<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 444114 | 2007. július 23. 10:56 | ||
Charger | Adatlap | 444113 | 2007. július 23. 10:43 | ||
Tényleg jó kis oldal! | |||||
Amatõr | Adatlap | 444112 | 2007. július 23. 10:18 | ||
Igaz, hogy egy 1/1- ben épít, de érdemes megnézni. www.cmclassics.com/restorations.html | |||||
Charger | Adatlap | 444111 | 2007. július 23. 10:16 | ||
Stefan | Adatlap | 444110 | 2007. július 23. 09:17 | ||
Stefan | Adatlap | 444109 | 2007. július 23. 09:14 | ||
Nagyon király lett a láng. Érdekes, hogy autókon pont fordítva szokták a színezés, mint az igazi lángokon. Elvileg a világosabbal kezdődik a láng és kívűl, ahogy hűl, ott sötétebb, vörösebb. De ez szerintem nem hiba, csak észrevétel, mert sok helyen láttam, hogy így csinálják. | |||||
Brúnó | Adatlap | 444108 | 2007. július 22. 19:51 | ||
Szia Finuccsi! Nagyon jó lett az átalakítás, így már sokkal jobb. A másiknál jók lettek a lángnyelvek, de tényleg kellenek a vékony csíkok a szélére. Az hálás munka lesz, nem irigyellek érte. Brúnó a Légszűrő | |||||
Zoli | Adatlap | 444107 | 2007. július 22. 16:47 | ||
Szia! Nekem is tetszik a festés, nagyon jók a színek. A lángnyelvek szélén tényleg lehetne javítani, remélem sikerülni fog, hajrá! A rod kivágott ablaka a B oszloppal együtt is nagyon jó lett, meg a csomagtér fedél is tetszik. Ja és terv is jó, várom a folytatást! z | |||||
ChevyG | Adatlap | 444106 | 2007. július 22. 11:15 | ||
Szia! Grat! Nekem nagyon teccik! főleg, hogy az ablakból is kicsapnak! Üdv! | |||||
Finu | Adatlap | 444105 | 2007. július 22. 10:57 | ||
A tükröt egyszerű megcsinálni, sablont csinálsz és forgatod. Én ezt rárajzoltam a maszkra és kivágtam. Az átmenetet így akartam volna hagyni, de a rojtos szél miatt kapja a hajszálcsíkot. | |||||
Finu | Adatlap | 444104 | 2007. július 22. 10:43 | ||
Bélés? Közép, vagy sötétbarna? Flokkold be az ülsét, fesd be sötét színre, ha megszáradt pár árnyalattal világosabb, de jó sűrű festékkel kend át a flokkolás tetejét. Ha jól elmélkedem egy kopott plüssszerű valamit ki lehet így hozni. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444103 | 2007. július 22. 10:42 | ||
uh,frankó lesz a lángnyelv. ezen már én is gondolkoztam,de még nem mertem belevágni. az átmenetet a kék és a láng közöt mivel tünteted el?? látom nem tükör a két oldalon a láng,ugy sokkal nehezebb megcsinálni? | |||||
Finu | Adatlap | 444102 | 2007. július 22. 10:38 | ||
No, némi frissítés amcsi fronton. Rat: kialakult a végleges kép, mit szeretnék összehozni belőle. Fekete alváz, mattfekete kaszni, lemezfelni fehérbetétes gumival. Az ablakokat kivágtam és készül a csomagtér fedele is. Exwoody: nem is én lennék, ha nem lett volna valami fiaskó vele... Nemértem miért, néhhány helyen beszívódott a lakkozás a putyizás körvonalánál. Mindez polírozás közben... Visszacsiszoltam, maszkoltam és ez lett belőle eddig. A "fodrokat" még el kell tüntetni és kap fekete hajszálcsíkokat is. Nem a legprofibb, de első probálkozásra ennyire számítottam. | |||||
kerekháromszögkoma | Adatlap | 444101 | 2007. július 22. 10:37 | ||
ha valakinek van tippe azért a bélésre,szivesen venném. vagy pl üléskoptatásra meg hasonló. nem akarom elbaltázni a dolgot nagyon | |||||
Finu | Adatlap | 444100 | 2007. július 22. 10:15 | ||
Ez eddig nekem tetszik Kerekháromszögkoma! Csak így továbbb! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444099 | 2007. július 21. 19:41 | ||
sib! a sárvédő még a jövő titka mindenképp. a csiszolástól tényleg parázok,mert nem akarom elcseszni,elég sok meló van már benne.. | |||||
sib | Adatlap | 444098 | 2007. július 21. 19:37 | ||
Szerintem csiszold, hadd szakadjon! Persze csak finoman ...és saját felelősségre :) | |||||
sib | Adatlap | 444097 | 2007. július 21. 19:36 | ||
Szia Légszűrőmester! Sárvédő pro 1: olyan szerintem volt hogy időnként versenyeztek egy géppel, aztán amikor nem, akkor meg visszacsavarozták a sárvédőket. Igaz ez esetben kicsit "durva" lett volna a kismackós festése utcára, a civilben családi verdákra általában csak lemosható rajtszámot mázoltak ... vagy nem jól tudom? Sárvédő pro 2: A rat rod elhanyagolt, rozsdás, koszos, kopott gépet jelent, így szerintem simán belefér 1-2 kisebb horpadás. Sárvédő kontra: Fotó alapján nagyon rojtosak lettek a sárvédők, "saláták", szerintem nem jók. Ne haragudj Gyurma! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444096 | 2007. július 21. 14:54 | ||
köszi főnök. a sárga egyébként matt,de igazából azt is vissza akrtam koptatani,de foggalmam sincs,hogy hogyan kéne :) ha viszont adok egy matt fekete bélést neki,akkor teljesen elveszik a belső,amugy is kicsik az ablakok nagyon. a sárvédők meg gyakorlatilag talonban vannak,mert ugye amég nem áll össze az alváz meg a felfüggesztés,addig nem tudom hogy felférne egyáltalán a kerekektől. az előre virsli hátra böszme gumi az stimm,de mintás lesz mind,nem slick. a matricákat nem tudom megcsiszolni sajna,mert igy is helyenként a szélén felette a fene,hiába lakkoztam kétszer már. ha csiszolom,szakadni fog... | |||||
Brúnó | Adatlap | 444095 | 2007. július 21. 14:46 | ||
Szia! Most, hogy már tudom miről van szó, jöhetnek az észrevételek. Az a sárga belső szerintem mehet a levesbe, abszolut (vodka?) nem jó. A Tan szín sokkal elfogadhatóbb lenne. Amennyiben ez egy volt versenyautót szeretne mintázni, akkor felejtsd el a sárvédőket is. Anno mindent leszereltek róla, hogy minél kisebb legyen a súlya. A másik amiért ne tedd fel a sárvédőket az az, hogy bármilyen rat-ről is legyen szó, sosem tesznek fel törött, gyűrőtt, hibás alkatrészeket. Ezek az emberek büszkék az autóikra, de ilyen alkatrészt nem használnak fel, ha netán összetörik, azonnal cserélik. Szóval a sárvédők szintén leves. Felni és gumi kérdése. Felni az szinte mindegy, bár az igazi egy lemezfelni lenne. Gumik. Előre vékony, akár fehérfalú is mehet. Hátra valami szélesebb, nagyobb átmérőjű és akár sima felületű is mehet. Festés. Maga az alapötlet jó, kicsit bátrabban is visszacsiszolhatod. Az sem lenne baj, ha a matricákból is pár helyen "lekoptatnál", az sokat dobna az összképen. A sárga hűtőmaszk viszont nagyon rendben van, azt nagyon eltaláltad. Részemről így hirtelen ennyi, a többi rajtad áll. Brúnó | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444094 | 2007. július 21. 13:22 | ||
persze,megkoptatom majd. valószinű be is folyatom a mintát valamivel. ilyen lesz az eleje. a rácsot akartam még kicserélni,de elég gatya a hűtőrész,nem lenne túl szép átláthatóan sajna :( | |||||
sib | Adatlap | 444093 | 2007. július 21. 13:19 | ||
a gumik futófelületét koptasd majd meg rendesen ;) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444092 | 2007. július 21. 13:15 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 444091 | 2007. július 21. 13:11 | ||
az még nem derült ki.de van 3 sor gumim és 2 felni változatom már. ha összeállta szárazpróbára,akkor derül majd ki melyik illik rá | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444090 | 2007. július 21. 13:10 | ||
a sárga belteret direk terveztem hozzá,az meg a modernebb oldalt mutatja megint. | |||||
sib | Adatlap | 444089 | 2007. július 21. 13:08 | ||
...felni milyen lesz? | |||||
sib | Adatlap | 444088 | 2007. július 21. 13:04 | ||
Helló Mr. Kerekháromszög! :) (Brúnó Te kis diplomatikus:)) Nekem a színösszeállítás bejön, kopott koszos rozsdás szürke test, sárga nózival. A dekor viszont nagyon eltűnt és a sárga beltér is soknak tűnik. Hajrá! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444087 | 2007. július 21. 12:37 | ||
hali! "ami nálunk kerek, az nálad háromszög:" ez tetszett... igy megfogalmazni hogy nem vagyok normális,ez ötös :))) szóval,rat rod lesz amit épitek. a matrica egy valamikori versenyautó dekorját szimbolizálná,ezért is koszolom annyira be,hogy alig látszódik. amiben eltérek a hivatalos rat rodtól,az az,hogy uge nem minden lesz kopott. vannak ugye a trendi rat rodok,amiket feljavitanak,fényes motor,felni,hűtőmaszk elöl. ezt a vonalat próbálom követni. a sima rat stilus,nagyon nem lett volna mutatós egy ekkora kis autón sajna. várom a véleményed mindenképp,csak keményen | |||||
Brúnó | Adatlap | 444086 | 2007. július 21. 09:23 | ||
Szia gyurmakoma! Mielőtt még nagyon mellényulok az észrevételeimmel, megkérnélek rá, hogy légyszi írd le mi az elképzelésed. Tapasztalatból tudom, hogy ami nálunk kerek, az nálad háromszög:D Nehéz megállni, hogy ne írjak most, de inkább kussolok míg nem tudom miről van szó:D Brúnó | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444085 | 2007. július 20. 19:30 | ||
ott van az,csak elbujt a kosz mögé :) | |||||
sib | Adatlap | 444084 | 2007. július 20. 19:27 | ||
hová tűnt a maci? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444083 | 2007. július 20. 19:07 | ||
Zoli | Adatlap | 444082 | 2007. július 20. 10:25 | ||
Stefan | Adatlap | 444081 | 2007. július 20. 07:38 | ||
Akkor hiába szenvedtem neked a videóvágással :) Na, sebaj, majd más okul belőle:www.youtube.com/watch | |||||
vadgergo | Adatlap | 444080 | 2007. július 19. 17:52 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 444079 | 2007. július 19. 17:26 | ||
Zoli | Adatlap | 444078 | 2007. július 19. 17:11 | ||
Ez igaz, tényleg elég lenne csak kicsit megpofozgatni a sárvédőket. Illetve a kasznit is lehetne horpasztgatni kissé, csak kérdés, hogy a festék bírja-e? z | |||||
sib | Adatlap | 444077 | 2007. július 19. 16:57 | ||
Nagggyon jó, tetszik! :D Grat! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444076 | 2007. július 19. 16:56 | ||
a sárhányókat kicsit meglágyitom lánggal mindenképp,hogy rozogább legyen a csiszoláson még gondolkozom.de ha a kasztni nem lyukas sehol,akkor meg gáz,ha csak a sárhányó olyan..nem valósághű annyira | |||||
Zoli | Adatlap | 444075 | 2007. július 19. 16:54 | ||
Még én sem csináltam, csak okoskodok. Szóval szerintem lyukadásig kéne csiszolni az anyagot belülről, a lyuk szélein meg ahol rozsdafoltok vannak, valami finom porral szemcsésedést kéne imitálni, ennyi. Nem hiszem, hogy nehéz lenne Neked, de azért ne rögtön a maketten próbáld ki a technikát! z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444074 | 2007. július 19. 16:51 | ||
nyugi,ez még hosszú folyamat. lakkozás után csomó mindent ujra kell majd csinálnom,mert el fog veszni pl a por értéke is. meg a neheze még most jön. a többi részével nem vok sehol | |||||
Kumancs | Adatlap | 444073 | 2007. július 19. 16:50 | ||
Nagyon kemény. Még elbirna egy kis koszt. Aszem bele kéne tényleg huznom. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444072 | 2007. július 19. 16:46 | ||
kösz. a rohadáson még gondolkozom, igazából még nem csináltam,azért nem is tudom hogy kéne nekiállni. horpadást meg szintén | |||||
Zoli | Adatlap | 444071 | 2007. július 19. 16:44 | ||
Szasz Gyurma! Nekem nagyon tetszik így is, de egy kis horpadás, rohadás még elfért volna rajta. (Tudom, már megbeszéltük.) z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444070 | 2007. július 19. 16:40 | ||
Zoli | Adatlap | 444069 | 2007. július 19. 16:08 | ||
Lásd előző kommentet! Első generációs, az biztos, de hogy melyik évből, azt meg nem mondom. (A képet meg akárhogy nevezhetik.) z | |||||
Zoli | Adatlap | 444068 | 2007. július 19. 16:06 | ||
Tudom, hogy az eredeti 69-es, csak azért írtam, hogy hiányzik az orra, mert a többi cuccot viszont rátették. Egyébként annyira nem is béna a szárnnyal, mint a 69-es, talán még jobban is néz ki így a hátulja, mint anélkül. z | |||||
Charger | Adatlap | 444067 | 2007. július 19. 15:39 | ||
Tomty kilk a képre és nézd meg a kép nevét 66!!:),de ezen ne vesszünk össze ugyanaz!XD Jah és 1970es daytona sohasem volt,ugyanis csak500db-ot gyártottak69ben hogy a chargernek is legyen egy nascar változata! | |||||
Tomty | Adatlap | 444066 | 2007. július 19. 15:23 | ||
Ez egy 67-es Charger. Ráhekkelve a 70es daytona szárnya. | |||||
Charger | Adatlap | 444065 | 2007. július 19. 15:22 | ||
Az egy dolog,de az igazi daytona 69es évjáratú!!ez itt 66os teljesen más modell!!(66os->fastbeck formára alapozott,mig a 68,69,70 coke bottle-t) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
z