<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 449806 | 2009. július 15. 11:56 | ||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 449804 | 2009. július 15. 11:32 | ||||||||||||||||||
Megint bebizonyosodott, hogy sokmindent ismerek, csak a naptárat nem. Ugyanis a jövő hétvégén kell mennem a világvégére, nem most! Birkabőr, akarom mondani, juhéj! | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 449803 | 2009. július 15. 11:20 | ||||||||||||||||||
Miért, könyörgöm, miért? Miért van az, hogy pont most, ezen a hétvégén más dolgom van? Brühühü :( :( :( :( :( | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 449802 | 2009. július 15. 09:29 | ||||||||||||||||||
Szia! OK, 95-ös kék Mustang-ot keress! Ha megtaláltad, ott vagyok. z | |||||||||||||||||||||
Amatõr | Adatlap | 449801 | 2009. július 14. 22:31 | ||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 449800 | 2009. július 14. 09:32 | ||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Köszi...próbálkozom már vele...de én bírom a nagyböszme kerekeket... Üdv;) | |||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 449799 | 2009. július 14. 09:05 | ||||||||||||||||||
Szia Szamuráj! Há tankérem ez igen érdekes vállalkozás lesz. Még nem láttam 1/18-as átépítést, ezért felcsigázott a dolog:) A terv nagyszerű, figyelemmel fogom kisérni. Ha tényleg pin up csajokat szeretnél az ajtóra, akkor cseréld le a mostaniakat. A pin up stílus valóban "hiányos öltözetű" csajokat ábrázol, de nem ennyire. Maga a stílus a 2.vh-ban terjedt el az amerikai katonák körében. A mostani pin up csajok a '40-'50 évek divatja szerint öltöznek, sminkelnek. images.google.hu/images Brúnó | |||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449798 | 2009. július 14. 08:57 | ||||||||||||||||||
Hi! Én 3 dolgot szoktam ilyenkor csinálni miután megkapta a gyári (enamel) szinét: 1. panelvonalazós (akril) löttyel át szoktam mosni jó tocsogósan az egészet 2. a kiálló részeket valami natúr fém színnel át szoktam szárazecsetelni (szinte mindegy milyennel mert csak halványan kell) 3. a kipufogó csöveit valami sötét fémszínnel át szoktam fújni De írja le más is mit szokott csinálni, biztos lehet ezt jobban is... | |||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 449797 | 2009. július 14. 08:46 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Motorblokkot hogyan koptattok meg? Pl.: kiömlött olajok, a színe kicsit megfakul. Szóval hogy használtnak tűnjön. '70 Chevelle-nek a motorblokkjáról van szó a Chevy piros. Valami ötlet? Köszi, Robi | |||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 449796 | 2009. július 14. 08:42 | ||||||||||||||||||
Szia Latin! Nagyon frankó lett a gép, jól mutat ez a piro-fekete együtt. A felni az nekem sem tetszik:( Én nem hagynám így, mindenképp cserélném. Brúnó | |||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449795 | 2009. július 13. 14:55 | ||||||||||||||||||
Mennyit ér neked ? Mert 40USD-ért van gyanta kaszni hozzá, de kell alá Revell 59/60-as Impala. Hozzáadom a postát, az annyi mint... öhömmm ... be se merem írni | |||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 449794 | 2009. július 13. 13:46 | ||||||||||||||||||
Ha nem tévedek akkor:1959 Buick Invicta | |||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 449793 | 2009. július 13. 13:39 | ||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449792 | 2009. július 13. 12:59 | ||||||||||||||||||
Helló ! Nekem nem ismerős, de ha találsz valahol, nekem is szólj lécci ! :) | |||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449791 | 2009. július 13. 12:59 | ||||||||||||||||||
Köszi, igyekszik az ember minden készletből félretenni az 'értékeket' (!hajolgatósszmájli) | |||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 449790 | 2009. július 13. 12:46 | ||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 449789 | 2009. július 13. 10:19 | ||||||||||||||||||
Szia! Épp most adtam le a pémágnest a dokinak kis futómű felújításra, ha kész lesz addig, akkor megyek az egomi különítménnyel. Te is jössz, vagy többiek esetleg? z | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 449788 | 2009. július 13. 10:15 | ||||||||||||||||||
Szia! Gyönyörű lett a piri paripa! Bár a felnik egyáltalán nem tetszenek, de ez az én bajom, tényleg nagyon szép! z | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 449787 | 2009. július 13. 10:13 | ||||||||||||||||||
Szia Gabi! Nagyon szép az öntés, gyorsan beletanultál. (!kalaplengetősszmájli) z | |||||||||||||||||||||
Amatõr | Adatlap | 449786 | 2009. július 12. 21:18 | ||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 449785 | 2009. július 12. 20:09 | ||||||||||||||||||
Köszi... A következőnél javítom;) a kerék méretet;) | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 449784 | 2009. július 11. 21:24 | ||||||||||||||||||
Szia, nagyon jó a dekor ezzel a piros kasztniszínnel és a minőség is jónak tűnik! a kerekek szerintem is nagyok alá... | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 449783 | 2009. július 11. 19:19 | ||||||||||||||||||
egy szett jöhet! | |||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 449782 | 2009. július 10. 20:52 | ||||||||||||||||||
Nagy penge vagy apám!:) Amúgy foglak zaklatni a múltkori 'cucc' miatt még;) :)) | |||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449781 | 2009. július 10. 19:47 | ||||||||||||||||||
...és akinek esetleg nem tetszik a készletben lévő kerék, nálam van megint új fajta kerék 700Ft/4db ! :) | |||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 449780 | 2009. július 10. 17:41 | ||||||||||||||||||
..köszi..a kerekek nem kicsik,de ez maradt,mert az eredeti f*s;) | |||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 449779 | 2009. július 10. 17:08 | ||||||||||||||||||
Hmmm...Szép paci...nagyon szép :) A kerekek nem túl nagyok egy kicsit, bár lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de jó nagyon tetszik. Grat. | |||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 449778 | 2009. július 10. 10:03 | ||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 449777 | 2009. július 10. 09:25 | ||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449776 | 2009. július 10. 09:03 | ||||||||||||||||||
Hááát... Kinek a HotRod , kinek a csipfúz... :) | |||||||||||||||||||||
Mateapot | Adatlap | 449775 | 2009. július 9. 19:26 | ||||||||||||||||||
Ja és köszi mindent ChevyGábornak :) | |||||||||||||||||||||
Mateapot | Adatlap | 449774 | 2009. július 9. 19:02 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Az első képek a készülő 68as Chargerról. Egyenlőre a motor feljavításával "szórakoztam" 1 Gyújtáselosztó maratás segítségével. 1. kép: gyújtáselszotó a helyén, kábelek behúzva, légszűrbe kartercső bekötve, gázbowden és rugó a helyén. 2. kép: az eredeti motor, a kábelek itt feketék 3. kép: szemből 4. kép: gyújtáselsoztó 8 hengerhez, ez alapján húztam be a kábeleket 5. kép: ilyen felnivel, (azaz dísztárcsa) meg iylen színű lesz a gép | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 449773 | 2009. július 9. 16:54 | ||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 449772 | 2009. július 9. 16:41 | ||||||||||||||||||
másikra gondoltam (Revell párat gyárt(ott)) | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 449771 | 2009. július 9. 16:40 | ||||||||||||||||||
Szuper lesz! amit a készlet ad felnit amúgy sem szerencsés, de a második ütős! | |||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 449770 | 2009. július 9. 16:32 | ||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 449769 | 2009. július 9. 16:27 | ||||||||||||||||||
Az a kilincs tényleg lenyűgöző! Eszméletlen milyen találékonyak az emberek. :) Ha jól látom, ponthegesztve vannak a belső lemezelések? Elképesztő hogy tudják ilyen mélyre építeni a járgányt. Haladok a projekttel, az alváz szépen alakul. tanárúr | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 449768 | 2009. július 9. 16:04 | ||||||||||||||||||
A "törpe" az nem ez, hanem a Legends F34 autók. en.wikipedia.org/wiki/Legends_car_racing Ez már csak azért is jó, mert eredetiben is makett. Vagyis modell :) 5/8-ad méretarányú autók, Yamaha motorral, és mennek mint állat. Gyakorlatilag gokart, tetővel :) | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 449767 | 2009. július 9. 16:02 | ||||||||||||||||||
Kár érte :( Valamikor ez egy nagyon szép klasszikus formájú autó volt, ez meg így szarrávágta. Ha ilyet akar, csinálja Barkaszból :) :) :) | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 449766 | 2009. július 9. 15:57 | ||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 449765 | 2009. július 9. 15:47 | ||||||||||||||||||
Ezt ma találtam :) Gondoltam Szamuráj barátunknak (is) megindítja az ihleteit beltér ügyben... Az ajtó belső felén a kilincs iszonyat állat ! | |||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 449764 | 2009. július 9. 04:58 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis kedvcsináló: www.youtube.com/watch Haladok a kocsival. Képeket majd csak akkor tudok feltenni, ha a cimborám eljön lefotózni, nekem jelenleg nincsen fényképezőm. :( Ahogy írtam, lesz hozzá egy kis műhely részleg az egyik szekrénysort már meg is csináltam, ajtajain hatalmas pin-up girl poszterekkel. :) Üdvözlettel: Szamuráj tanárúr | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 449763 | 2009. július 8. 19:39 | ||||||||||||||||||
Hi. AZ örsön árkádban láttam egy amt homokfutó/buggyt. Tetején tábla,ahogy azt kell. Ha valakit érdekel,csapjon le rá.5000 alatt volt és nem egy sűrű darab. Legalábbis én még nem találkoztam ilyennel makettben | |||||||||||||||||||||
Maxell | Adatlap | 449762 | 2009. július 8. 19:24 | ||||||||||||||||||
Üdv. Ez a mai szerzeményem. Tipikus ***ból várat projekt. A készletről annyit kell tudni, hogy elvileg 4 féle verziót lehet megépíteni, és adnak hozzá biciklit is. Többek között ezért vettem meg. Amúgy az AMT-tol megszokott gatya minőség. Az utolsó képen látható a terv, majd az elkövetkezendő pár évben ;) | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 449761 | 2009. július 7. 22:54 | ||||||||||||||||||
Szia, jól néz ki!Nekem is megvan ez a gép és úgy tűnik szépenfeltetted a csíkozást!Gratulálok,csak így tovább vele...! üdv | |||||||||||||||||||||
ladas22 | Adatlap | 449760 | 2009. július 7. 22:32 | ||||||||||||||||||
novákgabi! a dragsterem még mindig nem halad, de hasonló problémával én is köszködök. végső ötleteim: régi teleszkópos rádió antanna csiszológéppel elvágva vagy tollbetét. egyenlőre elméleti síkon működik csak. üdv | |||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 449759 | 2009. július 7. 14:35 | ||||||||||||||||||
Esetleg fülpiszkáló nyele? Az cső, meg vastagabb is... | |||||||||||||||||||||
Atesz76 | Adatlap | 449758 | 2009. július 7. 13:19 | ||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 449757 | 2009. július 7. 13:14 | ||||||||||||||||||
Szia Gábor! Jók a képek, a második és a negyedik képen látható járgány jön be nekem. A hajlított kipufogókra először én is az öntőkeret darabra gondoltam, de nem találom szerencsésnek. Amikor még hajókat építettem, különösen a japán hajóknál rengeteg hajlított cső, vezeték díszítette a kéményeket. Gyertya fölött hajlítottam meg az öntőkeret darabot. Az a baj, ahogy meghajlítja az ember, deformálódik a körátmérő és bumfordi lesz. Persze csiszolással meg reszeléssel, felfúrással helyre lehet hozni, de ebből nyolcat legyártani keserves feladat. Vasáru boltban kellene utánajárni a dolognak, szerintem biztos vannak megfelelő átmérőjű csövek (réz talán?) Aztán már csak hevíteni kell méretarányos lángvágóval, ahogy Boydék tették nagyban Duane-nel. :) Szerintem érdemes lenne megérdeklődni szaküzletekben, hasznosak lehetnek ezek a csövek. Egyébként most tervezem a felfüggesztést, meg a kormányművet, elég döcögősen haladok, aztán közben eszembe jutott, hogy egy kis diorámába kéne foglalni az egészet, háttérben plakátokkal. tanárúr | |||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 449756 | 2009. július 7. 08:38 | ||||||||||||||||||
Úgy kellene hajlítani,hogy egy nagyon közeli átmérőjű vezetékre(hajlékony,és ki lehet talán húzni) ráhúzod,és akkor talán nem ugrik össze melegítéskor,és nem is törik élesre a haklás helyett. Mondjuk csak tipp.:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
z