/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Pdalos 448184 2008. szeptember 21. 18:23
Válasz erre
Szia Lalipapi!
Itt az e-mailom:horvath_taison@freemail.hu
Zoli 448183 2008. szeptember 21. 18:12
Válasz erre
A külső teljesen jó, a piros motortér viszont nekem kicsit erős, legalábbis a kaszni alapszínéhez, akármelyik legyen is az. De ettől még ááálat, szerintem nagyon profi lett.
z
lalipapi 448182 2008. szeptember 21. 17:58
Válasz erre
Keresd bizalommal ChevyG kollégát!Nála biztos találsz kedvedre való gépet
win 448181 2008. szeptember 21. 17:53
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Teljesen kezdő vagyok a makettezésben, de nagyon szeretnék megépíteni egy II.-III. generációs Camaro-t, vagy a nagy kedvencemet, egy '77-'78-as Trans Am-et. Van valakinek infója arról, hol tudnám megvásárolni a fent említett makettek valamelyikét? Előre is köszi!
lalipapi 448180 2008. szeptember 21. 17:47
Válasz erre
lalipapi 448179 2008. szeptember 21. 17:46
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Hali Zoli!
THX a dicséretért az átmosás elvan vetve!
Lakkoztam matricáztam lakkoztam majd a matricát hozzá koptattam a kasznihoz és utána matt lakk. Így most nagyon gyári lett:)A plató deszkák színét Brunó komának külön köszönöm! A két szélső még lesz pácolva.
Pdalos 448178 2008. szeptember 21. 17:46
Válasz erre
Oké akkor arra igényt tartanék.
Postán borítékban vagy valamiben esetleg el tudnád küldeni.Természetesen kifizetem.
lalipapi 448177 2008. szeptember 21. 17:13
Válasz erre
Hali! Igen megvan a likas tető! A tiéd ha akarod! Annyi a gond hogy már festett de ez ne okozhat problémát:)
Pdalos 448176 2008. szeptember 21. 15:25
Válasz erre
Lalipapi ha jól emlékszek neked volt Yankee Challenge-ed és te a kompresszorosat csináltad meg.Ha megvan még a másik féle tető az megvenném.
Pdalos 448175 2008. szeptember 21. 15:23
Válasz erre
Az nem lesz jó sajnos.Nekem a Yankee Challenge verzió van meg de az öntőkeretről hiányzik a mocitető csak a kompresszoros van rajta az pedig annyira nem tetszik.
Zoli 448174 2008. szeptember 21. 15:13
Válasz erre
Nekem a Vanishing Point kiadás van meg, és abban sajnos nincs ilyen géptető. Van egy sima, amit fel akarok használni, és van egy lyukas a kompresszoros változathoz, de az nem ilyen (lásd Yankee Challenge doboz).
Ha jól rémlik, a Revell az új mellett a 70-es változatot is ki fogja adni, talán abban lesz ilyen.
z
Péter 448173 2008. szeptember 21. 14:53
Válasz erre
Szia!

Nekem van sima Charger mocitetőm ha kell írj!
petiv@citromail.hu

Üdv:Peti
Pdalos 448172 2008. szeptember 21. 14:52
Válasz erre
Challenger tető
Challenger tető

Szia Zoli!
Nekem erre a verzióra lenne szükségem ha neked ilyen van azt szívesen megveszem.
Zoli 448171 2008. szeptember 21. 14:42
Válasz erre
Hello!
Nekem a lyukas felesleges, asszem még meg is van. Ha megfelel, szívesen átadom.
z
Pdalos 448170 2008. szeptember 21. 14:15
Válasz erre
Sziasztok!
Van valakinek eladó 1/25-ös AMT Dodge Challenger motorházteteje?
Zoli 448169 2008. szeptember 21. 12:17
Válasz erre
Sziasztok!
Van egy felesleges 1/25-ös Lindberg 67-es Olds 442 makettem, ami eladó 5000Ft-ért vagy elcserélhető más 25-ös autóra. Akit érdekel, írjon (lorajda@freemail.hu) vagy hívjon (20/7700-609), köszönöm!
z
Zoli 448168 2008. szeptember 21. 12:14
Válasz erre
Szia Lali!
Nagyon tetszik a kocsi, és a festés is jó. Viszont nem vagyok biztos benne, hogy át kéne mosni, szerintem így is teljesen jó.
z
lalipapi 448167 2008. szeptember 20. 15:58
Válasz erre
THX kipróbálom valami régi masinán!
sziklakks 448166 2008. szeptember 20. 15:43
Válasz erre
minimum 1:9,1:10 arányban hígítsd a cuccost.
gyurmakoma 448165 2008. szeptember 20. 14:48
Válasz erre
ok
nagyon hig barna festékkel kell átmosni.
épp hogy csak fogjon a papiron a szin.
átecseteleted az egész felületet és fültisztitóval elkezded visszamosni..
igy a mélyedésekbe beleül a szin..
de gyakrolod ve egy másik darabon mielőtt rámész a verdára.
és ellentétes bázis az fontos,mert külömben felmarja
lalipapi 448164 2008. szeptember 20. 14:32
Válasz erre
Köszönet és köszönet:)

Az általad "tiszta fémes"-nek titulált felületek fehér "alapozó" foltokat imitálnak.
Az eredeti képen is az látszik hogy megcsiszolták úgy immel-ámmal aztán lakkozták.
De ez az összemosás jól hangzik hogyan is készül?
jabel 448163 2008. szeptember 20. 13:49
Válasz erre
gyurmakoma 448162 2008. szeptember 20. 13:41
Válasz erre
lalipapi
eddig nagyon frankó
de a tiszta fémes részek nekem gyanusak..
ha oxigén éri elkezd roszdásodni tudod..
egy tipp,az egész autót több réteg hig barnával,feketével mosd át hogy öszeérjenek a szinek.
csak ellentétes bázisú festékkel csináld,nehogy felmarja...
de eddig nagyon jó
lalipapi 448161 2008. szeptember 20. 13:17
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Hali mindenkinek!
Megtörtént az "öregítés" a gépen.Már csak egy kis lakk aztán matrica és megint lakk.
Ja meg összerakás:)
ChevyG 448160 2008. szeptember 17. 14:02
Válasz erre
össz 3-4 komplett gép (volt)

amik vannak (már nem komplettek)

Monogram
~90 Thunderbird x3
Lumina

AMT
Dale JR gépei
mszl 448159 2008. szeptember 16. 20:59
Válasz erre
Szia!

Első futómű alkatrészek is vannak fölösben?
A felső lengőkarok és annak tartója?
Eléggé cumizok úgy néz ki, pár alkatrész helyett csak kisebb nagyobb gombóc van a kereten. pedig az egész fóliázott volt.
Esetleg még milyen fölös alkatrészeid vannak?
ChevyG 448158 2008. szeptember 16. 20:55
Válasz erre
mszl 448157 2008. szeptember 16. 18:50
Válasz erre
Szia ChevyG!

Hogyé adná kedves Uram azt a rozsdás olajteknőt?
ChevyG 448156 2008. szeptember 16. 15:11
Válasz erre
hidd el, mind totál ratyi és arany áron, nekem addig is van bőven min munkálkodnom:)
novakgabor 448155 2008. szeptember 16. 14:37
Válasz erre
HOPPPÁ MIT TALÁLTAM !
www.modelroundup.com/resin.htm
Alulról a negyedik, és azt mondja, hogy a donor kit a ... :)))
novakgabor 448154 2008. szeptember 16. 14:32
Válasz erre
Itt van még egy, ez már alvázas vas, de NO GURIGA !
www.rocketfin.com/resin_product.cfm
novakgabor 448153 2008. szeptember 16. 14:27
Válasz erre
ChevyG tesó jól löki a sódert hehh, semelyik niga se tud makettes gurunak való fullosat csinálni csak a gyantát tolják felesbe, a vas alja meg elment a levesbe...
www.model-cars.org.uk/product_info.php
ChevyG 448152 2008. szeptember 16. 14:15
Válasz erre
senki nem gyártja:(

(max gyanta kaszni létezik, amihez donort kel venni:()
Tibchi 448151 2008. szeptember 16. 13:33
Válasz erre
Építettél már meg? ha igen, mutatsz pár képet? pls :)
ChevyG 448150 2008. szeptember 16. 13:19
Válasz erre
jujjj!
1ik kedvencem az 58as limited!4
Tibchi 448149 2008. szeptember 16. 12:46
Válasz erre
fényképezőgép... ne várjunk sokat, egy lassan 8 éves digigéptől. poén, h az az 1etlen kép, ami a motorháztetővel együtt készült, a többi nélküle van. És mivel a "vas" már Pesten leledzik, így nem is nagyon lesz több kép róla... :(
Mondjuk én a lakkokkal mindig megszívom. Soha nincs olyan, amire azt mondanám, h nah igen, ez überfasza. de sok pénzt meg nem vagyok hajlandó kiadni, mert nincs miből, szóval nem is panaszkodok, azt kapom, amennyit a pénzem ér.
A buickot meg dirrekt matton hagyom, de ha úgy meg nem fog tetszeni, akkor azért lefújom fínyesre. Annak már olyan Ratdesigne kinézete van xD
Tökéletes példája, h mi történik, ha széthagyjuk a cuccokat (amik készülnek), míg 1 másik gépet építünk, főleg ha a szellőztetése sem a legjobban megoldott...
Nyáron eddig jó volt, mert nyomtam 1 ventillátort, és a felesleget lefújta... De télen khhm, főleg h mindez megy 1 panelban :(
novakgabor 448148 2008. szeptember 16. 12:37
Válasz erre
Ja, bocs, csak a chargerről készült képen totál mattnak tűnik. Dehát a látaszat meg a tudat... :)
Tibchi 448147 2008. szeptember 16. 12:32
Válasz erre
Kevlár persze h fényes, vagy félfényes, én is úgy csinálom. Én csak azt írtam pl, a félreértések elkerülése végett, h matt felületre rakom a kevlárt.
novakgabor 448146 2008. szeptember 16. 12:31
Válasz erre
1958 Buick Limited Riviera Sedan
1958 Buick Limited Riviera Sedan

Az idei díszes popó verseny győztese !
novakgabor 448145 2008. szeptember 16. 12:24
Válasz erre
1955 Cadillac Eldorado
1955 Cadillac Eldorado
1957 Cadillac
1957 Cadillac
1957 Cadillac Eldorado Seville Hardtop
1957 Cadillac Eldorado Seville Hardtop
1957 Oldsmobile 88 Holiday Coupe
1957 Oldsmobile 88 Holiday Coupe
1958 Pontiac Bonneville Sport Coupe
1958 Pontiac Bonneville Sport Coupe

... és még néhány 'ágymelegítős' vas fotó :-P
novakgabor 448144 2008. szeptember 16. 12:20
Válasz erre
1949 Oldsmobile Rocket V8 Engine
1949 Oldsmobile Rocket V8 Engine
1952 Oldsmobile Rocket V8 Engine
1952 Oldsmobile Rocket V8 Engine
1955 Chevrolet V8 Engine Prototype
1955 Chevrolet V8 Engine Prototype
1956 Chevrolet Corvette V8 Engine
1956 Chevrolet Corvette V8 Engine
1961 Pontiac
1961 Pontiac 'Indy Four' Engine

Néhány szívmelengető jéghideg króm szépség a GM Photostore-ból

All images on this site are copyrighted © Property of GM Photostore and General Motors!
novakgabor 448143 2008. szeptember 16. 12:17
Válasz erre
carbon fiber hood & pin
carbon fiber hood & pin

Na az jó, ha nem vesznek össze, mert éppenséggel nem találok Microscale feszítőt, csak gunzét. A karbont egyébként is "atomfényesre" kell lakkozni nem ? Én még sosem láttam matt karbon felületet. Az már csak a kiöntő műgyanta miatt is sima, tehát feényes a felülete nem ?
sziklakks 448142 2008. szeptember 16. 12:01
Válasz erre
én szoktam együtt használni(gunze),de csak matt felületre,harckocsinál,repülőnél de nyomot hagy a feszítő,ezért még lakkozni kell utánna.Autónál,fényes felületnél nem nagyon szoktak feszítőt használni úgy tudom,csak lágyítót.Azt is felülre kell kenni.Ha nagyobb,vagy gyengébb minőségű a matrinya,a szerek együttes használata szétszakíthatja.karbont is fényesre szokás rakni,majd lakk.
Szerintem.
Tibchi 448141 2008. szeptember 16. 11:36
Válasz erre
igenigenigen. Asszem nincs másik. Ennél a fórumnál még van 1 motorháztető karbonozás is, talán az még jó lehet.
Én mondjuk mint írtam Mr Hobby, és teljesen bevált. Annyi, h a kevlárt én matt felületre vittem fel.
sziklakks 448140 2008. szeptember 16. 11:04
Válasz erre
S6302105
S6302105

ma hozta a posta..:)
sajna az egyik mustang megint ajándékba készül..:,(
novakgabor 448139 2008. szeptember 16. 10:50
Válasz erre
Tibchi erre gondoltál ?
www.briansmodelcars.com/tutorials/tutorial/29
és milyen érdekes microscale gyártmányú feszítőt használ... akkor én is megpróbálok olyat venni, mert a lágyítóm is olyan, és akkor biztos nem vesznek össze :)
Roland :
igaz angolul van, de a lényeg benne van. ferstéhe englis ?
Tibchi 448138 2008. szeptember 16. 10:34
Válasz erre
Mr. Hobby (Gunze Sangyo)
GUNZE-231
Mr. Mark Softer - matrica lágyító (zűd)

GUNZE-232
Mr. Mark Setter - matrica feszítő (kík)
Tibchi 448137 2008. szeptember 16. 10:33
Válasz erre
Én most a kevláron a következőt csináltam:
a lágyítót a leírás alapján rákentem a felületre, majd ráhelyeztem a matricát. Ezután elsimogattam, amennyire tudtam, de mint látható volt, a hajlatoknáln, illetve a réseknél nemnagyon akart oda menni, ahova kell, így alkalmaztam a feszítőt, és szépen ráfeszült a helyére. Valahol olvastam róla leírást, ha otthon leszek, megkeresem, és belinkelem. Ugyan azon az oldalon van az is, hogy a sportülést hogyan kell kevlározni (ha valakinek így jobban derengene). És hogy milyen márkájú? hát azzal most bajban vagyok. Mr Hobby micro scale asszem :S
Ami Tutti, h Szűcs Lacitól vettem.
ChevyG 448136 2008. szeptember 16. 08:06
Válasz erre
Nekem csak lágyítóm van (az is azért, mert kaptam:))
abba a vízbe szoktam csepegtwetni pár cseppet, amiben a matricát fürdetem

ált. nem használom, csak akkor, ha valami extra régi matricával akadok össze
novakgabor 448135 2008. szeptember 16. 08:06
Válasz erre
Akkor lehet hogy mindegyőnknek a lágyítóval van a gond, mert nekem is a Microscale féle cuccom van, és nekem sem dolgozik eléggé. (AMT, Revell maketteken)
Azt még mindíg nem tudtuk meg senkitől, hogy mire jó a feszítő ?
Illetve hogy a kettőt együtt mire lehet használni, de az is lehet hogy senki nem használja együtt és az is lehet hogy ezt sajnos soxor el kell hogy b@**uk mert ez hadititok és senki nem árulja el, mert már ők is soxor elb@**ták, mire megtanulták.
:-P
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.