<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 448747 | 2009. január 23. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448746 | 2009. január 23. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448745 | 2009. január 23. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
doboztetőt tudsz mutatni? (és jó lenne az öszerkási útmutatóról is:)) jó halad! én csiszolom a haulert:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448744 | 2009. január 23. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
nekem egy nagyon gyárira kinéző autóra van szükségem:( A fenéklemezzel nincs bajom Zoli: 1976-os Caprise donornak? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448743 | 2009. január 23. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha érdekel akkor ide várok egy ajánlatot: ggbraun]mail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448742 | 2009. január 23. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448741 | 2009. január 23. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali G! Tegyél rá rendes low rider kerekeket! A tető ezeken eredetileg bőrözve volt úgy hogy szivacs volt alatta (attól ilyen "dagi") A saját fenéklemez nem használható? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MICHELIN | Adatlap | 448740 | 2009. január 23. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ha jól olvasom nem kellenek neked ezek a kerekek,ha így van én vevő lennék rá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448739 | 2009. január 23. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egybeöntött futóművek pl lehetnének részletesebbek, de nem vészes így se. Viszont ennek legalább az ajtókárpitjai külön elemek. Amúgy tényleg jónak tűnik bontásra, csak az alja látszik olyannak, mint a régi 69-esek. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448738 | 2009. január 23. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ezek elmaradtak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448737 | 2009. január 23. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448736 | 2009. január 23. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
melyik részét érzed úgy, hogy nem elég részletes? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448735 | 2009. január 23. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen az igazi ugyanolyan lehet, de azért egy új makett lehetne részletesebb, mint egy 20 éves. Nemcsak a padló, hanem a futóművek és a kipufogók bontása is nagyon emlékeztet a 69-esekre. És az is lehet, hogy csak a feliratot faragták át, de különösebben szerintem nem lényeges. Ha gondolod, tegyél fel róla képet, de tényleg nincs nagy jelentősége a dolognak. A 69-es alja se olyan rossz, az egyszerűsítések ellenére elmegy. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448734 | 2009. január 23. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
szeva! Jó hogy ugyanolyan, mert igazából is szerintem ugyanaz az. amúgy az alvázon ott terpeszkedik a "revell tm made in china 2008" felirat! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 448733 | 2009. január 23. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Chevy! Kösz a bemutatót! Valószínű tényleg új lehet a készlet, de csak a nagyja. Az egész alja nagyon olyan a rajzokon, mint a 69-es Mustang/Shelby változatoké, azok pedig már 20 évesek. De ettől még jó makett, én örülök neki. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 448732 | 2009. január 23. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megnéztem gyorsan az AMT Shelby GT350 összerakásiát, hál istennek, tök más! Viszont ez azért is jó, mert az eleje és a hátulja is külön elem, hátha niadják a Shelby verziót is... Az jó lenne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 448731 | 2009. január 23. 14:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor biztos nem AMT | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448730 | 2009. január 23. 13:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Revel Snap. De ennek ellenére egy jól megcsinált makett. Kis finomításokkal akár szép is lehet:):) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 448729 | 2009. január 23. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha megvan még otthon az AMT Mustangom összeállitási útmutatója, összehasonlitom vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448728 | 2009. január 23. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 448727 | 2009. január 23. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát, remélem hogy új, de szerintem csak az AMT átvétele!:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448726 | 2009. január 23. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
az öntés szerint 2008-as -> a film 40 éves évFORDulójára adta ki a Revell! Rest in Peace McQueen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448725 | 2009. január 23. 12:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448724 | 2009. január 23. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Melyik készlet az alap? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448723 | 2009. január 23. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 448722 | 2009. január 21. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen igen. ennél egyszeübb nem kell. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448721 | 2009. január 21. 23:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
AHA ! Úgy érted, hogy Te normál sodrott réz vezetéket szedsz szét elemi szálaira ! Értem már (ha jól értem). Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 448720 | 2009. január 21. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez amit használok nemegy eres. hanem sok van egy szigetelésben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 448719 | 2009. január 21. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ok. H07 KV.(h nulla 7 kv) Ebből van 1,5 és 2,5-ös. Ugyan akkorák a szálak benne csak több lesz a 2,5-ösben. Ha ennél pontosabban kell akor annak utánakell néznem katalogusban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448718 | 2009. január 21. 22:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát pedig rághatnánk még ezt a dolgot kicsit, mert az nem derült ki számomra, hogy az elosztót ki hogyan oldja meg. Mert nekem mindíg azzal az oldallal van problémám. Fúróm van 0,2mm-től tizedes léptékben 10mm-ig, ragasztóm kb 8-féle van itthon, türelmem már egyre kevesebb... :) Viszont ma ezt a dolgot találtam ki: készítettem réz lemezből kis elosztó fedeleket, amibe be fogom forrasztani a vezetéket, és a végén kompletten, festve teszem fel a helyére. A fedelek most 3-4mm között vannak, 0,4mm-es furatokkal, de egyenlőre csak zománcozott réz huzalom van bele, ha Kumancs, vagy valaki tud normális forrást szigetelt egyeres drótra, azt megköszönöm és inkább várok még vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448717 | 2009. január 21. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oké, az jó lenne, akkor tudnék többet venni :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 448716 | 2009. január 21. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Nem kivánom tovább rágni a csontot mint muszály, de énismegosztom a módszert. Előfurom 0,5-ös fúroval és a szálat előre meghajlitva pii ragasztóval ragasztom. a vastagságot illetően szerintem még 0,3 sincs talán amit használok. Utána festés. Nekem jobban teszenek ahotrodos merev vezetékek. sima vilanyász drót. Ha érdekel megkérdem hogy lehet kérni pontosan a boltban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448715 | 2009. január 21. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem marad ilyen, de örültem, h a ragasztó megfogta, majd utána meg lesz hajlítva szépen, mert amikor ragasztottam, ment minden fele, és kicsavarodott a helyéről, azért hajligattam. Amúgy a tulaj kocka benzint tankolt, attól lett ilyen szögletes a kábel xD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szp | Adatlap | 448714 | 2009. január 21. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv!Nem negatív kritikaként,csupán segítő szándékkal lenne egy észrevételem. a gyújtókábel nagyon merevnek tűnik.szerintem így olyan mint a formára hajlított réz fékcső.Kellene bele egy kis "esés",hogy mutatósabb legyen.A valós sem ilyen merev,főleg a nagy v8-as motoroké,amin a két leghosszabb akár 40cm is lehet.Tényleg csak segítő észrevétel.További jó munkát! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 448713 | 2009. január 21. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A zselés pillanatragasztót én is csak javasolni tudom. Nem folyik szét, viszont fogpiszkálóval kicsit szét lehet kenni a felületen, ha szükséges. A nagyon apró alkatrészeket pedig a zselé állaga miatt "megtámasztja" addig, amig rendesen megköt. Az ára tényleg nem vészes, talán pár ft-al kerül többe, mint a sima Loctite pillanatragasztó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kockabob | Adatlap | 448712 | 2009. január 21. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hiroboy.com on a gyújtás kábel 0.3-as az aksi kábel pedig 0.48-as, de nem e miatt lesznek lidérces álmaim.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448711 | 2009. január 21. 11:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, Chevy-hez hasonlóan én is szeretem kiváltani a (...nem akarom magamat is lehülyézni) "makettezőknek" árult (átcsomagolt) kommersz árukat, mert az alább említett termék méteres árából vezeték boltban ötször annyit lehet venni. Ezért kérdeztem hogy milyen átmérőt használtok, mert nekem is a 0,5mm-es átmérő tűnik jónak, a keleti gyártók meg 0,48mm-est ajánlanak gyújtásra, hát ezen a különbségen depressziós is leszek a végén 8-] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kockabob | Adatlap | 448710 | 2009. január 21. 11:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Nekem a loctite gel vált be ami szerintem nem is túl drága (kb 300 pénz)és nagyon jó minőség. Sokáig elég mert kevés kell belőle és az is nagyon jól adagolható, és tényleg pár pillanat és ragad. A kábelszigetelése sem mindegy hogy miből van, pontosan nem tudom milyen anyagokat használnak erre, de a telefonkábelben levőket még nem tudtam semmilyen ragasztóval rögzíteni mind elengedte, viszont a klaviatúra vagy az egér kábelében(respekt ChevyG)levőket kitűnően megfogja a gel is és a revell is plusz még hogy nagyon jól alakíthatók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448709 | 2009. január 21. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hy! Lalipapi elárult mindent. A kék kábel Lacitól van, épp mint a fúró, amivel kifúrtam a cuccokat. A fekete kábel a 2. próbálkozás. Volt egy hasonló kábelem (fülhallgató kábele, ami vastagságra jó volt - reálisnakmondható - de a belső átmérője már annyira nem.) Ezt, amit most használok egy tömérdek maradék cuccal együtt kaptam Talpi kamionos kollegától. lalipapi 1es 2es pontját én másképp csináltam meg. Közben rájöttem, h a pill.ragasztó kezd beszáradni (kocsonyás anyag lett a ragasztóból másodperceken belül), pedig eddig jó volt (hát ócsó vót :D ). Sajna a pill.ragacs ahol nyomot hagyott, oda még csak hozzá értettem, és peppet több lett... Okulva a hibámból inkább a kábelt "mártogattam" a ragasztóba, és úgyment a helyére. Ez már sikeresebb volt. Rá kellett jönnöm arra is, h a revell ragasztó nem fogja meg ezt a kábeltm így a sapkán lévő kábeleket újra kell majd ragasztani. Szerencsémre-szerencsétlenségemre, a fekete kábel elég puha, hajlékony, nem tartja magától a formáját, viszont a kék kábel elég merev ahhoz, hogy úgy maradjon. Sebaj, egy darabig el fog tartani, a ragasztó megfolyást pedig lehet korrigálni (gondolom) úgy, h ne tűnjön fel. Üdvözletem: T | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448708 | 2009. január 21. 08:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztevasztokl! köszi a jo tanacsokat! Tibchi az veletelenül marat ugy! Gabi a potkeretket csak ugy pohenbol raktam fel,igen Lindberg nem valami jo készlet meggyült vele a bajom! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lalipapi | Adatlap | 448707 | 2009. január 21. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali fijug! Akkor mondok pár általam sikerrel alkalmazott módszert:) 1. A pillragasztót egy kis alufoliára kell kinyomni 2. A ragasztót tűvel vagy fogpiszkálóval kenegetem 3. A kábel helyét előfúrom 0.4-es fúróval(Szűcs Lacinál van kicsi kézi fúró, barkácsboltban meg lehet kis fúrót kapni) 4. A gyertya pipát egy mérettel vastagabb drót szigeteléséből lehet csinálni. 5. A gyújtókábelt és még egy párféle drótot csövet is lehet kapni Lacinál szucslaszlo67.tar.hu/ Na kb ennyi:):) Üdv L | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448706 | 2009. január 21. 08:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi ! Nekem tetszik, vagány kis masina lett belőle! Csak néhány észrevételem lenne hozzá: ha kicsit világosabb színre fújtad volna, jobban kihozná az alakját, illetve ezekhez a kerekekhez jobban is passzolt volna / hamár szivatod magad a gumikfeliratok festésével, esetleg próbáld meg máskor megcsiszolni a futófelületüket, főleg a hátsót ami sorjás / illetve az oldalán a pótkereket nem igazán értem, valahogy nem illik a képbe. De kafa a fényezés is, az ülés is passzol. jó lett ! Amúgy milyen minőség ez a Lindberg ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448705 | 2009. január 21. 07:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi ! Őszinte együttérző részvétem. Ugyanezzel szívtam tegnap én is, de úgy emléxem régebben mikor ilyet csináltam, mintha könnyebben ment volna... Most egy új vezetékkel próbálkoztam, hát az szívás volt. Én úgy gondolom, hogy leginkább a vezetéktől függ mit lehet kihozni belőle, hogy mennyire fogja a ragasztó, hogy megtartja-e az alakját hajlítás után stb... Úgy látom mintha Te erre a célra árult cuccot használnál, én azt még nem próbáltam, de úgy érzem eljött az ideje. A Tiédnek mekkora az átmérője ? Ez rézdrót műanyag bevonattal ? Honnan és mennyiért szerezted ? És nyugi, valaki talán elárulja NEKÜNK hogy is kell ezt ügyesen csinálni... :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 448704 | 2009. január 21. 00:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 448703 | 2009. január 21. 00:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
pofás cucc (bár nekem ezek a kocsik nem jönnek be, illetve maga a stílus :P) kérdés: a felnik belseje dirrekt lett fehér, vagy úgy maradt? :) Továbbá minden elismerésem azoké, akik képesek órákat elszőtyögni a motor bekábelezésével. Korábban már csináltam hasonlót, de akkor "paraszt" módon csak összeregasztottam a gyújtáselosztót a kábellal. Most tovább próbáltam fejleszteni magam, és a tököm kivan az egésszel. 2 óra, 1 kábel, tömérdek idegeskedés, kifolyt ragasztó (pedig tűs), illetve a pillanatragasztó "ködösítő" hatása. Már gondolkoztam rajta, h hagyom a p*khm*ba az egészet. Íme pár kép: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448702 | 2009. január 20. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Készletem én is vegre egy ujabbal! Vannak rajta hibak pl meglogot a jobb oldali kilincsstb! De várom a kritikat! Üdv Levi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 448701 | 2009. január 20. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy ahogy gigi mondja.. én 2500,3000-rel szoktam befejezni,kevesebbet kell polírozni | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gigi13 | Adatlap | 448700 | 2009. január 20. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szivesen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 448699 | 2009. január 20. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Köszi megpróbálom aztán remélem összejön, köszi még egyszer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gigi13 | Adatlap | 448698 | 2009. január 20. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali spike! A lényege az,hogy 2000-es vízpapirral lemattitod (felcsiszolod) az egészet,amig a hiba el nem tünik.Utánna finom polirpasztával fényesre dörzsölöd. Adigg kell amig teljesen szép,átlátszó lessz.Azután letörlöd 1 száraz rongy darabbal, és kész.Mehet a helyére. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
z