<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
jabel | Adatlap | 449304 | 2009. április 9. 13:17 | ||
pedig gyönyörűek ezek a színek! Előzmény: (449302) gyurmakoma 2009. április 9. 11:41 | |||||
Mpower | Adatlap | 449303 | 2009. április 9. 12:07 | ||
Értem uram, kérek engedélyt meghunnyászkodni:) Szal az ARII makettet nem akarom szétbarmolni, mert ugyanúgy át kellene építeni az elejét is meg a hátulját is, plusz még a hátsó ablak helyével is küszködnöm kellene. Az ARII féle Corvette-t gyárira szeretném elkészíteni, motorral, és ahhoz fogom felhasználni az AMT belszerveit, motorját, alvázát. Ezért fogtam neki a maradék 72-es átépítésének, azért nem kár. Ez egy ilyen: "Mit kezdjek a megmaradt corvette kasztnival?" című project. A hátulját a saját fenekéből csinálom, azt daraboltam szét, szélesítettem, és toldottam ki sztirollal. Még egy autót már tényleg agymenés lenne feláldozni Packard-ért, úgyhogy nem lesz semmilyen C4 donor. (az egyébként is elég fehér holló a makett piacon) A hátfal dőlését jól láttad, valóban módosítani kellett, de ezen már túl vagyok. Ha lesz kölcsön gépem, csinálok fotókat is. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449302 | 2009. április 9. 11:41 | ||
Russell | Adatlap | 449301 | 2009. április 9. 10:03 | ||
Szia Mpower! A légyszives kell, mert egy úr a pokolban is úr! Köszönöm szépen a válaszodat! Kicsit értetlenül néztem, hogy '72-es AMT-ből akarod készíteni, nem véletlenül '82-es ARII? Köszi a képet, valóban más a fara, szép kis átépítés lesz... Kell hozzá ezek szerint még egy C4-es donor is. Úgy néztem a '84-es fara hasonlít a legjobban hozzá. Viszont a hátfal dőlésszögére - és ezáltal a hátsó lámpák mélyedésének/fészkének (bocs, fingom sincs hogy hívják) szögére nagyon figyelj! Lehet, hogy csak simán egy C4 hátfal kevés lesz, még furkáni kell majd. A géptetőt láttam én is az előző képeden, az szép - kivéve a háromszög alakú hűtőnyílást, de a hátsó ablak valami borzalmasan néz ki! Úgy értem, hogy nagyon nem tetszik. Nekem az egyik halálom a szellőzőrácsok kialakítása lenne, úgyhogy asszem maradok a gyári változatoknál. Na, sebaj, jó építést kívánok, és kérünk szépen még képeket, ahogy haladsz! Ja, és a filmet sajnos nem láttam, pedig már nem matinékra járok. Na, jó, néha a gyerekekkel. Na, jó, beismerem én vagyok a moziban a leghangosabb. Tényleg. Üdv: Russell | |||||
Mateapot | Adatlap | 449300 | 2009. április 9. 08:47 | ||
Hali. Ja tudom megvan mindegyik:) | |||||
spike428 | Adatlap | 449299 | 2009. április 9. 08:05 | ||
Ha már ott tartunk, hogy Cult-film meg amcsi autós akkor: Száguldás a semmibe(Vanishing Point 1971): 1971 Dodge Challenger R/T, Bullitt 1968: 1968 Ford Mustang GT390, 1968 Dodge Charger R/T; Tolvajtempó (Gone in 60s 1973): 1973 Ford Mustang Mach1; American Graffiti 1-2, Christine 1983: 1958 Plymouth Fury; Mad Max 1979: 1973 Ford Falcon XB GT Coupe, 1972 Holden HQ Monaro, 1959 Chevy Impala igaz Ausztrál, de közel van az USA-hoz :) Szerintem ezek is kihagyhatatlan filmek az autós kultúrából hiszen rengeteg szép autó található benne illetve a Bullitt című filmben Steve McQueen maga vezeti a Mustangot és 10 perc tömény üldözést mutatnak be San Franciscoban ami igazi mérföldkő volt a filmgyártásban. | |||||
Maxell | Adatlap | 449298 | 2009. április 8. 22:46 | ||
Hy. Lesz kilincs falazás...csak a végére tervezem... thx | |||||
Mateapot | Adatlap | 449297 | 2009. április 8. 22:37 | ||
Milyen kép:) Pákárd és Gyapjas :D Amúgy nekem a filmben a Punk-ék 66os barracudája tetszett legjobban, mocskos koszos recseg folyik minden.. de nagyon zsír benne :) amúgy akit érdekel úgy keressen rá hogy Száguldó bosszú eredeti címe: The Wraith :) Zsé kategória,de egyszer ,meg lehet nézni, főleg ha van 1-2 sör meg haver a közelben sziasztok! | |||||
Kranko1 | Adatlap | 449296 | 2009. április 8. 20:34 | ||
Hello! Egy kilincs falazás jól nézett volna ki rajta... :) Remélem, hogy én is tudok majd ilyen jó festést alkotni nemsokára! Csak így tovább! | |||||
Maxell | Adatlap | 449295 | 2009. április 8. 20:30 | ||
Mpower | Adatlap | 449294 | 2009. április 8. 20:28 | ||
jja így má' mindent értek. | |||||
RCM | Adatlap | 449293 | 2009. április 8. 20:21 | ||
Fele-fele: Jobb oldal hibátlan,a bal oldal szétlőtt.:-)) Modell autó gyártással foglalkozom/zunk.Ki akartam faragtatni a mester darabot és gyártani ,de KBX-nél döbbentem meg elöször,hogy az ifjabbak annyira nem ismerik. | |||||
Mpower | Adatlap | 449292 | 2009. április 8. 20:10 | ||
A fele-felé-t nem értettem. Mire gondoltál? És az alatt mire gondoltál, hogy ki akartad adni? | |||||
Mpower | Adatlap | 449291 | 2009. április 8. 20:06 | ||
Az Irmscher szettes az igazi. Apám uncsitesójának mindkettő ilyen volt/van. Az elsővel elgázolt két farkaskutyát, béke poraira, pedig az nagyon zsír volt. Még 91-ben hozták be tesómmal, németből. A mostanit gyakorlatilag ugyanúgy építette meg. Mindegyikben a 115 lovas moci van/volt. Bár van egy GSI 150 lovas motor is hozzá, de még nem került beépítésre. | |||||
RCM | Adatlap | 449290 | 2009. április 8. 20:01 | ||
Fele -fele?:-) NGPeti épített egy evo3-t így .Jópofa volt. Komolyság:szerintem a hibátlan szebb de a szétlőtt érdekesebb. A filmet "csak" 100x néztem már meg. Ki akartam adni az Interceptort,de szembesültem azzal a ténnyel ,hogy már nagyon kevesen emlékszünk a filmre.Nem lehetne rentábillisé tenni. | |||||
RCM | Adatlap | 449289 | 2009. április 8. 19:58 | ||
Szia! Az első egy 1900 Lexmaul motoros volt.Aztán 2db 2000 8V GT/E. Az utolsó egy 2000 8v 5 seb,Irmscher szettes(4 körlámpa,küszöbök 3 részes hátsó szárny).Rövid speer difi.(most egy haver versenyautójában szolgál.) | |||||
Mpower | Adatlap | 449285 | 2009. április 8. 19:13 | ||
Üdv Russel! A légyszivessel ne problémázz! Kezdem visszafele: Igen a háttérben egy Z06-os stagnál már jó ideje. Dilemmázom, hogy sárga legyen v fekete. Egy biztos a gyári gumija, nem ez alatt lesz, hanem egy AMT C5 cabrión. Egyszer. Szal a filmben szereplő Corvettet, én az AMT '72-es cabriójából csinálom. Meg kell szélesíteni a fenekét is a jószágnak, mert a 82 után gyártott vette-ek fara van ráheftolva, ami ugyebár szélesebb volt valamivel mint a donoré. Bár a filmben úgy tűnik a hosszú ablakos modell van, és azon a maffia rács, de több képen is jól látszik, hogy ez bizony az aero-vette, aminek csak a függőleges ablaka van hátul. Ez a képen jól látszik, hogy kilóg a rács alól a hosszanti uszony/szárny/nyúlvány (nem tudom minek nevezzem). Ami más még, az a motorháztető, ez meg van emelve a szériához képest, és kopoltyúk is vannak rajta. Kopoltyúk egyébként vannak az első kerekek felett a sárvédőn is. Ez sincs a szérián. Azt még nem tudom, hogy a hibátlant építem meg, vagy a támadás utáni celluxos mocitetőst:)) Egyébként láttad a filmet? | |||||
kbx | Adatlap | 449284 | 2009. április 8. 18:57 | ||
Szivikem, csak már nem bírja a budapesti utakat:) | |||||
Mpower | Adatlap | 449283 | 2009. április 8. 18:57 | ||
RCM! Milyen motorokkal? Egy omega féle 3000 24v sor6 még mindig álmom... | |||||
Mpower | Adatlap | 449282 | 2009. április 8. 18:55 | ||
Neked is Mantád van? | |||||
kbx | Adatlap | 449281 | 2009. április 8. 16:39 | ||
ne is mond, ma megint alkatrészért rohangáltam, és én nem építek, csak szinten tartok! Pontosabban próbálok, mert az elég durva, hogy hogy szinte majdnem minden évben futómű gondjaim vannak, hála a k'rva jó utaknak! | |||||
RCM | Adatlap | 449280 | 2009. április 8. 08:18 | ||
Hi! 5 db volt belőle. A mai napig visszasírom őket.Az utolsó saját építésű volt.Akkor döntöttem el ,hogy többet az életben SOHA nem építek autót.(igazit) | |||||
Russell | Adatlap | 449279 | 2009. április 7. 15:06 | ||
Mpower! Bocsi az előző szösszenetemből egy LÉGYSZIVES kimaradt, pedig kétszer is elolvastam, mielőtt elküldtem. Elnézést: Russell | |||||
Russell | Adatlap | 449278 | 2009. április 7. 15:05 | ||
Szia Mpower! Kicsit írhatnál bővebben erről a Corvette-ről egy Corvette b**i-nak (azaz nekem). Érdekel a dolog, és ha nem gond némi képanyagot is szívesen látnék! Melyik évjárat, Te melyikből építed, milyen eltérések vannak egy sima utcaihoz képest, stb. Annyit láttam, hogy elöl szélesítetted a sárvédőt, de a többire is kiváncsi vagyok. A háttérben fölfedeztem egy C6-ost is ám... Z06-os lesz a kicsike? Ha igen, milyen színű? Nálam - pont azzal a sebességgel, mint az M5-ös BMW-m, épül egy fekete Z06-os. Miháncs fotózható állapotban lesz, rakok ide képeket. Üdv, és jó munkát a műanyagokhoz! Russell | |||||
JazzZ | Adatlap | 449277 | 2009. április 7. 14:54 | ||
A 86os Daytona lesz az, kösziii! Semmitmondó autó, de nekem tök tetszik! Nem pont ezt tárgyaltátok a napokban, hogy ki gyártja? JZ | |||||
Mateapot | Adatlap | 449276 | 2009. április 7. 12:38 | ||
Szia! ja van benne 1 86os piros daytona, 77es citromsárga firebird, 66os barracuda :) üdv Máté | |||||
JazzZ | Adatlap | 449275 | 2009. április 7. 12:34 | ||
Ebben a filmben az egyik csicskásnak van egy piros verdája, talán másodiknak nyírják ki! Az talán egy Daytona lenne..? Vagymiféle tákolmány?:) Köszi! JZ | |||||
Zoli | Adatlap | 449274 | 2009. április 7. 09:43 | ||
Szia! Nekem a függőleges vezérsík már kicsit sok, de űrhajónak tényleg elmegy. Amúgy az illeszkedések miatt most teljesen elvetted a kedvem a kocsitól. Ha tényleg annyira rossz, lehet, hogy többet hozzá se nyúlok... z | |||||
spike428 | Adatlap | 449273 | 2009. április 7. 09:34 | ||
Hali! Jól néz ki, ez már tényleg a "majdnem felszáll" kategória. Jól tudom, hogy Syd Mead sok filmhez tervezett űrhajókat, járműveket meg hasonlók? | |||||
Mpower | Adatlap | 449272 | 2009. április 6. 20:29 | ||
Nekem bejön. A kocsi egyébként, alapból úgy néz ki, hogy elgondolkodtat: Vajon az amcsik ezt komolyan gondolták anno? | |||||
novakgabor | Adatlap | 449271 | 2009. április 6. 20:17 | ||
Hi! Én sem tétlenkedem, csak rossz volt a fényképezőm... Hát ez nem egy forró pálca, meg nem is egy muszkli karcsi, inkább hasonlít egy betmobilra, de az alapja biztosan a sokat emlegetett 1959 Chrysler Imperial. Meg némi custom alkatrész szigorúan a saját dobozából. Összeszedtem rengeteg infót a járműről, plussz anyagokat az eredeti autóra való feljavításhoz, de a szárazpróbákon megbukott a makett :((( Annyira rossz a dolgok illeszkedése, hogy feladom, inkább csinálok belőle valami 'Space Age' DreamCar-t. Én csak űrhajó projekt-nek hívom és nagyon elkapott ez a hangulat. A fertőzés Syd Mead munkásságából ered, nagyon ász volt az öreg, érdemes utánanézni aki nem ismeri őt. Erről meg jöhet a kritika, amit csak a web elbír, én bírom ! :) | |||||
kbx | Adatlap | 449270 | 2009. április 5. 18:14 | ||
RCM-nek is volt Mantája, meg nála láttam a filmet, Ő is hasonlókat mondott róla! | |||||
Mpower | Adatlap | 449269 | 2009. április 5. 17:37 | ||
Az a film! A Manta ráadásul testközeli is, mert apu uncsitesójának (ezt közelebbről nem tudom hogy mondják) is van egy Mantája. Volt pár közös élményünk. Jó kocsi az. | |||||
kbx | Adatlap | 449268 | 2009. április 5. 17:28 | ||
Ez az a Csárli Sín-es film, amikor meghal aztán visszajön és kinyír mindenkit? Mant, Manta az komoly, vannak benne jó autók! | |||||
Mpower | Adatlap | 449267 | 2009. április 5. 16:52 | ||
Ennek a filmnek a hatására lettem Corvette fan, bár a filmben szereplő darab, elég szedett-vetett, a komplett fara a C4-es szériáé. De azért (vagy pont azért) tetszik. Hát igen az Interceptor motorja elég vicces. De a film hangulata, a hely szelleme, nagyon ott van. Nálam amolyan cult film, mint a "Manta, Manta". Manapság nincs rám hatással ilyen film, igaz cult filmeknek számítanak a f&f, és a tolvajtempó filmek is. Bár az eredeti tolvajtempó a 60/70-es(?) évekből tényleg az volt. | |||||
Mateapot | Adatlap | 449266 | 2009. április 5. 16:25 | ||
jessz :D akkor hajrá, a végeredményről meg tegyél majd fotókat légyszi! A filmben birom a Turbo interceptor motorját :D:D pirosan világít meg ugrál, de ahhoz képest hogy 86os film, nem olyan rossz! Hajrá üdv Máté | |||||
Mpower | Adatlap | 449265 | 2009. április 5. 16:20 | ||
Talált, süllyed! | |||||
Mateapot | Adatlap | 449264 | 2009. április 5. 16:14 | ||
Mateapot | Adatlap | 449263 | 2009. április 5. 16:13 | ||
Mpower | Adatlap | 449262 | 2009. április 5. 16:09 | ||
kbx | Adatlap | 449261 | 2009. április 1. 21:13 | ||
nem tudom, szerintem nem az a gond, én ilyet még nem tapasztaltam. | |||||
spike428 | Adatlap | 449260 | 2009. április 1. 20:50 | ||
spike428 | Adatlap | 449259 | 2009. április 1. 20:46 | ||
Először vékonyan fújtam de már akkor is megfolyt. Régebben meg ugyanezt azt alapozót használtam csak mellé ugyanolyan márkájú festéket és akkor semmi gond nem volt. Szerintem ez a probléma csak érdekelne hogy mással is fordult e elő és lehet e tenni ellene valamit. | |||||
Boeing | Adatlap | 449258 | 2009. április 1. 20:24 | ||
Tedd fel YouTube-ra. Aki ügyes, úgyis leszedi onnan is. :D | |||||
kbx | Adatlap | 449257 | 2009. április 1. 19:20 | ||
Nem hiszem hogy ez lenne a gond, inkább az hogy, túl sokat fújtál rá! Gondolom sprayvel próbálkoztál... Nagyon nehéz eltalálni a pontos fújási technikát! Van egy japán videóm, egy fickó épít egy autót, és használ sprayt is! Ha tudtok mondani egy helyet felrakom, és le lehet tölteni, megnézni! | |||||
spike428 | Adatlap | 449256 | 2009. április 1. 17:37 | ||
Lemaradt: Az alapozó és a festék két külön márka, egyszerű műanyagra való festékek | |||||
spike428 | Adatlap | 449255 | 2009. április 1. 17:35 | ||
Sziasztok! Lenne egy kérdésem mostanában (2 hónapja) csúszok pár projektel '69, '73 Mustang, '71 Challenger. Mindegyiknél ugyanaz volt a probléma hogy a festék megfolyt, én arra tippelek hogy az alapozó és maga festék nem szereti egymást. Láttok erre valami esélyt? | |||||
faterati | Adatlap | 449254 | 2009. április 1. 13:23 | ||
Szevasz Gábor! Itt vannak a képek, egyenlőre ennyit találtam. Nekem még nincs meg, de tervezem hogy beszerzem. Szevasz! kepfeltoltes.hu/view/090401/59_imperial_motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/view/090401/1959_imperial_motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/view/090401/1959_imperial_motor_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/view/090401/1959_imperial_motor_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/view/090401/1959_imperial_motor_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/view/090401/1959_imperial_motor_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
novakgabor | Adatlap | 449253 | 2009. április 1. 11:18 | ||
Az is jól jön köszönöm ! Én egyenlőre csak a gyári nyomatokat gyűjtöttem be abból is, nekem ezek vannak. Az első kép eddig a leghasználhatóbb amit a hiánypótlás/feljavítás ügyben fel tudok használni, a második egy factory promo kép. Megvetted talán a makettet Te is ? Ha igen hol tartasz vele ? | |||||
faterati | Adatlap | 449252 | 2009. április 1. 09:34 | ||
novakgabor! Motorról vannak fotóim, de alvázról én sem találtam. Ha kellenek a képek szólj, és felrakom őket! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |