<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
vadgergo | Adatlap | 446336 | 2008. március 7. 17:45 | ||
Szóval: cgi.ebay.com/ebaymotors/Super-Bee-Matching-Big-Block-4-Speed-Pro-Show-Car_W0QQitemZ250221915394QQcmdZViewItem | |||||
vadgergo | Adatlap | 446335 | 2008. március 7. 17:45 | ||
Charger! Egy pofás gép! Nekem is csorog a nyálam! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Super-Bee-Matching-Big-Block-4-Speed-Pro-Show-Car_W0QQitemZ250221915394QQcmdZViewItem | |||||
vadgergo | Adatlap | 446333 | 2008. március 7. 17:21 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 446332 | 2008. március 7. 16:36 | ||
gyere msn re!! | |||||
Charger | Adatlap | 446331 | 2008. március 7. 16:35 | ||
A 700ezret és a 275ezret szorozd be 180nal...nah annyi HUF...:) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 446330 | 2008. március 7. 16:33 | ||
mér kéne ezen csodálkozni? én is 50 ezeré vettem a jirzsimet :)) | |||||
Charger | Adatlap | 446329 | 2008. március 7. 16:30 | ||
A 2belinkelt autó árán senkisem csodálkozik?! A hemi daytona 700ezer dollár míg a superbird 275ezer dollár!! | |||||
lalipapi | Adatlap | 446328 | 2008. március 7. 15:49 | ||
THX! Még csinosítgatom majd! Emberek azt ne felejtsétek el a nagy vitában hogy az ami vasak alapról tudják a 2-3 vagy akár 4 száz lovat mig egy rizsrakétát ahhoz csúnyán meg kell piszkálni:) És különben is egy usa autó fannnak semmi sem számít:) (na jó azért egy subaruval kibékülnék XD) | |||||
ChevyG | Adatlap | 446327 | 2008. március 7. 13:19 | ||
Lali!!! Szuper a verseny Christine!!! Bad to the bone! | |||||
ChevyG | Adatlap | 446326 | 2008. március 7. 13:15 | ||
A Daytona a Charger 500 "verseny" változata. (nem az R/T-t piszkálták!) A NASCAR miatt épült, és azért adtak el 505 darabot, hogy a NASCAR versenyeken indúlhasson (500db alatt, nem számít széria autónak -stock car) ...Stock Car Auto Racing. A Superbird lényegébe testvére a D-tonának. (pint PL: Challanger VS 'cuda üdv | |||||
ChevyG | Adatlap | 446325 | 2008. március 7. 13:10 | ||
és 1 440esből akkor mennyit lehet?...:) amúgy réegen 76 és 82 körül volt amcsiban a motorbencin oktán#-a. ezért kellett kompenzálni a nagy lökettérfoggattal. csak ezt mindíg elfelejti mindenki. üdv! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 446324 | 2008. március 7. 13:09 | ||
chevy! jah,rájöttem. közbe a goggléval nézelődtem és egy daytona www.stockmopar.com/_images/wallpaper/charger-daytona-69_02.jpg volt épp megnyitva. amugy tényleg nem értek hozzá,ne mtudom mi a külömbség :( az hogy nem szép az enyhe kifejezés :) ez annyira csúnya hogy már szép hogy hangzana?? :)) jah,leszünk | |||||
vadgergo | Adatlap | 446323 | 2008. március 7. 13:04 | ||
Zoli | Adatlap | 446322 | 2008. március 7. 13:01 | ||
Ráadásul nem 375LE az alap, és 390 a six pack-kel? (440 a mérete szerintem, cui-ban.) Amúgy igazad van, egy sima 2l-es Opel Ecotec motorból is kicsikartak 800LE-t, asszem a HHR Bonneville-i változatában van ilyen. z | |||||
G-funk | Adatlap | 446321 | 2008. március 7. 12:54 | ||
hát azért túlmotorizált mert 440 LE- simán ki lehet hozni egy soros vagy boxer 4 hengeresből is :)) | |||||
Stefan | Adatlap | 446320 | 2008. március 7. 12:40 | ||
Gondolj az AMT-kre és megnyugszol :DDD | |||||
ChevyG | Adatlap | 446318 | 2008. március 7. 12:34 | ||
LOLer: "ez a daytona nem szép":D (nem Daytona és szép. 1 mondaton belül kettőt is benéztél:D Holnap lesztek? üdv | |||||
lalipapi | Adatlap | 446317 | 2008. március 7. 11:46 | ||
ja és BEE BEE | |||||
lalipapi | Adatlap | 446316 | 2008. március 7. 11:45 | ||
Yes pontosan!Igaz kicsit feltünő lenne Hétfő reggel a Fóti úton vagy az M 3-on ezért veheted a sima road runnert is az neeem feltünő:) gyurmakoma ez az autó meseszép(verdák:):) ) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 446315 | 2008. március 7. 11:29 | ||
frankón felpiszkáltok ilyen járgányokkal. lehet vissza kell térnem az amcsikhoz?? :) rodrunneren már túlvagyok. ez a daytona végül is nem szép. de egy charger vagy hasonló elgondolkodtató | |||||
Charger | Adatlap | 446314 | 2008. március 7. 11:00 | ||
A Superbird-re gondolsz?!www.americanstreetmachines.com/xCars/PageId/11/Classic-Mopar-1970-Roadrunner-Superbird-For-Sale/Id/63/1970-Roadrunner-Superbird/ProdId/476/LId/0,63/1970-Roadrunner-Superbird.html kicsit drága!!:) A hemi daytona meg:www.dealsonwheels.com/search/detail.aspx | |||||
lalipapi | Adatlap | 446313 | 2008. március 7. 10:32 | ||
Ha meg lesz kiköltözök innen a XV-ből Mogyoródra:):) Hát igen a Road Runner nekem is a szívem csücske( a rajzfilm is) De a nagyszárnyas csúcsos elejüt vásárold ha lehetne kérnem:):) | |||||
Charger | Adatlap | 446312 | 2008. március 7. 09:42 | ||
Esznek ezek 30litert is,ne agódj!:) Csak idők kérdése(nem vicc)és veszek egy MOPAR-t. Nemhiszem,hogy Chargert,mert túlságosan felkapott és drága! Inkább egy Roadunner-t vagy egy Super Bee-t. | |||||
Charger | Adatlap | 446311 | 2008. március 7. 09:42 | ||
Esznek ezek 30litert is,ne agódj!:) Csak idők kérdése(nem vicc)és veszek egy MOPAR-t. Nemhiszem,hogy Chargert,mert túlságosan felkapott és drága! Inkább egy Roadunner-t vagy egy Super Bee-t. | |||||
lalipapi | Adatlap | 446310 | 2008. március 7. 08:48 | ||
www.youtube.com/watch Vigyázat ma megvadultam:):) | |||||
lalipapi | Adatlap | 446309 | 2008. március 7. 08:35 | ||
lalipapi | Adatlap | 446308 | 2008. március 7. 08:30 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=Z-7IEPTAoTg Ezt a fiatal versenyzőknek hogy megtudják mi az a V8 feeling:) U.i.: nem4 csak 2 tonna (bocs még reggel van) | |||||
RCM | Adatlap | 446307 | 2008. március 7. 08:00 | ||
Hi! Nekem sem pont ez volt a tervem.Az összepróbálásnál minden nagyon f***a volt,aztán amikor talpon volt kicsit alacsony lett.Ha feljebb lenne kb 2-3 mm-el és a kerék 1mm-1mm-el szélesebben ahogy terveztem jobbat mutatna! Igen fém és igen matrica!:-)Matrica párti vagyok mert a számítógép tuti egyenes vonalat "fúj". | |||||
lalipapi | Adatlap | 446306 | 2008. március 7. 07:36 | ||
lalipapi | Adatlap | 446305 | 2008. március 7. 07:26 | ||
Üdv Charger! Nem is értem hogy miért "túlmotorizált" egy 7200ccm-es 440LE-s közel 4 tonnás vas ami 0-ról 96-ra 4,8mp alatt gyorsul:):):) Ja és ehhez csak 18-25 litert szörpizik. Isten bizony veszek egyet csak a cégnél nem tudom mi alapján számolják majd el az üzemanyag térítésemet:) | |||||
Hozé | Adatlap | 446304 | 2008. március 7. 06:43 | ||
Aha, értem. Köszi a felvilágosítást. | |||||
Charger | Adatlap | 446303 | 2008. március 7. 05:43 | ||
MOPARnak általában a Chrysler gyári alkatrészeit hivták(MOtor PARts),de a 60as-70es években más volt a jelentése:Massively Over Powered And Respected->Massívan túlmotorizlát és tiszteletre méltó..:) Csak,és kizárolag a Chrysler vállalat autóit(Dodge,Plymouth,AMC,Imperial,DeSoto)nevezhetjük MOPARnak. | |||||
Hozé | Adatlap | 446302 | 2008. március 7. 04:27 | ||
Csak úgy kíváncsiságból: A Challengert hívják Mopar-nak, ugye? Ha igen, miért? | |||||
sib | Adatlap | 446301 | 2008. március 6. 23:22 | ||
Hi! Szép munka! Fém ugye? Nekem ugyan sok az alja... de jól van az. A csíkok matrinya vagy ilyen szépen fújsz? Üdv | |||||
Zoli | Adatlap | 446300 | 2008. március 6. 22:29 | ||
Szia! Nagyon szép munka! Igaz, nem az én stílusom, de tetszik a megvalósítás. z | |||||
Zoli | Adatlap | 446299 | 2008. március 6. 22:28 | ||
Szasz Főnök! Ha nem haragszol (ha igen, akkor is!), kicsit kiegészíteném az általad leírtakat. Az AMT kínálatából az 59-es egész jó kit, nem egybealjú. Csak az x alváz és a tank van ráöntve a padlólemezre, a többi cuccot külön adják. Főleg az utastér béna, az ajtókárpitok, pedálok, ülés rá vannak öntve. Amúgy kb az 58-as Impala szintjén van, és egész jól lehet variálni ezt is. A 65-ös változat tényleg szar, mármint az egybealja miatt. Kissé az is variálható, ráadásul még dobozos felépítményt is adnak a platóra (mostanában a kicsit, de ha jól láttam, valami nagyon régi kiadásban a nagyméretű bodega is benne van). (Ha jól emlékszem, ezt is megépítetted, szólj, ha tévedek!) A 68-ason nincs mit ragozni, teljesen jó. Csak a variálhatóságot hiányoltam, de úgyis gyárit építek majd belőle, szóval nem lényeg. A 86-os típus asszem a régi MPC egyik változata. Átlagos minőség, nagyjából minden benne van, de kissé egyszerű, nem bonyolították túl. Néhány tuning elem azért jár hozzá. A Revelltől csak a 66-os van meg nekem, szinte tökéletes. A 78-as az eddig említettektől eltérően 24-es méretű, ezt mind tudom róla... Az MPC az utolsó generációt gyártotta rengeteg változatban, főleg a kocka orral. Tudtommal ugyanaz, mint amit az AMT adott ki (86-os). És asszem GMC Caballero-ként is létezik ez a makett. A műgyanta kasznikat kihagytad, a 70-es és 72-es kasznit gyártja valamelyik cég (talán Flintstones), de biztos más évjáratút is, csak még nem tudok róla. z | |||||
RCM | Adatlap | 446298 | 2008. március 6. 21:47 | ||
Köszi! Igen ez így gyári! A poén hogy fém.Ez egy 1/24 Pro-Rodz alapból lett feljavítgatva. A hátsó kerék lehetne "öblösebb" de nagyon jó így is! | |||||
G-funk | Adatlap | 446297 | 2008. március 6. 21:43 | ||
Jó lett, gratula. Jól néz ki rajta a felni. Nem gondoltam hogy ez a típus amcsi autóra is megy de tévedtem. Ez a gyári mociháztető? | |||||
sziklakks | Adatlap | 446296 | 2008. március 6. 21:40 | ||
RCM | Adatlap | 446295 | 2008. március 6. 21:33 | ||
Ne lett króm ahogy mondtam. | |||||
RCM | Adatlap | 446294 | 2008. március 6. 21:32 | ||
sziklakks | Adatlap | 446293 | 2008. március 6. 21:31 | ||
Nagyon baba!A felni festése ütős! | |||||
Kumancs | Adatlap | 446292 | 2008. március 6. 21:24 | ||
NAGYON DURVÁN NÉZ KI. GRAT. Majd megvizslatjuk. Charger Ez is szép. | |||||
RCM | Adatlap | 446291 | 2008. március 6. 21:23 | ||
RCM | Adatlap | 446290 | 2008. március 6. 21:22 | ||
RCM | Adatlap | 446289 | 2008. március 6. 21:22 | ||
Kösz. Nincs nekem gondom a Mopar-okkal sem!!!Lényeg , hogy SMC legyen! Várom a válaszod!:-) | |||||
vadgergo | Adatlap | 446288 | 2008. március 6. 21:20 | ||
ÓÓÓ, szolnokon láthatom? | |||||
Charger | Adatlap | 446287 | 2008. március 6. 21:18 | ||
Szép lett!Gratula! De nem marad válasz nélkül!XD Várd ki a végét!:) | |||||
jabel | Adatlap | 446286 | 2008. március 6. 21:13 | ||
RCM | Adatlap | 446285 | 2008. március 6. 21:11 | ||
Naon-naon DÖGÖS!!! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |