<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
vlevi | Adatlap | 449755 | 2009. július 7. 08:24 | ||
Mateapot | Adatlap | 449754 | 2009. július 7. 08:17 | ||
Valamilyen vastagabb öntőkeretrészből? Végét megfúrni kicsit, melegítéssel lehet formázni, de szerintem abból meg nem lesz két egyforma. De csak 1 ötlet amúgy jó kérdés. :) | |||||
novakgabor | Adatlap | 449753 | 2009. július 7. 07:39 | ||
Köszi srácok, de ne dícsérjétek ennyire, mert akkor máskor is 4 nap alatt fogok autókat összerakni, felhagyva a féléves agyonrészletezős projektekkel. Mondjuk a képeken sok minden nem látszik, például senki nem hiányolta róla a kipufogókat :) Pedig azt még fogalmam sincs miből csinálom. Valami olyat szeretnék, mint az első képen van. Valakinek ötlete ? Keresgéltem a boltokban kicsi, 2dl-es szívószálas üdítőket, de az a szívószál nagyon vékony, hajlítani tuti nem lehet, csak az egyenes részekhez lehetne használni... A többi képet Szamurájnak és a téma aktualitása miatt! | |||||
Szamuráj | Adatlap | 449752 | 2009. július 7. 05:47 | ||
Mateapot | Adatlap | 449751 | 2009. július 6. 21:42 | ||
Nagyon szép nagyon tetszik! :)Időközben lediplomáztam és 4 hónap kihagyás után én msot egy 1968 Dodge Chargert( kedvenc kocsim na meg a Daytona meg a 69-es is ) építek. Kivételesen megint chargert :) ha Lesz valami kép a fejleményről makd rakok fel, amúgy hajrá Gábor zsííír lesz ! | |||||
Szamuráj | Adatlap | 449750 | 2009. július 6. 21:28 | ||
Szia! Szép lesz a járgány! Az utolsó képen látható kerekekkel tényleg jól néz ki, illik a váz színéhez és az egész jellegéhez. Az elejére szerintem kissé hátrafelé döntve lehetne valami rácsos hűtő dolgot építeni. A lángnyelvektől még durvább lesz a kinézete. Az én járgányomnak ki lesz vágva a teteje, láthatóvá téve a belső részeket. Mivel ez lesz az első ilyen jellegű kocsim (évekig hajókat építettem, most meg tankokat, autókat), nagy kihívás elé nézek. :) tanárúr | |||||
novakgabor | Adatlap | 449749 | 2009. július 6. 20:51 | ||
Helló ! Nálam is HotRod projekt van! Végre ez a vonal is megmozdul egy kicsit, igen ritkán látni ezt a stílust ! Ez egy eredetileg 1939 Wagon Rod az AMT-től, ami évek óta pihent a pincémben. Valahogy sosem tudtam vele megbarátkozni, mindig hátrébb toltam a sorban, de most kitaláltam hogy "összecsapom" - egyetlen dologra figyelek oda, a fényezésre : fekete alapra klasszikus lángnyelveket akarok fújni. Persze így sem sikerült érintetlenűl hagyni a gépet, megvágtam a kasznit, átalakítottam a blokkot, és ha minden igaz, akkor utolsó képen szereplő kerekek lesznek alatta, már csak azért is, mert ezek is saját gyanta másolatok. Mindenhol van még mit javítani rajta, de mindenképpen akartam mutatni valamit belőle, erősíteni az irányzatot... Még az elejére kellene valamit kitalálni, ez de hűttő dolog nehéz ügy. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 449748 | 2009. július 6. 17:30 | ||
Szia Gis80s! Köszönöm, igen hasznosnak bizonyultak a linkek. Azt már látom, hogy az eredeti alvázat mennyire megváltoztatták, mert nagyon alacsonyra van süllyesztve a járgány, ez főleg ott hátul látszik a kerékfelfüggesztésnél. Rajzolok pár vázlatot aztán mutatom mit sikerült kihozni belőle. tanárúr | |||||
Szamuráj | Adatlap | 449747 | 2009. július 6. 17:26 | ||
Szia rod666! Megnéztem a guglit, hát ez a 32' Ford Tudor Sedan. Egész egyszerűen leemelték az alsó felépítményről az utasfülkét és azt tették rá a módosított alvázra jól lesüllyesztve. tanárúr | |||||
jabel | Adatlap | 449746 | 2009. július 6. 13:01 | ||
most nézem a tömörítés jól hazavágta a metálfényezésem. :( De élőben nem ilyen nagyok a szemcsék | |||||
jabel | Adatlap | 449745 | 2009. július 6. 12:58 | ||
Gis80s | Adatlap | 449744 | 2009. július 6. 11:30 | ||
Szia! Hát ahogy Rod kollega is írta, jó lenne tudni, hogy 3 vagy 5 ablakos-e az alap. Azért pár kép és hasznos oldal: www.classicstreetrodmfg.com/images/32_ford_pg1.jpg www.morfabcustoms.com/catalog/Catalog2005.html www.lobeckshotrod.com/chassis.html Nem sok, de azért remélem segít valamit... | |||||
rod666 | Adatlap | 449743 | 2009. július 6. 11:16 | ||
Szerintem azt derítsd ki először, pontosan melyik Fordból (ha jól nézem 5 Window Coupe) építették, és arra keress rá a guglin. | |||||
rico | Adatlap | 449742 | 2009. július 6. 09:13 | ||
Sziasztok! Létezik 1/24-1/25-ben '63 Ford Fairlane? Mert én csak '64-eset láttam a Revell-től. Előre is köszi a választ! Üdv. Rico | |||||
Szamuráj | Adatlap | 449741 | 2009. július 6. 06:59 | ||
Sziasztok! Belekezdtem egy rat rod projektbe, rögtön az elején elakadtam. 1/18-as saját építés lesz. Valaki tudna olyan képekkel szolgálni, ahol az alváz, a váltómű, a kormánymű és a futómű tengelyek, illesztések, hegesztések jól látszanak? :) Előre is köszönöm. A képen látható járgányt építem meg. Szamuráj tanárúr | |||||
novakgabor | Adatlap | 449740 | 2009. július 6. 06:33 | ||
Helló ! Sajna nem, mert ezeket egy újságból szkenneltem be Neked, és minden autóról csak egy kép van. | |||||
Maxell | Adatlap | 449739 | 2009. július 6. 01:33 | ||
Gábor! Tudnál esetleg szerezni még a 3as autóról képet ? előre is thx. Max | |||||
spike428 | Adatlap | 449738 | 2009. július 2. 07:01 | ||
Köszi! Most már megvan hogy csinálom. Gondolom ez is plusz opció volt mint akkoriban a padlószőnyeg:P | |||||
vlevi | Adatlap | 449737 | 2009. július 1. 23:26 | ||
Asszem találtam neked valamit. www.nvsaac.com/photogallery/images/1967/500/67_500_2996_h.jpg Egészen pontosan innen van : www.nvsaac.com/gallery/1967_GT500_main.htm De, hogy másnak is igaza legyen, lehet benne ilyen öv is : www.nvsaac.com/photogallery/images/1967/500/67-4.jpg Szóval semmilyen. | |||||
spike428 | Adatlap | 449736 | 2009. július 1. 22:56 | ||
Köszi. Majd még utána nézek, de eddig úgy tűnik, hogy gyári cucc nem pedig utólag beszerelt. Robi | |||||
kbx | Adatlap | 449735 | 2009. július 1. 22:23 | ||
Szerintem a sima 2 pontos volt benne gyárilag, mint ami a hátsó ülésen is van... Ez valami tuning lehet. | |||||
vlevi | Adatlap | 449734 | 2009. július 1. 21:21 | ||
67-ben szerintem még öv sem volt, szóval a felfogatására én azt tippelném, hogy mindenki úgy oldja meg, ahogy tudja. De lehet, hogy tévedek. | |||||
spike428 | Adatlap | 449733 | 2009. július 1. 18:06 | ||
jabel | Adatlap | 449732 | 2009. július 1. 14:25 | ||
Tibchi | Adatlap | 449731 | 2009. június 30. 10:27 | ||
Csak de! De mi is? :D Elvan a gyerek, ha unatkozik a munkában, csak a főnököm meg ne lássa :) Nemsokára vége a mókának, ha lesz biztonsági kamera is :S Csiszolópapírt még nem látott, csak a krómot dúrtam le róla. Megcsinálom a helyet a bogaraknak, hogy átférjkenek :D Utána csiszi csuszi, festés a többi króm alkatrésszel együtt. | |||||
novakgabor | Adatlap | 449730 | 2009. június 30. 10:25 | ||
jabel | Adatlap | 449729 | 2009. június 29. 17:27 | ||
Csak nem? :D eddig elég jól néz ki(már ami látszik belőle) | |||||
Maxell | Adatlap | 449728 | 2009. június 29. 17:20 | ||
Üdv. Hát igen, az tényleg döfi lenne, de hát ahhoz még nagyon sokat kell fejlődnöm. Viszont amiket Te mutattál, azok közül szerintem marad a 3as számú versenyző. Ugyanis kiderítettem milyen színű (ciánzöld) és ma láttam a háztartási boltba, Prisma Color Ciánzöld metál. Úgyhogy eldőlt a kérdés :) A PC. chrome tényleg nem a legtutibb, bár amikor még új volt a flakonom, sikerült 1-2 kipufogót szépre megcsinálni. Leszedésére anno én fékolajat használtam... | |||||
Tibchi | Adatlap | 449727 | 2009. június 29. 12:01 | ||
Tibchi | Adatlap | 449726 | 2009. június 29. 11:31 | ||
Ha most hazalátnék, akkor meg tudnám mondani, hogy milyen a pisztoly, annyit tudok, h Tamiya, de számát ne kérdezd, ígérem, estére megnézem. Azt gondoltam, h mindennek a saját hígítója, de éppen ezért szeretnék valami olcsóbb megoldást. (lásd: lemegyek a sarki boltba, veszek 1 flakonnal 500Ft-ért, és az elég fél évre, nem pedig veszek pár ml-t több száz Ft-ért, és elég 2 alkalomra.) Lakkot viszont spray formában, mert pont az vágta tönkre az előző pisztolyt (mondjuk az revell volt 4e Ft-ért és nem sajnáltam :D ) T | |||||
vlevi | Adatlap | 449725 | 2009. június 29. 11:00 | ||
A festék saját hígítójának ki kell tudni pucolnia a festéket. Ha Humbrol enamelt használsz, akkor H-100 szintetikus hígító teljesen jó erre a célra. Akrilok után alkohollal lehet takarítani, sőt, a gyógyszertári alkohol az enamelt is felszedi. Ezeket még elvileg ki kell bírnia a sima gumitömítésnek is. Ha viszont valami brutális, észter alapú lakkot használsz, akkor ahhoz olyan hígító is kell, ezt viszont csak a teflon tömítés éli túl, a kínai guminak nem sok esélye van vele szemben :) Kérdés, milyen pisztolyod van. Ja, és persze a pisztolyhoz csak akkor használj szerszámot, ha puszta kézzel már nem boldolgulsz. Ez alatt azt értem, hogy kulccsal nagyon könnyű megszakítani a nagyon finom meneteket. | |||||
Tibchi | Adatlap | 449724 | 2009. június 29. 10:11 | ||
Jó téma, mert épp Prismával akartam fújni 1 lököst. Van kompresszor is, van MM króm is, van pisztoly is, de takarítani azt nem tudom, mert nincs mivel (meg nem is nagyon vágom, h mivel lehetne olcsón és sokat, ami a pisztolyt sem vágja tönkre). Ezek után gondolkozóba estem, hogy mi legyen. Félek a pisztolyt használni, nehogy tönkremenjen, mert nincs kapacitás mégegyre, de félek, ki kell próbálni. Tud valaki esetleg valami olyan anyagot, ami úgy kitakarítja a pisztolyt, hogy közben nem teszi tönkre? Üdv: Tibchi ui: végülis épp időben olvastam el a fórumot, mert amikor hazamentem, akkor akartam krómozni :O | |||||
kryss | Adatlap | 449723 | 2009. június 29. 08:45 | ||
A Prisma Color szerintem is csak azoknak ajánlható, akiknak nincs kompesszoruk. (Én sajnos ilyen vagyok.) Mert az ecsettel festett (!) Model Master chrome silver-nél jobb. | |||||
spike428 | Adatlap | 449722 | 2009. június 29. 08:34 | ||
Hali! Köszi. Lehet, hogy az lesz még nagyon nem tudom. Most a vezetékelés mély bugyraiba vetettem bele magam :) csak kicsit előre gondolkozok. Köszi | |||||
novakgabor | Adatlap | 449721 | 2009. június 29. 08:18 | ||
Hi Spike ! Még egy vélemény : én NEM használnám azt a Prisma color krómot ! Mikor annak idején a te cipődben jártam, én is vettem egy dobozzal, és két dolgot vettem észre: 1. flakonból fújva rettenet vastagon szór, nagyon folyós és pocsékolós 2. pisztolyból kifújva egy fokkal jobb, de egy Model Master Chromesilver vagy egy Humbrol fényes alu is közelebbi króm árnyalatot ad mint ez. 2+1. Minap fejeztem be egy új kompresszor építését, arra elfújtam a maradékot, és azt tapasztalom, hogy a lassan egy hetes festék még mindíg ragad. Amihez hozzáér, azt mind 'beezüstözi' és még mindíg benne marad az ujjlenyomatom. Tehát SHIT az egész. Ha tényleg nem akarsz sokat bíbelődmi vele, akkor szerintem inkább vegyél ModelMaster krómot. Bocsi ha káoszt okoztam a fejedben. Üdv: -egy AlcladII fan- :) | |||||
spike428 | Adatlap | 449720 | 2009. június 29. 08:02 | ||
Nem baj, Nem baj :) Szerintem kipróbálom a Prisma-t aztán lesz ami lesz. Azárt köszi! Gyurma: a GT350-nél panaszkodtál a lökhárítóra hogy nem illeszkedik, hát nekem se, de a megoldás egyszerű: A lökhárító két lefelé álló vége a Shelby-ken nem volt csak a széria pacikon. Ezért is kell majd újra krómoznom az egészet miután levágtam. | |||||
novakgabor | Adatlap | 449719 | 2009. június 29. 06:32 | ||
Hi ! Nem, illetve majdnem. Gyurma 6752-es hozzászólásában van egy link, annak az utolsó oldalára gondoltam. Aaaaz már döfiii ! | |||||
JazzZ | Adatlap | 449718 | 2009. június 28. 18:07 | ||
KITT-et meg sem említik..:S | |||||
ChevyG | Adatlap | 449717 | 2009. június 28. 17:12 | ||
Atesz76 | Adatlap | 449716 | 2009. június 28. 13:38 | ||
Maxell | Adatlap | 449715 | 2009. június 28. 01:06 | ||
Köszi gyurma! Gábor! A 8as képre gondolsz ? Rat stílus ? :)) Azon is gondolkoztam, de annyira még nem vagyok benne a "szakmába" , hogy ilyen szintet tudjak prezentálni. Pl.: Látom elől a hűtőrács koszolva van kicsit, meg az egész autó ültetve ! Max | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449714 | 2009. június 27. 18:38 | ||
makettinfo.hu/index.php itt van egy pár szinpaletta. a humbrol 50 jó szerintem,anno a bmwmet fújtam vele | |||||
novakgabor | Adatlap | 449713 | 2009. június 27. 18:33 | ||
gyurma: az a humbrol 50 ? sze'tem is a' lesz a jó Maxell: a pdf utolsó oldalán az a hot rod szerintem elég inspiráló... :-OOO az nem jobb ? ha egyszer nagy leszek, és szobatiszta, én biztos ilyet fogok csinálni ! | |||||
Maxell | Adatlap | 449712 | 2009. június 27. 17:57 | ||
Köszi gyurma. Már rájöttem a pontos nevére :) Ciánzöld :O szerintem ilyet makett cég nem is gyárt..vagy de ? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 449711 | 2009. június 27. 17:06 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 449710 | 2009. június 27. 17:06 | ||
www.martinsenour-autopaint.com/ProductHighlights/~/media/Martin-Senour-Files/Product-Information/Planet%20Color/Product-catalog.ashx itt van a katalógusuk,de nincs kép hozzá,csak kódok. és itt a humbrol: http://www.fredaldous.co.uk/shop_images/product_fullsize/372380037.jpg | |||||
Maxell | Adatlap | 449709 | 2009. június 27. 16:50 | ||
Maxell | Adatlap | 449708 | 2009. június 27. 16:22 | ||
Megint Én. Körülnéztem neten...de ez egy cég...és nem nagyon találtam színmintákat. Lehet kicsit vak vagyok :) Meg kellene kérdeznem majd egy fényezőt...hátha felismeri, vagy legalább tippet tud adni... | |||||
Maxell | Adatlap | 449707 | 2009. június 27. 16:03 | ||
Úristen :)) Hát nekem se tűnt fel :D:D | |||||
novakgabor | Adatlap | 449706 | 2009. június 27. 12:24 | ||
ÓÓÓ Vazz/*/* Benne van alatta a leírásban hogy milyen festék :))) Ezt jól benéztük ! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Azért én megpróbálnám felmelegítve hajlítani. De lehet, hogy összeugrik.
Az öntőkeret meg azért babrás, mert nagyon mélyre kellene fúrni, ráadásul nagyon vékony falat kell hagyni rajta.