<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
vadgergo | Adatlap | 446450 | 2008. március 18. 19:09 | ||
szépek! Előzmény: (446449) Latin 2008. március 18. 19:00 | |||||
Latin | Adatlap | 446449 | 2008. március 18. 19:00 | ||
Hello srácok!...van itt egy két látnivaló...scaleplasticcars.co.uk/phpBB3/viewtopic.php | |||||
Stefan | Adatlap | 446447 | 2008. március 18. 16:08 | ||
Szerintem nagyon is ideillő kérdés, mert főleg régebbi AMT-knél szokott így egybeöntve lenni. Én 66-os Mustangnál találkoztam vele először. Hogy hogyan lehet lefesteni? Ügyességgel. Esetleg érdemes maszkolni, főleg, ha fújsz. A folyékony maszkolóval talán könnyebb, mert a mélyedésekben jobban megmarad. Vagy van még egy drasztikus megoldás: le kell csiszolni az egészet és valami donort találni egy másik kitből, esetleg saját készítésüleg megcsinálni a csöveket, stb.-t, de azért első makettnál ez elég könnyen elveszi a kedvet. | |||||
mats | Adatlap | 446446 | 2008. március 18. 13:51 | ||
Hello! Meg tudná valaki mondani, hogy lehet szépen lefesteni az alvázzal egybeöntött kipufogót? Lehet, hogy nem pont ebbe a topikba való a kérdés, de sok amerikai autómakettnél találkoztam ilyen megoldással és nem tudom olyan szépen megcsinálni. | |||||
lalipapi | Adatlap | 446445 | 2008. március 18. 12:41 | ||
Charger | Adatlap | 446442 | 2008. március 17. 20:28 | ||
Áááá,már hiányoltam a MOPARokat a topicből! Szép munka! | |||||
lalipapi | Adatlap | 446441 | 2008. március 17. 19:58 | ||
Ok így már értem kifestem azt is (1 próbát megér).A drotozás ezen már így marad majd a következön megproszálom azt is:) Levi a versenyautos készletben nagyon jó kis kiegészítők vannak!A másik gép is ütös masina:) | |||||
Levi | Adatlap | 446440 | 2008. március 17. 19:50 | ||
RCM | Adatlap | 446439 | 2008. március 17. 19:50 | ||
A "kábeleket" én kreatív boltokban szoktam venni, meg kibelezek néhány régi elektromos cuccokat.Abban van sodort vékony réz drót.:-)Pl a hűtőtöl a tűzfalig én bevont ruhagumit használok.Több színben kapható és bordás a felülete.Olyan "gumislag" szerű. A kompi két oldalán van(lenne)a levegő nyílás.Annak gondolom én a feketét. | |||||
lalipapi | Adatlap | 446438 | 2008. március 17. 19:42 | ||
Köszönet mindenkinek a dicsérő és biráló visszajelzésekért! RCM kösz a névadást tényleg illik a gépre! Az aksi lefogatást megcsinálom de melyik betétnek kéne feketének lenni?!Kábelezéshez a géptető zár drotja jó vagy vastagabb legyen? Vadgergo melyik légszűrőházra gondolsz? THX | |||||
jabel | Adatlap | 446437 | 2008. március 17. 19:25 | ||
Levi | Adatlap | 446436 | 2008. március 17. 19:21 | ||
Szép munka gratula hozzá!!! | |||||
vadgergo | Adatlap | 446435 | 2008. március 17. 18:58 | ||
RCM | Adatlap | 446434 | 2008. március 17. 18:54 | ||
Hi ! Grat,igazán jól néz ki.Én idióta módon mindig adok nevet az amcsi modelleimnek erre az "Agressor" illene.:-) 3 észrevétel: az aksit át kellene pántolni mert így az öledbe hullik egy elgyorsulásnál. Szerintem legközelebb a motortérben lévő vezetékeket csiszold el és inkább ragasz sima vezetéket a helyükre mert nagyon sokat dob rajta!Főleg mert a motortér többi részét nagyon szépen megcsináltad. A DODGE feirat már volt. A kompi meletti betétek nem feketék?(ha saját koncepció az autó akkor ez a kérdés felesleges volt) Összeségében az aksi átpántolást szerintem csináld még meg, de így is nagyon teccc! | |||||
sziklakks | Adatlap | 446433 | 2008. március 17. 17:43 | ||
dögös a masina! | |||||
Stefan | Adatlap | 446432 | 2008. március 17. 14:00 | ||
Gyurma! Makró! :) | |||||
lalipapi | Adatlap | 446431 | 2008. március 17. 12:34 | ||
Pontosan! Amint lefotoztam már fejembe is jutott hogy a feliratokat nem pingáltam ki:(Majd a cikk fotoihoz megcsinálom! THX | |||||
Zoli | Adatlap | 446430 | 2008. március 17. 12:31 | ||
Szia! Egész jó lett, nekem tetszik. Vannak ugyan kisebb hibák, de nem vészes. Esetleg a gépháztetőn a feliratot kellene még kifesteni. Várom a cikket! z | |||||
lalipapi | Adatlap | 446429 | 2008. március 17. 12:28 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 446428 | 2008. március 16. 17:00 | ||
Charger | Adatlap | 446427 | 2008. március 15. 10:23 | ||
Köszi Fiúk! Ehhez a motorhoz,nemhiszem hogy hozzá fogok nyúlni,de talán majd a következő Hemi motort megpróbálom úgy csinálni,mint azt lalipapi golléga javasolta! | |||||
vadgergo | Adatlap | 446426 | 2008. március 15. 07:15 | ||
Jah, írj emailt gargo.vad@gmail.com | |||||
WadEmber | Adatlap | 446425 | 2008. március 15. 03:03 | ||
Kumancs | Adatlap | 446424 | 2008. március 15. 00:28 | ||
Üdv. Itt van képes beszámoló a Detroiti Autoramáról. www.cardomain.com/event/2008/03/09/ARD | |||||
Mpower | Adatlap | 446423 | 2008. március 14. 20:11 | ||
Fú komám, nagyon életszagú a mocid (lehet a színtől van), tetszik, viszont tényleg orvosolni kellene az elosztót, és tuti lesz. | |||||
lalipapi | Adatlap | 446422 | 2008. március 14. 08:53 | ||
Hali! Tudom ajánlani hogy fúrás elött csiszold simára az elosztó tetejét, utána tűvel pontozd meg és jöhet a fúrás :) Idegtépő rohadt pepecselős sőt néha még az ujjamat is át szoktam fúrni de megéri. Amugy zsír a paripa! | |||||
Charger | Adatlap | 446421 | 2008. március 13. 22:22 | ||
Hali! A szelepfedelek alatt ki van furva,de a gyujtáskábel elosztónál máshogy nem tudtam megcsinálni...van 5leted hogyan lehetne?! köszi | |||||
ChevyG | Adatlap | 446420 | 2008. március 13. 22:09 | ||
Charger! Szépen alakul, megértem hogy nem akad eltakarni a szűrővel a karbit! A gyujtáselsztónak sztem ugorj neki még1x! Nem tudom mivel aplikáltad rá, de nem az igazi ajánlom, hogy mindegyiknek fúrd ki a heléyt élőre. Hajrá!!! | |||||
jabel | Adatlap | 446419 | 2008. március 13. 21:39 | ||
Charger | Adatlap | 446418 | 2008. március 13. 21:31 | ||
ChevyG | Adatlap | 446417 | 2008. március 13. 11:37 | ||
Szia! Nem tudom a filmbeli (Eleanor) kocsiban milyen motor volt, de a GT500asok attol voltak 500asok, hogy az un. Police interceptor motorok voltak benne (428CUI). az elnevezés a rendéőrségtől ered: nagysebbességű üldözésekhez használták autópályán, stb ("elfogó". a GT350esekbe a klisblokkos FORD motorok voltak (~>5000cm3) eszerint keresd gugliban. üdv! | |||||
Stefan | Adatlap | 446416 | 2008. március 13. 10:25 | ||
Vagy, ha beírod a gugli képkeresőjébe, hogy "Eleanor engine": www.ritzsite.net/Shelby-Mustang/Gallery/1967_Ford_Shelby_Mustang_GT-500E_Eleanor_clone_by_Unique_Performance_engine.JPG | |||||
RCM | Adatlap | 446415 | 2008. március 12. 21:31 | ||
sziklakks | Adatlap | 446414 | 2008. március 12. 21:27 | ||
Van aki úgy írja :Jahve,van aki Iahve-nak... lehet erős példa,de szerintem fél igazság. Egyébként igazad van. | |||||
jabel | Adatlap | 446413 | 2008. március 12. 21:23 | ||
Valaki tudna segíteni elméletben egy 67es paci motorjának kábelezésében? Még nemnagyon csináltam ilyet és igazából nem vágom hogy minek hova kéne mennie | |||||
vadgergo | Adatlap | 446412 | 2008. március 12. 21:21 | ||
Barry elnézést! | |||||
vadgergo | Adatlap | 446411 | 2008. március 12. 21:21 | ||
Berry White Shopjáben ;-) | |||||
sziklakks | Adatlap | 446410 | 2008. március 12. 21:19 | ||
Berry bácsinál! | |||||
Zoli | Adatlap | 446409 | 2008. március 12. 21:17 | ||
Ha tudsz, azért gyere el. Nekem sem teljesen biztos, de rajtam nem fog múlni. z | |||||
Charger | Adatlap | 446408 | 2008. március 12. 20:27 | ||
talán megyek,de nem 100.. | |||||
Charger | Adatlap | 446407 | 2008. március 12. 20:26 | ||
ilyeneket hol lehet kapni?! | |||||
Zoli | Adatlap | 446406 | 2008. március 12. 19:37 | ||
Sziasztok! Hétvégén ACCH autós túra lesz Párkányba, jön valaki? z | |||||
jabel | Adatlap | 446405 | 2008. március 12. 15:17 | ||
Amatõr | Adatlap | 446404 | 2008. március 12. 15:14 | ||
Hi! Ilyenekre gondoltál-é. A lelőhely gondolom látható :) | |||||
jabel | Adatlap | 446403 | 2008. március 12. 14:44 | ||
Stefan | Adatlap | 446402 | 2008. március 12. 11:37 | ||
Csak egy rajzot találtam. Boccs, ezt nem lehetett kihagyni :))) | |||||
jabel | Adatlap | 446401 | 2008. március 11. 21:37 | ||
Jó estét! Keresek amcsi felnikről képeket szemből.(rajz is jó, sőt!) Ha esetleg tudnátok segíteni azt nagyon megköszönném | |||||
Levi | Adatlap | 446400 | 2008. március 11. 20:49 | ||
Hali Zoli!! Köszi!! Nem valtozot nagyon lakozás után!! | |||||
Levi | Adatlap | 446399 | 2008. március 11. 20:24 | ||
Szia! Köszi!! Az nem alapozó amugy! A beküdölést most vettem észre a fénykepen!! | |||||
Zoli | Adatlap | 446398 | 2008. március 11. 18:14 | ||
Hello! Továbbra is tetszik, szép lett! Ami hibát látok, azt RCM már leírta, illetve a feketés befolyatást hiányolom egy kicsit. A színe lakkozás után is világosabb? Mert amúgy nagyon tetszik ez az árnyalat. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |