/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Raybrig_89 445516 2007. december 10. 23:08
Válasz erre
Szia!

Sajnos az amcsi vasaknak nem vagyok nagy szakértője,simán csak csodálom őket:)Viszont a filmet én is láttam,nagyon jó film,a zenéi is jók! jó ötlet a filmbeli autó megépítése:)
ChevyG 445515 2007. december 10. 22:37
Válasz erre
deathproof
deathproof

Srácok!

Nézte már valaki A Tarantino-féle (Grindhouse:) Death Proof c filmet?
Nagyon tetszett és sok szereplője ennek a topiknak lehetne "lakója".
A filmben Szerepel Nova, Challenger (mint a Vanishing Point!!!), 73as(?) Mustang és 1 Charger (utobbi érdekes választás, mert fekete, mint a Bullitt-ban, és 69is, mint a Tábornok!)

Nos kérdésem is lenne:
A képen lát6ó Nova miylen évjárat? (én 69-72 körülinek találom) Az AMT 72est és 66ost gyárt. utóbbi kilőve, mert jelentősen eltér (konkrétan szinte alig hasonlít), viszont elöbbiből érdemes ezt meglépíteni? (komolyab skreccselés nélkül)

üdv!
Latin 445514 2007. december 10. 18:10
Válasz erre
Hali...lesz mééég ijjen ugyis,úgyhogy megfogadom a köv.nél:)
Thx srácok
ChevyG 445513 2007. december 9. 23:39
Válasz erre
végülis, ha kettőt szerzel be akkor 1xübben megoldható:)
ChevyG 445512 2007. december 9. 23:38
Válasz erre
Szia!
Szerintem jobban jártál volna a gyárui felnivel, de izlések és rokonok:)
Brúnó kollega híg feketére gondolt!
üdv!
sib 445511 2007. december 9. 23:07
Válasz erre
sib 445510 2007. december 9. 22:52
Válasz erre
H2_ext
H2_ext

Goodning!

Hű ebből milyen durvaságot építenék! :P
Gyáriból annyi van mint a szemét.
Meg már customból is annyi van.
Valami igazán radikálist kéne...

A H1 conceptemet már megcsinálták belőle

Sibiman
Brúnó 445509 2007. december 9. 22:11
Válasz erre
Brúnó 445508 2007. december 9. 22:10
Válasz erre
Szia!
Szerintem jó lenne feketével befutattni a hűtőrácsot, sokat lendítene rajta.
Jó szint egy amatőrtől.
Brúnó
Latin 445507 2007. december 9. 22:00
Válasz erre
Charger 445506 2007. december 9. 20:56
Válasz erre
Jó lett!Fénylik ahogy kell.
Latin 445505 2007. december 9. 15:12
Válasz erre
DSC00718
DSC00718
DSC00723
DSC00723
DSC00735
DSC00735

Hali srácok!
Elkészült az egyik kedvencem..shelby GT 350R...háát ennyira telt egy amatőrtől:)

Hali Latin
Kumancs 445504 2007. december 7. 13:15
Válasz erre
Szép és menyiért vesztegetik ezt a szépséget???
Brúnó 445503 2007. december 7. 07:29
Válasz erre
H2
H2

Sziasztok!
Teljesen friss infó, ma reggel érkezett! Hummer H2 Special Edition a Revelltől!
Személy szerint nekem jobban tetszik a H1, de ez annyira brutális, hogy a polcomon a helye. Az eddig kiadott verzióból csak egy nagykerekü tuningot lehetett megcsinálni, de ebben benne lesz az utcai verzió is.
Brúnó
korzaar 445502 2007. december 6. 23:07
Válasz erre
Hali!!
1:43-ban keresek felnit+gumit hot -rod-hoz, valami brutál széles kellene. Üdv: korzaar
Brúnó 445500 2007. december 6. 20:23
Válasz erre
Vajon anno miért tudtak ilyen jó grafikákat csinálni a dobozokra?
toto 445499 2007. december 6. 09:19
Válasz erre
Ezt is érdemes alaposan átnézni!
www.showrods.com/home_page_links/home.html
vadgergo 445498 2007. december 5. 21:25
Válasz erre
Charger 445497 2007. december 5. 21:06
Válasz erre
Ooohh anyám,enyhébb gyüjtemény...!!!
toto 445496 2007. december 5. 18:33
Válasz erre
Sziasztok!

Lehet, hogy nem mutatok újdonságot, de ismeritek ezt az oldalt?
Az unbuilt kits alatt van jó pár régi járgány!

www.toys-n-cars.com/
vadgergo 445495 2007. december 5. 14:12
Válasz erre
Emerick 445494 2007. december 3. 19:48
Válasz erre
Szia!

Szép a kocsi. Melyik matrica kéne? A nagy sas vagy mi? (Nekem van két ugyanolyan trans-am dobozom , összerakatlan AMT-k...)

Em.
Zoli 445493 2007. december 2. 20:46
Válasz erre
Sejtettem... Persze én se vagyok ellenére az igencsak öregecske, de amúgy egész jó AMT kit riválisának, bár a Galaxie jobban érdekelt volna (mármint a gyári kivitelű). A Bel Air viszont tuti fogja gyarapítani a gyűjteményt, szerintem az tényleg csak a zárt kaszniban lesz új, de az egyáltalán nem baj, sőt! És asszem még egy Impala is el fog valahol férni a szobában...
z
vadgergo 445492 2007. december 2. 19:13
Válasz erre
Nemtudom ez is csak úgy jött.
Ha van valakinek ötlete azt szívesen várom.
Kábelezett motortér is tervben van meglássuk...
Ehhez kellene nekem motorháztető matrica Lenne Valakinek?
Brúnó 445491 2007. december 2. 18:13
Válasz erre
Szia!
Az Impalátorra gondoltam:) Nagyon kiváncsi leszek rá, mert ezt is úgy beharangozták, mint a Mercury-t. Meg persze kiváncsi lennék az 55-ös Bel Air-re is.
Brúnó
Brúnó 445490 2007. december 2. 18:11
Válasz erre
Szia!
Eddig szép munka. Tervezel még valami extrát rajta?
Brúnó
Charger 445489 2007. december 2. 17:21
Válasz erre
Zoli 445488 2007. december 2. 16:40
Válasz erre
Szia!
Mármint a Galaxie-re gondolsz, abban van utcai verzió? Vagy az Impalátorra?
z
vadgergo 445487 2007. december 2. 16:36
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Helló
Mai munka, csomagtartó nyitása...
Brúnó 445486 2007. december 2. 16:11
Válasz erre
Sziasztok!
Nézzenek oda! Még a végén vennem kell egy ilyet is? Hmmm...nem tűnik rossznak, hmm...és utcai verzió is van benne.
www.modelroundup.com/mcnews.html
Brúnó
Zoli 445485 2007. december 1. 19:30
Válasz erre
Ja, az más!
Az ár már annyira nem érdekel (pedig nagyon nem dúskálok az anyagiakban...), ha valami ritkaságról van szó, és nem teljesen irreális összeget kérnek érte. De egy kommersz kitért sokat?...
z
vadgergo 445484 2007. december 1. 16:04
Válasz erre
Helló lenne valakinek felnemhasznált motorházmatricája egy 1979-es pontiac firebird trans-am-hoz?
ChevyG 445483 2007. november 30. 21:25
Válasz erre
csak figyelemz az ellent!:)

jah, és nézd meg az árát is...
Zoli 445482 2007. november 30. 18:47
Válasz erre
Nem rossz, de nekem túl egyhangú, sok az alu.
z
Zoli 445481 2007. november 30. 18:46
Válasz erre
Mióta nézel Te ilyeneket?! Áruló! Amúgy annyival jobb, hogy nincsenek beszívódások, sorják, az ablakok és krómozott cuccok nem sérültek, karcosak stb, pontosabban illeszkednek az elemek (talán ragasztó nélkül is), nem kínszenvedés az építés (bár mi ezt szeretjük...) stb, szóval semmi jó okot nem tudok, amitől ez jobb lenne.
z
Stefan 445480 2007. november 30. 09:41
Válasz erre
PB290001
PB290001
PB290002
PB290002

Készülget a Viper Atom erőműve...
ChevyG 445479 2007. november 30. 09:14
Válasz erre
www.modellversium.de/kit/artikel.php

nézem ezt az oldalt már 20 perce, de nem tudok rájönni, mivel jobb az AMT-nél v a Monogramnál...
Zoli 445478 2007. november 29. 19:06
Válasz erre
Szia Főnök!
KÖszi szépen, várom a további epizódokat is! Jut eszembe, az SMP-nek van valami köze az AMT-hez? Csak mert a logó nagyon hasonló.
z
Charger 445477 2007. november 29. 05:51
Válasz erre
bigalsedan_www.kepfeltoltes.hu_
bigalsedan_www.kepfeltoltes.hu_
ROT-BigAl
ROT-BigAl

Ezeket csak úgy érdekességként!
Charger 445476 2007. november 28. 22:19
Válasz erre
Hű-ha!Érdekes info,köszi hogy megosztottad velünk!:)
sib 445475 2007. november 28. 21:42
Válasz erre
Brúnó bácsi!
Köszönöm / köszönjük!
Brúnó 445474 2007. november 28. 20:58
Válasz erre
Sziasztok!
Akkor kezdeném az ABC eléjén, vagyis az AMT-vel.

A bauxitot 1821-ben Pierre Berthier francia geológus fedezte föl a provanszi Les Baux település közelében, neve innen ered. A bauxit heterogén üledékes kőzet, az aluminiumgyártás kiindulási anyaga. A bauxit a timföld gyártásának alapanyaga. A timföld az alumíniumgyártás félterméke. A bauxitot felhasználják a vaskohászatban kohóadalékként, valamint a kerámiagyártásban, de a világ bauxittermelésének körülbelül 95%-a alumíniumgyártásra fordítódik.
A bauxitot először tiszta timfölddé alakítják Bayer-eljárással. Ennek lényege, hogy magas hőmérsékleten NaOH-val oldják ki az alumíniumvegyületeket. A keletkezett alumínátlúgot ülepítéssel szétválasztják a fel nem oldott vörösiszaptól (színét a vas-oxidtól kapja). Ezután az oldatból hűtéssel kiválasztják az alumínium-hidroxidot. Ezt szűrik, majd csőkemencében timfölddé alakítják.
Ezután a timföldet az olvadáspont csökkentése céljából kriolit (nátrium-aluminium hexafluorid) ásvánnyal keverve elektrolízissel tiszta alumíniummá redukálják. A folyamat neve: Hall-Heroult eljárás.

Hogy mi köze ennek az AMT-hez?
Az AMT mozaikszó a cég eredeti nevének, az Aluminium Model Toy-nak a rövidítése. Az új cég kezdetben fém promociós modelleket gyártott 1947-ben, de hamar átálltak a fröccsöntött műanyag makettekre. Az AMT az Államokban széles körben elfogadott 1/25-ös méretben gyártotta ezeket. Ők voltak az elsők akik megcsinálták az első 3-in-1 kittet 1958-ban. Az autógyárak által használt 1/10-es méretarányú tervrajzokat használták fel, az 1/25-ös műanyag autóikhoz, amik belefértek a szabvány promo dobozokba is. Az AMT mindig is segítette az olyan makettezőket, akik az utcai autókat szivesen alakították át versenyautókká.
Az AMT világszerte vezető befolyással volt az autómakettek piacára, mígnem az Angol Matchbox/Lesney cég meg nem vásárolta a teljes készletüket, gyártósorukat 1978-ban. Ez volt az az időszak, amikor a dobozok oldalán mejelent az új logó, AMT/Matchbox. 1982 elején a Lesney cég csődbe ment.Ekkor az Iowa állambeli The ERTL Company, hogy mentse és fenntartsa a cég hírnevét, megvásárolta az összes acél szerszámot, fröccsöntö gépet és folytatta a makettek gyártását.
Ennyi.
Az aluminiumról szóló részt a Wikipédiából ollóztam össze, a cég történetét pedig a Stock Car Model Kit, Encyclopedia and Price Guide című könyvből, amit Bill Coulter írt.

Brúnó
Zoli 445473 2007. november 28. 18:45
Válasz erre
Szia!
Én elsősorban a vásárlásnál igyekszem a tökéletességre. Sajnos építésben egyáltalán nem vagyok profi, így a bizonytalan kimenetelű dolgoknak gyakran neki se állok (bár önbizalmam így is több van, mint kéne). Vásárolgatni tényleg szeretek, illetve nagyon sok mindenről nem tudok lemondani. Hidd el, építenék én is, de se helyem, se időm, se ..., szóval egyelőre marad a vásárlás. Meg már annyi kit van itthon félbehagyva, hogy félek egy újabbat elkezdeni... De sokáig már úgyse bírom ki, csak győzzétek kivárni!
z
Zoli 445472 2007. november 28. 18:39
Válasz erre
Szasz Brúnó!
Nekem is tetszik mind, csak igazából nem tudom, miből építsem meg az egyszerűbbeket. Én inkább építeni, mint festeni szeretek, ezekkel meg túl sokat nem kell foglalkozni. Amúgy meg ismersz, még a rendesen kidolgozott készletekben is találok valami hiányt stb. De ha valami tetszik, akkor is megveszem, ha egybealjú, tőletek is vittem jópár kotladékot, hiába próbáltál lebeszélni...
Ja és a könyv. Már annyiszor emlegetted, tényleg mutathatnál már belőle valamit, köszi!
z
tóthgábor 445471 2007. november 28. 11:35
Válasz erre
Tulajdonképpen egyetértek én is veletek. De ha valakinek az a perverziója, hogy a tökéletesre törekedjen, akkor annak fontos az alváz is. (Zoli is ilyennek tűnik nekem, habár szerintem csak vásárolni szeret :) ) De egy szép kasztni úgyis viszi magával. De rajtad Brúnó nem csodálkozom hogy csak nagyolod az alját a Camino-nak, amit a kamionos topicban láttam... hát vazze ez nem semmi.
sib 445470 2007. november 27. 21:28
Válasz erre
Jóestét!
Na ezt akartam mondani (2494 hsz) amit Brúnó kolléga leírt "másik dolog" címszó alatt.
Csak nálam ez többé kevésbé általános lesz.
Brúnó 445469 2007. november 27. 21:22
Válasz erre
Mindkettőben igazad van. Ellenben mindkettőnél cáfolnék is. Kezdem a árakkal. Ez azért ilyen drága, mert már nem tízezres darabszámban adják ki, hanem csak 2-3 ezres tételben. Az ilyen darabszámosak kétszer annyiba kerülnek, mint a tízezresek. Azt már nem is mondom, hogy mennyivel drágább ha pl. Ebayről van.
A másik dolog. Most éppen egy El Caminot újítok fel, építek át. Ennél annyira a látványra, festésre kontcentrálok, hogy sem a motort, sem az alvázat egyáltalán nem fogom megcsinálni. Simán le lesz fújva matt feketével, és kalap kabát, aviszonlátásra. Pl. elveszett a kardán is, de nem fogok sem másikat csinálni, sem az alkatrészesben keresni egyet. Azt sem bánnám ha csak egy sima lap lenne az alja.
Ez most egy ilyen project.
tóthgábor 445468 2007. november 27. 20:55
Válasz erre
ráadásul ha belegondolsz, az alvázat csak azért csinálja meg szépen az ember, hogy a tudat ott motoszkáljon, hogy ez is megvan, amúgy meg nem is nézegeted. azért a másik az, hogy ennyiért jó lenne nagyon jót kapni.
Brúnó 445467 2007. november 27. 20:38
Válasz erre
Szia Zoli!
Az örök elégedetlenkedő:D
Nekem mindegyik tetszik, attól függetlenül, hogy nincs pl. alváza. Amúgy abból (Rambler) nekem kettő is van. Ez azért ilyen "egyszerű", mert a Jo-Han a csődje előtt adta ki, és gondolom nem akartak már többet rákölteni.
Van egy könyvem, abban minden cégnek (AMT, ERTL, MPC stb.) le van írva a története, előszedem és megkeresem a Jo-Hant.
Brúnó
Zoli 445466 2007. november 27. 17:57
Válasz erre
Szerintem ez se volt nagyon lemaradva a többiektől, akkoriban mindbenbe 426-os Hemi vagy 440-es (Super) Commando/Magnum került, legalábbis Chrysler-éknél. De a GM és a Ford se volt lemaradva ezen a téren.
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.