/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Zoli 444166 2007. július 24. 11:16
Válasz erre
Szia!
Ha Ford rodot építesz, én is a Torino mellett szavazok. Ha meg akarod építeni a kocsit, abból nekem megmaradt a motor, szívesen átadom, ha kell. Illetve egy 66-os Galaxie motorja is felesleges, azt is tudom nélkülözni. (Viszont 351-esem sajnos nincs felesleges, se Windsor, se Cleveland.)
(Jut eszembe, tavaly egy sráccal alkudoztam egy ilyen Torino kaszniról és egyebekről, véletlen nem Te voltál az? Mert ha igen és továbbra sincs rá szükséged, még mindig érdekelne engem. Lécci magánban keress meg, ha még aktuális a téma, kösz!)
z
Tomty 444165 2007. július 24. 11:03
Válasz erre
69es Torino Cobra, elég gyilkos gép volt anno
initialD 444164 2007. július 24. 10:40
Válasz erre
Kép107
Kép107

szerinttek a képen lévö amcsi vasak közül melyikböl lenne érdemes felhasználni a motort?
initialD 444163 2007. július 24. 10:31
Válasz erre
sib 444162 2007. július 24. 10:26
Válasz erre
Ez szintén az említett rides - burbanki részében hangzott el, hogy volt egy ilyen szabál hogy a vezető elött 1 dolcsi magasnak kell lennie a szélvédőnek :)
initialD 444161 2007. július 24. 10:06
Válasz erre
Akos 444160 2007. július 24. 09:57
Válasz erre
"The size of a dollar bill is 6.6294 cm wide, by 15.5956 cm long, and 0.010922 cm in thickness." Forrás: Bureau of Engraving and Printing
initialD 444159 2007. július 24. 01:01
Válasz erre
ja és mégvalami:) vki meg tudja mondani hány cm hosszu egy 1 dolláros bankjegy? vhol hallottam olyat hogy akkor jo egy top chop ha ez elsö szélvédö akkora mint egy 1 dolláros :)
initialD 444158 2007. július 24. 00:58
Válasz erre
az alap reményeim szerint a 1173as hsz.-ben lévö makett lesz!
initialD 444157 2007. július 24. 00:55
Válasz erre
értem, akkor jo :)holnap körülnézek milyen motorom van itthon, meg a felhasználhato alkatrészeket is keresek. köszönök mindenkinek minden segitséget idáig is! holnap folytatjuk a témát :)
Tomty 444156 2007. július 24. 00:54
Válasz erre
Ehhez jó az Amodell 5 window coupe alapnak.
Tomty 444155 2007. július 24. 00:52
Válasz erre
Ezeket úgy képzeld el, hogy a kasztnit a kis ember összeguberálta börzéken, bontókban, roncstelepen, vagy éppen ami volt. A motort vagy a családikombiból tette át, vagy szervált egy külön motort erre a célra. Semmiféle megkötés nincs sem a váltóra, sem a motorra, karbikra. Azt tették bele, ami volt. Ha az 50-60as évekbeli hot rod építése a cél, ezeket az összerakott verdákat hívták rat rodnak. Igazából annyi különbség van, hogy a maiak inkább sok csillió dollárból készülnek és nagyon ritkán mennek az utakon a "rat"-ek meg gyakran cirkáltak.
initialD 444154 2007. július 24. 00:49
Válasz erre
tn_800x600_25179_19799_0703sr_13_zhomebuilt_hot_rodsford_model_a_sedan
tn_800x600_25179_19799_0703sr_13_zhomebuilt_hot_rodsford_model_a_sedan

a konkrét elképzelés vami hasonlo:
initialD 444153 2007. július 24. 00:34
Válasz erre
tomty: értem, tehát akkor végülis ezek versenyautok, lagalábbis a motor, magyarul akár egy ilyen 4 karbis megoldás is helytállo lenne mint a képen. konkrét motorrol ne beszéljünk, nekem mind1 hogy milyen csak V8 legyen :) motornál a tipusazonosság mennyire fontos?

brúnó: köszi az infot! esetleg nálatok nincs ilyen makett? vagy nem tudtok rendelni?

és akkor egy kérdés: nincs valakinek állo/fekvö dupplakarbija? (amit tomty képén van)
solex,weber,dellorto,mikuni,stb... mind1
és majd esetleg ha kiderül a tipusazonosság mennyire fontos akkor esetleg motora és váltora is vevö lennék, vagy más egyébb kiegészitökre is!
Tomty 444151 2007. július 23. 22:52
Válasz erre
Brúnó 444150 2007. július 23. 22:33
Válasz erre
Szia!
Neked pont erre a makettre van szükséged! Már láttam dobozban, és összeépítve is élőben. Egy haverom már megcsinálta, baromi jó!
Valamelyik csánelen szoktak nyomatni egy műsort (sajna a címe nem ugrik be), ott építenek egy hasonlót, abból lehetne ellesni pár fortélyt az alváznál. Van egy weboldaluk is, de az még csak ándör konsztráksön:( Amúgy ők a Burbank Choppers klub.
www.burbankchoppers.com/
Brúnó
Tomty 444149 2007. július 23. 22:28
Válasz erre
Erre is van ezer módszer, mint az alvázra. Konkrét stílust kell kinézni kocsi alapján és akkor már lehet sakkozni a hogyanon.
sib 444148 2007. július 23. 22:26
Válasz erre
annyit fűznék hozzá Tomty-hoz hogy gyári állapotban a bódé az alvázon van, ilyen durva "alacsonyításnál" a kasztnit lejjebb engedik az alváz pedig a kasztnihoz képest feljebb kerül. na meg a padló is.
sib 444147 2007. július 23. 22:23
Válasz erre
135_0405_sedan_02_z
135_0405_sedan_02_z
135_0405_sedan_03_z
135_0405_sedan_03_z
135_0405_sedan_10_z
135_0405_sedan_10_z
0511rc_paso_web_07_z
0511rc_paso_web_07_z
0607sr_48_z+goodguys_columbus
0607sr_48_z+goodguys_columbus
0608rc_02_z+antique_nats+
0608rc_02_z+antique_nats+
0609rc_12_z+2006_lonestar_rod_roundup+model_a_sedan
0609rc_12_z+2006_lonestar_rod_roundup+model_a_sedan
0704rc_32_z+goodguys_lonestar_nationals+
0704rc_32_z+goodguys_lonestar_nationals+

nem t'ok leáni nem t'ok leáni (...muszály az oviba bejárniii :))
Tomty 444146 2007. július 23. 22:22
Válasz erre
Eredetileg versenyeztek velük, minden ennek volt szentelve.
Ahogy látom ez egy Ford 351 cui-s motor, rajta 6 stromberg 97 karburátorral.Ha nem sürgős, akor utánna kérdezek egy autentikus forrásnál.
initialD 444145 2007. július 23. 22:18
Válasz erre
dsc2361ie6
dsc2361ie6

ilyen, csak 8 "szivotölcsér" (tüte zsigulis körökben :)
initialD 444144 2007. július 23. 22:17
Válasz erre
köszi! nagyábol érthetö! motorrol keresek képet!
láttam képeket ahol a belsö csak taposokbl áll a válto nincs eltakarva, melyik a "jobb"?
Tomty 444143 2007. július 23. 22:10
Válasz erre
Az alváz nem eredeti, általában az Amodell a kiindulási alap. Az alváz elejét a motor végénél és a csomagtartó elejénél elvágják és a középső részt a másik két rész alá heggesztikés az oldalát megerésítik egy lemezzel. Az eredeti alváz U profilú, ennek az oldalát is beheggesztik egy lemezzel, e mellett még kereszttartókat is heggesztenek rá középen, illetve a motortartót kialakítják valamiylen modrenebb típusból. A futóműre több variáció van, a képeken elől, hátul merevtengely van. Az elsőtengelyt a forgócsapok után kicsivel melegítéssel meghajlítják, hogy alacsonyabban üljön az eleje. A hátulja átalakított laprugókkal kerül lejebb. Emellett szoktak még kialakítani pár stabilizátor rudat, hogy a kocsi az úton is maradjon. Ha valami nem világos szólj és rajzolok. A motorról megmutass képet és akkor mesélek.
Charger 444142 2007. július 23. 22:09
Válasz erre
HPIM0564
HPIM0564
HPIM0565
HPIM0565
HPIM0566
HPIM0566
HPIM0570
HPIM0570
HPIM0572
HPIM0572
HPIM0576
HPIM0576

Ezeket én fotóztam rod and custom shown!!
initialD 444141 2007. július 23. 22:07
Válasz erre
sib 444140 2007. július 23. 21:57
Válasz erre
IMG00402
IMG00402
IMG_7027
IMG_7027
IMG_7029
IMG_7029
adr2
adr2
wwdc06_2395
wwdc06_2395

na még 5 aztán abbahagytam :)
(van még de azokat már keresnem kell, lassan ott tartok hogy ha eszembe is jut hogy mit keresek, nem találom meg annyi képem van...)
initialD 444139 2007. július 23. 21:47
Válasz erre
sib 444138 2007. július 23. 21:44
Válasz erre
2005_semashow
2005_semashow
0507sr_ggcbus3_11_z
0507sr_ggcbus3_11_z
0703sr_13_z+homebuilt_hot_rods+ford_model_a_sedan
0703sr_13_z+homebuilt_hot_rods+ford_model_a_sedan
0703sr_34_z+homebuilt_hot_rods+pickup
0703sr_34_z+homebuilt_hot_rods+pickup
0703sr_18_z+homebuilt_hot_rods+1936_ford_highboy_pickup
0703sr_18_z+homebuilt_hot_rods+1936_ford_highboy_pickup

InitialD rodépítő kedvét mégjobban fokozandó 1 kisebb csokor... :)
initialD 444137 2007. július 23. 20:45
Válasz erre
ShowTell-Brads30FordRatRod-002
ShowTell-Brads30FordRatRod-002

jaja, néztem, de én olyat szeretnék ami a képen van :)
gyurmakoma 444136 2007. július 23. 20:43
Válasz erre
initialD 444135 2007. július 23. 20:41
Válasz erre
tudom, követem folyamatosan!

köszi a lineket, már néztem :) ha lehet a pick up az a második lehetöség lenne!
initialD 444134 2007. július 23. 20:39
Válasz erre
gyurmakoma 444133 2007. július 23. 20:29
Válasz erre
gyurmakoma 444132 2007. július 23. 20:28
Válasz erre
mi egy 32 esből épitünk ratot és hotot kumancsal.
1136 hsz az enyém.
www.chugachugachoochoo.com/images/model/REV85-7605.JPG
és ebből épitjük.
initialD 444131 2007. július 23. 20:27
Válasz erre
85-2169
85-2169

ittvan rola egy kép:
Charger 444130 2007. július 23. 20:24
Válasz erre
ChevyG lehet hogy tudna ilyet neked szerezni!
initialD 444129 2007. július 23. 20:20
Válasz erre
magtaláltam a nekem megfelelö makettet: Revell 1/25 '31 Ford Sedan Hot Rod 2 'n 1

aki tud ilyent szerezni az légyszives szoljon!
initialD 444128 2007. július 23. 18:21
Válasz erre
értem, köszi az infot! már csak azt kéne kitalálni hogy miböl :)

OFF: alakul-alakul, de elég sok az átszabni valo, a belseje nagyábol kész, le is van már alapozva és a hibák nagyábol kijavitva rajta, a bukocsö készülget mostanába, éppen amikor kedvem van(elég bonyolult).
sib 444127 2007. július 23. 17:58
Válasz erre
Szia InitialD!
Röviden: azt csinálsz amit akarsz! :)
Persze vannak hagyományok, iratlan szabályok, meg némi műszaki követelmény, de alapvetően eléggé szabad a gazda. ha ennyire drasztikus az átalakítás akkor általában az alvázat is átszabják vagy kicserélik. (channeling, Z-vágás, zártszelvényesítés stb.)
Ilyen egyszerű szívócsonkokat szerintem legszebben házilag lehet csinálni, valamiylen vékonyfalú csőből, pl. fém tollbetét.

OFF: mizujs a kockával? :)
initialD 444126 2007. július 23. 17:48
Válasz erre
ShowTell-Brads30FordRatRod-002
ShowTell-Brads30FordRatRod-002
B_Gibbons-Rat-1_jpg
B_Gibbons-Rat-1_jpg

kicsit utánanézegeve a témának leginkább egy olyat szeretnék csinálni mint az 1es képen van, ha az nem jön össze akkor a 2es számut :)
Charger 444124 2007. július 23. 16:54
Válasz erre
A felnik??háát miért-e??
sib 444123 2007. július 23. 16:23
Válasz erre
Hali!
Ez lemezfelni? :)
Egyébként eladóak? (a nagyok)
Charger 444122 2007. július 23. 16:19
Válasz erre
P6060123
P6060123
P4010030
P4010030
197.13178.1_Ala-Kart
197.13178.1_Ala-Kart

Hát nekem ezek vannak papuccsal!
initialDamit ajánlani tudok neked az az ALAkart!ilyxen motorja van!és így néz ki a készlet!
Finu 444121 2007. július 23. 15:18
Válasz erre
Valakinek nincs elfekvőben egy hűtője, meg egy hozzávaló rácsa ami jó lehet egy rat elejére? A másik kérdés 2db 20-21 colos lemezfelni papuccsal esetleg?
initialD 444120 2007. július 23. 14:42
Válasz erre
ShowTell-Brads30FordRatRod-003
ShowTell-Brads30FordRatRod-003

a kép lemarad
initialD 444119 2007. július 23. 14:41
Válasz erre
hali!

gondolkozok egy rat-rod épitésén és lenne néhány kérdésem:

milyen maketteket(AMT de milyen tipusu) ajánlotok?

az alváz az eredeti vagy pedig lehet egyedi az ültetés miatt?

nincs valakinek elfekvöben motorja és váltoja? V8as érdekelne dupplakarbival(nemtom hogy hogy hivják kint), ugy értem hogy a motor tetején 8 tüte legyen (amit mellékletem képet azon 3db karbi van, én meg két kör alaku karbira gondolok :)

igy egyenlöre ennyi, elöre is köszi a segitséget!
Finu 444118 2007. július 23. 14:40
Válasz erre
Thenx everibody!
A lángnyelv-szinek direkt lettek megfordítva, mert ilyet alig láttam és spéciel nekem jobban tetszik. A hajszálcsíkozásra aszonta egy festő a diszkóverin, hogy kihaló szakma. Nem csodálom...
Zoli 444117 2007. július 23. 11:07
Válasz erre
Charger 444116 2007. július 23. 11:04
Válasz erre
Charger 444115 2007. július 23. 11:03
Válasz erre
ha valaki referencia képet akar akkor én csakis ezt az oldalt tudom ajánlani:
www.conceptcarz.com!!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.