 11:49 | ||
hali! dehogy kotyvasztok. az asszony már régóta nyúzott a rózsaszinnel,de a kamov helit nem engedtem neki befesteni,de a lowpalához jól megy. Név konkrétan nem lesz,de fel lesz matricázva,megy rá a gyári kaszás matrica. Neki igy tetszik,sok beleszólásom nincs | |||||
sib | Adatlap | 443617 | 2007. június 8. 10:46 | ||
Hahó! Igazán kotyvaszthattál volna az asszonynak egy metál-rózsaszínt a Gyurma-féle boszorkánykonyhában :) Meg 1 lowridernek név is kell ám, gondolkodtatok már rajta? (magánvélemény: egy kevésbé kontrasztos színpár elegánsabb lett volna, csak 1-2 árnyalatnyi különbség a 2 pink között) | |||||
Zoli | Adatlap | 443613 | 2007. június 8. 10:37 | ||
Szia Gyurma! Egész jól áll eddig a kocsi, és nem kell "szégyenkezned" miatta, a témában minden megengedett. Üdv Byzsunak! z | |||||
Brúnó | Adatlap | 443612 | 2007. június 8. 08:00 | ||
Sziasztok! Nagyon köszi mindenkinek az infókat Willys témában. Örülök, hogy összejött egy olyan "csapat" akik segítik egymást bármiről legyen is szó. A sok infónak köszönhetően már biztos, hogy a '48 Ford után a Willys lesz a következő. Addig még kapirgálok a neten ez ügyben, de ha valakinek lenne még bármilyen infója, ne tartsa vissza:) Brúnó | |||||
Gyurmakoma | Adatlap | 443611 | 2007. június 8. 05:24 | ||
kösz srácok,ezt már az isten nem mossa le rólam :( amúgy én nem szeretem a rózsaszint. ezt tényleg byzsuka csinálja,az egésdz szinvilág az ő ötlete,én csak nyeldesek nagyokat,meg ég a pofám miatta :) én maradok a férfiasabb dolgokná majd,pl tom és jerrys nascar autó :) msn es kollegáktól bocs,kicsit szarakodik a netem sajnos. | |||||
Tomty | Adatlap | 443610 | 2007. június 8. 01:24 | ||
Igazából a kasztni mérete az eltérés a klasszikus Jeep és a CJ-k között, ami még látványos az a front maszk. A CJ-kben és majd minden terepjáróban Dana 60 hídak vannak. Jeep DJ100 | |||||
ChevyG | Adatlap | 443609 | 2007. június 8. 00:51 | ||
visszatérve kicsit a JEEP-hez: 1940ben az amcsi védelmi minisztérium pályázatot írt ki egy katonai igáslóra. A látszólag megvalósíthatlan műszaki követelményeket és a 49(!!!) napos határídőt tartalmazó tendert megpillantva, egyből víssza is lépett sok neves gyártó. A WILLYS-OVERLAND tette a legalacsonyabb ajánlatott az előállításra, de a minisztérium bevonta a FORD-ot is. végül a három gyár (FORD, BANTAM, WILLYS-OVERLAND) egyvelege lett a kocsi. A FORD és a WILLYS-OVERLAND összesen 45 augusztusára 600000 (hatszázE) darabot gyártott. nem véletlen h több cég is beszált a termelésbe, mert pl az 1945ös termelése a BANTAMnak 3000 JEEP volt... " a funkció elképesztő győzelmet aratott a forma felett: a JEEP nemcdak megnyerte a hábórút, de egyfajta terep-járó kultuszt teremtett..." Quentin Willson: Klasszikus Amerikai Autók -című könyvből voltam ilyen okos | |||||
Charger | Adatlap | 443606 | 2007. június 7. 23:06 | ||
Hát valahogy nekem nem lenne gyomrom rózsaszinpárducba öltöztetni az a porsche-ét! Amúgy a makett szép,de a szine... | |||||
Charger | Adatlap | 443604 | 2007. június 7. 22:41 | ||
Uhhh,beteg egy ember aki csinálta. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443596 | 2007. június 7. 20:44 | ||
Szia gyurmakoma! Határozottan alakul a dolog. Némi képanyag a sokat emlegetett Gipsy Rose verdáról. Ez egy '63 Chevy Impala a hetvenes évek elejéről, a tulajdonosa pedig Jesse Valadez. public.fotki.com/BigPoppa/kriss_stuff/car_stuff/the_gypsy_rose/ | |||||
Charger | Adatlap | 443595 | 2007. június 7. 20:00 | ||
A mai világban nem gáz az ha a pasi szereti a rózsaszínt!!!:) | |||||
Gyurmakoma | Adatlap | 443594 | 2007. június 7. 18:42 | ||
byzsuka épiti nem én :) | |||||
Charger | Adatlap | 443593 | 2007. június 7. 18:40 | ||
Gipsy Rose??:) | |||||
Gyurmakoma | Adatlap | 443592 | 2007. június 7. 18:28 | ||
Brúnó | Adatlap | 443589 | 2007. június 7. 11:18 | ||
Köszi az infót, ezt nem tudtam. Nagy előnyük a többiekkel szemben a motor volt. A Bantam motorja nem bírta úgy a strapát, meg lassúbb is volt mint a Willys motorja. Lehet nem véletlenül hívták "Go Devils" motornak. Amit elfelejtettem írni a postás verzióval kapcsolatban, hogy az a típus attól különleges, hogy jobbkormányos volt! | |||||
kbx | Adatlap | 443588 | 2007. június 7. 10:07 | ||
És a legszebb az egészben, hogy a Willys a Bantam-től nyúlta az ötleteket (a hadsereg kiadta a Fordnak és a Willisnek a Bantam terveit és ez alpján készítették a prototípusaikat:) ), aztán végülis ők nyertek, de a Ford is beszállt a gyátásba kicsit később, Willys licensz alapján... | |||||
Brúnó | Adatlap | 443587 | 2007. június 7. 08:31 | ||
Szia Tomty! Az én tudomásom szerint: 1940-ben az amerikai hadsereg kiirt egy pályázatot egy megbízható, könnyű, összkerékhajtású terepjáróra. Három autógyár jelentkezett be, a Bantam, a Ford, és a Willys, amit ez utobbi nyert meg. Ez volt a mindenki által ismert Jeep, ez van az Italeri dobozában is. 1945-ben a háború után némi módósítással elkezdték gyártani a polgári változatot, Jeep CJ2A névvel (CJ=Civilian Jeep). Aztán jött a többi, CJ3 (ebből kétféle A és B)-5-6-7-8. CJ4-es csak prototípus volt, nem került gyártásba. Létezett még egy érdekes verziója, mégpedig a DJ (Dispatcher Jeep, Diszpécser Jeep). Ezt az amerikai posta használta (talán még használja most is). Mivel a Willys elég kicsi autógyár volt (inkább manufaktúra), nem tudott vezető szerepet betölteni a piacon, így eladták a Kaiser autógyárnak. Később azt felvásárolta az AMC gyár, azt pedig a Chrysler, és mint tudjuk azt nemrég a Daimler. Szerencsére anno a Willys levédette a Jeep márkanevet, így az nem tünt el, ma napig is létezik. Jeep Cherokee, Wrangler. Az Italeri féle (nevezhetjük CJ2-nek) Jeep-et tudomásom szerint 1950-ig gyártották. A CJ7 valamikor a hetvenes évek közepén jelent meg (75-76?). Ezt a típust makettben kiadta a Monogram, nemrég pedig a Revell. Az AMT is adott ki Jeep-et, nekem a CJ5-ös van meg. A két képen amit belinkeltem, CJ2-es van. Ez a CJ7: www.carnut.com/cgi-bin/image.pl Ha netán marhaságot írtam, javítsatok ki. Brúnó | |||||
Charger | Adatlap | 443586 | 2007. június 7. 05:36 | ||
Hát én sem azzal a kerékkel szeretném megépiteni,nem nagyon illik rá,de késöbbiekben jól fog jönni,meg nézegettem még és pl 2fajta üléseket adnak!(egy verseny és egy gyári) Még a féktárcsákat is adtak hozzá!:) | |||||
sib | Adatlap | 443585 | 2007. június 6. 23:10 | ||
Brúnónak! www.jpmagazine.com/featured_jeeps/index.html és egy "hátizsákos" CJ. vagyis ami maradt belőle :D szerintem király :D | |||||
Zoli | Adatlap | 443584 | 2007. június 6. 22:46 | ||
Hello Gyurma! Eddig jó a motor, tetszik. (Az olajszűrőt én is átkenném.) z | |||||
kekfeny | Adatlap | 443583 | 2007. június 6. 22:46 | ||
Zoli | Adatlap | 443582 | 2007. június 6. 22:39 | ||
Szia! Tényleg nagyon jó az a makett, én a lowrider változatot építettem meg és semmi gond nem volt vele. Amúgy ezzel a kerékkel nagyon nem tetszik, bár ennél még nagyobbat is mellékelhettek volna. (Ha Neked tetszik, a Revell rengeteg autót adott most ki ilyen stílusban.) z | |||||
Tomty | Adatlap | 443581 | 2007. június 6. 22:25 | ||
Amit vettél, az az eredeti Willys. A képeken meg cj7 van. Lesz mit átreszelni | |||||
Brúnó | Adatlap | 443580 | 2007. június 6. 22:10 | ||
Charger | Adatlap | 443579 | 2007. június 6. 22:04 | ||
Nekem???Nekem semmi!:)Csak mondtam hogy aranyos kis makett! | |||||
kbx | Adatlap | 443578 | 2007. június 6. 21:57 | ||
Charger | Adatlap | 443577 | 2007. június 6. 21:16 | ||
Hali Van egy hasonló makett a keletinél lévő makett boltban,csak az lowrideres kivitelben! | |||||
Brúnó | Adatlap | 443576 | 2007. június 6. 21:03 | ||
Hali! Látom szemmel tartod a projektet:) Olajszűrő marad piros? | |||||
Brúnó | Adatlap | 443575 | 2007. június 6. 21:00 | ||
Szia! Ha már lesz terepkerék, lehet előrébb hozom az összerakást! Most ezerrel Ford, aztán jöhet a többi. | |||||
Brúnó | Adatlap | 443574 | 2007. június 6. 20:57 | ||
Szia Charger! Jó kis cuccot málháztál be magadnak:) Nekem már volt szerencsém egy ilyet összerakni ismerösőmnek. Azt nem mondom, hogy álom volt, de annyira nem volt vészes sem. Amúgy tényleg szép és részletes makett, jó vétel volt. Nekem a sima utcai figyel a polcomon, és várja, hogy összerakjam:) Brúnó | |||||
rcm | Adatlap | 443573 | 2007. június 6. 20:52 | ||
Szia! Ez egy régi Heller kit.Kiváncsi vagyok az illeszkedésre mert nekem is tetszik és ha Te jónak itéled akkor én is beszerzek egyet! A terepkerék már gumiban van!Jövő héten már lehet vinni belőle. | |||||
Charger | Adatlap | 443572 | 2007. június 6. 20:51 | ||
Aranyos kis jármü:) | |||||
Brúnó | Adatlap | 443571 | 2007. június 6. 20:49 | ||
Sziasztok! Ma ez akart hazajönni velem, nem ellenkeztem, hoztam:) Már régóta szemeztem ezzel a Jeep-el, de csak az Ebay-en láttam horror pénzekért. Kettő, talán három éve az AMT kiadta egy 3'n1 kittben, de valahogy mindig mást vettem helyette. Szerencsére Italeri nagytestvér most újrakiadta, igaz nem a sima verziót, hanem a tűzoltósat. A másik szerencse, hogy benne van minden olyan alkatrész ami az utcaihoz kell. Rengeteg ötletem van, hogy mit építsek belőle, bár ahogy magamat ismerem mire nekikezdek már egy teljesen új valami lesz belőle. Maga a kitt elég jó, a többi építés közben fog kiderülni. Az már most biztos, hogy lesz lehetőség bőven a feljavításra, főleg a motoron és a motortéren. Az ára is jó, 3750Ft. Nem ez az egy lesz amit hazahoztam. Brúnó | |||||
Charger | Adatlap | 443570 | 2007. június 6. 20:09 | ||
Hali megjött a postás és hozott nekem egy olyan jó minőségü amt makettet,hogy ilyen eddig csak az ALA KARTvolt amit láttam,részletesen kidolgozott elemek,sorjamentesek,éééss a nagy plussz kaptam hozzá egy olyan felnit hogy lehidaltam!!!berakták az alapot,és beraktak egy DUB stilusu felnit vagyis hát a kocsi alatt arra hasonlit,de majd a képeket jól látszik!! | |||||
Gyurmakoma | Adatlap | 443569 | 2007. június 6. 18:14 | ||
tóthgábor | Adatlap | 443567 | 2007. június 6. 12:03 | ||
legyen vége a találgatásoknak, valami ehhez hasonlatosat szeretnék, viszont nekem tetszik az eleanor púpja és alá be szeretnék tenni egy nagy légszűrőt szerintem... ennyire bátor nem vagyok, hogy az irányjelzőt, mindent letakarítsak, így az arányok is eltolódnak kicsit, viszont a hűtőmaszkot megpróbálom savállóból megcsinálni. a színe meg valószínű vörös-fekete lesz, habár ez a narancsos is nagyon bejön, fene tudja szerintem... | |||||
sib | Adatlap | 443563 | 2007. június 6. 10:44 | ||
A lökőd viszont olyan mint a Foose Stallioné... na most vagy keverlek valakivel aki Eleanort épít, vagy kezdek meghülyülni :) | |||||
sib | Adatlap | 443562 | 2007. június 6. 10:37 | ||
Szerintem ez a New Eleanor lesz, igaz Gábor? Azon púp van ha jól emlékszem. Nem vagyok Eleanor/New Eleanor rajongó, szerintem ChipFoose egyik legrosszabb munkája, de ízlések és pofonok :) Mindenesetre szép feladat megépíteni egy 1:25 replikát és eddig szépen haladsz, így tovább! | |||||
Zoli | Adatlap | 443561 | 2007. június 6. 10:26 | ||
Az első kötényen azért már így is látszik valami, jó lesz az! A küszöb alá a toldást meg talán kijjebb is lehetne vinni, hogy a lökhárítóval azonos szélességű legyen, de nem akarlak rábeszélni, ahogy Neked tetszik! A géptetőn beömlő lesz, vagy csak egy sima púp? (Előbbi szerintem jobb lenne.) z | |||||
tóthgábor | Adatlap | 443560 | 2007. június 6. 10:14 | ||
Hi! Egy fénykép alapján készül, de mivel ugyanolyanra képetelen vagyok megcsinálni, ( az orrát 100 százalékban át kellene faragni, habár a két lámpa a helyén maradna) ezért kicsit beleviszek más elemeket is. Igazítanivaló még van az orrán bőven, ha sikerül a küszöb alá egy megfelelő toldást készíteni nem szélesebb lesz, hanem csak valamivel egyenesebb, mint az "eredeti" |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |