<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Raybrig_89 | Adatlap | 445516 | 2007. december 10. 23:08 | ||
ChevyG | Adatlap | 445515 | 2007. december 10. 22:37 | ||
Srácok! Nézte már valaki A Tarantino-féle (Grindhouse:) Death Proof c filmet? Nagyon tetszett és sok szereplője ennek a topiknak lehetne "lakója". A filmben Szerepel Nova, Challenger (mint a Vanishing Point!!!), 73as(?) Mustang és 1 Charger (utobbi érdekes választás, mert fekete, mint a Bullitt-ban, és 69is, mint a Tábornok!) Nos kérdésem is lenne: A képen lát6ó Nova miylen évjárat? (én 69-72 körülinek találom) Az AMT 72est és 66ost gyárt. utóbbi kilőve, mert jelentősen eltér (konkrétan szinte alig hasonlít), viszont elöbbiből érdemes ezt meglépíteni? (komolyab skreccselés nélkül) üdv! | |||||
Latin | Adatlap | 445514 | 2007. december 10. 18:10 | ||
Hali...lesz mééég ijjen ugyis,úgyhogy megfogadom a köv.nél:) Thx srácok | |||||
ChevyG | Adatlap | 445513 | 2007. december 9. 23:39 | ||
végülis, ha kettőt szerzel be akkor 1xübben megoldható:) | |||||
ChevyG | Adatlap | 445512 | 2007. december 9. 23:38 | ||
Szia! Szerintem jobban jártál volna a gyárui felnivel, de izlések és rokonok:) Brúnó kollega híg feketére gondolt! üdv! | |||||
sib | Adatlap | 445511 | 2007. december 9. 23:07 | ||
sib | Adatlap | 445510 | 2007. december 9. 22:52 | ||
Goodning! Hű ebből milyen durvaságot építenék! :P Gyáriból annyi van mint a szemét. Meg már customból is annyi van. Valami igazán radikálist kéne... A H1 conceptemet már megcsinálták belőle Sibiman | |||||
Brúnó | Adatlap | 445509 | 2007. december 9. 22:11 | ||
Kb. hatezer körül lesz az ára. | |||||
Brúnó | Adatlap | 445508 | 2007. december 9. 22:10 | ||
Szia! Szerintem jó lenne feketével befutattni a hűtőrácsot, sokat lendítene rajta. Jó szint egy amatőrtől. Brúnó | |||||
Latin | Adatlap | 445507 | 2007. december 9. 22:00 | ||
Thx..Charger.. | |||||
Charger | Adatlap | 445506 | 2007. december 9. 20:56 | ||
Jó lett!Fénylik ahogy kell. | |||||
Latin | Adatlap | 445505 | 2007. december 9. 15:12 | ||
Kumancs | Adatlap | 445504 | 2007. december 7. 13:15 | ||
Szép és menyiért vesztegetik ezt a szépséget??? | |||||
Brúnó | Adatlap | 445503 | 2007. december 7. 07:29 | ||
Sziasztok! Teljesen friss infó, ma reggel érkezett! Hummer H2 Special Edition a Revelltől! Személy szerint nekem jobban tetszik a H1, de ez annyira brutális, hogy a polcomon a helye. Az eddig kiadott verzióból csak egy nagykerekü tuningot lehetett megcsinálni, de ebben benne lesz az utcai verzió is. Brúnó | |||||
korzaar | Adatlap | 445502 | 2007. december 6. 23:07 | ||
Hali!! 1:43-ban keresek felnit+gumit hot -rod-hoz, valami brutál széles kellene. Üdv: korzaar | |||||
Brúnó | Adatlap | 445500 | 2007. december 6. 20:23 | ||
Vajon anno miért tudtak ilyen jó grafikákat csinálni a dobozokra? | |||||
toto | Adatlap | 445499 | 2007. december 6. 09:19 | ||
Ezt is érdemes alaposan átnézni! www.showrods.com/home_page_links/home.html | |||||
vadgergo | Adatlap | 445498 | 2007. december 5. 21:25 | ||
Charger | Adatlap | 445497 | 2007. december 5. 21:06 | ||
Ooohh anyám,enyhébb gyüjtemény...!!! | |||||
toto | Adatlap | 445496 | 2007. december 5. 18:33 | ||
Sziasztok! Lehet, hogy nem mutatok újdonságot, de ismeritek ezt az oldalt? Az unbuilt kits alatt van jó pár régi járgány! www.toys-n-cars.com/ | |||||
vadgergo | Adatlap | 445495 | 2007. december 5. 14:12 | ||
nekem a sas kéne! | |||||
Emerick | Adatlap | 445494 | 2007. december 3. 19:48 | ||
Szia! Szép a kocsi. Melyik matrica kéne? A nagy sas vagy mi? (Nekem van két ugyanolyan trans-am dobozom , összerakatlan AMT-k...) Em. | |||||
Zoli | Adatlap | 445493 | 2007. december 2. 20:46 | ||
Sejtettem... Persze én se vagyok ellenére az igencsak öregecske, de amúgy egész jó AMT kit riválisának, bár a Galaxie jobban érdekelt volna (mármint a gyári kivitelű). A Bel Air viszont tuti fogja gyarapítani a gyűjteményt, szerintem az tényleg csak a zárt kaszniban lesz új, de az egyáltalán nem baj, sőt! És asszem még egy Impala is el fog valahol férni a szobában... z | |||||
vadgergo | Adatlap | 445492 | 2007. december 2. 19:13 | ||
Nemtudom ez is csak úgy jött. Ha van valakinek ötlete azt szívesen várom. Kábelezett motortér is tervben van meglássuk... Ehhez kellene nekem motorháztető matrica Lenne Valakinek? | |||||
Brúnó | Adatlap | 445491 | 2007. december 2. 18:13 | ||
Szia! Az Impalátorra gondoltam:) Nagyon kiváncsi leszek rá, mert ezt is úgy beharangozták, mint a Mercury-t. Meg persze kiváncsi lennék az 55-ös Bel Air-re is. Brúnó | |||||
Brúnó | Adatlap | 445490 | 2007. december 2. 18:11 | ||
Szia! Eddig szép munka. Tervezel még valami extrát rajta? Brúnó | |||||
Charger | Adatlap | 445489 | 2007. december 2. 17:21 | ||
Lesz mit csiszolnod...:) | |||||
Zoli | Adatlap | 445488 | 2007. december 2. 16:40 | ||
Szia! Mármint a Galaxie-re gondolsz, abban van utcai verzió? Vagy az Impalátorra? z | |||||
vadgergo | Adatlap | 445487 | 2007. december 2. 16:36 | ||
Brúnó | Adatlap | 445486 | 2007. december 2. 16:11 | ||
Sziasztok! Nézzenek oda! Még a végén vennem kell egy ilyet is? Hmmm...nem tűnik rossznak, hmm...és utcai verzió is van benne. www.modelroundup.com/mcnews.html Brúnó | |||||
Zoli | Adatlap | 445485 | 2007. december 1. 19:30 | ||
Ja, az más! Az ár már annyira nem érdekel (pedig nagyon nem dúskálok az anyagiakban...), ha valami ritkaságról van szó, és nem teljesen irreális összeget kérnek érte. De egy kommersz kitért sokat?... z | |||||
vadgergo | Adatlap | 445484 | 2007. december 1. 16:04 | ||
Helló lenne valakinek felnemhasznált motorházmatricája egy 1979-es pontiac firebird trans-am-hoz? | |||||
ChevyG | Adatlap | 445483 | 2007. november 30. 21:25 | ||
csak figyelemz az ellent!:) jah, és nézd meg az árát is... | |||||
Zoli | Adatlap | 445482 | 2007. november 30. 18:47 | ||
Zoli | Adatlap | 445481 | 2007. november 30. 18:46 | ||
Mióta nézel Te ilyeneket?! Áruló! Amúgy annyival jobb, hogy nincsenek beszívódások, sorják, az ablakok és krómozott cuccok nem sérültek, karcosak stb, pontosabban illeszkednek az elemek (talán ragasztó nélkül is), nem kínszenvedés az építés (bár mi ezt szeretjük...) stb, szóval semmi jó okot nem tudok, amitől ez jobb lenne. z | |||||
Stefan | Adatlap | 445480 | 2007. november 30. 09:41 | ||
ChevyG | Adatlap | 445479 | 2007. november 30. 09:14 | ||
www.modellversium.de/kit/artikel.php nézem ezt az oldalt már 20 perce, de nem tudok rájönni, mivel jobb az AMT-nél v a Monogramnál... | |||||
Zoli | Adatlap | 445478 | 2007. november 29. 19:06 | ||
Szia Főnök! KÖszi szépen, várom a további epizódokat is! Jut eszembe, az SMP-nek van valami köze az AMT-hez? Csak mert a logó nagyon hasonló. z | |||||
Charger | Adatlap | 445477 | 2007. november 29. 05:51 | ||
Charger | Adatlap | 445476 | 2007. november 28. 22:19 | ||
Hű-ha!Érdekes info,köszi hogy megosztottad velünk!:) | |||||
sib | Adatlap | 445475 | 2007. november 28. 21:42 | ||
Brúnó | Adatlap | 445474 | 2007. november 28. 20:58 | ||
Sziasztok! Akkor kezdeném az ABC eléjén, vagyis az AMT-vel. A bauxitot 1821-ben Pierre Berthier francia geológus fedezte föl a provanszi Les Baux település közelében, neve innen ered. A bauxit heterogén üledékes kőzet, az aluminiumgyártás kiindulási anyaga. A bauxit a timföld gyártásának alapanyaga. A timföld az alumíniumgyártás félterméke. A bauxitot felhasználják a vaskohászatban kohóadalékként, valamint a kerámiagyártásban, de a világ bauxittermelésének körülbelül 95%-a alumíniumgyártásra fordítódik. A bauxitot először tiszta timfölddé alakítják Bayer-eljárással. Ennek lényege, hogy magas hőmérsékleten NaOH-val oldják ki az alumíniumvegyületeket. A keletkezett alumínátlúgot ülepítéssel szétválasztják a fel nem oldott vörösiszaptól (színét a vas-oxidtól kapja). Ezután az oldatból hűtéssel kiválasztják az alumínium-hidroxidot. Ezt szűrik, majd csőkemencében timfölddé alakítják. Ezután a timföldet az olvadáspont csökkentése céljából kriolit (nátrium-aluminium hexafluorid) ásvánnyal keverve elektrolízissel tiszta alumíniummá redukálják. A folyamat neve: Hall-Heroult eljárás. Hogy mi köze ennek az AMT-hez? Az AMT mozaikszó a cég eredeti nevének, az Aluminium Model Toy-nak a rövidítése. Az új cég kezdetben fém promociós modelleket gyártott 1947-ben, de hamar átálltak a fröccsöntött műanyag makettekre. Az AMT az Államokban széles körben elfogadott 1/25-ös méretben gyártotta ezeket. Ők voltak az elsők akik megcsinálták az első 3-in-1 kittet 1958-ban. Az autógyárak által használt 1/10-es méretarányú tervrajzokat használták fel, az 1/25-ös műanyag autóikhoz, amik belefértek a szabvány promo dobozokba is. Az AMT mindig is segítette az olyan makettezőket, akik az utcai autókat szivesen alakították át versenyautókká. Az AMT világszerte vezető befolyással volt az autómakettek piacára, mígnem az Angol Matchbox/Lesney cég meg nem vásárolta a teljes készletüket, gyártósorukat 1978-ban. Ez volt az az időszak, amikor a dobozok oldalán mejelent az új logó, AMT/Matchbox. 1982 elején a Lesney cég csődbe ment.Ekkor az Iowa állambeli The ERTL Company, hogy mentse és fenntartsa a cég hírnevét, megvásárolta az összes acél szerszámot, fröccsöntö gépet és folytatta a makettek gyártását. Ennyi. Az aluminiumról szóló részt a Wikipédiából ollóztam össze, a cég történetét pedig a Stock Car Model Kit, Encyclopedia and Price Guide című könyvből, amit Bill Coulter írt. Brúnó | |||||
Zoli | Adatlap | 445473 | 2007. november 28. 18:45 | ||
Szia! Én elsősorban a vásárlásnál igyekszem a tökéletességre. Sajnos építésben egyáltalán nem vagyok profi, így a bizonytalan kimenetelű dolgoknak gyakran neki se állok (bár önbizalmam így is több van, mint kéne). Vásárolgatni tényleg szeretek, illetve nagyon sok mindenről nem tudok lemondani. Hidd el, építenék én is, de se helyem, se időm, se ..., szóval egyelőre marad a vásárlás. Meg már annyi kit van itthon félbehagyva, hogy félek egy újabbat elkezdeni... De sokáig már úgyse bírom ki, csak győzzétek kivárni! z | |||||
Zoli | Adatlap | 445472 | 2007. november 28. 18:39 | ||
Szasz Brúnó! Nekem is tetszik mind, csak igazából nem tudom, miből építsem meg az egyszerűbbeket. Én inkább építeni, mint festeni szeretek, ezekkel meg túl sokat nem kell foglalkozni. Amúgy meg ismersz, még a rendesen kidolgozott készletekben is találok valami hiányt stb. De ha valami tetszik, akkor is megveszem, ha egybealjú, tőletek is vittem jópár kotladékot, hiába próbáltál lebeszélni... Ja és a könyv. Már annyiszor emlegetted, tényleg mutathatnál már belőle valamit, köszi! z | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445471 | 2007. november 28. 11:35 | ||
Tulajdonképpen egyetértek én is veletek. De ha valakinek az a perverziója, hogy a tökéletesre törekedjen, akkor annak fontos az alváz is. (Zoli is ilyennek tűnik nekem, habár szerintem csak vásárolni szeret :) ) De egy szép kasztni úgyis viszi magával. De rajtad Brúnó nem csodálkozom hogy csak nagyolod az alját a Camino-nak, amit a kamionos topicban láttam... hát vazze ez nem semmi. | |||||
sib | Adatlap | 445470 | 2007. november 27. 21:28 | ||
Jóestét! Na ezt akartam mondani (2494 hsz) amit Brúnó kolléga leírt "másik dolog" címszó alatt. Csak nálam ez többé kevésbé általános lesz. | |||||
Brúnó | Adatlap | 445469 | 2007. november 27. 21:22 | ||
Mindkettőben igazad van. Ellenben mindkettőnél cáfolnék is. Kezdem a árakkal. Ez azért ilyen drága, mert már nem tízezres darabszámban adják ki, hanem csak 2-3 ezres tételben. Az ilyen darabszámosak kétszer annyiba kerülnek, mint a tízezresek. Azt már nem is mondom, hogy mennyivel drágább ha pl. Ebayről van. A másik dolog. Most éppen egy El Caminot újítok fel, építek át. Ennél annyira a látványra, festésre kontcentrálok, hogy sem a motort, sem az alvázat egyáltalán nem fogom megcsinálni. Simán le lesz fújva matt feketével, és kalap kabát, aviszonlátásra. Pl. elveszett a kardán is, de nem fogok sem másikat csinálni, sem az alkatrészesben keresni egyet. Azt sem bánnám ha csak egy sima lap lenne az alja. Ez most egy ilyen project. | |||||
tóthgábor | Adatlap | 445468 | 2007. november 27. 20:55 | ||
ráadásul ha belegondolsz, az alvázat csak azért csinálja meg szépen az ember, hogy a tudat ott motoszkáljon, hogy ez is megvan, amúgy meg nem is nézegeted. azért a másik az, hogy ennyiért jó lenne nagyon jót kapni. | |||||
Brúnó | Adatlap | 445467 | 2007. november 27. 20:38 | ||
Szia Zoli! Az örök elégedetlenkedő:D Nekem mindegyik tetszik, attól függetlenül, hogy nincs pl. alváza. Amúgy abból (Rambler) nekem kettő is van. Ez azért ilyen "egyszerű", mert a Jo-Han a csődje előtt adta ki, és gondolom nem akartak már többet rákölteni. Van egy könyvem, abban minden cégnek (AMT, ERTL, MPC stb.) le van írva a története, előszedem és megkeresem a Jo-Hant. Brúnó | |||||
Zoli | Adatlap | 445466 | 2007. november 27. 17:57 | ||
Szerintem ez se volt nagyon lemaradva a többiektől, akkoriban mindbenbe 426-os Hemi vagy 440-es (Super) Commando/Magnum került, legalábbis Chrysler-éknél. De a GM és a Ford se volt lemaradva ezen a téren. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Sajnos az amcsi vasaknak nem vagyok nagy szakértője,simán csak csodálom őket:)Viszont a filmet én is láttam,nagyon jó film,a zenéi is jók! jó ötlet a filmbeli autó megépítése:)