<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
ChevyG | Adatlap | 448134 | 2008. szeptember 16. 08:01 | ||
nekem amt-m van, max ráfaragod Előzmény: (448132) mszl 2008. szeptember 15. 20:05 | |||||
mszl | Adatlap | 448133 | 2008. szeptember 15. 20:05 | ||
A fénykép erejéig kölcsönvettem agy másik dobozomból | |||||
mszl | Adatlap | 448132 | 2008. szeptember 15. 20:05 | ||
Sziasztok! Keresném ezt a Nascar '98-as Ford Taurus olajteknőt, mert hiányos az öntőkeretem 1/24-ben. Szépen lemaradt róla mert csak két műanyag golyócska van a helyén a csonk végén, úgyhogy nem törhetett le. Amúgy a 35-ös számú alkatrész ahogy a képen látható Miért is a szelepfedél hiányozna ha úgysem akarom kinyitni a motorháztetőt! Ha valakinek van fölös az jól jönne! Előre is köszi! Üdv. mszl mszl@freemail.hu | |||||
jabel | Adatlap | 448131 | 2008. szeptember 15. 19:58 | ||
jajj nem a feszítő hanem a légyító! szal a zűűd | |||||
jabel | Adatlap | 448130 | 2008. szeptember 15. 19:58 | ||
én pl a gunze cuccával próbálkoztam fényes lakkra. jó anyag. sztem simán elég a feszítő, meg egy vizes, puha ecset. felteszed a matricát, bekened lágyítóval, majd a vizes ecsettel kisimogatod a ráncokat, és ahol nem tapad oda a maketthez mg egy kis lágyítót kensz. csak óvatosan, mert a gunze tényleg lgyít(tapasztalat). jah és azért a profikat is kérdezzétek meg, csak nekem ez mintha bevált volna multkor | |||||
vadgergo | Adatlap | 448129 | 2008. szeptember 15. 19:53 | ||
Matt felületre szoktam csinálni, arra jóol tapad. | |||||
novakgabor | Adatlap | 448128 | 2008. szeptember 15. 19:21 | ||
A többiekkel nem tudom mi van, én szívesen segítenék, de hasonló szinten állok matricázás művészete tananyagból. Viszont melléd állok, mindenki vegye úgy hogy már ketten kérdezzük :-))) Nekem egyszer azt mondták, hogy a feszítőt alá, a lágyítót fölé kell kenni de pontosabbat én sem tudok (azóta sem vettem feszítő szert) | |||||
Zoli | Adatlap | 448127 | 2008. szeptember 15. 15:41 | ||
OK, megnyugodtam! Amúgy a többi autós rovatot meg a hajósakat nem nézem, szóval azokat biztos nem fogom kommentálni, de sok sikert hozzájuk! z | |||||
Tibchi | Adatlap | 448126 | 2008. szeptember 15. 15:30 | ||
Egyáltalán nem vagyok profi! Sőt! 100% kezdő vagyok, ez a 3. kocsim. Minden egyes darabbal tanulok valami újat. Ennél spec először alkalmaztam a kevlárt és a bársonyport, szerintem sikeresen. Kevlártól féltem, de tanultam 1-2 dolgot. A Titanic mellett azért befejezem a másik 2 kocsit, hangsúlyozva a pöjót, amit szeretnék feljavítani, de az már nem a hotrod topicba kerül be, inkább a rally-ba. Nem szemrehányásnak vettem, csak a körülmények is kellenek a teljes sztorihoz :) peace: Tibchi | |||||
Zoli | Adatlap | 448125 | 2008. szeptember 15. 12:54 | ||
Tudom, már említetted, hogy rövid határidejű lesz a makett, és a hibák ellenére tényleg jól mutat. Ne haragudj, nem szemrehányás akart lenni, sőt! Ha egy hét alatt ilyet építesz, akkor nagyon profi lehet az, amire időd is van. z | |||||
Tibchi | Adatlap | 448124 | 2008. szeptember 15. 12:40 | ||
Zoli: Utolsó pillanatban derült ki, h amit havernak szerettem volna venni ajándék, már nincs, és szerezni se tudnak annyiért amennyiért mondták. Így jött az SOS 5let. Megépítek neki 1 kocsit a sok közül. Erre esett a választás, mert a többivel céljaim vannak. 1 hetem volt kivitelezni, úgy, hogy közben dolgozok (ide is behoztam, és mikor nem volt vevő, akkor csináltam, kockáztatva a munkámat. novakgabor: van mellette folyamatban 1 Buick is. "használtan" vettem. Az illető összeragasztott mindent, és nem festette le :S Szerencsémre a kaszni és alváz nem volt összeragasztva, így kés, szike, véső, igen véső! és szétszedtem. Sajna ő is sok baleseten esett át, és most érdekes állapotban van, de több ideje készül. Ennél a bucknál leszedtem a krómot, mert ritka szarul nézett ki a megfolyt ragasztó miatt (ezért kellett a véső, mert alég sok helyen mondhatni szó szerint ÁLLT a ragasztó). Kristályos lefolyócsőtisztító, és megoldotta a problémámat. Sajnos lehet még1x vissza kell küldeni, mert szépen minden apró csík meglátszik rajta. Amúgy szintén a korábban említett spray-el fújtam le, csak króm kivitelben, és majdnem azt a hatást adja vissza, mint eredetileg. Az asztal alatt pihen még pár AMT. Éppen, h a motor miatt veszem én is meg őket. Köszönet Szűcs Lacinak a gyorsaságért, még a múlt héten megkaptam a csomagot, benne elég sok makettezést segítő eszközzel. (köztük a panelező kés, kézi fúrók, csipesz, és még sok apróság, amik segítenek) Mint írtam, elhajózok, utána meg visszaautózok, de közben azért repülőre is szálok. Sok mindent kell befejeznem, amik el vannak kezdve, és a helyet foglalják a dobozaikkal. Chevy mennek a képek a hajózós részbe, csak megkeresem Üdv: Tibchi | |||||
novakgabor | Adatlap | 448123 | 2008. szeptember 15. 12:14 | ||
Azért nem tudod szépen javítani, mert az nem festve van, hanem egy galvanizálják. A technológia egyik hátránya, hogy nagyon vastag* és sok részletet "elfed" *=lemaratva, újra"krómozva" szép és vékony felület érhető el az Alclad termékekkel www.alclad2.com/ Az AMT mellett nagyon húzós érv szól, hogy sok tipusban egyedül van (volt) jelen a piacon ! Aki tud, az válogasson, de ha nem lehet akkor ez van ! | |||||
Roland | Adatlap | 448122 | 2008. szeptember 15. 12:05 | ||
Sziasztok Autósok Kollégák! Matricázásban szeretnék segítséget kérni, mert nem teljesen tiszta a témakör. A lágyító még oké, meg a feszítőt is értem mire lenne jó (ha jól értem) de hogy kell ezeket pontosan alá, fölé kenni, meg mikor ? Nekem csak Microscale féle lágyítóm van, de nem tudok vele feltenni matricákat íves felületre. Ajánlották a Gunze féle feszítőt, ha veszek egy ilyet az már elég lenne ? (és milyen módszerrel?) Aki tud nekem leírással, linkkel bármivel segíteni, nagyon megköszönném ! (az itteni fórumokban nem találtam rendes leírást, már sokat olvasgattam) | |||||
Roland | Adatlap | 448121 | 2008. szeptember 15. 12:05 | ||
Sziasztok Autósok Kollégák! | |||||
sziklakks | Adatlap | 448120 | 2008. szeptember 15. 11:32 | ||
há' így má' más!.akkor még frankóbb.. | |||||
Zoli | Adatlap | 448119 | 2008. szeptember 15. 11:25 | ||
Szia! Eddig tetszik a kocsi, nagyon kíváncsi vagyok a végére! Esetleg még meg is törheted, lyukaszthatod stb, junkyard rulez! z | |||||
Zoli | Adatlap | 448118 | 2008. szeptember 15. 11:21 | ||
Szia! Lehet, hogy nem lett profi, de szép az összhatás, leszámítva a felniket, bocs... Amúgy ez az AMT egyik legjobb kitje, ennél sokkal problémásabbak vannak! Én csak lelkes amatőr vagyok, de nem rémlik, hogy komolyabb gondjaim voltak vele. Illetve asszem az oldalablakok meg az utastér berakásával kellett kicsit szenvedni, ja és talán a padló is túl passzentos volt, de semmi komoly. A krómos cuccok viszont nekem se tetszenek. Akármennyire látszik is az illesztőcsap helye, vagy kopások, javítani meg se próbálom. Sajnos gyakran sorjacsík is van rajtuk, azt is nagyon utálom. Egyébként ennél a típusnál az orrát és a farát színre is fújhatod, és akkor nincs vele gond. Egyébként a hibák ellenére tényleg látványos, de a következőre mindenképp több időt szánj, egy hét kevés szokott lenni egy makettre, főleg munka mellett. z | |||||
Zoli | Adatlap | 448117 | 2008. szeptember 15. 11:11 | ||
Szia! A Revell és MPC elvileg gyártotta, talán AMT is. De valószínű ebay-en fogsz csak találni, főleg MPC-t. z | |||||
Tibchi | Adatlap | 448116 | 2008. szeptember 15. 11:03 | ||
hihihi nem haladja meg a képességeimet, csak szerény meglátásom szerint egy 10 éves lehet nem boldogul olyan könnyen vele. Amennyiben nem így van, akkor elnézést attól, aki magára vette, és ne tessék kicsiny lelkemet bántani :P hihi Amt-vel 1 konkrét dolog van, ami nem tetszik. Az, hogy a króm részt zicher úgy öntik ki, és fújják le, hogy miután levágom, a helye biztosan látszódjon, és tutti, h a polcomon nincs olyan szín, ami tökéletes lenne. Szóval ilyenkor csiszamica, és új króm rá. Pedig tetszik az a réteg, amit ráfújnak. Kezdő vagyok még, biztos vannak jobb megoldások és teknikák, vagy csak én vagyok nagyon amatőr, ki tudja. Azt meg nem tudom, h tényként mondhatom-e, de az illeszkedéseket nagyon sokat kell csiszolni. Van olyan rész, ami 1 mm-rel lóg ki. Ezek apró gondok, viszont az tény, hogy adják a mocit, és csupa klasszikus ótót adnak ki... folyt köv :) nincs konkrét kedvenc gépem, és a polcomon se pihizik annyi összeszerelésre váró cucc, mint pár kollegának. (összesen ha van 10 gép) Szívesen összerakok bármit. | |||||
lalipapi | Adatlap | 448115 | 2008. szeptember 15. 10:07 | ||
Hali ChevyG! Az eredeti az direkte ilyen! Most kint megy ez az új őrület hogy a külső lepukkant de a motor meg a belső az fullos. Igaz a külső lepukkantság is meg van csinálva mert egyiken se láttam "igazi" átlyukadt rozsdásodást:) www.classictrucks.com/features/index.htmlAki nem ismerné annak ajánlom figyelmébe:) (sok groupbuildos csemegével) | |||||
ChevyG | Adatlap | 448114 | 2008. szeptember 15. 09:50 | ||
csatlakozok a sziklakks kollégához, viszont a referencia képeket nézve változott a véleményem:) az igazi dájrekt lett ilyen v félkész? | |||||
ChevyG | Adatlap | 448113 | 2008. szeptember 15. 09:48 | ||
most úgy érted, meghaladja a képességeidet?:DDD ez a '71-es a kedvenc járgányod? mert Chargerből csak nálam van 7 féle! Ez az a titanic amire én gondolok? (képeket az óceánjárós tápikba rakhatnál fel!) üdv! | |||||
lalipapi | Adatlap | 448112 | 2008. szeptember 15. 09:46 | ||
Ez a lényeg:) Itt vannak a motivációs képek! | |||||
sziklakks | Adatlap | 448111 | 2008. szeptember 15. 09:25 | ||
Szép!Deszerintam ha lerohasztod kívülről,akkor túl patent lesz a belseje nem? | |||||
Tibchi | Adatlap | 448110 | 2008. szeptember 14. 22:11 | ||
Ragad az mindenbe, hogy pusztulna oda meg vissza. Sokmindent próbáltam ellene, de mindeddig sikertelenül. maszatos? :D zsíros! xDD asszem az ujlenyomatom is benne maradt valahol... :D Baj van a karbonozással? Tudom, h nem tökéletes, de ez volt az első alkalom, hogy ilyet használtam, épp úgy, mint a bársonypornál! | |||||
novakgabor | Adatlap | 448109 | 2008. szeptember 14. 21:17 | ||
Nem, nem tévedsz, sőt, még jó hogy szóltál hogy ez egy Charger és hogy a maszatos orra az karbon akar lenni, különben találgathattuk volna ;-I A por meg a revell-be is beleragad... Jó szelet ! | |||||
novakgabor | Adatlap | 448108 | 2008. szeptember 14. 21:11 | ||
Hát úgy értem, hogy nincs rajta bársonypor, se pzs, se szövet, csak simán ecsettel tunkolósan van imitálva a zizis felület. Kb a jobb oldalit szerettem volna... | |||||
lalipapi | Adatlap | 448107 | 2008. szeptember 14. 21:07 | ||
Na szép estét mindenkinek! Most hogy hazaértem dobok pár elrettentő képet a készülő Chevyről! Szóval ez a rettenetes kék szín csak az alap erre jön még a rozsda az alapozó meg egy kis kosz:) Chevy: Igen a tőled kapott az Hard top kivitel nekem még egy régi (kb 10 éves) cabrio volt.Kösz a bőrmintát de ezt igaziban lenne jó látni. Üdv mindenkinek L | |||||
Tibchi | Adatlap | 448106 | 2008. szeptember 14. 21:00 | ||
nem szidom, persze a motor előny, viszont ami rajta van a dobozon, mint skill, meg kor, az nem valós. Ha valaki profi, vagy legalábbis jó munkát szeretne, akkor keményen bele kell feküdnie :) előbb utóbb beszerzek még1et, vagy 2-t. 1iket gyárira, másikat pedig feketére szeretném megcsinálni, hasonló elképzelésben :) de én most 1 kicsit elhajózok, és befejezem a Titanicom :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 448105 | 2008. szeptember 14. 20:54 | ||
bántja a szeme a feni, dehát ez van!:) amúgy jó, főleg, ha az időt is belevesszük. AMT kérném nem szidni! Melyik gyártó az, melyekre csukott szemmel azt mondod, hogy van benne motor! Egy tamijáé soxor 12is kérnek, míg egy AMT felső hangon 5! Az AMT általában szélsőséges, vagy szuper, vagy más az adott témát nem gyártja!:) | |||||
ChevyG | Adatlap | 448104 | 2008. szeptember 14. 20:50 | ||
hidd el, láccani fog! (nem vágom, hogy mi ecset?:S) | |||||
Tibchi | Adatlap | 448103 | 2008. szeptember 14. 20:40 | ||
lehet nem látszik, de a tudat ami fontos. vagy tévedek? :D | |||||
Tibchi | Adatlap | 448102 | 2008. szeptember 14. 20:39 | ||
Nem lett profi munka... Sőt... de 1 hét alatt elkészült, SOS-ben, és még örömet is okozott. Utolsó nap minden megtörtént, ami megörténhet. Leesett, megkopott, festékess ujjal hozzáértem, megnyomódott, lakkba bennemaradt a por, hiába volt védett, pormentes helyen. A kapkodás megtette a maga hatását. Ennek ellenére utólag egyben látva, jól néz ki. Persze AMT minőség, és időm se volt a szárazpróbákra, így 1-2 helyen az illeszkedés is rossz. Szerintem idővel beszerzek még1 példányt, és azt megépítem pöpecre, időt szánva rá :) | |||||
novakgabor | Adatlap | 448101 | 2008. szeptember 14. 20:34 | ||
Köszi, ez kérem ecset. Igaz hogy úgy néz ki mint a wc kefe, de ecsettel történt, képféle színből. ChevyG ! Már nem azért, de fog az a pedál látszani ? | |||||
ChevyG | Adatlap | 448100 | 2008. szeptember 14. 20:26 | ||
Szeva! Én géppel lekaptam a flokit és a gázpedált, elöbbi pzs-lesz, utobbi maratás. az én tervem az űlésekkel: ami Nálad sárga az itt fehér, a másik szin a piros. Az elsó (piros) részt szárazecsetelem, így imitálva a varásokat. a gunze lakkjai szuperek! (ma a mattott használtam) üdv! | |||||
jabel | Adatlap | 448099 | 2008. szeptember 14. 19:27 | ||
sztem faszás, mi ez? | |||||
novakgabor | Adatlap | 448098 | 2008. szeptember 14. 19:16 | ||
Apa | Adatlap | 448097 | 2008. szeptember 14. 19:10 | ||
Czapy | Adatlap | 448096 | 2008. szeptember 14. 10:00 | ||
Valamelyik cég gyárt '77-es Camaro-t? Egyszer akarok egy ilyet venni. | |||||
jabel | Adatlap | 448095 | 2008. szeptember 13. 19:28 | ||
v próbáld meg a gunze clear cuccait! sztem jobbak! | |||||
Latin | Adatlap | 448094 | 2008. szeptember 13. 13:40 | ||
Szia ! Esteleg próbáld meg itt!én mindig nála veszem a fényes gunze lakkot! szucslaszlo67.tar.hu/ ciao | |||||
Mpower | Adatlap | 448093 | 2008. szeptember 13. 13:35 | ||
Mosni acetonnal szoktam a clear-t. De fújáshoz ne használd az acetont. Én még nem fújtam clear-t, így nem tudom mivel lehet hígítani. | |||||
novakgabor | Adatlap | 448092 | 2008. szeptember 13. 13:12 | ||
Kedves Gyurmakoma / bárki aki tudja! Mivel lehet a clear festékeket fújás állagúra higitani ? Nekem Humbrol márkájúak vannak, de még az ecsetből is problémás kimosni. Illetve ki tudom mosni, de "betúrosodik" vagy mi a higítótól. | |||||
novakgabor | Adatlap | 448091 | 2008. szeptember 13. 08:51 | ||
Kösssz a képet ! Most különösen jól jön, mert ebben a csodás városban sehol nem lehet Gunze fényes lakk-sprayt venni, úgyhogy addig lehet részletezni a motorteret stb... Illetve lehet hogy a Gyáli úton a Kék kígyóban van, de se felhíni nem lehet őket, se mail-re nem válaszolnak, de az biztos hogy a weblapon nincs fent és nekem nagyon messze van potyára kimenni (NEM veszem rossz néven, ha egy üzlet megkeres privátban -NEKÜNK VAAAN. Úgyis minden boltban bújják ezeket a fórumokat :) ) | |||||
Tibchi | Adatlap | 448090 | 2008. szeptember 13. 07:53 | ||
Nos az idő lejárt. 9től meló délig. Kasztni lemaszkolva, hiba javítása...In Progress Kerekek kicserélése...Failed Beltér feljavítása...Finished Motortér feljavítása...In Progress | |||||
Tibchi | Adatlap | 448089 | 2008. szeptember 13. 00:51 | ||
az agyam eldobom grrrgrrr a legvégén kúrom el a krómcsíkoknál. az agyam eldobom :S hiába vigyáztam, rácuppantam a kasznira, de előtte természetesen a krómcsíkra :S | |||||
ChevyG | Adatlap | 448088 | 2008. szeptember 12. 19:28 | ||
Sajnos a befolyt pillragacs megrendezte a hűtő 1ik oldalát, ami festés után elég "látványos" lett - persze negatív értelembe. Ezért azt az oldalt újra legyártottam tegnap éjjel. Reggel valamiért nem fogta a festék, de holnap kap még1 adagot és (remélem) OK-és lesz. Lali! Ezt a műbőrt a Bel Air-hez vettem, a füllpiszka méretviszonyítás végett került a képre. kb 600Ft-ba került a 3x 120x10cm (van még 1 sötétebb piros is). Azt még nem tudom, hogy felhasználom-e ehhez a géphez, már nincs egy hetem:S üdv | |||||
ChevyG | Adatlap | 448087 | 2008. szeptember 12. 19:23 | ||
ChevyG | Adatlap | 448086 | 2008. szeptember 12. 19:22 | ||
ChevyG | Adatlap | 448085 | 2008. szeptember 12. 19:10 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |