<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Zoli | Adatlap | 450785 | 2010. május 24. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 450784 | 2010. május 24. 10:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AMT-nek van GT40-e! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 450783 | 2010. május 24. 10:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak kár, hogy rendes, 1:24-es makettben nem tudok róla, hogy gyártanák. Fujimi adott ki rengeteg GT40-est, de az új GT-t csak amolyan fél die-cast féleségben láttam. Pedig emellé be kellene rakni : | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450778 | 2010. május 23. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olyannak is lenni kell :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 450777 | 2010. május 23. 20:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én meg a béjemvéellenesé, amúgy ez a GT nekem is tetszik. !fasza z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450776 | 2010. május 23. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha valaki akkor én lehetnék a Fordgtellenesmozgalom alapítója, de ez tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 450775 | 2010. május 23. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450774 | 2010. május 9. 13:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi srácok a képeket. Ha replikák is, azért adtak ötletet. Haladtam is, majd csinálok képeket. Üdv. Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450773 | 2010. május 8. 14:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Ezeket az oldalakat találtam, hátha segít: hitchin-a-ride.com/zztop.html Ez egy replika, de több a részlet fotó: www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/Specialist-cars/Hot-rods/auction-280817587.htm Üdv.: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 450772 | 2010. május 8. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz scoupon! Nem sok de hátha valamit ér. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 450770 | 2010. május 8. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Tud valaki valamit az MPC gyártóról? Itthon hozzá lehet jutni valahol a makettjeikhez? És ha igen akkor milyen áron és milyen minőségűek a makettek? Előre is köszönöm! Üdv, Kranko! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450769 | 2010. május 7. 16:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 450768 | 2010. május 6. 15:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Mivel stirol lapból kell megcsinálnom egy '32-es Ford hot rodra emlékeztető kasznit, nekiálltam gyakorolni. Egy 1/43-as változatot csinálok először, így jobban kijövök az anyagokból. :) Lassan kész a váz, a blokk és a kaszni. Egy BMW-ből szedtem ki az üléseket és szerintem azok kerülnek bele. Kerék ügyben eléggé bizonytalan vagyok. Még nem kezdtem el rajta gondolkodni, szóval várom az ötleteiteket. A vázra felkerültek a blokk tartóelemei. Hátra van még a belső tér, felfüggesztések, kardántengely, tengelyek, motortér elemek, hűtő, kipufogó, stb...! Bármilyen tippet, kritikát és segítséget elfogadok és megköszönök. A képek minőségért elnézést kérek, de a fényképezőgép szervízben van, szóval a "nagyszerű" Sony kamerával kell beérnem. =) Üdv, Kranko! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 450767 | 2010. május 2. 20:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nincs csajos több,kérdezd f2d kollégát,hátha ismeri őket,és ad adatlapot..:P Egyébként elég mufurcok voltak.Az sem tetszett nekik,amikor guggoltam a kocsi előtt,ők pózolnak,néznek,kezemben a gép,majd kisvártatva közöltem velük,hogy le szeretném fényképezni a kocsit,de sokat kitakarnak,tehát ha nem bánnák...:D Azon is csak az utolsó előtti képen lévő napszemüveges leányzó mosolygott,hogy húzzák már be a hasukat amíg fotózok...:P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 450766 | 2010. május 2. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csajos kép van még? Nagyon jók lettek, egyszer el kéne mennem Kecskemétre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 450765 | 2010. május 2. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép a tegnapi kecskeméti amerikai autós taliról. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450764 | 2010. május 2. 12:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oda mindenképp. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 450763 | 2010. május 2. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az tényleg a világ másik vége. Legalábbis neked. Zalaegerszegre azért majd nézz el, ha van rá lehetőséged. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450762 | 2010. május 2. 00:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi! Igaziból nem régóta makettezek, nem jártam még versenyeken, kiállításokon. Amúgy meg nekem Berény a világ túlsó vége. Uh nem leszek ott, pedig kiváncsi lennék pár makettre, amit itt láttam. Na és persze arra a sárga 302-esre is! Üdv Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450761 | 2010. május 1. 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Hát örülök, hogy sikerült ötletet adnom és ahogy néztem neked jobban sikerült kivitelezni a fékeket meg a motorteret. Még 1x gratulálok, szép lett! Berénybe hozod? Üdv.: Robi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450760 | 2010. április 30. 14:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450759 | 2010. április 30. 14:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az autó ér úgy 200-250.000 dollárt. Ha telik rá, akkor a rendszámra is... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450758 | 2010. április 30. 13:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Névre szóló rendszám mi?:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450757 | 2010. április 30. 12:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Peti! Nekem is tetszik a paci. Jók a részletek, tetszik a színe is. Grat. Pál munkatárs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450756 | 2010. április 30. 12:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Robi! Tudom, láttam az építést, gyönyörű lesz és tartozom egy vallomással. Az ötletet a floppy lemezzel felhasználtam. Az attilaprodictions-on nem vagyok regisztrálva, de nézem az építéseket, agyament ügyesek vagytok. Üdv Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450755 | 2010. április 30. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Jól néz ki a paci! Látom hasonló az elgondolásunk a részleteket illetően. Én a 302-est építem ugyanilyen részletesen: kézifék, fékvezetékeke, motortér kábelezés. Ide is rakok fel képet, de én most így állok vele: www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php Plusz képek meg itt vannak: www.spike428.ucoz.hu/photo/epulo_makettek/1970_ford_mustang_boss302/6 Üdv.: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450754 | 2010. április 30. 11:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkéészült egy újabb Mustangom, gondoltam megmutatom, kiváncsi vagyok a véleményetekre. Egy '70 Mustang BOSS 429, grabber blue színben, fehér de luxe belsővel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jocó | Adatlap | 450753 | 2010. április 26. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Osztom a véleményed. Hever is egy AMT a polcomon ,összerakásra vár.Csak elszállt az ihletem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pulcsi | Adatlap | 450752 | 2010. április 25. 14:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maxell | Adatlap | 450751 | 2010. április 20. 18:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450750 | 2010. április 13. 19:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép kivitelezés Hozé! Bár ezzel nekem sincs gondom, csináltam már nem egy kormányozható futóművet, a problémám jelenleg az, hogyan legyen kormányozható úgy, hogy a kerék ne legyen túlságosan beesve, de mégsem érjen bele a sárvédőbe az ültetés miatt. Szal ez egy egyedi probléma. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450749 | 2010. április 13. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aha értem, ezt nem tudtam, monogramban nem vok otthon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 450748 | 2010. április 13. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monogramnak van '69-e is, nem tudom a Revell azt is átvette-e, én azért írtam, hogy nekem 68-as van:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hozé | Adatlap | 450747 | 2010. április 13. 16:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi! Nekem is voltak / vannak hasonló problémáim. Én így oldottam meg. Egy kis drót kell hozzá, pillanatragasztó meg kreativítás. Nem tudom, látszik-e, miről van szó: Alsó és felső lengőkart drótból hajlítottam (nálam 2 mm-es), kis műanyagdarabot ragasztottam bele, kifúrtam a mozgó rész helyét. Összeállítottam a felfüggesztés mindkét felét kerekekkel együtt, utána bepróbáltam a kasztni alá az alvázra, hogy hogyan fog elférni. Kifúrtam a felső drótok helyét az alvázon, beragasztottam, bele a mozgó rész aztán ráragasztottam az alsó felét is. Remélem, tudtam segíteni, vagy legalább sikerül elindulni valamilyen irányba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450746 | 2010. április 12. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is az van meg, ha félreérthető voltam. Aminek egy sárga/lángnyelves van a dobozára festve, amiből kimutat a vigyorgó csávó. Nekem sem tetszik a feneke, azért kezdtem neki az átépítésnek. Kicsit szüneteltetem az m3-ast átmeneti lelkesedés hiány miatt. Vagy nevezhetjük pillanatnyi érdeklődés változásnak. Szal kicsit amcsizok most. A hátsó futóművet már megcsináltam, ültetősre, de az elejét hogy csinálom meg hogy kormányozható is legyen azt még nem tudom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 450745 | 2010. április 12. 20:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem a '68-as van meg, még a régi Monogram kiadásban, tényleg nem kis darab, viszont a hátulja, nem tetszik, úgyhogy jó hogy beraktad ezt a képet, mert jó alap egy hasonló átalakításhoz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450744 | 2010. április 12. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valahogy nekem mégis csak a 69-es áll legközelebb. Azt nem tudom, hogy az amt makett milyen rossz, a revellé van meg, ami tényleg nem gáz minőségre, azt az egyet kivéve hogy ez 1/24-es, és az amt charger mellett is akkora mint egy lódarázs, pedig az sem szúnyog kategória. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 450743 | 2010. április 12. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jóvan na! Rosszul írtam, elejét hátulját akartam... De ha azt vesszük melyik áll hozzá a legközelebb, akkor szerintem a '70-es, mert annak a csomagtartó pereme tök egyenes, mint azon az autón amit beraktál, viszont a 67-68-asnak sokkal szebb az eleje, meg a Revell-Monogram makett alapnak jobb mint az AMT! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450742 | 2010. április 12. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez jó:) Pont ez volt a kérdés: hogy 68-70-ig van-e olyan seggű mint az, amit én beraktam. Azt tudjuk hogy az alap kaszni ua. A Mexx által berakott gto-nál mit nevezünk lökhárítónak? (ide most egy olyan ördögfejes vigyoris emósön kellene) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 450741 | 2010. április 12. 16:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
'68-tól 70-ig ugyan az a kaszni volt, csak a lökhárítók mások szerintem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450740 | 2010. április 12. 14:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Közben megtaláltam konkrétan az általam keresett autót. Szerencsére nem a 70-es széria, mert szerény véleményem szerint annak rettentő ronda eleje van. 68, v 69-es lehet, a hátulja biztos hogy átépített. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mexx | Adatlap | 450739 | 2010. április 12. 01:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szerintem ez egy 1970 Pontiac GTO Sport Coupe,de csak tipp akár 68 vagy 69-es is lehet ,mert a hátulja átépített és pont az különbözteti meg a három szériát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ladas22 | Adatlap | 450738 | 2010. április 10. 16:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziasztok!bár nem éppen idevág de a videón látható autókhoz hasonló makettjárgányról tudtok e a piacon? video.racing.hu/2010_snore_mint_400_highlight_reel köszi és jó szórakozást | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450737 | 2010. április 10. 11:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 450736 | 2010. április 9. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Új, a Gergő által készített maratáshoz vettem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 450735 | 2010. április 8. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Újabb, vagy a régi, 70-es Challenger? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 450734 | 2010. április 8. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szuper! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 450733 | 2010. április 8. 20:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Ma végre megjött jenkiországból a Dodge Challanger. Március 22.-én adták fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 450732 | 2010. április 5. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Meidl Köszi szépen. Az alap egy AMT Chevrolet C 1500 454 SS pickup volt. Ezt a makettet még valamikor a 90-es években vettem...már régen volt:) Tavaly nyáron kezdtem el az építést, de majdnem fél évet kihagytam vele, úgy egy jó hónapja vágtam bele megint. Itt van pár korábbi kép. toto | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meidl | Adatlap | 450731 | 2010. április 5. 21:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Toto Nagyon komoly a masina! Mennyi időt töltöttél vele? Az alapgépet honnan szerezted? Attila |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
z