<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Pdalos | Adatlap | 448184 | 2008. szeptember 21. 18:23 | ||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448183 | 2008. szeptember 21. 18:12 | ||||||||||||
A külső teljesen jó, a piros motortér viszont nekem kicsit erős, legalábbis a kaszni alapszínéhez, akármelyik legyen is az. De ettől még ááálat, szerintem nagyon profi lett. z | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448182 | 2008. szeptember 21. 17:58 | ||||||||||||
Keresd bizalommal ChevyG kollégát!Nála biztos találsz kedvedre való gépet | |||||||||||||||
win | Adatlap | 448181 | 2008. szeptember 21. 17:53 | ||||||||||||
Üdv mindenkinek! Teljesen kezdő vagyok a makettezésben, de nagyon szeretnék megépíteni egy II.-III. generációs Camaro-t, vagy a nagy kedvencemet, egy '77-'78-as Trans Am-et. Van valakinek infója arról, hol tudnám megvásárolni a fent említett makettek valamelyikét? Előre is köszi! | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448180 | 2008. szeptember 21. 17:47 | ||||||||||||
Email Fax?:):) | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448179 | 2008. szeptember 21. 17:46 | ||||||||||||
Hali Zoli! THX a dicséretért az átmosás elvan vetve! Lakkoztam matricáztam lakkoztam majd a matricát hozzá koptattam a kasznihoz és utána matt lakk. Így most nagyon gyári lett:)A plató deszkák színét Brunó komának külön köszönöm! A két szélső még lesz pácolva. | |||||||||||||||
Pdalos | Adatlap | 448178 | 2008. szeptember 21. 17:46 | ||||||||||||
Oké akkor arra igényt tartanék. Postán borítékban vagy valamiben esetleg el tudnád küldeni.Természetesen kifizetem. | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448177 | 2008. szeptember 21. 17:13 | ||||||||||||
Hali! Igen megvan a likas tető! A tiéd ha akarod! Annyi a gond hogy már festett de ez ne okozhat problémát:) | |||||||||||||||
Pdalos | Adatlap | 448176 | 2008. szeptember 21. 15:25 | ||||||||||||
Lalipapi ha jól emlékszek neked volt Yankee Challenge-ed és te a kompresszorosat csináltad meg.Ha megvan még a másik féle tető az megvenném. | |||||||||||||||
Pdalos | Adatlap | 448175 | 2008. szeptember 21. 15:23 | ||||||||||||
Az nem lesz jó sajnos.Nekem a Yankee Challenge verzió van meg de az öntőkeretről hiányzik a mocitető csak a kompresszoros van rajta az pedig annyira nem tetszik. | |||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448174 | 2008. szeptember 21. 15:13 | ||||||||||||
Nekem a Vanishing Point kiadás van meg, és abban sajnos nincs ilyen géptető. Van egy sima, amit fel akarok használni, és van egy lyukas a kompresszoros változathoz, de az nem ilyen (lásd Yankee Challenge doboz). Ha jól rémlik, a Revell az új mellett a 70-es változatot is ki fogja adni, talán abban lesz ilyen. z | |||||||||||||||
Péter | Adatlap | 448173 | 2008. szeptember 21. 14:53 | ||||||||||||
Szia! Nekem van sima Charger mocitetőm ha kell írj! petiv@citromail.hu Üdv:Peti | |||||||||||||||
Pdalos | Adatlap | 448172 | 2008. szeptember 21. 14:52 | ||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448171 | 2008. szeptember 21. 14:42 | ||||||||||||
Hello! Nekem a lyukas felesleges, asszem még meg is van. Ha megfelel, szívesen átadom. z | |||||||||||||||
Pdalos | Adatlap | 448170 | 2008. szeptember 21. 14:15 | ||||||||||||
Sziasztok! Van valakinek eladó 1/25-ös AMT Dodge Challenger motorházteteje? | |||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448169 | 2008. szeptember 21. 12:17 | ||||||||||||
Sziasztok! Van egy felesleges 1/25-ös Lindberg 67-es Olds 442 makettem, ami eladó 5000Ft-ért vagy elcserélhető más 25-ös autóra. Akit érdekel, írjon (lorajda@freemail.hu) vagy hívjon (20/7700-609), köszönöm! z | |||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448168 | 2008. szeptember 21. 12:14 | ||||||||||||
Szia Lali! Nagyon tetszik a kocsi, és a festés is jó. Viszont nem vagyok biztos benne, hogy át kéne mosni, szerintem így is teljesen jó. z | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448167 | 2008. szeptember 20. 15:58 | ||||||||||||
THX kipróbálom valami régi masinán! | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 448166 | 2008. szeptember 20. 15:43 | ||||||||||||
minimum 1:9,1:10 arányban hígítsd a cuccost. | |||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 448165 | 2008. szeptember 20. 14:48 | ||||||||||||
ok nagyon hig barna festékkel kell átmosni. épp hogy csak fogjon a papiron a szin. átecseteleted az egész felületet és fültisztitóval elkezded visszamosni.. igy a mélyedésekbe beleül a szin.. de gyakrolod ve egy másik darabon mielőtt rámész a verdára. és ellentétes bázis az fontos,mert külömben felmarja | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448164 | 2008. szeptember 20. 14:32 | ||||||||||||
Köszönet és köszönet:) Az általad "tiszta fémes"-nek titulált felületek fehér "alapozó" foltokat imitálnak. Az eredeti képen is az látszik hogy megcsiszolták úgy immel-ámmal aztán lakkozták. De ez az összemosás jól hangzik hogyan is készül? | |||||||||||||||
jabel | Adatlap | 448163 | 2008. szeptember 20. 13:49 | ||||||||||||
huuuh eddig nagyon szép a szekér! | |||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 448162 | 2008. szeptember 20. 13:41 | ||||||||||||
lalipapi eddig nagyon frankó de a tiszta fémes részek nekem gyanusak.. ha oxigén éri elkezd roszdásodni tudod.. egy tipp,az egész autót több réteg hig barnával,feketével mosd át hogy öszeérjenek a szinek. csak ellentétes bázisú festékkel csináld,nehogy felmarja... de eddig nagyon jó | |||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448161 | 2008. szeptember 20. 13:17 | ||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448160 | 2008. szeptember 17. 14:02 | ||||||||||||
össz 3-4 komplett gép (volt) amik vannak (már nem komplettek) Monogram ~90 Thunderbird x3 Lumina AMT Dale JR gépei | |||||||||||||||
mszl | Adatlap | 448159 | 2008. szeptember 16. 20:59 | ||||||||||||
Szia! Első futómű alkatrészek is vannak fölösben? A felső lengőkarok és annak tartója? Eléggé cumizok úgy néz ki, pár alkatrész helyett csak kisebb nagyobb gombóc van a kereten. pedig az egész fóliázott volt. Esetleg még milyen fölös alkatrészeid vannak? | |||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448158 | 2008. szeptember 16. 20:55 | ||||||||||||
mszl | Adatlap | 448157 | 2008. szeptember 16. 18:50 | ||||||||||||
Szia ChevyG! Hogyé adná kedves Uram azt a rozsdás olajteknőt? | |||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448156 | 2008. szeptember 16. 15:11 | ||||||||||||
hidd el, mind totál ratyi és arany áron, nekem addig is van bőven min munkálkodnom:) | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448155 | 2008. szeptember 16. 14:37 | ||||||||||||
HOPPPÁ MIT TALÁLTAM ! www.modelroundup.com/resin.htm Alulról a negyedik, és azt mondja, hogy a donor kit a ... :))) | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448154 | 2008. szeptember 16. 14:32 | ||||||||||||
Itt van még egy, ez már alvázas vas, de NO GURIGA ! www.rocketfin.com/resin_product.cfm | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448153 | 2008. szeptember 16. 14:27 | ||||||||||||
ChevyG tesó jól löki a sódert hehh, semelyik niga se tud makettes gurunak való fullosat csinálni csak a gyantát tolják felesbe, a vas alja meg elment a levesbe... www.model-cars.org.uk/product_info.php | |||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448152 | 2008. szeptember 16. 14:15 | ||||||||||||
senki nem gyártja:( (max gyanta kaszni létezik, amihez donort kel venni:() | |||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448151 | 2008. szeptember 16. 13:33 | ||||||||||||
Építettél már meg? ha igen, mutatsz pár képet? pls :) | |||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448150 | 2008. szeptember 16. 13:19 | ||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448149 | 2008. szeptember 16. 12:46 | ||||||||||||
fényképezőgép... ne várjunk sokat, egy lassan 8 éves digigéptől. poén, h az az 1etlen kép, ami a motorháztetővel együtt készült, a többi nélküle van. És mivel a "vas" már Pesten leledzik, így nem is nagyon lesz több kép róla... :( Mondjuk én a lakkokkal mindig megszívom. Soha nincs olyan, amire azt mondanám, h nah igen, ez überfasza. de sok pénzt meg nem vagyok hajlandó kiadni, mert nincs miből, szóval nem is panaszkodok, azt kapom, amennyit a pénzem ér. A buickot meg dirrekt matton hagyom, de ha úgy meg nem fog tetszeni, akkor azért lefújom fínyesre. Annak már olyan Ratdesigne kinézete van xD Tökéletes példája, h mi történik, ha széthagyjuk a cuccokat (amik készülnek), míg 1 másik gépet építünk, főleg ha a szellőztetése sem a legjobban megoldott... Nyáron eddig jó volt, mert nyomtam 1 ventillátort, és a felesleget lefújta... De télen khhm, főleg h mindez megy 1 panelban :( | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448148 | 2008. szeptember 16. 12:37 | ||||||||||||
Ja, bocs, csak a chargerről készült képen totál mattnak tűnik. Dehát a látaszat meg a tudat... :) | |||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448147 | 2008. szeptember 16. 12:32 | ||||||||||||
Kevlár persze h fényes, vagy félfényes, én is úgy csinálom. Én csak azt írtam pl, a félreértések elkerülése végett, h matt felületre rakom a kevlárt. | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448146 | 2008. szeptember 16. 12:31 | ||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448145 | 2008. szeptember 16. 12:24 | ||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448144 | 2008. szeptember 16. 12:20 | ||||||||||||
Néhány szívmelengető jéghideg króm szépség a GM Photostore-ból All images on this site are copyrighted © Property of GM Photostore and General Motors! | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448143 | 2008. szeptember 16. 12:17 | ||||||||||||
Na az jó, ha nem vesznek össze, mert éppenséggel nem találok Microscale feszítőt, csak gunzét. A karbont egyébként is "atomfényesre" kell lakkozni nem ? Én még sosem láttam matt karbon felületet. Az már csak a kiöntő műgyanta miatt is sima, tehát feényes a felülete nem ? | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 448142 | 2008. szeptember 16. 12:01 | ||||||||||||
én szoktam együtt használni(gunze),de csak matt felületre,harckocsinál,repülőnél de nyomot hagy a feszítő,ezért még lakkozni kell utánna.Autónál,fényes felületnél nem nagyon szoktak feszítőt használni úgy tudom,csak lágyítót.Azt is felülre kell kenni.Ha nagyobb,vagy gyengébb minőségű a matrinya,a szerek együttes használata szétszakíthatja.karbont is fényesre szokás rakni,majd lakk. Szerintem. | |||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448141 | 2008. szeptember 16. 11:36 | ||||||||||||
igenigenigen. Asszem nincs másik. Ennél a fórumnál még van 1 motorháztető karbonozás is, talán az még jó lehet. Én mondjuk mint írtam Mr Hobby, és teljesen bevált. Annyi, h a kevlárt én matt felületre vittem fel. | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 448140 | 2008. szeptember 16. 11:04 | ||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448139 | 2008. szeptember 16. 10:50 | ||||||||||||
Tibchi erre gondoltál ? www.briansmodelcars.com/tutorials/tutorial/29 és milyen érdekes microscale gyártmányú feszítőt használ... akkor én is megpróbálok olyat venni, mert a lágyítóm is olyan, és akkor biztos nem vesznek össze :) Roland : igaz angolul van, de a lényeg benne van. ferstéhe englis ? | |||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448138 | 2008. szeptember 16. 10:34 | ||||||||||||
Mr. Hobby (Gunze Sangyo) GUNZE-231 Mr. Mark Softer - matrica lágyító (zűd) GUNZE-232 Mr. Mark Setter - matrica feszítő (kík) | |||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448137 | 2008. szeptember 16. 10:33 | ||||||||||||
Én most a kevláron a következőt csináltam: a lágyítót a leírás alapján rákentem a felületre, majd ráhelyeztem a matricát. Ezután elsimogattam, amennyire tudtam, de mint látható volt, a hajlatoknáln, illetve a réseknél nemnagyon akart oda menni, ahova kell, így alkalmaztam a feszítőt, és szépen ráfeszült a helyére. Valahol olvastam róla leírást, ha otthon leszek, megkeresem, és belinkelem. Ugyan azon az oldalon van az is, hogy a sportülést hogyan kell kevlározni (ha valakinek így jobban derengene). És hogy milyen márkájú? hát azzal most bajban vagyok. Mr Hobby micro scale asszem :S Ami Tutti, h Szűcs Lacitól vettem. | |||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448136 | 2008. szeptember 16. 08:06 | ||||||||||||
Nekem csak lágyítóm van (az is azért, mert kaptam:)) abba a vízbe szoktam csepegtwetni pár cseppet, amiben a matricát fürdetem ált. nem használom, csak akkor, ha valami extra régi matricával akadok össze | |||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448135 | 2008. szeptember 16. 08:06 | ||||||||||||
Akkor lehet hogy mindegyőnknek a lágyítóval van a gond, mert nekem is a Microscale féle cuccom van, és nekem sem dolgozik eléggé. (AMT, Revell maketteken) Azt még mindíg nem tudtuk meg senkitől, hogy mire jó a feszítő ? Illetve hogy a kettőt együtt mire lehet használni, de az is lehet hogy senki nem használja együtt és az is lehet hogy ezt sajnos soxor el kell hogy b@**uk mert ez hadititok és senki nem árulja el, mert már ők is soxor elb@**ták, mire megtanulták. :-P |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Itt az e-mailom:horvath_taison@freemail.hu