<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Brúnó | Adatlap | 443952 | 2007. július 10. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 443951 | 2007. július 10. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||
szerintem a kardán-kérdés igen egyszerű. amennyiben mint az Itraleri egyenessel köti össze a két pontot a kardán akkor két csukló elég. viszont ha (mint a tamiya) "törik" akor szükséges a három csukló a rendszerbe. most már csak az a kérdés, hogy eredetileg vajon hogy is kell annak a tengelynek állnia :) | |||||||||||||||||||||||||||
FireFoX | Adatlap | 443950 | 2007. július 10. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||
Bocsi akkor nem szóltam , nekem az Academy-s M997 Maxi-ambulance en is csak 2 csuklós. | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443949 | 2007. július 10. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Félreérettél. Vagy félreérthető voltam. Az Italeri-én 2 van, míg a Tamiyáén 3. | |||||||||||||||||||||||||||
FireFoX | Adatlap | 443948 | 2007. július 10. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||
Sib! Mindenféle kardántengelyen 2 csukló van, 1-nek nem lenne semmi értelme! Üdv.: FireFoX | |||||||||||||||||||||||||||
Wakond | Adatlap | 443947 | 2007. július 10. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv! Keresek 5 Spoke felni garnitúrát!! Minden megoldás érdekel www.premiersites.net.au/users/15165/pictures/5spoke.jpg Kösz | |||||||||||||||||||||||||||
Finu | Adatlap | 443946 | 2007. július 9. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv a klubban :D ! Eddig tetszik az ötlet meg a kivitelezés. Jó látni, hogy mennyi ötlet lehetséges egy témára :). Az enyim most parkolópályán van és lenne ötletem ,hogy lehetne megcsinálni mégmásképpen, de akkor az eddigi melómat kidobhatnám... | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443945 | 2007. július 9. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Azért túlzásokba ne essünk! :D | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443944 | 2007. július 8. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||
Ezen már sem gyógyszer, sem orvos nem tud segíteni, viszont nagyon jók lettek a részlet kidolgozások. Gratulálok hozzá. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443943 | 2007. július 8. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Javaslom, keresse fel orvosát, gyógyszerészét! Döbbenet, amit művelsz, nem találok szavakat... z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443942 | 2007. július 8. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Én már nem ígérek semmit, szóval ne számítsatok rám, de ha véletlen kész leszek addig valamivel, akkor természetesen megmutatom. z | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443941 | 2007. július 8. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||
Ahha. Dobozos túró doboza. Valamivel vékonyabb mint fél mm. Fabrikolnom kéne injekciós tüvekből lyukasztót és akkor nem csak 1 méretű lenne rajta :) Ez sima rotringceruzával készül :) | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443940 | 2007. július 8. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443939 | 2007. július 8. 18:51 | ||||||||||||||||||||||||
oops, az uccsó elötti képnél kimaradt néhány szó: ...Még némi sorjázás, finomítás és a csavarok felragasztása van még hátra, plussz transzplantálni néhány alkatrészt az eredeti tartókról... | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443938 | 2007. július 8. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443937 | 2007. július 8. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443936 | 2007. július 8. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||
nekünk párbaj,mert egyforma tpust épitünk,de amúgy grúpbild | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443935 | 2007. július 8. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||
üdv! most akkor párbaj (Gyurma + Kumancs vs.'32 deuce) vagy group build (akárki akármivel csak usa legyen)? | |||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443934 | 2007. július 8. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||
jajajja. a irányvonal a hot stilus irányzat ugy nagyjából. elvileg rcmék is beszállnak,byzsuka az impalával szintén. stefániát szemeltük ki,de bólyai is lehet belőlle ahogy alakul. minden megengedett,csak az amcsi vonal a kötelező szóval aki kedvet érez még annak hajrá. | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443933 | 2007. július 8. 15:11 | ||||||||||||||||||||||||
A célegyenest a Stefánia jelenti fizikálisan, de itt amikorra kész lesz. És bármi megengedett. | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443932 | 2007. július 8. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||
Mettől meddig tart? Dobozból épített, vagy bármi megengedett? Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443931 | 2007. július 8. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443930 | 2007. július 8. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv Urak! Azt a célt szemelött tartva hogy népszerüsitsük az Amcsi vasakat, egy Párbajt akeztünk Gyurmakomával. Mindketten egy 32-es fordbol indulunk és töbekközöt a ti zsürizésetekre is számitunk. Idöröl idöre kerülnének képek fel ide és a végén szavazásra bocsátjuk a vasakat. | |||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 443929 | 2007. július 8. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443928 | 2007. július 7. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443927 | 2007. július 7. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||
S lőn ChevyG szaktársunk által feltett képek közt ott figyel az a Caddy lámpa amiről már büfögtem. pic007 Jó könyv lehet:) | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443926 | 2007. július 7. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443925 | 2007. július 7. 20:27 | ||||||||||||||||||||||||
Szevúúúsz! Én a hátsó woody részen az egész hátsórész fabetétezését értettem. A hátsólámpát én is odatenném. A lámpa formájára az én vizióm a következő: mivel elől hosszúkás a forma, hátra is lehetne egy olyan formát tenni, mint amilyen az '59 Caddy farokrészében van. Remélem érthető voltam:) | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443924 | 2007. július 7. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||
Teljesen igazad van. Semmi ötletet nem látok benne, olyan, mintha mindent feltett volna rá ami a kezébe került. Jé, van egy ilyen izém? Felteszem. Na még ilyenem is van? Felteszem. Ez a hatalmas felni bennem olyan érzést kelt, mintha rövidebb lenne az autó, mint egy Toyota MR2-es. Nekem sem tetszik, még akkor sem ha hazai makettező csinálta. Viszont a háttérben lévő másikra kiváncsi lennék. | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443923 | 2007. július 7. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||
A lámpa formája izlés kérdése, én inkább valami függőlegesre gondoltam, de akár kerek is lehet (mármint az enyémnél, de messze van még). Igazad van, hogy fura lenne azzal az elsővel, azt is be kéne süllyeszteni a sárvédőbe (kb, mint Finu). És én a hátsót is inkább a sárvédőbe raknám, de kíváncsi vagyok a Te elképzelésed megvalósulására. Az ablakok terén teljesen egyetértek, szerintem jó lesz. z | |||||||||||||||||||||||||||
RaPe | Adatlap | 443922 | 2007. július 7. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||
Zoli! Én is gondoltam ívet követő hátsó lámpára, de az nagyon nem illene az elöl lévő régimódi lámpákhoz. Azóta már kitaláltam, hogy a hátsó fa részen lesz a lámpa, de lehet hogy mégsem kör alakú. Hátul a fa rész szélesebb lesz, éppen ezen ügyködöm most. Az osztott hátsó ablak természetesen széleseítve lesz, elég fura lenne máshogy. Úgy néz ki hogy teljesen átdolgozom az oldalablakokat, követni fogják a tető ívét. | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 443921 | 2007. július 7. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||
Szeva Brúnó Mester! Chargerből igazából Baker kocsiját szeretném kifaragni, szóval csere érdekel:D de még van jópár cucc ami úton van, főleg Earnhardt sr. kocsijait gyüjtöm:) (meg Elliott és Petty-ket:D) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443920 | 2007. július 7. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem teljesen jogos, amit írtál, csak a géptetőt hagytad ki. (Na meg a kartervédő és a gumik és érdekesek...) Szóval egyetértek, esztétikailag katasztrófa. z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443919 | 2007. július 7. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||
Nemcsak azért kérdeztem, mert a maketthez nincs, hanem mert illene valami egyedi lámpát gyártani rá. Most épp az jutott eszembe, hogy mivel amúgy is a kaszniba illő búra tetszene nekem, hogy egyszerűen csak be kéne karcolni, fémmatricát rá és azt festeni. Lehet, hogy hülyeség, tényleg csak most futott át az agyamon, még nem csináltam ilyet. Na mindegy, a lényeg, hogy én majd olyat szeretnék, ami teljesen a kaszni ívét követi, azzal egyvonalba süllyesztve. A hátsó ablakhoz annyit, hogy esetleg egy keskeny, laposabb változat is illene hozzá, ami nem osztott. (Osztottnál mindenképp kicsit szélesebb kéne szerintem.) z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443918 | 2007. július 7. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||
A tető lejtése még annyira nem is vészes ezen. Nagyjából egy folyamatos ívet követ, szóval nekem még belefér, bár az ajtókeret teteje tényleg lehetett volna már vízszintes. Amúgy nagyon rühellem az olyan top chop-ot (akárhogy is hívják), amikor csak az egyik oszlopból vágnak ki, és lejt a tető. A fabetét nem lenne rossz, de egy ilyen stílusú kaszni szerintem jobb teljesen csupaszon, borotválva. Valószínű majd én is el fogom tűntetni róla. Egyébként megint egyetértek, szerintem jogos a kritika (nem RaPe munkájáról van szó!), elég kifinomult izlésed lehet, és ennek szívből örülök. z | |||||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 443917 | 2007. július 7. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||
igen láttam, de szerintem épphogy gagyi. a hátsó ablaknál az a beömlő, a két első-belső lámpa megoldása, legalább letakarta volna az eredeti fedelével. meg a spoilerek, a küszöb kifelé jön, a hátső lökhárítő meg belülről folytatódik na jó majd akkor bírálok ha az enyém kész lesz, és szebb lesz | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 443916 | 2007. július 7. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||
Nem tudom láttad-e, de ezt egy magyar srác csinálta, a nicknevéből kiderül... Szép lett, nagyon jó az összhatás de a fényével én nem vagyok kibékülve... | |||||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 443915 | 2007. július 7. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||
RaPe | Adatlap | 443914 | 2007. július 7. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||
Brúnó! A középen kettéosztott nem rossz, és némí ív valóban belefér , de azért nem olyan mértékben mint a képen :) Az oldalsó ablakokon még én is agyalok... A hátsó ajtón lévő woody rész, nem feltétlenül marad így, valószínű hogy szélesebb lesz az ajtó. (feltéve ha erre gondoltál hátsó woody rész alatt) Zoli! A hátsó lámpánál még nagyon nem járok, de már feltűnt hogy a maketten nincs :) Egyenlőre sima köralakúra gondoltam. Kumancs! Ha még nem csináltál hasonlót nem lesz egyszerű. Készülj fel hogy sokat kell tömíteni és csiszolni, mivel a hátsó rész íve nem egyezik meg az elsőével. Alapvetően nem vészes mert a makett anyaga it 2 mm vastag, szóval lehet miből csiszolni. A belső felét (a plafont) én főleg a proxxon fúró segítségével csináltam. Simán csiszolópapírral elég macerás a dolog. RaPe | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443913 | 2007. július 7. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||
hello! igen. egyrészt azért. (a coupén is ferde, az sem tetszik) másrészt előre lejt a felső keret (hirtelen nem jut eszembe hogy nevezik ezt a fajta choppolást, talán rake?) amivel nagyon óvatosan kell bánni, és nem is illik minden body-hoz szerintem pl. ehhez sem + olyan mintha kiegyenesítették és kiszögletesítették volna a keretet. és akkor még a vékonyléces, íves kezdésű fabetétről nem is beszéltem, de nem is fogok, egyelőre elég ennyi morgás :) üdv: sib a kritikus | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443912 | 2007. július 7. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Én értettem félre, bocsánat! Esetleg az oldalablakhoz olyan ötletem lenne, hogy el kéne hagyni a B oszlopot és egy folyamatos keret kellene az A-tól C-ig. Egyébként a plató része is nagyon tetszik, viszont a hátulja szerintem jobban mutatna faborítás nélkül. Amúgy tényleg nagyon jó, kíváncsian várom a fejleményeket, főleg a hátsó lámpa érdekelne majd (én is csak gondolkodok rajta egyelőre). z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443911 | 2007. július 7. 15:36 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Talán azért fura, mert előrefelé dől a B oszlop, de az első szélvédő meg nem panoráma. Egyébként egyetértek. z | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 443910 | 2007. július 7. 08:20 | ||||||||||||||||||||||||
Stzerintem nagyon jó az edigi munkád. Nálam még várakozik egy ilyen a polcon és kisértetiesen hasonló lesz mert én is le akarom vágni a tetőt. Egyböl adodik a kérdés? Nehéz összeileszteni a hátsórészt az első kabinal? Gratulálok Kumancs | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443909 | 2007. július 7. 07:50 | ||||||||||||||||||||||||
RaPe Ilyenre gondoltam a hátsó ablaknál. www.carnut.com/cgi-bin/_image.pl vagy ilyenre. www.carnut.com/cgi-bin/_image.pl | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 443908 | 2007. július 7. 07:32 | ||||||||||||||||||||||||
Szeva RaPe! Hogyne érdekelne:) Kezdem az ablakokkal. Az oldalsó nekem sem tetszik, de nagyon nem látok semmi megoldást rá. Egyenlőre. A hátsónál viszont én a felső részt sokkal ívesebbre venném, és minimum kettéosztanám. A hátsó woody rész kicsit necces, bár jól is ki lehet jönni belőle. Utility Woody, ilyet még nem láttam, az biztos, hogy ettől egyedi. A hűtőmaszk pazar lett, mást nem tudok rá mondani. Talán Besenyő Pista bácsit tudnám idézni: nooormális???:) A pótlások, összeillesztések eltüntetése szintén jó lett, bár gondolom neked ez a Longline után már a "nevetséges" kategóriába tartózik:) Összeségében szerintem jó a téma, jó az ötlet, és eddig a megvalósítás is. Remélem nem kerül be a többi mellé a "majd folytatom egyszer" dobozba. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||
RaPe | Adatlap | 443907 | 2007. július 6. 23:13 | ||||||||||||||||||||||||
Remélem tisztább egy kicsit a kép, majd lesz cikk is ha megérem :) Zoli! Brúnó nem épít ilyet, de mint amcsi autó mániás, gondolom érdekli :) A hátsó ablakot én vágtam ki, és kisebb lesz majd, de ott még nem tartok. (a belső keretek miatt lett nagyobb lyuk vágva). Nekem túl nagynak tűnt az ablak nélküli rész hátúl, ezért döntöttem a fúrás mellett, | |||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 443906 | 2007. július 6. 23:11 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem nem csak az ajtó mögötti ablakok furcsák hanem az ajtók ablakai is, de ez a kit hibája, nem RaPe-é. Az az ablakkeret nekem nagyon nem tetszik ezen a kasztnin. | |||||||||||||||||||||||||||
RaPe | Adatlap | 443905 | 2007. július 6. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||
no akkor nagyvonalakban: csináltam egy sztirol keretet, amire felragasztottam a drótokat. Ezután ragasztottam fel az elöl lévő függőleges csíkot, és megvártam míg megköt. Majd szépen "elbontottam" a felesleges sztirol részeket. | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443904 | 2007. július 6. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Eddig tetszik, az ötletek nagyon jók. Viszont az ajtók mögötti ablakok mintha nem passzolnának hozzá, de lehet, hogy csak a szemem csal. Szerintem nem is lenne szükség rájuk. (Brúnó biztos csinál ilyet?) z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 443903 | 2007. július 6. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||
Előre is köszi szépen! (Tudod, csak a széria miatt érdekel, hátha ezekből még lehet valami hasonlót alkotni.) z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Sziasztok!
Ezen a héten szabin vagyok, így ma volt időm bütykölni a Fordot. A festését megcsiszoltam, és lakkoztam.
Brúnó