<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
vlevi | Adatlap | 449251 | 2009. április 1. 09:23 | ||
Nekem szerencsére csak ott ilyen, aholt tudom, hogy elb***tam, mert már fújáskor úgy kaptam el a flakon-t, mert éreztem, hogy szar lesz. Nem is oda akartam fújni, csak rossz irányban mozogtam fújás közben :( Előzmény: (449249) gyurmakoma 2009. április 1. 06:46 | |||||
novakgabor | Adatlap | 449250 | 2009. április 1. 08:57 | ||
WANTED ! Segítséget szeretnék kérni ! Megérkezett a várva várt motor nélküli atomgagyi AMT 1959-es Chrysler Imperial makettem, ami azért nem reménytelen eset, a feljavítás mellett döntöttem. Viszont képtelen vagyok találni hozzá alvázfotót. Az alvázkeretről már méretezett rajzom is van, de a padlólemez kialakítása még nem tiszta. Bármit szívesen fogadok, mert SEMMIT nem találtam. Kösssz ! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449249 | 2009. április 1. 06:46 | ||
Hali vlevi a foltosság nekem is ilyen,helyenként mintha felúszna egy kis sötétebb rész :( a szin,ahoz képest hogy ez metál fekete,köze nincs hozzá.. élőben még jobban látszódik hogy nem fekete. semi gloss black tamiyára van fújva.És ez már a második réteg és ugyanolyan foltos. Abban reménykedek,ha rákerülnek majd a csikok,akkor kitakarnak egy jó nagy részt a kasztniból,igy nem lesz majd annyira gáz. novakgabor nem találom a tiedet.. bár láttam már,de az sem egyértelműen fekete :D | |||||
vlevi | Adatlap | 449248 | 2009. április 1. 00:03 | ||
Én most szoptam meg egy olyan dolgot, hogy Tamiya Sprayvel (light gunmetal, gyakorlatilag grafit metál :) ) egy kis helyen túl közel vittem. Odavágott egy csomó sötétet, egy kis részen majdnem fekete lett a kocsi ajtaja. Most következik egy kis csiszolás, és óvatos újrafújás. Csak ki ne fogyjon :))) | |||||
Kumancs | Adatlap | 449247 | 2009. március 31. 22:28 | ||
Üdv. Jó látni hogy ujra négy kerékkel foglalkozol. Hajrá. | |||||
novakgabor | Adatlap | 449246 | 2009. március 31. 20:33 | ||
Hát érdekesek a vélemények, ezért én mellé teszem az enyémet: szerintem a metál színt CSAK a lakk hozza ki. Itt van ugyanezzel a festékkel készült groupbuild-es járgányom, nézd meg és döntsd el hogy tetszik. makettinfo.hu/index.php A 29. hozzászólás képeinél látszik talán legjobban Így rétegződtek a festékek rajta: Gunze surfacer / ModelM. semig.black /csisz./ Humbrol 201 /csisz/ Mr. Super Clear / polírpaszta Az adatlapomon lévő Peterbilt vontató feketéje is metál, de azon semmi nem látszik, mert messziről van fotózva, de az összképe nekem ilyen sötét. A tiéd nem tudom miért szürke, talán a vakutól (ha volt)? | |||||
mszl | Adatlap | 449245 | 2009. március 31. 19:59 | ||
Először csinálj egy próbadarabot, mert nem minden metált csiszolhatsz egyformán. A hondán a piros metált Gunzéval fújtam ezt csak éppen hogy kitudtam csiszolni belől azt a 3-4 szösz darabot, de a Zero jobban bírja. A gunzénál elmattultak a szemcsék, olyan lett mintha nem lettek volna ott. | |||||
jabel | Adatlap | 449244 | 2009. március 31. 19:48 | ||
Jó látni megint erre! Hajrá, eddig elég jól néz ki! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449243 | 2009. március 31. 19:45 | ||
kösz de el sem hiszed,hogy ez humbrol metál fekete.. valami egészen furcsa szín :D egy hülye kérdés: ha a metált vissza csiszolom 2000-essel,és utána lakkozom,az szar lesz? Mert elég szemcsés lett sajna | |||||
kbx | Adatlap | 449242 | 2009. március 31. 19:41 | ||
Jól alakulgat! Ez egy jó recept, Mustang+metálszürke, páran már csináltunk ilyen kombót, és nem lettek rosszak, a Tied is biztos tuti lesz! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449241 | 2009. március 31. 19:15 | ||
kbx | Adatlap | 449240 | 2009. március 31. 14:44 | ||
Szerintem a az egyik legjobb a Revell, nekem is van egy 98-as revellem, meg egy 2003-az AMT-m, és a Revell klasszisokkal jobb! Viszont ez a Home Depot-os dekor szerintem nem a legszerencsésebb, mert amiket láttam a neten, azokon a fehér feliratokon nagyon átütött a narancs szín, nem volt túl szép! Szerintem szerencsésebb lenne egy másik dekorral. | |||||
ChevyG | Adatlap | 449239 | 2009. március 31. 13:29 | ||
tapasztalatom szerint a revell és polar light NASCAR gépek a legjobbak üdv:G | |||||
novakgabor | Adatlap | 449238 | 2009. március 31. 12:04 | ||
Kedves NASCAR rajongók ! Az lenne a kérésem, hogy az alábbi linken nézzétek meg ennek a REVELL autónak az összeállítási útmutatóját, hogy ez alapján mi a véleményetek róla ! (vagy ha valaki építette korábban, akkor milyen volt) Első nascar autóm lenne, nem tudok mi alapján dönteni. Ez nagyságrendileg 4200Ft lenne, ennyiért jó ár nem ? REVELL 85-2196 #20 Tony Stewart Home Depot 2003 Monte Carlo manuals.hobbico.com/rmx/85-2196.pdf | |||||
jabel | Adatlap | 449237 | 2009. március 30. 20:24 | ||
És 1:25ben valaki tud vmit? Az se baj, ha nem kell messze menni érte | |||||
Buch | Adatlap | 449236 | 2009. március 30. 18:53 | ||
Üdv mindenkinek! Szeretnék segítséget kérni. Olyan oldalakt keresek ahol részletes fotókat találhatok Nascar autókról. Kérlek, segítsetek nekem. Előre is köszönöm. Üdv. Buch | |||||
Mpower | Adatlap | 449235 | 2009. március 30. 18:30 | ||
Ez gonosz volt, de ha szó szerint vesszük, jogos:)) | |||||
novakgabor | Adatlap | 449234 | 2009. március 30. 18:13 | ||
jabel | Adatlap | 449233 | 2009. március 30. 14:30 | ||
Zoli | Adatlap | 449232 | 2009. március 29. 18:09 | ||
Képet sajnos nem tudok felrakni, de talán pár link is segít. Nekem ez az 1987-es, bukólámpás van meg: cgi.ebay.com/MPC-DODGE-CHARGER-DAYTONA-SHELBY-OLD-SEALED-RED_W0QQitemZ110238365107QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0. Szinte ugyanaz, mint ez: public.fotki.com/drasticplasticsmcc/instruction_sheetsh/instruction_sheets/mpc/mpc_dodge_shelby_daytona/. A fő különbség, hogy a sor4-es motorhoz más váltó van, illetve az enyémhez nincs intercooler. A korábbi, nem bukólámpás kivitel is szinte ugyanaz, csak más az orr, a tükrök és a felnik, osztottak a hátsó lámpák, a gyári szárny 3 részből áll, teljes körbeszoknyát is mellékeltek a custom változathoz, illetve egy géptető van, de arra a V8-ashoz egy beömlős púpot kell tenni. | |||||
Mpower | Adatlap | 449231 | 2009. március 28. 20:27 | ||
Na erre a béná-ra vártam. Szal szerintem olyan gagyi ez az auto, hogy az már jó. Nem tudom mi, de valami megfogott benne. | |||||
Zoli | Adatlap | 449230 | 2009. március 28. 20:05 | ||
Nincs mit, egyelőre szó szerint. Képet nem ígérek, mert valamiért nem tudok felrakni a gépre képeket. Egyébként nincsenek kész, csak elkezdettek. Semmi vonzó nincs az autókban, csak mostanában a 70-es, 80-as évekbeli béna járgányokat gyűjtöm... | |||||
Mpower | Adatlap | 449229 | 2009. március 28. 20:01 | ||
Köszi mindenkinek! Zoli! Érdekel, írj róluk, és megköszönnék néhány képet is, mindkettőről, nem baj ha még nincsenek készen. Egyébként mi az ami megfogott ebben az autóban? | |||||
Zoli | Adatlap | 449228 | 2009. március 28. 19:39 | ||
Én vettem meg RCM-től azt a két dögöt. Ha érdekel, holnap írok róla pár sort. Asszem a bukólámpás most is kapható AMT csomagolásban, de MPC dobozban ebay-en elvileg mindkettő. z | |||||
kbx | Adatlap | 449227 | 2009. március 28. 19:33 | ||
Azt hiszem mind a 2 verzióban volt, RCM anno árult 2 félét, el is mentek gyorsan! | |||||
Mateapot | Adatlap | 449226 | 2009. március 28. 19:19 | ||
üdv! i3.iofferphoto.com/img/item/957/971/45/HZmUhiUsNt2vJrU.jpg gyártani gyárt hasonltó, ChevyG-t kérdezd meg hátha van neki ilyen. Hali | |||||
Mpower | Adatlap | 449225 | 2009. március 28. 19:09 | ||
jabel | Adatlap | 449224 | 2009. március 28. 17:18 | ||
vlevi | Adatlap | 449223 | 2009. március 28. 14:42 | ||
Akkor visszavonulót fújok :) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449222 | 2009. március 28. 14:25 | ||
vlevi | Adatlap | 449221 | 2009. március 28. 14:24 | ||
Rajta volt a címke, hogy "lakk csiszolópapír". | |||||
Maxell | Adatlap | 449220 | 2009. március 28. 13:11 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 449219 | 2009. március 28. 13:07 | ||
bocs,de ha a viztől leválik az anyag,akkor az nem vizpapír.csak szárazon használható. a vizes nem ázik szét. szöszöknek meg ne menj neki 400 assal,hanem 2000 vizesel inkább | |||||
vlevi | Adatlap | 449218 | 2009. március 28. 13:01 | ||
"Megpróbálom visszacsiszolni kicsit vizessel " Legutóbb turkáltam a csiszolópapírjaim között, és akkor fedeztem fel, hogy van otthon "lakk csiszolópapír". Nem tudom mikor és mire vettem, de most, hogy 3 kasztni szárad, nagyon jól jött. Számozása szerint 400-as, de ennek szerintem más a számozása mint a sima csiszolópapírnak. Ráadásul vizesen használva ez a csiszolóréteg leválik róla, és úgy viselkedik mint valami durvább polírpor. A festékbe ragadt apróbb szöszöket úgy ki lehet vele csiszolni, hogy a festékréteg nem tűnik el alóla teljesen. | |||||
vlevi | Adatlap | 449217 | 2009. március 28. 12:58 | ||
A zöld nagyon ott van a szeren! A "fakerék" mindent visz. A pirosnak az a baja, hogy nincs rajta a sárvédő, pedig ezeknek az autóknak ez a legszebb alkatrésze. A kék viszont túl modern kinézetű akar lenni, hiába nem olyan. | |||||
ChevyG | Adatlap | 449216 | 2009. március 28. 10:50 | ||
ezek csak nekem újak? 1:24 '30 Ford Coupe Plastic Model Kit Product ID: 85-7551 Overview Skill Level 2 Length: Lenth 6-1/4" '32 Ford 5 Window Coupe Plastic Model Kit Product ID: 85-4228 Overview Skill Level 3 Scale: 1:25 Parts: 187(! tamija? LOL!) 1:24 Scale '36 Ford 2n1 Plastic Model Kit Product ID: 85-4227 Description | |||||
Maxell | Adatlap | 449215 | 2009. március 25. 21:13 | ||
hali. Megpróbálom visszacsiszolni kicsit vizessel ahol megfolyt...hátha a következő réteg jobb lesz...nagyon folyós szegény pedig eszméletlen szép ez a zöld metál... Thx a válaszokat! | |||||
vlevi | Adatlap | 449214 | 2009. március 25. 21:04 | ||
"A metás TS-ekkel nem könnyű dolgozni, mert nem mindegyik takar rendesen." Úgy vettem észre, a light gun metal az fed rendesen. Bár mindegy, mert alá lesz alapozva szürkével. Az amúgy is szinte kötelező, mert az alapozó nem csak azért kell, hogy tapadjon rá jobban a festék, hanem azért is, mert előhozza a legapróbb sérüléseket is, talán még jobban is mint a végleges szín. Ezeket ilyenkor sokkal egyszerűbb kijavítani (tömíteni, csiszolni), mint a végleges festésen. | |||||
kbx | Adatlap | 449213 | 2009. március 25. 20:18 | ||
Igen azzal nekem is voltak gondjaim, nem egy egyszerű eset, de megéri a szenvedést, mert egy nagyon szép árnyalat! | |||||
kryss | Adatlap | 449212 | 2009. március 25. 20:13 | ||
"A metás TS-ekkel nem könnyű dolgozni, mert nem mindegyik takar rendesen." Valóban van, amire igaz. Nekem a TS-53-val gyűlt meg a bajom (az éleken és a mélyedésekben elvékonyodott a festékréteg és nem takart rendesen), míg pl. a TS-52 már egy rétegben is gyönyörűen fedett. | |||||
kbx | Adatlap | 449210 | 2009. március 25. 20:05 | ||
A metás TS-ekkel nem könnyű dolgozni, mert nem mindegyik takar rendesen, ezért több vékony rétegben kell felvinni. el kell találni a pontos mennyiséget, hogy homogénen fedjen, sima legyen a felület de ne follyon meg. Ez baromi nehéz, gyakorolni kell! | |||||
kryss | Adatlap | 449209 | 2009. március 25. 19:47 | ||
Hát igen, a Tamiya TS spray-vel vigyázni kell, mert jön belőle rendesen. Az én tippem is az, hogy túl közelről fújtad, vagy túl lassan mozgattad a flakont a makett felett. Hogy mi a teendő ilyenkor? Vagy újra az egészet; vagy ha ezt nem akarod, akkor csiszolás a megfolyásnál és ott újra fújni. Óvatosan, nehogy megint túl sok legyen, és hogy szépen egybeolvadjon a régi és az új réteg. A csiszolás után én maszkolnám a területet, hogy alapozó csak oda kerüljön (!), és ezt is megcsiszolnám a széleknél valami finom papírral, hogy ne legyen felületi egyenetlenség az új réteg szélénél. Erre jöjjön a Tamiya, már maszkolás nélkül. A Tamiya spray-k általában jól fednek, úgyhogy ez is működhet, főleg ha utána lakk is jön rá. | |||||
vlevi | Adatlap | 449208 | 2009. március 25. 18:56 | ||
Inkább túl közelről fújta, túl sok festék került oda, és ezért folyt meg. Szerintem. De ez csak tipp, így utólag már bármit rá lehet sajnos fogni :( | |||||
rrobbie | Adatlap | 449207 | 2009. március 25. 17:59 | ||
és nem volt hideg ott ahol fújtad? felmelegítetted egy kicsit a spray-t? | |||||
Maxell | Adatlap | 449206 | 2009. március 25. 17:21 | ||
Üdv. Épp festettem a silverado-t spray-s tamiya metál zölddel...csiszolás...alapozó...minden volt rajta...és mégis megfolyt :( Valaki, valamilyen tanács ? thx előre is | |||||
jabel | Adatlap | 449205 | 2009. március 24. 21:48 | ||
Hali! Valakinek van eladó felnije 06os viper alá? Lehetőleg inkább verseny, de semmiképp sem krómtányér optikás. | |||||
Civil | Adatlap | 449203 | 2009. március 23. 08:38 | ||
Nagyon köszi! Utánan nézek! | |||||
Noname | Adatlap | 449202 | 2009. március 22. 20:07 | ||
mszl | Adatlap | 449201 | 2009. március 22. 19:38 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 449200 | 2009. március 22. 13:20 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |