<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Charger | Adatlap | 450363 | 2009. november 2. 21:07 | ![]() | |
ChevyG | Adatlap | 450362 | 2009. november 2. 20:53 | ![]() | |
hi nekem van egy eladó elérhetőségeim az adatlapomon üdv | |||||
Lessie | Adatlap | 450361 | 2009. november 2. 20:45 | ![]() | |
Hali! Az ablakkereteket festetted, v. króm matricás?Nagyon szép a szekér! | |||||
Charger | Adatlap | 450360 | 2009. november 2. 18:06 | ![]() | |
2007.decemberében készült el:) | |||||
Charger | Adatlap | 450359 | 2009. november 2. 17:58 | ![]() | |
Na jó,csak neked!:) Egy dobozbontás,és 1-2kép a kész makettről:) Sajnos nem lett egy nagy szám,...:( narancsbőrős is lett,meg 1-2helyen a régi matrica lepattogzott.. | |||||
Tibchi | Adatlap | 450358 | 2009. november 2. 17:13 | ![]() | |
Szia! Nem tudnál feldobni róla pár képet? Kíváncsi lennék, hogy mégis mit lehet kihozni belőle. Úgy minden oldalról párat, meg az aljáról is :) Köszi! Üdv: Tibchi | |||||
Tibchi | Adatlap | 450357 | 2009. november 2. 17:12 | ![]() | |
Hali! Nekem megvan, de nem eladó. :) Sajna szobafestés miatt a projekt elakadt, és stagnál. T | |||||
Lessie | Adatlap | 450356 | 2009. november 2. 14:28 | ![]() | |
Köszönöm!Akkor ez felejtős.Lehet hogy megpróbálom garázsban hősugárzó mellett.Nem biztos, hogy megéri a rizikót! | |||||
spike428 | Adatlap | 450355 | 2009. november 2. 14:19 | ![]() | |
Hali! Hát vigyázz vele, mert én két hete jártam úgy, hogy annyira lecsökkent a hőmérséklet, hogy a fényes lakk az autón teljesen matt lett. :S 4 napi polírozással sikerült fényt varázsolni neki, de nem lett az igazi. Mikor ráfújtam jónak tűnt, de mikor megszáradt teljesen matt lett. üdv.: Robi | |||||
Lessie | Adatlap | 450354 | 2009. november 2. 10:28 | ![]() | |
Hello! Ti meddig szoktatok festékszoróval dolgozni kinti időjárásban?Ez a 8fok hőméséklet már kevés?lesz valami baja, ha így fújom le?KÖSZI! | |||||
Charger | Adatlap | 450352 | 2009. november 1. 09:25 | ![]() | |
Am. beszereztem egy másik Dick Landy-s Drag autót,egy 68-as Dodge Dartot!:) | |||||
Charger | Adatlap | 450351 | 2009. november 1. 09:24 | ![]() | |
Már csak a doboza van meg,mert összeraktam:) | |||||
Kranko1 | Adatlap | 450350 | 2009. november 1. 00:17 | ![]() | |
Mármint megépítve van meg, vagy dobozban? És ha dobozban, akkor eladó? KRanko | |||||
Charger | Adatlap | 450349 | 2009. november 1. 00:16 | ![]() | |
Meg van ez a makett,sajnos a matricái használhatatlanok..mivel túl régi a makett.. | |||||
Kranko1 | Adatlap | 450347 | 2009. november 1. 00:12 | ![]() | |
Hát hogy nekem is veszel egyet! :D | |||||
vlevi | Adatlap | 450342 | 2009. november 1. 00:09 | ![]() | |
Igen, az is húzott szál. Párszor meg kell próbálni, és utána neked is menni fog, nincs benne semmi ördöngősség. Talán csak annyi, hogy mennyire melegíted, milyen gyorsan húzod szét, és mennyire. Az enyém sem teljesen egyenletes, csak mivel több, mint 1méter hosszú szálat húzok, ezért a pár centis darabokon nem észrevehető a vastagodás, ami egyébként is csak a végeken szembetűnő. Én fogok egy 5-6 centis darabot, és a közepét addíg melegítem, amíg a gyertyaláng fölött lefittyed. Ekkor húzom szét, a széthúzás sebességétől függ, hogy milyen vastag lesz. Ha nagyon gyorsan szétrántod, akkor a hajszálnál is vékonyabb szálat kapsz. Ha csak lassan húzod, akkor akár 1mm vastag is lehet, de persze így csak rövidebb darabot lehet csinálni. | |||||
Kranko1 | Adatlap | 450341 | 2009. november 1. 00:08 | ![]() | |
Raybrig_89 | Adatlap | 450334 | 2009. október 31. 23:59 | ![]() | |
Köszi,rendes vagy. Honnan tudnám a legolcsóbban beszerezni ezt a készletet? Ebay? | |||||
Kranko1 | Adatlap | 450333 | 2009. október 31. 23:56 | ![]() | |
Kranko1 | Adatlap | 450332 | 2009. október 31. 23:54 | ![]() | |
Raybrig_89 | Adatlap | 450331 | 2009. október 31. 23:54 | ![]() | |
Köszi,akkor ebben is tévedtem:) Nincs több kérdésem,köszi mégegyszer mindenkinek! | |||||
Kranko1 | Adatlap | 450330 | 2009. október 31. 23:52 | ![]() | |
Raybrig_89 | Adatlap | 450329 | 2009. október 31. 23:49 | ![]() | |
Köszi a választ! És létezik ez a verzió is makettben? Mert nekem nem rémlik | |||||
Püsilaci | Adatlap | 450328 | 2009. október 31. 23:36 | ![]() | |
A piros színüek húzott szálak? Kiváncsi lennék hogyan csinálod meg ilyen egyenletes vastagságura. | |||||
Charger | Adatlap | 450326 | 2009. október 31. 23:27 | ![]() | |
Ez egy 1968as Charger!A színe gyárinak tűnik. Alul megtalálod a változatokat,ill. típusokat www.conceptcarz.com/view/model/43/Dodge.aspx | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 450325 | 2009. október 31. 23:22 | ![]() | |
Sziasztok! Egy (illetve kettő) egyszerű kérdésem lenne hozzátok: A képen látható charger hátulja nekem szokatlan,nekem a hosszú csík lámpás verzió volt eddig a megszokott,ezt nem tudom hová rakjam. Tudna esetleg valamelyikőtök többet mesélni nekem róla? A másik kérdésem pedig az lenne,hogy a színe gyári charger szín,vagy valami spéciség van itt is a dologban? Válaszotokat előre is köszönöm! | |||||
vlevi | Adatlap | 450324 | 2009. október 30. 18:06 | ![]() | |
8 drótot? Nemtudom. Szerintem 9 kell :) A gyújtáselosztóba kézi fúróval fúrok egy apró lyukat, 0.3-as fúróval. Nem kell túl mélyet, elég 1-2mm is, mert csak annyi a feladata, hogy megakadjon benne a vezeték. De persze, minél hosszabb, annál jobb. A 911-esnél pl. teljesen átfúrtam a hengerfejet, és centi hosszan belelóg a gyertyakábel a blokk belsejébe. Ezután egy csepp pillanatragasztóval beállítom a lyukba a vezeték végét, és hosszabb időre békén hagyom. A vékony húzott szál egész jól tűri a hajlítgatásokat. Ha mégsem, van belőle utánpótlás. Az a lényeg, hogy ne kapkodd el, várd meg, míg teljesen beleköt a pillanatragasztó a gyújtáselosztóba. A sor4-es blokk egy Alfa GTA, de mivel dupla gyertyás, 8 kábele van. A másik pedig egy 911-es. | |||||
Meidl | Adatlap | 450323 | 2009. október 30. 17:54 | ![]() | |
Nem szándékozom nagy összeget költeni rá, ha ilyen egyszerűbb dolgokból is meg lehet csinálni. És hogy tudsz 6-8 drótót belevarázsolni egy elosztóba? És min hajlítod meg a gyújtáskábeleket olyan szép ívesre? Köszi | |||||
vlevi | Adatlap | 450322 | 2009. október 30. 17:22 | ![]() | |
Nálam eddig a húzott szál jött be. Előnye, hogy olcsó, valamint tetszőleges színű és vastagságú szálat elő tudok állítani. Mást igazából még nem is próbáltam, de én nem költenék annyi pénzt drótra, amennyibe ezek a speckó "makettező" drótok kerülnek. | |||||
novakgabor | Adatlap | 450321 | 2009. október 30. 12:32 | ![]() | |
Hi ! Nekem is tetszik a gép (én is hasonlót képzeltem el első körben a Groupbuildbe) A készlet mennyei varázsosságát köztünk sokan ismerik szerintem a GB-ből, sokan építettük ezt a tipust. Ennek a GM GB-nek a nem túl fényes sikerében is erősen közrejátszik az alapanyag. Emiatt is maradt abba szerintem sok GB projekt. Ha valakinek van jó rálátása korszak szinten a makettekre, legközelebb jobb alapanyagból válasszunk, én benne lennék megint egy ilyenben. | |||||
Charger | Adatlap | 450320 | 2009. október 30. 08:50 | ![]() | |
Ha az ebayes vásárlást nem tudod megoldani akkor itt van Szücs Laci oldala! Itt különböző kiegészítőket lehet kapni.Itt is van gyújtáskábel csak nemhiszem,hogy van hozzá maratás is. automakett.hu/kategoria/kabelek_csovek_csatlakozok__wires_cables__hoses_.html | |||||
Charger | Adatlap | 450319 | 2009. október 30. 08:44 | ![]() | |
Hali! Hát tudod lehet kapni simán gyújtáskábeleket,és házilag is lehet barkácsolni pl. 0,3-0,5ig rézdrótból,én inkább forrasztó ón-t használok,mert azt könnyebb formázni. Ha venni akarsz szerintem ilyet vegyél,mert ehhez adnak elosztót is! cgi.ebay.com/Detail-Master-3207-Wired-Distributor-Kit-Orange-1-24_W0QQitemZ400071393186QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0 | |||||
Meidl | Adatlap | 450318 | 2009. október 30. 08:10 | ![]() | |
Sziasztok Ti milyen anyaggal, és hogyan szoktatok kábelezni a motort(eret). Segítségeteket előre is kösz. Attila | |||||
Kumancs | Adatlap | 450317 | 2009. október 29. 21:26 | ![]() | |
Jónak tünik (Ha bár csak egy kép van róla.) viszont kár, hogy igy oldottad meg a platót. | |||||
jabel | Adatlap | 450316 | 2009. október 29. 19:56 | ![]() | |
Szia! Első ránézésre nagyon szépnek tűnik!(másodikra is ;-) ) | |||||
Lessie | Adatlap | 450315 | 2009. október 29. 19:25 | ![]() | |
Latin | Adatlap | 450314 | 2009. október 27. 22:56 | ![]() | |
Köszi gaster! | |||||
Latin | Adatlap | 450313 | 2009. október 27. 22:56 | ![]() | |
gaster | Adatlap | 450312 | 2009. október 27. 22:22 | ![]() | |
Csinos szekérkék...Gratula hozzá szépre sikeredtek... | |||||
Sztanyi | Adatlap | 450311 | 2009. október 27. 22:21 | ![]() | |
Sziasztok! Eladó ez a két amcsi autó.Mindkettő bontott,de hiánytalan,kicsit elkezdett a kasztni mindkettőnél. Árak: -Revell/ 70' Pontiac Firebird 4500ft -AMT/ 62' Ford Thunderbird 4500ft Érd.: peter.stankovics@gmail.com 70/2812521 üdv | |||||
Sztanyi | Adatlap | 450310 | 2009. október 27. 22:15 | ![]() | |
Latin | Adatlap | 450309 | 2009. október 25. 09:32 | ![]() | |
Kösz Srácok! | |||||
Püsilaci | Adatlap | 450308 | 2009. október 24. 21:07 | ![]() | |
Dögössek a verdák! | |||||
Aces | Adatlap | 450307 | 2009. október 24. 18:35 | ![]() | |
Szépen alakul! | |||||
sziklakks | Adatlap | 450306 | 2009. október 24. 17:59 | ![]() | |
Ez nagyon dögös! | |||||
Latin | Adatlap | 450305 | 2009. október 24. 17:40 | ![]() | |
Tibchi | Adatlap | 450304 | 2009. október 23. 22:42 | ![]() | |
Most nézem, h a javítások látszanak. Sajna ez van, ha fújom, és mégis megfolyik valahol vmi. Ezek szerencsére nem fognak látszódni. | |||||
Tibchi | Adatlap | 450303 | 2009. október 23. 22:41 | ![]() | |
Meidl | Adatlap | 450302 | 2009. október 23. 19:30 | ![]() | |
Hello AMT készlet. A belseje, meg a motortere elég ingerszegény, a kerekek is elég vacakok rajta, sokat kellett csiszolni, dolgozni vele. Tamiya sprayyel fújtam. A motorterét meg akarom még jobban csinálni. Attila | |||||
Atta | Adatlap | 450301 | 2009. október 22. 19:02 | ![]() | |
Attila! Ez melyik gyártó készlete? Jól néz ki - Nekem is tetszik! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
ChevyG!Rakhatnál fel 1-2képet a MOPARokról!