<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
ChevyG | Adatlap | 448948 | 2009. február 12. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 448947 | 2009. február 12. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Kéne egy bontás, vagy jó képek az aljáról. Felfügesztések , motor. | |||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 448946 | 2009. február 12. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Nálam is csücsül egy | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448945 | 2009. február 12. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagy kedvencem a típus! Jól haladsz, full dobozból építed? Ezt a konkrét készletet nem ismerem, milyen minőségű? (az alvázra rá van minden öntve?) üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448944 | 2009. február 12. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Levi! Te egy gééép vagy! (sőt, látom még az asztalra is volt időd firkálni!:DDD) Dobozból követed el, vagy van valami egyedi 5let? üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448943 | 2009. február 12. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 448942 | 2009. február 12. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Megvan valakinek a Rewell Corvett 06os? | |||||||||||||||||||||||||||||
kryss | Adatlap | 448941 | 2009. február 12. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Ja, aztán megnéztem az adatlapodon a képeket... Nagyon szépek az autók. Ahogy látom, nem szorulsz tanácsra igényesség tekintetében. Főleg nem tőlem, aki még csak a harmadik kocsiját csinálja. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448940 | 2009. február 12. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen, lásd adatlap ! Nincs mindegyik feltéve, van kb mégegyszer ennyi készen. Amúgy cool lesz a masina. A felnik honnan vannak ha meg szabad kérdezni ? | |||||||||||||||||||||||||||||
Lessie | Adatlap | 448939 | 2009. február 12. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Szega novakgabor Szerintem is elég csicsa az erőmű a verdában,de ehhez a custom megjelenéshez ez megy.Szintén autókat építgetsz? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||
kryss | Adatlap | 448938 | 2009. február 12. 18:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Szerintem meg kell törekedni a minél jobb eredményre, de (és ez nagyon fontos) mindenkinek a saját gyakorlottsága és lehetőségei függvényében! Azt értem ezalatt, hogy amint egyre rutinosabb lesz valaki, annál feljebb is kell tennie a lécet saját maga számára. Ezzel szemben az anyagi lehetőségek viszont sokszor lefelé kell módositsák az elvárást, sajnos. De meg kell tenni, amit lehet. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
szp | Adatlap | 448937 | 2009. február 12. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Eddig úgy gondoltam,hogy nem kell agyonrészletezni,feljavítani egy makettet ahhoz,hogy szép és mutatós legyen és az ember elégedett legyen magával és a szemlélő is szépnek,jónak találja.De látva olyanokat amik megszólalásig hasonlítanak az igazira egy kicsit összezavarták bennem a makettezés iránt táplált érzéseim.De igazatok van,addig jó míg leköt,örömet okoz.Ha valaki dícsér az még jobb:)Így hát elépítgetek,festegetek,a tökélyre való törekvést pedig megtartom későbbre:) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Kockabob | Adatlap | 448936 | 2009. február 12. 08:20 | ||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448935 | 2009. február 12. 06:29 | ||||||||||||||||||||||||||
MSZL ! Számomra elég ismeretlen dolgokat pengetsz, azt hiszem jól fog jönni az a könyvcím, várom ! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448934 | 2009. február 12. 06:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Hi Lessie ! Ez a motorblokk alternatíva nekem is megvolt valamelyik autómhoz, de azóta se raktam be, mert nem igen értem mi micsoda rajta. Szerintem ez egy 4 karburátoros de nem kompresszoros, csak csicsa takarós tuning blokk nem ? Vagy mi ? Szerinted ? | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448933 | 2009. február 12. 06:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Helló Urak ! Köszönöm mindenkinek a válaszokat NASCAR témában. Én nem tudok és nem is akarok igazságot tenni a részletezés témájában, csak a saját véleményemet szeretném mellé tenni mint félig laikus. Az István által emlegetett '57 BelAir-nél tanultam meg egy fontos dolgot makettezéssel kapcsolatban. Ha az ember elkezd építeni egy autót és "übertökéletesre" akarja megcsinálni, szépen telik az idő, fogy a pénz, szaporodnak az ősz hajszálak és a végén a lecsukott motorháztető alatt eltűnik az egész. Így arra jöttem rá, hogy addig érdemes bonyolítani egy témát, amíg az ember örömét leli benne, mert ha évekig készül és a makett alap árának többszöröse benne van és még a mindíg fiókban lapul,... hát ezt a dolgot én meguntam. Az mindenkinél változó kinek hol a határ pénzben, időben, nekem ez a konkrét autó az álom - ez megért ennyit. Egy TurbineCar-t már biztos dobozból (se :)) építenék meg. A NASCART meg ki fogom próbálni, most már csak azért is ! | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448932 | 2009. február 11. 22:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Lessie | Adatlap | 448931 | 2009. február 11. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Hali legytek szivesek értékelni ezt a műanyag vasat, még alakulóban végleges formája!KÖSZI! | |||||||||||||||||||||||||||||
Lessie | Adatlap | 448930 | 2009. február 11. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448928 | 2009. február 11. 17:08 | ||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448927 | 2009. február 11. 16:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ess neki annak a stocknak és fejezd be. hidd el, hogy akár szeretnéd, akár nem az nem lesz életed legszebb NASCARja. és van egy söröm rá, hogy a Viagrás kocsi sem az első autója volt a muksinak... Először építs egyet dobozból, max a kábelek többségét pótold. üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
szp | Adatlap | 448926 | 2009. február 11. 15:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem arra gondoltam,hogy egy utcai,széria autó megépítése nem igényel akkora melót,vagy nem lehet annyira részletezni mint egy versenygépet.Egy utcain is van mit kidolgozni,minél jobban részletezni,megmutatni.Mondjuk a jelenlegi szintemen én még nem mernék belevágni egy olyan szintű építésbe,feljavításba,mint a 6-os autó.Eddig egy nascar masinát építettem,amit még be sem fejeztem,de látva a képeket el is ment a kedvem tőle egy időre.Ha nekikezdek mégegynek,azt olyanra szeretném.Ugyhogy már most elkezdem gyűjteni a háttéranyagot,a tapasztalatot no meg egy "kis" pénzt is:) Üdv,szp | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448925 | 2009. február 11. 11:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Novák Gabi! igényt tartok a képekre (így meg lesz a következő 10 évre való háttér:D) Szp! Ez abszolút hozzállás kérdése! Egy full gyári autót is fel lehet hozni a képen lévő szintre (M.Martin) üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448924 | 2009. február 10. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||
http://www.modelcargarage.com/gallery/folderview.asp?folder=NNL+East+2003 | |||||||||||||||||||||||||||||
szp | Adatlap | 448923 | 2009. február 10. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia!Igen Levi,legalább így.Bárki építette,ez ultradurva lett:)Igaz Mark Martin nem tarozik a kedveltjeim közé,bár nagyszerű pilóta:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448922 | 2009. február 10. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||
szia! például igy? | |||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 448921 | 2009. február 10. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||
A legnehezebb az hogy minden autó egy kicsit más és más még versenyről versenyre is, mert külön szabályok és javaslatok vannak a pályánkénti fékhűtőcsövekre, szellőző nyílásokra a kisablakokon... és nagyon kevés fotót fogsz találni még a neten is, ami kellő részletességgel mutatná az autó belsejét. Mert inkább csak versenyközbeni fotók vannak az autókról. A motortér feljavításáról ne is beszéljünk, mert a sok nagynyomású fémszövettel borított flexibilis csövek és csatlakozóik feljavítása eléggé zsebbe nyúlós project. HA tudsz szerezz be egy két jó könyvet a Nascar technikai hátteréről. Holnapra megnézem a könyveim címét ami nagy segítségedre lehet a feljavításokban. Részletesen leírják az első szélvédő klippszeinek méretétől fogva a szellőző csövek, bukókeret csöveinek méretét, Rugófajták, gyújtásrendszer felépítése, olajhűtési rendszer... MIt miért kell fehérre festeni, általában minden fehér ami az autóról baleset következtében leszakadhat, a motorháztető, "csomagtés fedél" biztosítóköteleinek követelményei, üzemanyagtank... Nagyon hasznos könyv. | |||||||||||||||||||||||||||||
szp | Adatlap | 448920 | 2009. február 10. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Nem akarom ChevyG-megbántani,de szerintem húzósabb,mint egy utcai autót megcsinálni.Szerintem még a versenyautók makettjeiben is a nehezebb munkák közé tartozik.Ezzel pedig a te kedved nem akarom szegni,mert láttam az 57-es nagy bel air-ed és szerintem csodákra lennél képes,ha egy nextel autóba belekezdenél.Ezekben a brutál masinákban szinte semmi nincs eltakarva,elfedve(kábelek,levegő-,üzacsövek,bukócsövek szivacsozása,trafók,ablakmerevítések,állítórudak...)Pont ezekért szerintem nagyon frankó kis makett lehet a végeredmény.Én most egy 2004-es autón,a 20-ason melózok,amit kb 4-éve kezdtem el,de tervben van egy újabb is,amit már sokkal részletesebben szeretnék megmakettezni.Szerintem nyugodtan vágj bele:) chevyG mégegyszer bocs:) | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448919 | 2009. február 10. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||
már meg is van. aki meg szeretné kaparintani, keressen meg privát csatornán (e-mail) | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448918 | 2009. február 10. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||
jó, akkor majd én ! | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448917 | 2009. február 10. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||
WOW! Le kéne szedni mindet ! Van rá jelentkező ? :) aztán oszd meg és uralkodj.torrent.hu | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448916 | 2009. február 10. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448915 | 2009. február 10. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448914 | 2009. február 10. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 448913 | 2009. február 10. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Komoly lett, várom már hogy egyben lássam az autót! | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448912 | 2009. február 10. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Hozé | Adatlap | 448911 | 2009. február 10. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448910 | 2009. február 10. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem kb ugyan az mint az utcai gépek készítése, viszont itt nem lehet, nem illik "kamuzni". referenciák alapján érdemes dolgozni. válasz emilbe küldök árlistát képekkel. üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448909 | 2009. február 9. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia nova! nekem ami szivatos volt az a matrica!amugy nem volt vele gond! a szélvédőkel nincs gond ha jol tudsz ragaztani a papir szalagal! Nekem ez volt az első és nem tűnt neheznek és tetszenek is! ChevyGvel beszelj neki meg van pár készlete! Varom a munkad hogy neked hogy sikerül az első majd mar ugyis van egy közös autonk! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 448908 | 2009. február 9. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||
Bár én még nem raktam össze NASCAR-t, de számomra mindenképpen kedvcsináló - tetszik ! Főként tőled Levi, így friss élmények miatt, de úgy általában mindenkitől kérdezném, mi a legnehezebb (legszivatósabb) része ennek a stílusnak ? A matricázás, vagy a szélvédők festése, vagy a feljavítások elkészítése ? Gondolom a készlet gyártója itt is sok mindent befolyásol, de a végeredményt gondolom itt sem ez határozza meg nem ? Esetleg akik többet építettek, ajánlhatnátok nekem egy készletet ami kezdésnek jó lehet, mert mindenképpen bele szeretnék kóstolni (először a finomabbik felébe !:) ) | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448907 | 2009. február 9. 18:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Itt vannak a végleges képek! És egy társa amit nem én csinaltam! De már van kettő készleten ami hamarosan elkészül! Üdv mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448906 | 2009. február 9. 12:21 | ||||||||||||||||||||||||||
sziasztok! Köszi! ez meg nincsen teljesen kész! ma este lesz befejezve! majd rakok fel képeket! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Csempész | Adatlap | 448905 | 2009. február 9. 11:28 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép munka! | |||||||||||||||||||||||||||||
Kockabob | Adatlap | 448904 | 2009. február 9. 08:47 | ||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 448903 | 2009. február 9. 04:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szuper lett, grat! (főleg, hogy első NASCAR!) üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
kékfény | Adatlap | 448902 | 2009. február 8. 01:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Lalipapi! Szép lett a gép gratulálok! Egy korábbi írásodban írtad, hogy a villogó saját készítés írnál róla egy kicsit bővebben a manyi78@t-online.hu címre? Előre is köszi. Üdv: Kékfény. | |||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448901 | 2009. február 7. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 448900 | 2009. február 6. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Halihó fiuk! Ki hogy áll a NASCARral nekm egy het mulva kész van! Legalábbis remelem! ÜDv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Kockabob | Adatlap | 448899 | 2009. február 5. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ez még csak a kezdett,lesz még min csodálkoznunk. | |||||||||||||||||||||||||||||
Amatõr | Adatlap | 448898 | 2009. február 5. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Sikerült megoldani? (asszem a magnummal is gondod volt)
üdv