<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 444166 | 2007. július 24. 11:16 | ||
Tomty | Adatlap | 444165 | 2007. július 24. 11:03 | ||
69es Torino Cobra, elég gyilkos gép volt anno | |||||
initialD | Adatlap | 444164 | 2007. július 24. 10:40 | ||
initialD | Adatlap | 444163 | 2007. július 24. 10:31 | ||
sib | Adatlap | 444162 | 2007. július 24. 10:26 | ||
Ez szintén az említett rides - burbanki részében hangzott el, hogy volt egy ilyen szabál hogy a vezető elött 1 dolcsi magasnak kell lennie a szélvédőnek :) | |||||
initialD | Adatlap | 444161 | 2007. július 24. 10:06 | ||
Akos | Adatlap | 444160 | 2007. július 24. 09:57 | ||
"The size of a dollar bill is 6.6294 cm wide, by 15.5956 cm long, and 0.010922 cm in thickness." Forrás: Bureau of Engraving and Printing | |||||
initialD | Adatlap | 444159 | 2007. július 24. 01:01 | ||
ja és mégvalami:) vki meg tudja mondani hány cm hosszu egy 1 dolláros bankjegy? vhol hallottam olyat hogy akkor jo egy top chop ha ez elsö szélvédö akkora mint egy 1 dolláros :) | |||||
initialD | Adatlap | 444158 | 2007. július 24. 00:58 | ||
az alap reményeim szerint a 1173as hsz.-ben lévö makett lesz! | |||||
initialD | Adatlap | 444157 | 2007. július 24. 00:55 | ||
értem, akkor jo :)holnap körülnézek milyen motorom van itthon, meg a felhasználhato alkatrészeket is keresek. köszönök mindenkinek minden segitséget idáig is! holnap folytatjuk a témát :) | |||||
Tomty | Adatlap | 444156 | 2007. július 24. 00:54 | ||
Ehhez jó az Amodell 5 window coupe alapnak. | |||||
Tomty | Adatlap | 444155 | 2007. július 24. 00:52 | ||
Ezeket úgy képzeld el, hogy a kasztnit a kis ember összeguberálta börzéken, bontókban, roncstelepen, vagy éppen ami volt. A motort vagy a családikombiból tette át, vagy szervált egy külön motort erre a célra. Semmiféle megkötés nincs sem a váltóra, sem a motorra, karbikra. Azt tették bele, ami volt. Ha az 50-60as évekbeli hot rod építése a cél, ezeket az összerakott verdákat hívták rat rodnak. Igazából annyi különbség van, hogy a maiak inkább sok csillió dollárból készülnek és nagyon ritkán mennek az utakon a "rat"-ek meg gyakran cirkáltak. | |||||
initialD | Adatlap | 444154 | 2007. július 24. 00:49 | ||
initialD | Adatlap | 444153 | 2007. július 24. 00:34 | ||
tomty: értem, tehát akkor végülis ezek versenyautok, lagalábbis a motor, magyarul akár egy ilyen 4 karbis megoldás is helytállo lenne mint a képen. konkrét motorrol ne beszéljünk, nekem mind1 hogy milyen csak V8 legyen :) motornál a tipusazonosság mennyire fontos? brúnó: köszi az infot! esetleg nálatok nincs ilyen makett? vagy nem tudtok rendelni? és akkor egy kérdés: nincs valakinek állo/fekvö dupplakarbija? (amit tomty képén van) solex,weber,dellorto,mikuni,stb... mind1 és majd esetleg ha kiderül a tipusazonosság mennyire fontos akkor esetleg motora és váltora is vevö lennék, vagy más egyébb kiegészitökre is! | |||||
Tomty | Adatlap | 444151 | 2007. július 23. 22:52 | ||
Brúnó | Adatlap | 444150 | 2007. július 23. 22:33 | ||
Szia! Neked pont erre a makettre van szükséged! Már láttam dobozban, és összeépítve is élőben. Egy haverom már megcsinálta, baromi jó! Valamelyik csánelen szoktak nyomatni egy műsort (sajna a címe nem ugrik be), ott építenek egy hasonlót, abból lehetne ellesni pár fortélyt az alváznál. Van egy weboldaluk is, de az még csak ándör konsztráksön:( Amúgy ők a Burbank Choppers klub. www.burbankchoppers.com/ Brúnó | |||||
Tomty | Adatlap | 444149 | 2007. július 23. 22:28 | ||
Erre is van ezer módszer, mint az alvázra. Konkrét stílust kell kinézni kocsi alapján és akkor már lehet sakkozni a hogyanon. | |||||
sib | Adatlap | 444148 | 2007. július 23. 22:26 | ||
annyit fűznék hozzá Tomty-hoz hogy gyári állapotban a bódé az alvázon van, ilyen durva "alacsonyításnál" a kasztnit lejjebb engedik az alváz pedig a kasztnihoz képest feljebb kerül. na meg a padló is. | |||||
sib | Adatlap | 444147 | 2007. július 23. 22:23 | ||
Tomty | Adatlap | 444146 | 2007. július 23. 22:22 | ||
Eredetileg versenyeztek velük, minden ennek volt szentelve. Ahogy látom ez egy Ford 351 cui-s motor, rajta 6 stromberg 97 karburátorral.Ha nem sürgős, akor utánna kérdezek egy autentikus forrásnál. | |||||
initialD | Adatlap | 444145 | 2007. július 23. 22:18 | ||
initialD | Adatlap | 444144 | 2007. július 23. 22:17 | ||
köszi! nagyábol érthetö! motorrol keresek képet! láttam képeket ahol a belsö csak taposokbl áll a válto nincs eltakarva, melyik a "jobb"? | |||||
Tomty | Adatlap | 444143 | 2007. július 23. 22:10 | ||
Az alváz nem eredeti, általában az Amodell a kiindulási alap. Az alváz elejét a motor végénél és a csomagtartó elejénél elvágják és a középső részt a másik két rész alá heggesztikés az oldalát megerésítik egy lemezzel. Az eredeti alváz U profilú, ennek az oldalát is beheggesztik egy lemezzel, e mellett még kereszttartókat is heggesztenek rá középen, illetve a motortartót kialakítják valamiylen modrenebb típusból. A futóműre több variáció van, a képeken elől, hátul merevtengely van. Az elsőtengelyt a forgócsapok után kicsivel melegítéssel meghajlítják, hogy alacsonyabban üljön az eleje. A hátulja átalakított laprugókkal kerül lejebb. Emellett szoktak még kialakítani pár stabilizátor rudat, hogy a kocsi az úton is maradjon. Ha valami nem világos szólj és rajzolok. A motorról megmutass képet és akkor mesélek. | |||||
Charger | Adatlap | 444142 | 2007. július 23. 22:09 | ||
initialD | Adatlap | 444141 | 2007. július 23. 22:07 | ||
akkor mégegyszer köszi :) | |||||
sib | Adatlap | 444140 | 2007. július 23. 21:57 | ||
initialD | Adatlap | 444139 | 2007. július 23. 21:47 | ||
köszönöm! :) | |||||
sib | Adatlap | 444138 | 2007. július 23. 21:44 | ||
initialD | Adatlap | 444137 | 2007. július 23. 20:45 | ||
jaja, néztem, de én olyat szeretnék ami a képen van :) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 444136 | 2007. július 23. 20:43 | ||
van egy 36 os fordja is,az is jó | |||||
initialD | Adatlap | 444135 | 2007. július 23. 20:41 | ||
tudom, követem folyamatosan! köszi a lineket, már néztem :) ha lehet a pick up az a második lehetöség lenne! | |||||
initialD | Adatlap | 444134 | 2007. július 23. 20:39 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 444133 | 2007. július 23. 20:29 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 444132 | 2007. július 23. 20:28 | ||
mi egy 32 esből épitünk ratot és hotot kumancsal. 1136 hsz az enyém. www.chugachugachoochoo.com/images/model/REV85-7605.JPG és ebből épitjük. | |||||
initialD | Adatlap | 444131 | 2007. július 23. 20:27 | ||
Charger | Adatlap | 444130 | 2007. július 23. 20:24 | ||
ChevyG lehet hogy tudna ilyet neked szerezni! | |||||
initialD | Adatlap | 444129 | 2007. július 23. 20:20 | ||
magtaláltam a nekem megfelelö makettet: Revell 1/25 '31 Ford Sedan Hot Rod 2 'n 1 aki tud ilyent szerezni az légyszives szoljon! | |||||
initialD | Adatlap | 444128 | 2007. július 23. 18:21 | ||
értem, köszi az infot! már csak azt kéne kitalálni hogy miböl :) OFF: alakul-alakul, de elég sok az átszabni valo, a belseje nagyábol kész, le is van már alapozva és a hibák nagyábol kijavitva rajta, a bukocsö készülget mostanába, éppen amikor kedvem van(elég bonyolult). | |||||
sib | Adatlap | 444127 | 2007. július 23. 17:58 | ||
Szia InitialD! Röviden: azt csinálsz amit akarsz! :) Persze vannak hagyományok, iratlan szabályok, meg némi műszaki követelmény, de alapvetően eléggé szabad a gazda. ha ennyire drasztikus az átalakítás akkor általában az alvázat is átszabják vagy kicserélik. (channeling, Z-vágás, zártszelvényesítés stb.) Ilyen egyszerű szívócsonkokat szerintem legszebben házilag lehet csinálni, valamiylen vékonyfalú csőből, pl. fém tollbetét. OFF: mizujs a kockával? :) | |||||
initialD | Adatlap | 444126 | 2007. július 23. 17:48 | ||
kicsit utánanézegeve a témának leginkább egy olyat szeretnék csinálni mint az 1es képen van, ha az nem jön össze akkor a 2es számut :) | |||||
Charger | Adatlap | 444124 | 2007. július 23. 16:54 | ||
A felnik??háát miért-e?? | |||||
sib | Adatlap | 444123 | 2007. július 23. 16:23 | ||
Hali! Ez lemezfelni? :) Egyébként eladóak? (a nagyok) | |||||
Charger | Adatlap | 444122 | 2007. július 23. 16:19 | ||
Hát nekem ezek vannak papuccsal! initialDamit ajánlani tudok neked az az ALAkart!ilyxen motorja van!és így néz ki a készlet! | |||||
Finu | Adatlap | 444121 | 2007. július 23. 15:18 | ||
Valakinek nincs elfekvőben egy hűtője, meg egy hozzávaló rácsa ami jó lehet egy rat elejére? A másik kérdés 2db 20-21 colos lemezfelni papuccsal esetleg? | |||||
initialD | Adatlap | 444120 | 2007. július 23. 14:42 | ||
initialD | Adatlap | 444119 | 2007. július 23. 14:41 | ||
hali! gondolkozok egy rat-rod épitésén és lenne néhány kérdésem: milyen maketteket(AMT de milyen tipusu) ajánlotok? az alváz az eredeti vagy pedig lehet egyedi az ültetés miatt? nincs valakinek elfekvöben motorja és váltoja? V8as érdekelne dupplakarbival(nemtom hogy hogy hivják kint), ugy értem hogy a motor tetején 8 tüte legyen (amit mellékletem képet azon 3db karbi van, én meg két kör alaku karbira gondolok :) igy egyenlöre ennyi, elöre is köszi a segitséget! | |||||
Finu | Adatlap | 444118 | 2007. július 23. 14:40 | ||
Thenx everibody! A lángnyelv-szinek direkt lettek megfordítva, mert ilyet alig láttam és spéciel nekem jobban tetszik. A hajszálcsíkozásra aszonta egy festő a diszkóverin, hogy kihaló szakma. Nem csodálom... | |||||
Zoli | Adatlap | 444117 | 2007. július 23. 11:07 | ||
Charger | Adatlap | 444116 | 2007. július 23. 11:04 | ||
Charger | Adatlap | 444115 | 2007. július 23. 11:03 | ||
ha valaki referencia képet akar akkor én csakis ezt az oldalt tudom ajánlani: www.conceptcarz.com!! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Ha Ford rodot építesz, én is a Torino mellett szavazok. Ha meg akarod építeni a kocsit, abból nekem megmaradt a motor, szívesen átadom, ha kell. Illetve egy 66-os Galaxie motorja is felesleges, azt is tudom nélkülözni. (Viszont 351-esem sajnos nincs felesleges, se Windsor, se Cleveland.)
(Jut eszembe, tavaly egy sráccal alkudoztam egy ilyen Torino kaszniról és egyebekről, véletlen nem Te voltál az? Mert ha igen és továbbra sincs rá szükséged, még mindig érdekelne engem. Lécci magánban keress meg, ha még aktuális a téma, kösz!)
z