<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
vadgergo | Adatlap | 447165 | 2008. május 20. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
+1 Előzmény: (447164) sib 2008. május 20. 19:34 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 447164 | 2008. május 20. 19:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Hozd csak el! Vagyis vidd csak el! Jó lenne ha meghonosodna nálunk a WIP állapotban kiállítás, szerintem hasznos lenne "szakmabelieknek" és kívülállóknak egyaránt. Előbbieknek: "jó pap holtig tanul", utóbbiak meg szerintem így látják igazán mennyi munka is van egy ilyen építésben. Sib | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 447163 | 2008. május 20. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak most vetődtem erre, köszi a képeket! ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 447162 | 2008. május 20. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na végre már valaki megköszönte...szivesen amúgy,ha megyek még ilyenekre akkor rakok fel képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 447161 | 2008. május 20. 15:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kösz a képeket! Sajnos erre se tudtam elmenni... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 447160 | 2008. május 20. 13:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amatõr | Adatlap | 447159 | 2008. május 20. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 447158 | 2008. május 20. 08:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok,Urak! Egy kis dilemmában vagyunk a hétvégi Mok Kupával kapcsolatban.Hálisten sokan eljöttök és neveztek a versenyre, így viszont nem nagyon maradt,aki értékelné a munkáitokat.Magyarán kevés ebben a kategóriában a zsűritagunk. Kérem,aki el tudná vállalni szombaton ebéd után eme tisztet,az jelezze nekem az e-mail címemen! Köszönöm! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 447155 | 2008. május 19. 15:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hétvégén került megrendezésre a 13.tavaszi amerikai autós találkozó,és kiállítás .Gondoltam rakok fel 1-2képet:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 447154 | 2008. május 18. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto disznó lesz a pick up. a hátsó részre én tennék egy fémcsövet és arra egy táncoló sztripcsajt..azzal nagyon ütne...:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 447153 | 2008. május 18. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez szép dózis! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 447152 | 2008. május 18. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tóthgábor | Adatlap | 447151 | 2008. május 18. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hú bazzeg, ez nagyon állat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 447150 | 2008. május 18. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 447149 | 2008. május 18. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 447148 | 2008. május 18. 17:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Le a kalappal. nem gyenge az átszabási képességed. És sib tervei mindig elég fullosak és ha valaki hajlamos hogy meg is valósitsa akkor érdekes dolgok születnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 447147 | 2008. május 18. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én is sima autós glettet használok, teljesen jó. Igaz, nincs összehasonlítási alapom, de ez is poliészter mint a Tamiya. Viszont alapból elég rövid a fazékideje (biztos van lassabban kötő is) és könnyű elszúrni a keverési arányt, ilyenkor vagy sosemkötmeg vagy megtanul az ember villámgyorsan glettelni :D Ilyen nagyobb munkákhoz az epoxi gyurmaputty is kitűnő. Az igazán profik ("betegek") meg ahol tudnak sztirolt használnak :) Sib | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 447146 | 2008. május 18. 16:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Jónak tűnik, azért kérdeztem. Már többeknél is láttam a neten, hogy ilyent használnak. Talán azok sem jobbak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 447145 | 2008. május 18. 16:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 447144 | 2008. május 18. 15:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sima autós gittet. Tudom nem a legjobb ide, de felénk ez az elérhető. Ha lehetőségem lesz, majd kipróbálom a spéci tömítőket is. Üdv: toto | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 447143 | 2008. május 18. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447142 | 2008. május 18. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447141 | 2008. május 18. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kiválló munka, remélem lesz szerencsém előpben is látni! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447140 | 2008. május 18. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Misi! Ha egy mód van rá, kérlek hozd el Berénybe, nagyon szivesen megcsodálnám! Kültem mélt! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 447139 | 2008. május 18. 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
elkészült az álomból lett rémálom nascar.sajnos a mr hobby top coat lakk egy kicsit ki***tt a motorháztető lévő matrica hártyás részével poliroztam de nem jött ki belőle teljesen.szerettem volna elvinni jászberénybe de marad a vitrinbe.van még egy pár nascarom majd azokra más lakk lessz fújva.sajnálom a verdát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 447138 | 2008. május 18. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem semmi meló, gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 447137 | 2008. május 18. 13:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen!Lejakalappap! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 447136 | 2008. május 18. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 447135 | 2008. május 18. 12:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon állat a két verda!Végre valakik(Te és sib) túlléptétek a "kicsit hozzányulok" kategóriát. Ez a fajta modellezés már megint egy új lépcső.Remélem ez a kettő és a "Fordzilla" ötleteket ad és többen belevágunk néhány ekkora projektbe. Furcsa de eddig "csak" a kamionosok csináltak ekkora átszabást.(MAN-ból,DAF-ból- RÁBA)stb... Gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 447134 | 2008. május 18. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! ChevyG: a furgon az AMT Dodge mentőjautója volt valaha, a Chevy COE pedig ugyancsak egy AMT Chevy pickup volt. De ebből csak a fülke maradt meg és a két hátsó sárvédőív.A fülke előrébb és feljebb került egy gondolattal, de nem annyira mint az eredeti COE-n, a plató saját készítésű. A szín narancsvörös lesz a COE-n, a furgon kétfajta barnát kap, a teljes szín egy világosabb árnyalat lesz, a középvonal pedig sötétebbre lesz fújva. Brúnó: köszönöm szépen!::)) Az átalakítások saját munkáim, de a formák megálmodásában sib segített. Amit ezúton is köszönök neki! toto | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 447133 | 2008. május 18. 12:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia toto! Eddig nagyon szépek, még így is, hogy csak alapozva vannak. Én láttam képeket a "hogyan a készült" fázisokról is, higgyétek el nem semmi munka van benne. Gratulálok hozzájuk. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447132 | 2008. május 18. 11:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Toto! Milyen gyártmányok, tervek, festék, stb? üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 447131 | 2008. május 18. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 447130 | 2008. május 16. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jetson család 4 keréken. Cool. www.autoblog.com/photos/1957-chrysler-diablo-concept/810349/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447129 | 2008. május 16. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 447128 | 2008. május 16. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szega Master CG! Köffike! De van benne. Adnak egy darab fekete vezetéket, abból kell megcsinálni. Csak ki kell venni belőle a drótót és méretre vágni. Igen használtam. Van otthon saját alapozója, de nem szoktam használni. Nekem nagyon jól bevált a Model Master fényes feketéje. Én azt mondom nem kötelező a sajátját használni. Tisztításhoz én nitrót használok, az kiviszi. Minden fújás után nagyon alaposan ki kell mosni a pisztolyt, nem elég csak átfújni a hígítóval. Jártam már úgy, hogy a rendes színnél tele volt ezüst pöttyökkel, mert lusta voltam rendesen kipucolni a pisztolyt. Házmester B. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447127 | 2008. május 16. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva! Mutatós! Ha jól emléxem a DM készletben nincsenek pipák, hogy oldotad meg ezt a problémát, Mester? Alclad2-őt használtál? Kötelező a saját alapozóját használni? Mivel kell tisztítani utána a pisztolyt? Köszi a segitséget előre is! baráti üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 447126 | 2008. május 15. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 447125 | 2008. május 15. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sibitó, Z! Ok, egyértelmű már:) üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 447124 | 2008. május 14. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richiem | Adatlap | 447123 | 2008. május 14. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Mindenkinek ! Nem létező autó alapján csinálom, egyedül a motorháztető ötlete jött a "Tolvajtempo"-s Elenaor-ról. A többi meg jön magától. 20" vagy 21" color Aoshima felni lesz alatta, ettől olyan Foose style lesz az autó...az is a cél. Ime felnivel egy átmenetileg feltett lambo ajtóval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 447122 | 2008. május 14. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép vas. le a kalapal. Mindig hozod a minőséget. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 447121 | 2008. május 14. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egész komolyan szétkaptad. Jó a formavilág is. Az ajtó meg elég nagy vállalás. de a kerékiv még nagyobb az által hogy lefelé meghoszabitotad. Mien felni lesz bele? Mérete? Grat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 447120 | 2008. május 14. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz és várom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 447119 | 2008. május 14. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tőled várt minőség! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 447118 | 2008. május 14. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jó lesz. Jó ez a felni. De mi az a nagy rózsaszín valami a motorháztetőn a 6. képen? :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 447117 | 2008. május 14. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Urak! Kicsit haladgattam a Challengerrel... A kasztni órdít a lakkért, a héten még azzal is végezni akarok! A műszerfal fekete lesz, a többi marad fehér, a felnik (köszi Zoli!) még le lesznek áztatva, és átfújva Alclad polished Aluminiummal. Sajnos a másikat nem lesz időm befejezni Jászberényig, úgyhogy egyedűl fog csak menni:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 447116 | 2008. május 14. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Richiem! Valóban ígéretes a jószág. Ezt létező alapján építed át, vagy csak úgy keltél egyik reggel, hogy ilyenre kell csinálnom? Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 447115 | 2008. május 14. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó. Leázik, én is belevágok a sajátomba. szegény gyógyszerészek asszem csődbe fognak menni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 447114 | 2008. május 14. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon tetszik idáig, ezek a formák jól állnak a kocsinak. És az ajtó kivágás is jónak tűnik, nagyon ígéretes. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |