<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 445181 | 2007. október 22. 09:15 | ||
Zoli | Adatlap | 445180 | 2007. október 22. 09:08 | ||
Sziasztok srácok! Sib, eszméletlen a műved, nagyon kíváncsi vagyok a végére. Jut eszembe, ha esetleg nyitott kocsit építesz, tudok hozzá adni ponyvatartó "vasakat" stb műgyantából. Egyébként ha még nem írtam volna, minden elismerésem a munkádhoz. (Nekem is van pár 35-ös, amit csak gyárira - katonaira - fogok megcsinálni, de tuti nem fogom így egyiket se feljavítani...) Brúnó, a Te járgányod alapból nagyon tetszik, és a rácsok is jók lettek szerintem. Kumancs, olvasva a "szentségtörést", először nem tetszett, de a képeken nagyon jól mutatnak a külföldi cuccok rajta. Elől viszont a két lépcsőt át lehetne faragni egyre, így nekem kicsit erős, de inkább nem vitázom, a Te izlésed szerint építsd! A kerekek szerintem pont jó méretűek. z | |||||
Brúnó | Adatlap | 445178 | 2007. október 21. 21:35 | ||
Ez a háló egy Ebersprecher nevű, kamionoknál használt szárazlevegős állófűtő berendezés izzítógyertyájának a védőhálója volt. Többrétegű hengeres alakú, elég kemény anyag, bár ollóval simán vágható. Amúgy kicsit nagyobbra hagytam a méretét, hogy szoruljon a helyén, valszeg ettől girbegurba. Még tudok finomítani rajta. Brúnó | |||||
sib | Adatlap | 445177 | 2007. október 21. 20:53 | ||
na ezért mondtam hogy nemeccerű... én lehet hogy belevágnék, de engem már betegnek nyílvánítottatok párszor, szóval én nem ér :) | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445176 | 2007. október 21. 20:51 | ||
na igen ehhez szerszám kell...ene. nem feltétlenülanélkül is lehet vele küzdeni, viszont a szerszámot megcsinálni lehet annyi idő, hogy kár vele vesződni. ha puha az anyag nem gond, viszont ha kicsit szívósabb akkor fémből kell. de puha anyaghoz is alu vagy bakelit. szerintem. | |||||
sib | Adatlap | 445175 | 2007. október 21. 20:43 | ||
...kérdés, tudja-e ezt ez a háló? tényleg, ez milyen háló? | |||||
sib | Adatlap | 445174 | 2007. október 21. 20:40 | ||
félre ne érts, én imádom a nagy felniket! :) | |||||
sib | Adatlap | 445173 | 2007. október 21. 20:39 | ||
Brúnó, arra gondoltam, hogy a rácsot lehetne mélyhúzni vagy mi, hogy ne egy sík cucc legyen (kicsit girbegurba is ahogy látom ;)) hanem a széle picit domborodjon, és belenyomuljon a nyílásba. Perforált lemezeknél szoktak ilyet csinálni pl. Dodge Viper I. motorháztetején látni ilyet. Ez eddig nem tűnik bonyolultnak, de tekintve hogy a nyílások előtt és mögött nagyon cingár az anyag, a negatív szerszámot is külön le kéne gyártani, meg persze a pozitívat is, és innentől kezdve "elgurult a gyógyszerem!" szitu :) Remélem elég értelmetlenül fogalmaztam. S | |||||
Kumancs | Adatlap | 445172 | 2007. október 21. 20:34 | ||
sib | Adatlap | 445171 | 2007. október 21. 20:23 | ||
relatív :) anno Szűcs Laci 28mm mondott csak a felnire, 32mm gumival. ez ugye kb. 26" ami a valóságban nem nagy (de csak azért, mert vannak nagyobbak). Makettnek is csak azért nagy mert jobbára ennél kisebbeket láttam csak. | |||||
Brúnó | Adatlap | 445170 | 2007. október 21. 20:18 | ||
Sib, elméletileg az eredeti műanyag rácsozat is mélyebben volt, ezért hagytam vastagon a lemezt. Sajna hiába kerestem képeket arról a részről, semmit nem találtam:( Az ötlet jöhet, ne tartsd vissza. Brúnó | |||||
Kumancs | Adatlap | 445169 | 2007. október 21. 20:15 | ||
sib | Adatlap | 445168 | 2007. október 21. 20:02 | ||
Ez az a nagyon nagy, 5 féle? (persze nincs olyan hogy nagyon nagy felni:)) | |||||
Kumancs | Adatlap | 445167 | 2007. október 21. 20:01 | ||
Hát öszinte leszek én szeretem a group buildot. A felni Szücs Lacitól van. Még pár darab van neki. Szerintem nagyon komolyak. szucslaszlo67.tar.hu/ | |||||
Kumancs | Adatlap | 445166 | 2007. október 21. 19:58 | ||
Hát ha már igy megdicsérted ez a te készleted. Már nemki is estem. A toldatok müanyg kicsit szentségtörés. Elég nemzetközi a vas. Az orra egy Micu Eclips-é, A küszöbök egy 3-as BMW. A kimarás saját. a faramég alakül. | |||||
sib | Adatlap | 445165 | 2007. október 21. 19:57 | ||
Hali srácok! Igazán várhattatok volna egy pár évet, csinálhattunk volna egy jó kis group build-et!(nekem is van egy Ford pickup-om (Brúnó jóvoltából, thankx B-boy!)) :D Viccet félretéve, szép kezdések, csak így tovább! Kumancs: milyen feenyi? Brúnó: kicsit vékonyíthattad volna a "lemezt" mielőtt kivágtad. Vagy utólag megtetted? Lenne 1 ötletem mivel lehetne feldobni ezt a rács dolgot, de nem egyszerű, szóval csak akkor mondom ha érdekel :) Sib | |||||
Brúnó | Adatlap | 445164 | 2007. október 21. 19:45 | ||
Szia Kumancs! Hmmm...egész jól néz ki. A kiegészítések hogyan készültek? Milyen anyag? Brúnó | |||||
Brúnó | Adatlap | 445163 | 2007. október 21. 19:43 | ||
Szia Gabcsi! Ebben a kérdésben szerintem Finu lenne a legilletékesebb, bár mostanság nem szokott idelátogatni. Brúnó | |||||
Kumancs | Adatlap | 445162 | 2007. október 21. 19:27 | ||
Brúnó | Adatlap | 445161 | 2007. október 21. 18:56 | ||
Jó nagyot Uraim! Belekezdtem a következő makettembe, ami nem más, mint egy Ford F-350 pickup. Ez nem egy "szokásos" pickup, ez egy Heavy-duty (nehéz teherbírású) hátul ikerkerekes gép. Az eredeti gép motorja sem semmi, 7.5 literes benzines, vagy dízel (nagyobb, mint anno a 4 hengeres IFA motorja volt:D). Pár feljavítást, átalakítást, és némi tuningot is viszek majd bele. Természetesen a fejleményekről folyamatos képes beszámoló lesz. Brúnó | |||||
Gabcsi | Adatlap | 445160 | 2007. október 21. 18:17 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek, aki már rakott össze '69-es Chargert (REVELL-kitből) és Lee tábornokot készítette el belőle! Kellene pontos kaszni szín, esetleg színkeverési arány, vagy színkód, valamint egyéb kiegészítő turpisságok. Köszi! | |||||
sib | Adatlap | 445159 | 2007. október 21. 17:20 | ||
Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Kiegészítés a fuelcaps/probléma #1-hez: Így utólag úgy látom, lehet, hogy jobb lett volna kikanyarítani a betöltőt. Kevesebbet ugyan nem kellett volna szabni-varrni, de két hosszú egyenes mentén lehetett volna toldani. Persze most már mindegy... | |||||
Brúnó | Adatlap | 445158 | 2007. október 21. 16:58 | ||
Szia Sib! Remek munka, jól mutat már a szárazpróbán is. Kiváncsi leszek az átépített tetőre. Brúnó | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445157 | 2007. október 21. 14:59 | ||
te aztán megadod a módját! | |||||
ChevyG | Adatlap | 445156 | 2007. október 21. 14:48 | ||
Mester! Ámulok és bambulok! Csak így tovább! (úgy értem ragadjon a ragasztó!:)) | |||||
sib | Adatlap | 445155 | 2007. október 21. 14:26 | ||
Sziasztok! Az oldalak. Sajnos a héten a ragasztóisten nem fogadott kegyeibe, a hátsó rövid függőleges ragasztásokkal meggyűlt a bajom (pedig figyeltem: zsírtalanítás, oldószeres ragasztó, 12 óra száradás sablonban) de azért a végére sikerült összehozni. Az osztásokat is elba...ltáztam kicsit, valahogy helyre kell őket pofoznom. Duma - a szokásos helyen - a képek alatt Üdv: Sibito from Customville | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445153 | 2007. október 20. 20:54 | ||
ja ablaktörlő témához. most készíttetek műgyanta másolatokat egy tamiya makett lapátjáról. ha meglesz felteszem ide, ha jó lesz, kérhettek a sráctól ti is. a formát úgyis megtartja. | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445152 | 2007. október 20. 17:29 | ||
a szárazkarter pont így működik. A Harley több mint 100 éve ezt használja. Vagyis a kezdetektől. Az hogy mennyivel jobban hűl mint amúgy, az erősen függ a tartály elhelyezkedésétől, formájától... Egy kis olajpumpa visszanyomja a tartályba a blokk aljából a meleg olajat, fel a tartályba, és a Harley-nál a gravitáció segíti vissza a blokkba. Egyszerű a rendszer mint a plafon. | |||||
sib | Adatlap | 445151 | 2007. október 20. 15:52 | ||
hahó! Ha megy az angol, itt van némi infó a szárazkarterről: en.wikipedia.org/wiki/Dry_sump Lényegében annyi hogy az olaj nem a blokk alatti olajteknőben "tárolódik" hanem 1 külön tartályban. Jobban hűl, több fér bele, a motor lejjebb kerülhet ->alacsonyabb súlypont... Ha hüjeséget írtam javítsatok ki. Sib | |||||
Russell | Adatlap | 445150 | 2007. október 20. 15:15 | ||
Na, ügyes voltam, eltüntettem, amit eddig klimpíroztam... Szóval: Szia sib! Az ablaktörlők valóban kicsit zavaróak, de mivel szinte az összes Corvette-emen ilyen megoldás van, megbékültem - nem könnyen - vele. Az izémizék, a napellenző, meg a futómű esetén valóban szebb és elegánsabb lenne külön, de engem nem zavarnak, a végeredmény szempontjából nem kardinális kérdés ez. Szerintem festés után ugyanolyan, mintha külön adták volna. A linkeket köszi, már mentettem is pár képet! Jó tett helyébe: www.corvetteimages.com A szárazkartellel meg nem tudok mit kezdeni. Te ismered ezt a rendszert? Talán Elektro el tudja mondani... Üdv: Russell | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 445149 | 2007. október 20. 13:36 | ||
Szia! Szabad kérdeznem mi pontosan a makett neve,hol lehet beszerezni és kb.mennyi az ára? Előre is köszi! | |||||
Russell | Adatlap | 445148 | 2007. október 20. 11:03 | ||
Szia! Köszi a választ, képeket kérünk! Üdv: Russell | |||||
vadgergo | Adatlap | 445147 | 2007. október 20. 10:40 | ||
Brúnó | Adatlap | 445146 | 2007. október 19. 21:44 | ||
tóthgábor | Adatlap | 445145 | 2007. október 19. 21:43 | ||
üdv LB. ránkfér egy kis erősítés, főleg ha még építesz is, nem mint itt a sok lustaság:) | |||||
sib | Adatlap | 445144 | 2007. október 19. 21:38 | ||
most látom, a ReliableResins-nél nincs túl sok felni, itt van még valami: public.fotki.com/MarcNellis/reliable-resin-ebay-pics/ | |||||
sib | Adatlap | 445143 | 2007. október 19. 21:31 | ||
Üdv itt LeslieBear! (LaciMaci?:)) Dragster kerekek (+gumi) itt: thepartsbox.com/complete/index.php és itt: www.reliableresin.com/parts_wheels.html Engem érdekelnének a fotók, jöhet néhány! Chevy! az első linken láttam MoonCapeket is. Sib | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445142 | 2007. október 19. 21:18 | ||
Russel, korábban kérdezted lesz-e GT csík a Mustang-om oldalán. mostmár határozottan állítom hogy lesz, a maszkoló már megvan hozzá. | |||||
LeslieBear | Adatlap | 445141 | 2007. október 19. 21:18 | ||
Halihó Fiúk! Én itt új vagyok, bár kb. 35 éve vettem először a kezembe modellt(mekettet).Repülőt, hajót majd harckocsit építettem és mostanában kaptam rá az ami autókra (Nascar, Showcar, Dragsterek és némi stock). Igaz, hogy inkább 1/64-es fém autók képezik a gyűjteményem alapját a kisebbik gyerekemmel kb 1000-1100 db autónk van. De mint régi makettező már meg van az első kb. 20 db 1/24-1/25-ös dobozom. A Bruno által mutogatott 49-es Mercury beszerzési helye izgatna. Hali Tóthgábor! A mooneye felnihez milyen hozzáférési lehetőség van?? Általános kérdésem: 1/24 Drag-hoz hátsó kereket pluszban honnan lehetne beszerezni. Előre is köszönöm a segítséget! üdv, Tóth László(toth.leslie@citynet.hu) ui. érdekelne-e Tieteket egy-két fotó a gyüjteméynemből (1/64-es szépségek)?? | |||||
Zoli | Adatlap | 445140 | 2007. október 19. 18:11 | ||
sib | Adatlap | 445139 | 2007. október 19. 15:57 | ||
egyébként erősen töröm a fejem, hogy mit lehetne kihozni a C6-ból, mert nagyon csábító készlet, és nagyjából az autó is tetszik. (én ugyanis nem építek gyári állapotút:)) | |||||
sib | Adatlap | 445138 | 2007. október 19. 15:53 | ||
Nos, mint mondtam, az élethűségről nem merek nyilatkozni, fotók alapján pláne nem. Ami nem tetszik az igazából mind olyan dolog, ami más maketteken is előfordul(hat), de tekintve hogy a kit többi része nagyon szép részletes, ezt a néhány dolgot igazán megtehették volna Revellék. Vagy ez már maximalizmus lenne? :) A következőkre gondolok: -az ominózus motortér 2 oldalára öntött izémizébiszbaszok - lehetnének külön alkatrészek -az ablaktörlő is lehetne külön -viszont van napellenző (!) de lehet, hogy jobb lett volna külön adni -nekem a padlólemezre öntött fél futómű sem szimpatikus (utóbbi 2 dolog szubjektív) dry sump = szárazkarter ha minden igaz. A motor szerintem sem fekete, A Z06-ban ugye LS7-es van, az fémszínű, fekete szívórendszerrel és piros (mű)szelepfedelekkel img.netcarshow.com/Chevrolet-Corvette_Z06_2006_800x600_wallpaper_1d.jpg img.netcarshow.com/Chevrolet-Corvette_Z06_2006_800x600_wallpaper_1e.jpg Ugye, mondanom sem kell, ha építed: képeket képeket képeket! :) Sib | |||||
Russell | Adatlap | 445137 | 2007. október 19. 13:30 | ||
Üdv sib! A C6 Z06-osokban az akkumulátort a motortérből átrakták a csomagtartó térbe egy kis csapóajtó szerűség alá, mert a motortérben a helyét elfoglalja a "dry sump oil reservoir" tartály. Bocs, hogy így írom, de a leghalványabb gőzöm sincs arról, hogy milyen olajtartály is ez. Tehát a maketten az akkunak nem szabadna látszódnia. A Revellék meg nem vacakoltak vele, adják a sima C6 motorterét, amiben benne van az akksi szépen ráöntve. Ezt el kell távolítani, és egy tartályt belefebrikálni. Hát ennyi. A többi nekem nagyon tetszik, szépen látszódnak az alap C6 és a Z06 különbségek. Ugyan a motort és a hajtásláncot feketére akarja festetni, ennek még nem néztem utána. A sima C6-on ugye alu színű. Nagyon kíváncsivá tettél! Neked mi nem tetszett? Hátha valami elkerülte a figylmemet... Üdv: Russell | |||||
sib | Adatlap | 445136 | 2007. október 19. 11:49 | ||
Szia Russell! Mit értesz az alatt, hogy nagyon pici csúsztatás? Én igazából csak átfutottam 1-2 dobozbontást róla. Van néhány dolog ami nem tetszik, de összeségében jónak tartom, mint makett (fotók alapján persze). A "hitelességét" viszont nem vizsgáltam meg. Sib | |||||
Russell | Adatlap | 445135 | 2007. október 19. 11:38 | ||
Üdv! Ráadásul Brúno barátom a Szűcs László segítségével legutóbb szerdzsózott C6 Z06-omat emlegette! Mármint ugye nem a sima C6-ost. Sajnos a Z06 csak az amerikai Revelltől szerzhető be, ezért folyamodtam Szűcs László segítségéhez. Jujjjujjj kategória! Van benne egy nagyon pici csúsztatás, de egyébként én személy szerint 90-95%-os makettnek mondanám. Üdv: Russell | |||||
ChevyG | Adatlap | 445134 | 2007. október 19. 10:03 | ||
Még sajnos várok alkatrészeket Jaffától. Minimális tömitgetésen sorjázáson, stb -n vagyok túl. | |||||
sib | Adatlap | 445133 | 2007. október 19. 10:01 | ||
Hi! Van már valami fejlemény esetleg? (Kati ügyben) Ha lesz -> muti képet mindenképpen! | |||||
ChevyG | Adatlap | 445132 | 2007. október 19. 09:09 | ||
még nem vagyok biztos benne, h moon lenne jó a kocsin. menyibe fájna? | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445131 | 2007. október 18. 23:17 | ||
sib | Adatlap | 445130 | 2007. október 18. 22:05 | ||
6 sor kopoltyú a kéken |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Szerintem jobban járnál, ha a 68-asból építenéd meg a Tábornokot, annak nem burkolt a teteje. Ja és a felnik, esetleg matricák stb miatt érdemes lenne megvenni azt a béna AMT kitet is. A színek miatt ne aggódj, nem volt egységesítve a dolog. Olyan kocsit használtak, amilyen épp kéznél volt, és a forgatás előtt fújták át a nem narancs színűeket azzal, amit épp találtak. A felszereltség is teljesen változó, csak a külsejére koncentrálj!
z