<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
sibito | Adatlap | 444884 | 2007. szeptember 11. 00:11 | ||||||||||||||||||||||||
most mértem le egy átlagos sok-apró-eres kábelt, 1 szál víííkonyabb mint 0.25mm egy vastag festékréteg és ott a méret ;) Előzmény: (444881) Gabesz 2007. szeptember 10. 22:53 | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 444883 | 2007. szeptember 11. 00:03 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! hajszárítóból és különbözö elektromos kütyük nagy lelőhelye a rézdrótnak! rencergazda vagok és sok billentyűzet és egér madzagja lett az áldozatom. kép nincs. folyamatba van a gép! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 444882 | 2007. szeptember 10. 23:23 | ||||||||||||||||||||||||
Jóestét! Szép lett a kis platós, nekem is tetszik. Örülök hogy ezt a matricát raktad az oldalára. 2 kérdésem lenne: 1 - a gumikon a fehér csík matrica? 2- a motortérben az innenső merevítőcsövön van 1 csík, az sorja vagy annak ott kell lennie? Magánvélemény a gyertyakábelekhez és egyéb apró vezetékekhez: szerintem nem kell ragaszkodni az ennyire pontos átszámításhoz. a kicsinyítés sajnos azzal jár hogy bizonyos részletek nagyon kicsik lesznek vagy egészen elvesznek, ezért ami fontos, (az összhatás érdekében) azt kicsit el kell/lehet túlozni, hogy kellemesebb legyen a szemnek. a kicsinyítés miatt az emberi szem másképp látja az arányokat mintha 1:1 lenne. és nyilván minél nagyobb a kicsinyítés, ez annál inkább így van. nem tudom érthető-e amit zagyválok... nekem mondjuk a 0.25-ös huzal nagyon vékonynak tűnne 1 motortérben. | |||||||||||||||||||||||||||
Gabesz | Adatlap | 444881 | 2007. szeptember 10. 22:53 | ||||||||||||||||||||||||
THX! Én is gyári párti vagyok. Max. kerék tuning:) Motortérrel az a baj, h nincs ilyen vékony vezetékem. A vastag meg csak ront, mert aránytalan. Majd lesz kép csak most lekaptam, h kész lett. Kislámpánál nem lehet jó képet csinálni :D Mondjuk a motortérre visszatérve nem is tudom, h arányosan egyáltalán meglehet-e csinálni!? Mert a pl. gyertyakábel a valóságban kb. 6mm, akkor ebben az esetben ez 0,25mm lenne. Na ilyen vékony vezeték a holdon sincs :D nem, h a háztartásban. Meg a másik, h az elosztófedél kb. 3mm átmérőjű és abba kellene 6+1 kábel. A csipeszem vége is batár lenne hozzá, nem hogy az újam. Te mivel és hogy csinálod? Dobsz fel nekem motortér képet a Tiedből, csak némi fogalmam legyen, h mi lenne a cél... Üdv.: Gabesz | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 444880 | 2007. szeptember 10. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||
Ez gyors volt! Nagyon tetstzik a fényezés! még pirosan is! nem tudom mennyire követted a gyári szineket, de nagyon jó! én kicsit elfogult vagyok mert általába a gyári autokért rajongok -és ez erősen az-. sokat dobnak a kerekek rajta! (jól döntöttél, jhogy nem a króm görgőket raktad alá!) A motortérbe kellett volna kábelek pótolni, így nagyon üres az. (még nem késő!) Ha van képed, akkor kiváncsi lennék a platóra és az alvázra! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
Gabesz | Adatlap | 444879 | 2007. szeptember 10. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 444878 | 2007. szeptember 10. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||
Urak! van tudomása valakinek hogy gyárt-e az AMT vagya Rewell Páncél autót? Olyanta gondolok amiben az amcsi filmeken a pénzt szálitják. | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 444877 | 2007. szeptember 10. 11:26 | ||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 444876 | 2007. szeptember 10. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||
fotózzak jobbat valamiről? | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 444875 | 2007. szeptember 10. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem nagyon látom az alkatrészek részleteit, de nemcsak a képek minősége miatt. Meg a kidolgozást látva - a többi kitjük alapján - nagyjából el tudom képzelni, hogy mit is kéne nem látnom. z | |||||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 444874 | 2007. szeptember 9. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 444873 | 2007. szeptember 9. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||
Hi nos, visszanéztem a képeket, Te ezen fel tudsz fedezni részleteket? :) nagyon kakik lettek, szégyellem magam, mentségemre: korán volt még :) a szöveg meg valóban egy kicsit negatív hangulatú, pedig nem akartam. jó ez, nekem is tetszik, csak melós lesz az építés, de ez benne a szép. úgy is mondhatnám : izgalmas | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 444872 | 2007. szeptember 9. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm szépen a képeket és az ismertetést. Nekem, mint makett nagyon tetszik, sajnos ennél jobb minőséget nem nagyon tud a Revell, már ami a részletek részleteit illeti. De szerintem így is elég pofás kit, bár minden Revell, AMT stb legalább ilyen lenne. z | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 444871 | 2007. szeptember 9. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||
Hi! Nagyon jó, tartalmas dobozolás! Grat! Sztem küld el G-cart-nak! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 444870 | 2007. szeptember 9. 12:01 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Revell Dodge Sidewinder dobozbontás Zoli kérésére, Mindenkinek! Némi háttérinfóval, hátha valakit érdekel. Sajnos a képek nem a legjobbak, bocsi érte. Ha valami nem tiszta, szóljatok és lövök még. Az autó: A Plymouth Prowler és a Dodge Viper után 1996-ban a Chrysler előállt egy újabb kígyóval, a Dodge Sidewinder koncepcióval (egyes helyeken Dodge Dakota Sidewinderként említik). Azonban míg a Prowler és a Viper szinte egy-az-egyben gyártásba került, a Sidewinder inkább az aktuális 1997-es Dakota pick-upnak keltett hírverést. A '96-os SEMA show-n debütált, majd bejárta az egész Államokat. A formatervet az újonc Mark Allen készítette, keverve a Dakota vonásait hotrodos elemekkel, a T-modell és az '50-es évek stepside pickupjai által inspirálva. Az ötlet a következő volt: készítsünk egy rövid tengelytávú pick-upot, levehető tetővel, agresszív külsővel és bivalyerős motorral. Ennek megfelelően a műszaki elemek egy része a Vipertől származik. A V10es motor és a hátsó felfüggesztés. Az első felfüggesztés és az alvázkeret egyedi darab, a műszaki alapokat a Riley & Scott készítette. A karosszériamunka a Metalcrafters érdeme, mindössze 36 hét alatt gyártották le a fémtestet.Nem tudom pontosan mikor kezdődött az a trend hogy a conceptcar-okra egyedi mintájú gumiabroncsokat raknak, de biztos hogy a Sidewinder az elsők között volt, méghozzá rendkívül látványosan. a GoodYear hotrod festés ihlette lángnyelves gumikat készített a Dodge-nak. Bár sorozatgyártásba ebben a formában sosem került, szelleme tovább él a Dodge későbbi nagyteljesítményű pickupjaiban. Több infó itt: hotrod.com/featuredvehicles/52798_dodge_sidewinder_concept/index.html Nagy képek itt: www.netcarshow.com/dodge/1997-sidewinder_concept/ Műszaki adatok itt: www.conceptcarz.com/vehicle/z344/Dodge_Sidewinder/default.aspx A makett: Revell 1999, 87 db alkatrész, 8 öntőkeret (5 fehér, 1 króm, 1 átlátszó és 1 füstszínű) + gumik,matricák. Sajnos kapunk hozzá egy adag sorját, öntöforma elcsúszást és kinyomótüskenyomot is, de ezek nélkül unalmas lenne a makettező élete. A karosszéria formája jónak tűnik, bár 9 db (!) alkatrészből áll, ezért félek hogy sok pici illesztési hiba összeadódik a végére, szóval szárazpróba rulez! A gumik csodaszépek, imádom őket, nagyon szép a formájuk és szimpatikus az anyaguk. A kerekekkel kevésbé vagyok jóban, bár formailag rendben vannak, a méretük természetesen nem jó. Az eredetin elöl 21" hátul 22" volt, Revell barátunk ugyanakkorát ad előre is és hátra is, 21"-ost, ráadásul a képek alapján a hátsó felni nem elég mély. Féknyereg nincs. A futóművek viszonylag részletesek, de inkább csak hasonlítanak az igazira, a rugók pl. tökbénák, az aprólék sorjás, kicsit bumfordi. Az alvázzal hasonló a helyzet, részletesnek részletes, csak a részletek nem az igaziak. A motor sem rossz, megszokott bontásban. A szokásos hiányosságokat leszámítva 2 kiemelendő hibája van: A szelepfedélen Sidewinder felirat van. Eredetileg a Viper -Viper- feliratos deklijeit használták. A másik a szívósor, amin a 2x2 csík helyett 2x4 van. Kapunk krómcuccokat is, bár ha hűek akarunk maradni a valósághoz, akkor erre nem lesz szükségünk, mert az autón nem volt króm. A beltér egyszerű (mint az igazi) és nagyjából rendben van. A Sidewindernek különleges szélvédőkerete van, 2 oszlop, felül nincs átkötés. Az oszlopok belső oldalát viszont nem kapjuk meg, és ez eléggé feltűnő. A másik dolog amibe belekötnék az az, hogy a hátsó lámpabúrák mellett igazán adhatták volna a szélvédőt is füstszínűből, ha már egyszer az. A matricáktól nem vagyok elájulva, de lehetne rosszabb is. Összeségében, bár úgy tűnik lehúztam a kittet, nem rossz készlet, ha csak a külsőségekre utazunk, akkor pofás kis Sidewindert lehet belőle összerakni, ha azonban a belsőségeket is ki akarjuk pengézni, akkor sok dolgunk lesz. De véleményem szerint megéri! Üdv:Sib | |||||||||||||||||||||||||||
gyurma | Adatlap | 444869 | 2007. szeptember 9. 11:59 | ||||||||||||||||||||||||
brúnó! válaszolok charger helyett: sz@r :) ketten böngésztük a klubban az összerakásiját.kész horror. a minőség ugyanaz mint az AMT,de kicsit vastagabb anyagból van. szépen megépitette charger,kihozott belőlle mindent,megcsodálhattam személyesen. majd rak fel még képet is róla. a mi üzletünket nem felejtettem el,csak csúszik a zseton még. kitartás. kösz | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 444868 | 2007. szeptember 9. 11:55 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Charger! Egész jónak tünik a verda, jöhet a többi kép. Amúgy milyen volt összerakni ezt a makettet? Még nem volt szerencsém Polar Lights-hoz. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444867 | 2007. szeptember 9. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 444866 | 2007. szeptember 9. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||
Énisszeretnék haladni csak ez a sok maszkolás... De igyekszem. Plusz anénit ismeg kell kicsit faragni:) | |||||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 444865 | 2007. szeptember 8. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||
Brúnó, Zoli és Zoli bátyja: köszi a képeket! | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444864 | 2007. szeptember 8. 17:13 | ||||||||||||||||||||||||
Azkomoly lesz! Várom már a kész gépet!! | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 444863 | 2007. szeptember 8. 15:36 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv. Tényleg Jakuzzis platós lesz vízzel, Pleyboy nyuszival, Extra festéssel. sibito A fadett féle opel ihlete a járgányt.:) | |||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 444862 | 2007. szeptember 7. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 444861 | 2007. szeptember 7. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Kumancs! Az EastBlock idevonatkozó "alkotását" gondolom ismered... | |||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 444860 | 2007. szeptember 7. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 444859 | 2007. szeptember 7. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444858 | 2007. szeptember 7. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||
Akkor már víz is kéne bele!! De tényleg, milyen komoly lenne, jakuzi a plató! :D | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 444857 | 2007. szeptember 7. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv. Köszönöm a dicséreteket. A hátuljamég alakul mert alapból nincsrajtasemien lámpa. Delehet hogy kerül rá. A nagyürességet egymedence felmászó létra fogja betölteni, Krom kinézetben. A felni részben kényszerüség de egyébként nekem tecik ez a stilus. | |||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 444856 | 2007. szeptember 7. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||
gyurma | Adatlap | 444855 | 2007. szeptember 7. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||
vazz,nekem megint nincs szerencsém. ez a nascar is el van átkozva. rakom össze a ketrecet...azaz csak raknám. a hátul levő keresztmerevitők meg az első felső merevitők hiányoznak. létezik ilyen? 3 autóból 3 hiányosat kifogni? fortuna istennő messze elkerül a fene egye meg :( | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 444854 | 2007. szeptember 7. 19:03 | ||||||||||||||||||||||||
Hello Gyurma! Nem rossz, bár kicsit tényleg vastagnak tűnnek a kábelek. Várom a fejleményeket! z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 444853 | 2007. szeptember 7. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||
Szasz Főnök! Ne hozz zavarba, még elkenődik a szemfestékem! Amúgy igazán nincs mit, így legalább a többiek is láthatják. Ja és bocs mindenkitől a késés miatt, így sikerült... (A képeket egyébként a bátyám csinálta, én csak vezényeltem...) z | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 444852 | 2007. szeptember 7. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon szép eddig a kocsi, elismerésem! Ami nekem nem annyira tetszik, az a felni és a hátulja. Előbbi szerintem nem illik hozzá, a hátulja meg túl üres, talán ha arra teszed majd a lámpákat, jobb lesz. (De ezektől függetlenül is nagyon jó, és nem is az én izlésem szerint kell építeni.) Várom a folytatást! z | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444851 | 2007. szeptember 7. 18:07 | ||||||||||||||||||||||||
1500 Gerotól:) | |||||||||||||||||||||||||||
gyurma | Adatlap | 444850 | 2007. szeptember 7. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||
uh..ez is komoly lesz. honnan/mennyiért? nekem van még egy dupont lumina meg egy maxwell house. lehet azon cserélni kéne valami franóbbra | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444849 | 2007. szeptember 7. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||
Én most szereztem be ezt a Bruce Lee-s dekort a Taurusomra:) | |||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 444848 | 2007. szeptember 7. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||
Azt a veszett mindenit! Kumancs ez naggyon szép. Pont az ilyen jellegű gépek tetszenek. | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444847 | 2007. szeptember 7. 17:16 | ||||||||||||||||||||||||
Jó ez a dekor, kár érte, hogy nem tökéletes, de nagyon tuti lesz az biztos! A gyujtáskábelek nekem kicst vastagnak tűnnek... | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 444846 | 2007. szeptember 7. 17:13 | ||||||||||||||||||||||||
Komoly darab lesz, és a fényezési is nagyon szép!! | |||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 444845 | 2007. szeptember 7. 16:46 | ||||||||||||||||||||||||
gyurma | Adatlap | 444844 | 2007. szeptember 7. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||
gyurma | Adatlap | 444843 | 2007. szeptember 7. 07:30 | ||||||||||||||||||||||||
kumancs! frankó lesz nagyon. a hátulján lesz valami? lámpák ilyesmi,mi a terv? | |||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 444842 | 2007. szeptember 7. 01:31 | ||||||||||||||||||||||||
Zoli, Brúnó: jó képek! Kumancs: Szép lesz!! (Sib mindenből lowradert akar csinálni:P:) Triplexel fújtad a kasznit? | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 444841 | 2007. szeptember 6. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||
Kösz. Hát igen ebben a sorban nincs benne az igazi szine. Majdlesz jobb is. Brunó Köszi neked is afelni nekem is teccik | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 444840 | 2007. szeptember 6. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Kádas Kapitány! Eddig nekem is tetszik, a felni is jó alatta. Szerintem. Most tényleg nehéz megállapítani a szinét, de remélem holnaptól vége ennek a retkes időnek, és akkor meglátjuk az igazi színt is. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 444839 | 2007. szeptember 6. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lassan felkerülnek a Fotkis oldalamra a Komáromban nemrég megtartott Amcsi autós találkozóról a képek. A képeket Forgács Zoli, "Z" csinálta, ezúton is köszönet érte amiért elküldte, és így azok láthatják akik nem voltak ott személyesen. Igyekszem mielőbb feltenni mind a 260 darabot, csak kicsit lassan megy a feltöltés. public.fotki.com/airfilter/shows/ Köszi mégegyszer. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 444838 | 2007. szeptember 6. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||
eddig gyóóó! bár én még ültetném... :P szép a szín, de melyik az igazi? | |||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 444837 | 2007. szeptember 6. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 444836 | 2007. szeptember 6. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||
a kis csomag annyi, viszont én már kérdeztem korábban kinti makettboltokat, 2 makettig ennyi körül van a posta, 3-4 makett esetén már 40 dolcsi. a csomag mérete miatt. gondolom ennek már a doboza sem kicsi. habár franc tudja. | |||||||||||||||||||||||||||
Gabesz | Adatlap | 444835 | 2007. szeptember 6. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Nem volt szégyellős a fószer a pk.-val. Nekem most jött USA-ból két csomi is az egyik $11,55 a másik $13,00 volt. Gabesz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |