<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
ChevyG | Adatlap | 445129 | 2007. október 18. 21:37 | ||||||||||||||||||||||
miből érdemes moon tárcsát (felnit) készíteni? | |||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 445127 | 2007. október 18. 21:35 | ||||||||||||||||||||||
Heló! Cép otó! Mi a külömbség a két motorháztető között? Kár h gyárilag csoppolt, én az stock-okat favorizálom. (bár ennél lehet én si kivételt tennék) üdv! | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445126 | 2007. október 18. 20:57 | ||||||||||||||||||||||
Nincs baj, csak volt egy rész aminek 2x futottam neki. Röviden annyi, hogy a tanksapka miatt nem egyszerű a toldás alakja-kivágása-ragasztása. 7végén mindezt képekkel is illusztrálom majd. | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445125 | 2007. október 18. 20:51 | ||||||||||||||||||||||
Szia Sibike! Mit csináltál vele! Egyes, ülj le! Tessék kicsit odafigyelni, olyan frankón alakul a gép. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445124 | 2007. október 18. 20:49 | ||||||||||||||||||||||
a C6-ost tényleg sok helyen dícsérik! | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445123 | 2007. október 18. 20:48 | ||||||||||||||||||||||
Szerintem meg fogunk tudni egyezni:) A többit magánban elintézzük ha tényleg érdekel a dolog. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445122 | 2007. október 18. 20:46 | ||||||||||||||||||||||
Mi van a dobozban??? Ez egy teljesen új kiadású makett, és mikor megjelent, szerényen csak ennyit írtak róla: ez a Revell legújabb zászlóshajója. Részemről inkább nevezném egy nagyobb kereskedelmi hajónak:( Én többet vártam. Állítólag vannak szép kidolgozások benne, bár én csak a motorháztetőt találtam annak, abból is a custom verziót. 140 darabos, három hűtőmaszk, két felni, két fajta gumi...blablabla. A Revell szerint ez megépíthető "utcai" változatban is, valóban benne is van hozzá minden, de ha ültetett tetős a kaszni...??? Na mindegy. Én csalódtam benne:( Nemrég láttam személyesen is Russell barátom jóvóltából az új Corvette kittjüket, na az a zászlóshajó!!! Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445121 | 2007. október 18. 20:07 | ||||||||||||||||||||||
Ezt én is kinéztem magamnak. Teljesen új, vagy valami régi újragondolva? Mondjuk ha már choppolni nem is kell, azért az orrán még lehetne faragni. Egyébként nagyon tetszik a téma. Amúgy a régi AMT mennyivel rosszabb? z | |||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 445120 | 2007. október 18. 20:04 | ||||||||||||||||||||||
az első amit mondtam mikor megláttam: azt a k...a kib...ott de jól néz ki. a kérdésem honnan van és mennyi volt? ráadásul 3-as szintű, de kíváncsi lennék rá milyen. Te Brúnó, én úgy tudtam te a gyári masinériákat szereted. Nem eladó? | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445119 | 2007. október 18. 20:01 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Papa! szép lövés! choppolnod már nem kell... bár még lehetne :) de remélem azért kalapálsz majd rajta, mert ez így eléggé "lusta kit". a zember segge alá tolják a leadsledet. uncsiii :) én közben szép komótosan fabrikálom a Humvee sárvédőit. Több a meló vele mint a többi toldással, ez részben az én hibám, de most már lassan elkészül. Sib | |||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 445118 | 2007. október 18. 19:46 | ||||||||||||||||||||||
főőőnök,egy dobozbontást is fotózol?? | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445117 | 2007. október 18. 19:45 | ||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445116 | 2007. október 18. 19:39 | ||||||||||||||||||||||
Szia Főnök! Mit? Megint lemaradtam valamiről? Ne szégyellősködj! z | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445115 | 2007. október 18. 19:35 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ööö...a postás hozta...ööö Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 445113 | 2007. október 18. 18:29 | ||||||||||||||||||||||
helló! akkor megkérdezem finut! igen nekem is tetszik, és nagyon kiveséztem a történelmét... vadgergo | |||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 445112 | 2007. október 17. 20:48 | ||||||||||||||||||||||
tudom;) de nem azért kérdeztem, 1ik kedvenc tipusom. (1 igazi kakukktojás a maga idejében) | |||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 445111 | 2007. október 17. 20:46 | ||||||||||||||||||||||
nekem finu kolléga szermányolta a 3000-es papírt, de 2000-es elvileg van mindenfelé. lényeg hogy minél finomabb legyen. szerintem csinálj próbát nem maketten, (fújj lakkot valamire, és nézd meg az autópolírt bírja-e) | |||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 445110 | 2007. október 17. 20:26 | ||||||||||||||||||||||
igaz! de eléggé szöszös, és egy helyen meg is folyt :-( sajnos nincs csak 1800-as csiszolópapírom, hol vehetek 3000-eset? polírozni autópolírozóval, de gunze lakk lesz rajta! ChevyG! ez a makett még tőled van! Maisto fényes akril (piros)(de a piros gondolom egyértelmű) vadgergő | |||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 445109 | 2007. október 16. 21:54 | ||||||||||||||||||||||
figyu má! namármost tök szép a festés. innen. ha nincs tele porral, minek akarod 2x lakkozni a matrica előtt, plusz a kettő között még csiszolni is? főleg hogy fényes a felület. merthogy utána, az OK. de előtte ne vastagítsd feleslegesen a rétegeket. fényesre mehet a matrinya, utána jöhet a lakk, finom csiszolás, megint lakk,utána nagyon finom (2-3000-es ) papírral csiszolni, aztán polírozni. szerintem. de rám hallgatsz azt teszel amit akarsz. | |||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 445108 | 2007. október 16. 21:40 | ||||||||||||||||||||||
mivel fújtad? | |||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 445107 | 2007. október 16. 21:24 | ||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445106 | 2007. október 15. 10:21 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Jó képek, és jó látni így együtt a két eltérő felfogásban készült taligát. Sajnos nem tudtam menni hétvégén, így csak a képeken gyönyörködhetek bennük. Ja és nagyon tetszenek továbbra is. z | |||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 445105 | 2007. október 14. 22:38 | ||||||||||||||||||||||
Szépek így együtt (is):) | |||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 445104 | 2007. október 14. 17:16 | ||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 445103 | 2007. október 13. 21:56 | ||||||||||||||||||||||
kösz, tényleg!!! korábban még akartam toronymerevítőt, és lám elfelejtettem. még jó hogy szóltál. gondolkodtam tegnap hogy színezzem-e sárga horganyra csavarokat a tornyon, de túl gagyinak véltem. ráadásul a motortér képeken amik nekem vannak, azokon feketék a csavarok is. legközelebb Coddington stílusban szögegyenes lesz minden a motortérben. (persze nem ilyen autóban) | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445102 | 2007. október 13. 21:19 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Szép lett a motor, + a vezetékezés, ahhoz már ne nyúlj! ez az Alclad aranyat ér. A motortér kevésbé tetszik, de ez már inkább a Revell hibája. Konkrétan a rugótornyokra gondolok. Némi fémszín jólesne oda, vagy akár a "hacsak" keretében építhetnél rá egy toronymerevítést és máris komolyabb lenne. (aluból esztergált tányérokkal, szerintem fincsi lenne :)) | |||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 445101 | 2007. október 13. 19:59 | ||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 445100 | 2007. október 12. 22:20 | ||||||||||||||||||||||
nem sika, sikó lemez! amúgy tényleg jól nyomod, jó lesz a hammer ha eccer kész lesz, de mire a mustangom kész lesz addigra biztos ez is. | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445099 | 2007. október 12. 22:02 | ||||||||||||||||||||||
...de ha van a közeledben reklám/dekorcég, akkor érdemes ott kezdeni és kunyerálni maradékokat. boltban ugyanis csak lepedőnyi méretben adják :) (más kérdés hogy dekorosoktól én még nem kaptam 0.5mm-est, csak 1-2-3-ast, de ez nem jelent semmit) üdv:sib | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445098 | 2007. október 12. 21:48 | ||||||||||||||||||||||
Brúnó! Most egy kicsit elpirultam, köszönöm! Bár én korántsem érzem olyan nagy was-ist-das-nak, mások ennél durvábban tolják, mindenesetre jólesik. Gergő! Helyi művészellátó/dekorbolt. Sika lemez, amit a Panton is forgalmaz. | |||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 445097 | 2007. október 12. 21:25 | ||||||||||||||||||||||
Holnap látható lesz a két 32 es ford. remélem utána itt lesznek vélemények. de sajna a végén már csak szabadulni akartam tőle, és összecsaptam. | |||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 445096 | 2007. október 12. 21:21 | ||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445095 | 2007. október 12. 20:07 | ||||||||||||||||||||||
Szia sib! Elképesztő, hogy milyen odafigyeléssel csinálod meg ezt a "kicsi" Hámmert. Hihetetlen a részletek ilyen mértékű kidolgozása, egyszerűen imádom. És felejtsd el a következő hatot, erre koncentrálj:) Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445094 | 2007. október 12. 18:35 | ||||||||||||||||||||||
köszi :) csak 15 év :) a motortérrel és a belsejével nem fogok sokat foglalkozni (előbbi nincs is, utóbbiból meg alig látszik majd valami) | |||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 445093 | 2007. október 12. 17:15 | ||||||||||||||||||||||
látom teljesen elgurult a gyógyszered... még 30 év és kész leszel vele mi?? nem gyenge eresztés lesz az már biztos! | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445092 | 2007. október 12. 16:46 | ||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 445088 | 2007. október 11. 17:09 | ||||||||||||||||||||||
Jó kis reklám! | |||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 445087 | 2007. október 11. 17:06 | ||||||||||||||||||||||
sziasztok! jó régen volt, hogy Keri vadászott egy filmbéli Ford pick-up-ra, és akkor szóba kerültek a Holden UTE-k. itt egy penge kis reklám róluk, az öreggel kezdődik: www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445086 | 2007. október 11. 11:17 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Ezt találtam a gépemen. Amúgy inkább a kaszni alatti részek azonosak, a kaszni asszem jóval szélesebb, mint az előző generációé, meg persze a forma is elég eltérő. z | |||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 445085 | 2007. október 11. 10:33 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A 71-es Chargerrel kapcsolatban: létezik, hogy volt neki rendesen nyitható kivitelű motorházteteje gyorszáras rögzítőkkel, mint a linken látható Superbirdnek? A kaszni sok fődarabnál ugyanaz... Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 445084 | 2007. október 11. 09:55 | ||||||||||||||||||||||
AMT-t láttam egy csomó helyen. | |||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 445081 | 2007. október 10. 16:26 | ||||||||||||||||||||||
Áhh egy 70es Plymouth Superbird!ilyet is szivesen össze raknék:)! Nincs ilyen valakinek elfekvőbe?? | |||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445079 | 2007. október 10. 11:30 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Jól választottál, nagyon szép kit az a Charger. A színeket általában jól adják meg, de színkódokat ne várj, legfeljebb a gyári kódokat adják meg nagyritkán... A motor lehet narancssárga (vörös), az alváz (inkább padló) a kaszni színét szokta kapni (ekkor a tank alu), de lehet fekete is. Az első segédalváz lehet fekete színes padlónál is. A motortér is általában színrefújt. Az utastér színét asszem megadták kódok nélkül, valami olyat válassz, ami illik a külső dukkóhoz! Amúgy szerintem kár a színkódokkal kavarni, rengeteg képet lehet találni, ami alapján festhetsz. A króm kicsit tényleg vastag, és ráadásul olyan helyen csatlakozik általában az adott elem a kerethez, ami később látszódni fog... Amúgy szerintem szép fényes, az Alclad sincs ilyen állítólag. De ha nem tetszik, le lehet áztatni a krómot pl fékfolyadékkal. Szóval a lényeg a képek: www.hotautoweb.com/70psbg.html. (Nem a pontos típus a lényeg, egy cég. Ja és nálam ez a kedvenc színösszeállítás.) z | |||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 445078 | 2007. október 10. 11:06 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Vettem egy AMT 71'-es Dodge Chargert. Ez az első autóm, egyébként repülős vagyok. Nem rossz, de elég gyengének találtam az építési utasítást az alkatrészek színeit illetően. Van valakinek tapasztalata a motor, alváz és belső terek színeit illetően? Van egy kis táblázat, hogy anno a Dodge milyen színekben dobta piacra a kocsit, és melyiknek volt színre fújt (nem króm) lökhárítója. De a színek beazonosítását makettfestékekben nem oldották meg. Továbbá kicsit zavarnak a króm alkatrészek: túl hivalkodó a króm, nagyon "játék" megjelenést ad. Le lehet ezt szedni a műanyag sérülése nélkül? Szerintem egy alclad felület szebb, és az illesztések, stb miatt úgyis sérülne. Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445077 | 2007. október 10. 10:18 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Tetszenek a kocsik, a Charger főleg ebben a színben (én is ilyenre fújtam anno). Brúnónak igaza van, elvileg a dobozban benne volt a scoop is, amit rá kéne rakni géptetőre, anélkül tényleg kissé hüjén néz ki, keresd meg! z | |||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 445076 | 2007. október 10. 10:14 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Tudtommal az a készlet csúnyán el lett méretezve, a kaszni kb 28-as (ha jól emlékszek)... z | |||||||||||||||||||||||||
f1tamas | Adatlap | 445075 | 2007. október 10. 05:49 | ||||||||||||||||||||||
Jóreggelt mindenkinek! Kaptam egy 1969 Mustang Mach 1 készletet. Összepróbáltam a kasznit, az alvázat és a kerekeket. Az alvázon a tengelytávolság hosszabb, mint a kaszi kerékjárati ívei. Magyarul: ha az alvázon rajta vannak a kerekek, akkor nem lehet rárakni a kasznit. Kérdés: ezt mindíg farigcsálni kell, vagy csak én kaptam selejtet? üdv: F1. | |||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 445074 | 2007. október 10. 05:33 | ||||||||||||||||||||||
Hali! Jaja a Supercharger a Polarlights féle,,nem olyan jó a minősége...olyan mint egy jobb fajta AMT! A 71es-nél én is furcsáltam azt a lyukat,de csak követtem az utasítást:)!lehet hogy oda még rárakok valamit!:D | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 445073 | 2007. október 9. 22:45 | ||||||||||||||||||||||
Szia Charger! Jó lett a Supercharger. Ez a Polar Lights féle makett? A '71-nél kicsit furcsa a lyukas motorháztető, nem hiányzik onnan valami? Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
Gabesz | Adatlap | 445072 | 2007. október 9. 20:58 | ||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |