/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
ChevyG 448134 2008. szeptember 16. 08:01
Válasz erre
mszl 448133 2008. szeptember 15. 20:05
Válasz erre
A fénykép erejéig kölcsönvettem agy másik dobozomból
mszl 448132 2008. szeptember 15. 20:05
Válasz erre
DSCF4401
DSCF4401
DSCF4402
DSCF4402

Sziasztok!

Keresném ezt a Nascar '98-as Ford Taurus olajteknőt, mert hiányos az öntőkeretem 1/24-ben.
Szépen lemaradt róla mert csak két műanyag golyócska van a helyén a csonk végén, úgyhogy nem törhetett le. Amúgy a 35-ös számú alkatrész ahogy a képen látható
Miért is a szelepfedél hiányozna ha úgysem akarom kinyitni a motorháztetőt!
Ha valakinek van fölös az jól jönne!

Előre is köszi!

Üdv. mszl
mszl@freemail.hu
jabel 448131 2008. szeptember 15. 19:58
Válasz erre
jajj nem a feszítő hanem a légyító! szal a zűűd
jabel 448130 2008. szeptember 15. 19:58
Válasz erre
én pl a gunze cuccával próbálkoztam fényes lakkra. jó anyag. sztem simán elég a feszítő, meg egy vizes, puha ecset. felteszed a matricát, bekened lágyítóval, majd a vizes ecsettel kisimogatod a ráncokat, és ahol nem tapad oda a maketthez mg egy kis lágyítót kensz. csak óvatosan, mert a gunze tényleg lgyít(tapasztalat). jah és azért a profikat is kérdezzétek meg, csak nekem ez mintha bevált volna multkor
vadgergo 448129 2008. szeptember 15. 19:53
Válasz erre
Matt felületre szoktam csinálni, arra jóol tapad.
novakgabor 448128 2008. szeptember 15. 19:21
Válasz erre
A többiekkel nem tudom mi van, én szívesen segítenék, de hasonló szinten állok matricázás művészete tananyagból.
Viszont melléd állok, mindenki vegye úgy hogy már ketten kérdezzük :-)))
Nekem egyszer azt mondták, hogy a feszítőt alá, a lágyítót fölé kell kenni de pontosabbat én sem tudok (azóta sem vettem feszítő szert)
Zoli 448127 2008. szeptember 15. 15:41
Válasz erre
OK, megnyugodtam!
Amúgy a többi autós rovatot meg a hajósakat nem nézem, szóval azokat biztos nem fogom kommentálni, de sok sikert hozzájuk!
z
Tibchi 448126 2008. szeptember 15. 15:30
Válasz erre
Egyáltalán nem vagyok profi! Sőt! 100% kezdő vagyok, ez a 3. kocsim. Minden egyes darabbal tanulok valami újat. Ennél spec először alkalmaztam a kevlárt és a bársonyport, szerintem sikeresen. Kevlártól féltem, de tanultam 1-2 dolgot.
A Titanic mellett azért befejezem a másik 2 kocsit, hangsúlyozva a pöjót, amit szeretnék feljavítani, de az már nem a hotrod topicba kerül be, inkább a rally-ba.
Nem szemrehányásnak vettem, csak a körülmények is kellenek a teljes sztorihoz :)
peace:

Tibchi
Zoli 448125 2008. szeptember 15. 12:54
Válasz erre
Tudom, már említetted, hogy rövid határidejű lesz a makett, és a hibák ellenére tényleg jól mutat. Ne haragudj, nem szemrehányás akart lenni, sőt! Ha egy hét alatt ilyet építesz, akkor nagyon profi lehet az, amire időd is van.
z
Tibchi 448124 2008. szeptember 15. 12:40
Válasz erre
Zoli:
Utolsó pillanatban derült ki, h amit havernak szerettem volna venni ajándék, már nincs, és szerezni se tudnak annyiért amennyiért mondták. Így jött az SOS 5let. Megépítek neki 1 kocsit a sok közül. Erre esett a választás, mert a többivel céljaim vannak. 1 hetem volt kivitelezni, úgy, hogy közben dolgozok (ide is behoztam, és mikor nem volt vevő, akkor csináltam, kockáztatva a munkámat.
novakgabor:
van mellette folyamatban 1 Buick is. "használtan" vettem. Az illető összeragasztott mindent, és nem festette le :S Szerencsémre a kaszni és alváz nem volt összeragasztva, így kés, szike, véső, igen véső! és szétszedtem. Sajna ő is sok baleseten esett át, és most érdekes állapotban van, de több ideje készül.
Ennél a bucknál leszedtem a krómot, mert ritka szarul nézett ki a megfolyt ragasztó miatt (ezért kellett a véső, mert alég sok helyen mondhatni szó szerint ÁLLT a ragasztó). Kristályos lefolyócsőtisztító, és megoldotta a problémámat. Sajnos lehet még1x vissza kell küldeni, mert szépen minden apró csík meglátszik rajta. Amúgy szintén a korábban említett spray-el fújtam le, csak króm kivitelben, és majdnem azt a hatást adja vissza, mint eredetileg.
Az asztal alatt pihen még pár AMT. Éppen, h a motor miatt veszem én is meg őket.
Köszönet Szűcs Lacinak a gyorsaságért, még a múlt héten megkaptam a csomagot, benne elég sok makettezést segítő eszközzel. (köztük a panelező kés, kézi fúrók, csipesz, és még sok apróság, amik segítenek)
Mint írtam, elhajózok, utána meg visszaautózok, de közben azért repülőre is szálok. Sok mindent kell befejeznem, amik el vannak kezdve, és a helyet foglalják a dobozaikkal.

Chevy mennek a képek a hajózós részbe, csak megkeresem

Üdv:

Tibchi
novakgabor 448123 2008. szeptember 15. 12:14
Válasz erre
Azért nem tudod szépen javítani, mert az nem festve van, hanem egy galvanizálják.
A technológia egyik hátránya, hogy nagyon vastag* és sok részletet "elfed"
*=lemaratva, újra"krómozva" szép és vékony felület érhető el az Alclad termékekkel
www.alclad2.com/

Az AMT mellett nagyon húzós érv szól, hogy sok tipusban egyedül van (volt) jelen a piacon ! Aki tud, az válogasson, de ha nem lehet akkor ez van !
Roland 448122 2008. szeptember 15. 12:05
Válasz erre
Sziasztok Autósok Kollégák!
Matricázásban szeretnék segítséget kérni, mert nem teljesen tiszta a témakör. A lágyító még oké, meg a feszítőt is értem mire lenne jó (ha jól értem) de hogy kell ezeket pontosan alá, fölé kenni, meg mikor ? Nekem csak Microscale féle lágyítóm van, de nem tudok vele feltenni matricákat íves felületre. Ajánlották a Gunze féle feszítőt, ha veszek egy ilyet az már elég lenne ? (és milyen módszerrel?)
Aki tud nekem leírással, linkkel bármivel segíteni, nagyon megköszönném !
(az itteni fórumokban nem találtam rendes leírást, már sokat olvasgattam)
Roland 448121 2008. szeptember 15. 12:05
Válasz erre
Sziasztok Autósok Kollégák!
sziklakks 448120 2008. szeptember 15. 11:32
Válasz erre
há' így má' más!.akkor még frankóbb..
Zoli 448119 2008. szeptember 15. 11:25
Válasz erre
Szia!
Eddig tetszik a kocsi, nagyon kíváncsi vagyok a végére! Esetleg még meg is törheted, lyukaszthatod stb, junkyard rulez!
z
Zoli 448118 2008. szeptember 15. 11:21
Válasz erre
Szia!
Lehet, hogy nem lett profi, de szép az összhatás, leszámítva a felniket, bocs... Amúgy ez az AMT egyik legjobb kitje, ennél sokkal problémásabbak vannak! Én csak lelkes amatőr vagyok, de nem rémlik, hogy komolyabb gondjaim voltak vele. Illetve asszem az oldalablakok meg az utastér berakásával kellett kicsit szenvedni, ja és talán a padló is túl passzentos volt, de semmi komoly.
A krómos cuccok viszont nekem se tetszenek. Akármennyire látszik is az illesztőcsap helye, vagy kopások, javítani meg se próbálom. Sajnos gyakran sorjacsík is van rajtuk, azt is nagyon utálom. Egyébként ennél a típusnál az orrát és a farát színre is fújhatod, és akkor nincs vele gond.
Egyébként a hibák ellenére tényleg látványos, de a következőre mindenképp több időt szánj, egy hét kevés szokott lenni egy makettre, főleg munka mellett.
z
Zoli 448117 2008. szeptember 15. 11:11
Válasz erre
Szia!
A Revell és MPC elvileg gyártotta, talán AMT is. De valószínű ebay-en fogsz csak találni, főleg MPC-t.
z
Tibchi 448116 2008. szeptember 15. 11:03
Válasz erre
hihihi nem haladja meg a képességeimet, csak szerény meglátásom szerint egy 10 éves lehet nem boldogul olyan könnyen vele. Amennyiben nem így van, akkor elnézést attól, aki magára vette, és ne tessék kicsiny lelkemet bántani :P hihi
Amt-vel 1 konkrét dolog van, ami nem tetszik. Az, hogy a króm részt zicher úgy öntik ki, és fújják le, hogy miután levágom, a helye biztosan látszódjon, és tutti, h a polcomon nincs olyan szín, ami tökéletes lenne. Szóval ilyenkor csiszamica, és új króm rá. Pedig tetszik az a réteg, amit ráfújnak. Kezdő vagyok még, biztos vannak jobb megoldások és teknikák, vagy csak én vagyok nagyon amatőr, ki tudja.
Azt meg nem tudom, h tényként mondhatom-e, de az illeszkedéseket nagyon sokat kell csiszolni. Van olyan rész, ami 1 mm-rel lóg ki. Ezek apró gondok, viszont az tény, hogy adják a mocit, és csupa klasszikus ótót adnak ki... folyt köv :)
nincs konkrét kedvenc gépem, és a polcomon se pihizik annyi összeszerelésre váró cucc, mint pár kollegának. (összesen ha van 10 gép) Szívesen összerakok bármit.
lalipapi 448115 2008. szeptember 15. 10:07
Válasz erre
Hali ChevyG!

Az eredeti az direkte ilyen! Most kint megy ez az új őrület hogy a külső lepukkant de a motor meg a belső az fullos. Igaz a külső lepukkantság is meg van csinálva mert egyiken se láttam "igazi" átlyukadt rozsdásodást:)
www.classictrucks.com/features/index.htmlAki nem ismerné annak ajánlom figyelmébe:) (sok groupbuildos csemegével)
ChevyG 448114 2008. szeptember 15. 09:50
Válasz erre
csatlakozok a sziklakks kollégához, viszont a referencia képeket nézve változott a véleményem:)

az igazi dájrekt lett ilyen v félkész?
ChevyG 448113 2008. szeptember 15. 09:48
Válasz erre
most úgy érted, meghaladja a képességeidet?:DDD

ez a '71-es a kedvenc járgányod? mert Chargerből csak nálam van 7 féle!

Ez az a titanic amire én gondolok?

(képeket az óceánjárós tápikba rakhatnál fel!)

üdv!
lalipapi 448112 2008. szeptember 15. 09:46
Válasz erre
1952_chevy_pickup+side_view
1952_chevy_pickup+side_view
1952_chevy_pickup+door
1952_chevy_pickup+door
1952_chevy_pickup+engine
1952_chevy_pickup+engine

Ez a lényeg:)
Itt vannak a motivációs képek!
sziklakks 448111 2008. szeptember 15. 09:25
Válasz erre
Szép!Deszerintam ha lerohasztod kívülről,akkor túl patent lesz a belseje nem?
Tibchi 448110 2008. szeptember 14. 22:11
Válasz erre
Ragad az mindenbe, hogy pusztulna oda meg vissza. Sokmindent próbáltam ellene, de mindeddig sikertelenül.
maszatos? :D zsíros! xDD asszem az ujlenyomatom is benne maradt valahol... :D
Baj van a karbonozással? Tudom, h nem tökéletes, de ez volt az első alkalom, hogy ilyet használtam, épp úgy, mint a bársonypornál!
novakgabor 448109 2008. szeptember 14. 21:17
Válasz erre
Nem, nem tévedsz, sőt, még jó hogy szóltál hogy ez egy Charger és hogy a maszatos orra az karbon akar lenni, különben találgathattuk volna ;-I
A por meg a revell-be is beleragad...
Jó szelet !
novakgabor 448108 2008. szeptember 14. 21:11
Válasz erre
interior-colors-sm10
interior-colors-sm10

Hát úgy értem, hogy nincs rajta bársonypor, se pzs, se szövet, csak simán ecsettel tunkolósan van imitálva a zizis felület. Kb a jobb oldalit szerettem volna...
lalipapi 448107 2008. szeptember 14. 21:07
Válasz erre
fülke
fülke
fülke 2
fülke 2
fülke 3
fülke 3
alváz
alváz
guriga
guriga
a rettenet:)
a rettenet:)
rettene 2
rettene 2
r 3
r 3

Na szép estét mindenkinek!
Most hogy hazaértem dobok pár elrettentő képet a készülő Chevyről!
Szóval ez a rettenetes kék szín csak az alap erre jön még a rozsda az alapozó meg egy kis kosz:)

Chevy: Igen a tőled kapott az Hard top kivitel nekem még egy régi (kb 10 éves) cabrio volt.Kösz a bőrmintát de ezt igaziban lenne jó látni.

Üdv mindenkinek L
Tibchi 448106 2008. szeptember 14. 21:00
Válasz erre
nem szidom, persze a motor előny, viszont ami rajta van a dobozon, mint skill, meg kor, az nem valós. Ha valaki profi, vagy legalábbis jó munkát szeretne, akkor keményen bele kell feküdnie :)
előbb utóbb beszerzek még1et, vagy 2-t. 1iket gyárira, másikat pedig feketére szeretném megcsinálni, hasonló elképzelésben :)
de én most 1 kicsit elhajózok, és befejezem a Titanicom :)
ChevyG 448105 2008. szeptember 14. 20:54
Válasz erre
bántja a szeme a feni, dehát ez van!:)

amúgy jó, főleg, ha az időt is belevesszük.

AMT kérném nem szidni! Melyik gyártó az, melyekre csukott szemmel azt mondod, hogy van benne motor!
Egy tamijáé soxor 12is kérnek, míg egy AMT felső hangon 5!
Az AMT általában szélsőséges, vagy szuper, vagy más az adott témát nem gyártja!:)
ChevyG 448104 2008. szeptember 14. 20:50
Válasz erre
hidd el, láccani fog!

(nem vágom, hogy mi ecset?:S)
Tibchi 448103 2008. szeptember 14. 20:40
Válasz erre
lehet nem látszik, de a tudat ami fontos. vagy tévedek? :D
Tibchi 448102 2008. szeptember 14. 20:39
Válasz erre
P1013370
P1013370
P1013398
P1013398

Nem lett profi munka... Sőt... de 1 hét alatt elkészült, SOS-ben, és még örömet is okozott. Utolsó nap minden megtörtént, ami megörténhet. Leesett, megkopott, festékess ujjal hozzáértem, megnyomódott, lakkba bennemaradt a por, hiába volt védett, pormentes helyen. A kapkodás megtette a maga hatását. Ennek ellenére utólag egyben látva, jól néz ki. Persze AMT minőség, és időm se volt a szárazpróbákra, így 1-2 helyen az illeszkedés is rossz. Szerintem idővel beszerzek még1 példányt, és azt megépítem pöpecre, időt szánva rá :)
novakgabor 448101 2008. szeptember 14. 20:34
Válasz erre
Köszi, ez kérem ecset. Igaz hogy úgy néz ki mint a wc kefe, de ecsettel történt, képféle színből.
ChevyG ! Már nem azért, de fog az a pedál látszani ?
ChevyG 448100 2008. szeptember 14. 20:26
Válasz erre
Szeva!

Én géppel lekaptam a flokit és a gázpedált, elöbbi pzs-lesz, utobbi maratás.
az én tervem az űlésekkel: ami Nálad sárga az itt fehér, a másik szin a piros. Az elsó (piros) részt szárazecsetelem, így imitálva a varásokat.

a gunze lakkjai szuperek! (ma a mattott használtam)

üdv!
jabel 448099 2008. szeptember 14. 19:27
Válasz erre
novakgabor 448098 2008. szeptember 14. 19:16
Válasz erre
55BelAir 080914 001
55BelAir 080914 001

Hi !
Szücs Lacival felvettem a kapcsolatot, köszi a tippet, és lehet hogy gunze clear-t is megpróbálok hozatni vele. Előbb higító tesz a Humbrollal.
Ezt az ülést alul szövet hatásúra szerettem volna csinálni. Szerintetek sikerült ?
Apa 448097 2008. szeptember 14. 19:10
Válasz erre
IMAG0009
IMAG0009
IMAG0058
IMAG0058
IMAG0064
IMAG0064
IMAG0195
IMAG0195
IMAG0197
IMAG0197
IMAG0199
IMAG0199
IMAG0205
IMAG0205
IMAG0214
IMAG0214
IMAG0252
IMAG0252

Ezeket ma készítettem Egerben
Czapy 448096 2008. szeptember 14. 10:00
Válasz erre
Valamelyik cég gyárt '77-es Camaro-t? Egyszer akarok egy ilyet venni.
jabel 448095 2008. szeptember 13. 19:28
Válasz erre
v próbáld meg a gunze clear cuccait! sztem jobbak!
Latin 448094 2008. szeptember 13. 13:40
Válasz erre
Szia !
Esteleg próbáld meg itt!én mindig nála veszem a fényes gunze lakkot!
szucslaszlo67.tar.hu/

ciao
Mpower 448093 2008. szeptember 13. 13:35
Válasz erre
Mosni acetonnal szoktam a clear-t. De fújáshoz ne használd az acetont. Én még nem fújtam clear-t, így nem tudom mivel lehet hígítani.
novakgabor 448092 2008. szeptember 13. 13:12
Válasz erre
Kedves Gyurmakoma / bárki aki tudja!
Mivel lehet a clear festékeket fújás állagúra higitani ? Nekem Humbrol márkájúak vannak, de még az ecsetből is problémás kimosni. Illetve ki tudom mosni, de "betúrosodik" vagy mi a higítótól.
novakgabor 448091 2008. szeptember 13. 08:51
Válasz erre
Kösssz a képet !

Most különösen jól jön, mert ebben a csodás városban sehol nem lehet Gunze fényes lakk-sprayt venni, úgyhogy addig lehet részletezni a motorteret stb...
Illetve lehet hogy a Gyáli úton a Kék kígyóban van, de se felhíni nem lehet őket, se mail-re nem válaszolnak, de az biztos hogy a weblapon nincs fent és nekem nagyon messze van potyára kimenni (NEM veszem rossz néven, ha egy üzlet megkeres privátban -NEKÜNK VAAAN. Úgyis minden boltban bújják ezeket a fórumokat :) )
Tibchi 448090 2008. szeptember 13. 07:53
Válasz erre
Nos az idő lejárt. 9től meló délig.
Kasztni lemaszkolva, hiba javítása...In Progress
Kerekek kicserélése...Failed
Beltér feljavítása...Finished
Motortér feljavítása...In Progress
Tibchi 448089 2008. szeptember 13. 00:51
Válasz erre
az agyam eldobom grrrgrrr
a legvégén kúrom el a krómcsíkoknál. az agyam eldobom :S
hiába vigyáztam, rácuppantam a kasznira, de előtte természetesen a krómcsíkra :S
ChevyG 448088 2008. szeptember 12. 19:28
Válasz erre
hűtő
hűtő
hűtő2
hűtő2
bőr
bőr

Sajnos a befolyt pillragacs megrendezte a hűtő 1ik oldalát, ami festés után elég "látványos" lett - persze negatív értelembe. Ezért azt az oldalt újra legyártottam tegnap éjjel. Reggel valamiért nem fogta a festék, de holnap kap még1 adagot és (remélem) OK-és lesz.

Lali!

Ezt a műbőrt a Bel Air-hez vettem, a füllpiszka méretviszonyítás végett került a képre. kb 600Ft-ba került a 3x 120x10cm (van még 1 sötétebb piros is).
Azt még nem tudom, hogy felhasználom-e ehhez a géphez, már nincs egy hetem:S

üdv
ChevyG 448087 2008. szeptember 12. 19:23
Válasz erre
1955 V8
1955 V8

Novák Gabi!

Eddig neten kerestem ful gyári 1955ös Bel Air (150 v 210) motortérről képet, és ma találtam... egy könyvemben!

Remélem használni még tudod!
ChevyG 448086 2008. szeptember 12. 19:22
Válasz erre
dodge1
dodge1
dodge2
dodge2

Tibchinek, tsak úgy!
ChevyG 448085 2008. szeptember 12. 19:10
Válasz erre
Szevaa!

Hardtopot küldtem Neked, nem?

üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.