<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
G-funk | Adatlap | 450942 | 2010. augusztus 18. 21:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450941 | 2010. augusztus 18. 20:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 450940 | 2010. augusztus 18. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
..köszii..én észre sem vettem,de már megcseréltem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 450939 | 2010. augusztus 18. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon baba, az SLR felnik is jók alatta, csak elől meg hátul nem szimmetrikusak a felnik, más a menetiránya, valamelyik tengelyen cseréld meg a jobb és a bal oldalit és akkor jó lesz;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 450938 | 2010. augusztus 18. 18:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Mester:) A Gero féle maratás?...:)...tökéletesen passzolt mindenhol...csak jót tudok róla mondani:)...szerintem vegyél hozzá mindenképp :))) hihi... A makett alkatrészek is egész klasszul illeszkednek..jó kis kitt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 450937 | 2010. augusztus 18. 16:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon klassz. Én is valami hasonló két tónusúra tervezem az enyémet. Hogy működött a maratás? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 450936 | 2010. augusztus 18. 16:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 450935 | 2010. augusztus 18. 09:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresek Top Fuel Dragster-t,Funny Car-t,ha valakinek van és megválna tőle baráti áron az kérem írjon. Előre is köszi! hoacin1@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meidl | Adatlap | 450934 | 2010. augusztus 16. 19:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450933 | 2010. augusztus 15. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy feltöltő, pici tank, szegény Max a tankolástól lesz Mad. :) De kit érdekel, akkor is menő a verda. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mokus88 | Adatlap | 450932 | 2010. augusztus 15. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kár hogy zöld színű, amúgy szép munka, gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hozé | Adatlap | 450931 | 2010. augusztus 15. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Skacok! Spike! Én élveztem az építését, a makett hibái ellenére. Elenorra én is gondoltam, de megfelelő felnit nem találtam, ezért lemondtam róla (egyenlőre). Meg a 71-es Mustangom is sárga. Scoupon! A tank térfogatát csökkenteni kellett, mert gyártottam hátra azt a valamit (diffúzor?), és kellett a hely. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450930 | 2010. augusztus 15. 20:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nicsak, egy kompresszoros moci. Van a kocsinak hangulata, tetszik. Gratula! Azzal a szegény tankkal mi történt? Peet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450929 | 2010. augusztus 15. 19:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Jó lett! Tényleg kicsit Mad Max-es. Elég szenvedős a kit, nekem is meg van én az eredeti elenaort fogom megépíteni belőle. Gratulálok! Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hozé | Adatlap | 450928 | 2010. augusztus 15. 15:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkészültem egy újabb járgánnyal. 73-as Mustang AMT. Kicsit átszabtam: kapott küszöböket, eleje ültetett és megcsináltam kormányozhatóra, hátsó futómű teljes mértékben pótalkatrészekből meg drótokból készült, új belsőtér, másik motor... Kicsit "medmexes" lett. Nem ez pályafutásom legjobban sikerült példánya, de elfér a többi között. Talbi! Azt a chevelle-t kicsit sajnálom, ráférne egy újjáépítők! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 450927 | 2010. augusztus 14. 07:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 450926 | 2010. augusztus 13. 21:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Köszi a segítséget. Gondolom tudod, hogy miért kérdeztem. :D Kranko | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450925 | 2010. augusztus 12. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 450924 | 2010. augusztus 12. 10:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, A különbség általában felszereltség, nemcsak trim (külső díszek stb), hanem a kaszni (pl tető) és a belső is. Asszem a Skyliner az üvegtetős, a Sunliner pedig a kabrió, Kanadában pedig Meteor néven gyártották. www.chuckgardiner.net/1956-ford-fairlane-club-sedan.html www.racingjunk.com/category/1064/Ford/post/1962401/1956-FORD-CUSTOMLINE-VICTORIA-RARE-.html www.hotautoweb.com/classics/1956-ford-fairlane-victoria-2-door-hardtop www.cruisinclassics.com/car.html/56Vicky.html www.guildclassiccars.com/1956_Ford_Fairlane_Victoria_1150/index.html www.carsofdreams.com/cars/ford_crown_1960/index.html autoseast.com/index.php cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll cgi.ebay.com/ebaymotors/Beautiful-1956-Ford-Fairlane-2-DR-Ready-go-/130418381980 cgi.ebay.com/ebaymotors/1956-Ford-Fairlane-Victoria-P-Code-312-Coral-White-/150477295538 cgi.ebay.com/ebaymotors/SHOW-QUALITY-SURVIVOR-1956-FORD-CUSTOMLINE-17K-ORIG-MI-/120607010280 z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450923 | 2010. augusztus 11. 23:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Haladtam picit a Barracuda-val az alvázon a tömítés csiszolás kész azóta már le is alapoztam. A tűzfalat hátrébb helyeztem, konkrétan egybefaragtam a beltérrel így kb 3mm nyertem. A felniket is kiválasztottam és hozzá a megfelelő gumikat amik hátul nagyobbak mint elől. egy kis érdekesség: Az alváz a sok tömítőanyagtól meg sztiroltól már olyan súlyú mint a régebben készített Monogram Challengerem...és ez csak az alváz :S Üdv.: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450922 | 2010. augusztus 11. 22:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Ez nagyon jó lett! Gratulálok, a cső mindent visz, de rozsda is nagyon élethű. Grat. Robi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 450921 | 2010. augusztus 11. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 450920 | 2010. augusztus 11. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lefolyótisztító 5 perc alatt leszedi a gyári krómozást a felnikről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450919 | 2010. augusztus 11. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sajna nem tudok neked adni, de a Chevelle gyári SS felnijeit is tudod öregbíteni. Lefested sima acél színre majd koszolod és egy kis rozsdát is vihetsz rá. A képen jól látszik. Jó munkát! Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 450918 | 2010. augusztus 11. 15:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Igen, ha jól láttam akkor a nevük más. :D Csak a sima Vicky-hez keresek képeket, és gondoltam, hogy tdnám-e használni a másik kettő képét az építéshez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 450917 | 2010. augusztus 11. 11:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 450916 | 2010. augusztus 11. 08:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egyik különbség pl, hogy nem ugyanúgy hívják őket:) Annyit látok, hogy a crown-nak van "B" oszlopa. Aztán az is feltűnt, hogy az egyiken van burkolat a hátsó kereken a másikon nincs. De ez randomnak tűnik, nem tudom mihez társítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 450915 | 2010. augusztus 11. 02:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Lenne egy kérdésem. Mi a különbség az '56-os Ford Victoria, ill. a Ford Crown Victoria és a Ford Fairlane Victoria között? Köszi! Üdv, Kranko! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450911 | 2010. július 28. 16:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Robi! Neked meg sok sikert! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450910 | 2010. július 27. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jó lesz a géped a kasztnira kíváncsi leszek! Köszi a képet, bár hasonló, de még sem ilyen lesz inkább a 70-es évek Pro-stok autóit próbálom meg idézni vele sötét pirosban fekete csíkokkal + egy kis cukorka piros réteggel. Brúnó: Szép lett a gép! Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450909 | 2010. július 27. 10:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450908 | 2010. július 23. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Mert a hátoldala nincs kidolgozva, meg lehet, hogy még valamelyik másik kocsimba teszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450907 | 2010. július 23. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A hangok pedig sose mondják ezt. :D Majd fogják:D Tudod, ami késik... Én meg elkészültnek nyilvánítom a Taurus SHO-t. Pár kisebb dolgot nem csináltam meg a beltérben, mert én hülye előbb összeragasztottam, mint gondolkoztam. Marad így, már szét nem szedem. P. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450906 | 2010. július 23. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia baumi! Jól haladsz a géppel. A kamerát miért nem raktad bele? P. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450905 | 2010. július 23. 14:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kit részletezése egész jó volt, de az öntése és az ileszkedése itt-ott nem épp kielégítő. Amúgy csak fémlemezt, rézdrótot és az egyik képen látható biztonságiövet adtam hozzá, a kithez mellékeltek még egy pillótát és néhány pit kelléket, adtak még beltéri kamerát is, de nem építettem bele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450904 | 2010. július 23. 13:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Jó lesz a gép baumi. Ennyire felszerelt volt a kit vagy sok kiegészítőt kellet hozzá összeszedned? Brúnó: Ezt most méé mondod? :P A hangok pedig sose mondják ezt. :D Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450903 | 2010. július 22. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már nincs sok hátra! még meg kell építeni a hátsó felfüggesztést és a karosszériát. Hajrá Robi ász 'cuda lesz! Scoupon tuti furgonnak néz ki! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
baumi94 | Adatlap | 450901 | 2010. július 22. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pipinek! Paint és word segítségével bármilyen redszámot el lehet készíteni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450900 | 2010. július 22. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok srácok! Látom haladtok a dolgokkal. Robi vazzeg, már biztos, hogy elmebeteg vagy:D P. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 450899 | 2010. július 22. 17:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni General Lee-re való rendszám elkészítésében 1/25ben, öntapadósra? Képem van róla:-) Köszi előre is! Üdv humweekukaccitromailponthu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450898 | 2010. július 21. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Okés, látom sikerült a dolog. Köszi a képeket, pont jól jön elérkeztem ahhoz a fázishoz. Simára csiszoltam a tömített részt az alvázon és hajlítottam sztirolból sárvédő íveket is. Az elejét leműtöttem a kocsinak és a sárvédő íveket is az alvázról. A tűzfalat nagy valószínűséggel hátrébb kell majd helyeznem mert elég nagy a rés a kasztni között. A felfüggesztés lesz még jó móka, mert le kell gyártani a lengőkarokat, rugót stb. Itt van pár kép a pillanatnyi állapotról. Üdv.: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450897 | 2010. július 21. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spike! Megkaptam tegnap az alkatrészeket, köszönöm szépen. Este mindjárt nekiestem - vágtam, csiszoltam, faragtam - a képeken az eredmény. Lefényképeztem a Flip-nose zsanérját is, nálam a váz végére csatlakozik. Remélem a képek segítenek. Üdv Peet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450896 | 2010. július 17. 23:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maxell | Adatlap | 450895 | 2010. július 17. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze. Megpróbálom ilyesmire megcsinálni! Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450894 | 2010. július 17. 14:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450893 | 2010. július 17. 14:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Az attól függ,hogy mi lesz belőle. Az eredeti Mustangokon csak dísz volt nem volt mögötte rés. A felújított/tuning Mustangokon van a fékhez vezetve, de az is egy kör alakú cső. A két képen látszik kívülről, belülről. Remélem tudtam segíteni. Üdv.: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maxell | Adatlap | 450892 | 2010. július 17. 13:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 450891 | 2010. július 17. 11:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva! Jó hozzá a pillragasztó is, bár én inkább a Heki féle Latex ragasztót használom. Híg vízbázisú, és ragaszt mindent. Kicsit tovább tart a száradása mint a pillnek, viszont nem fehéredik ki körülötte. Ez egy fehér színű anyag, de a teljes száradása után áttetsző lesz (még az átlátszó alkatrészekhez is jó). Többen mondták már, hogy a Palma-nak és az UHU-nak is van ilyen ragasztója. 250ml, szóval egy életre elég lesz. Használtam már plüssözéshez is. katalog.heki-kittler.de/epages/68038839.sf/de_DE/ P. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
scoupon | Adatlap | 450890 | 2010. július 16. 23:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e-bayból rendeltem. $4.99 és egy másik készlettel (Street Rod hátsó lámpák) $8 a posta. átszámítva összesen 4200 Ft volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spike428 | Adatlap | 450889 | 2010. július 16. 23:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg: Honnan rendelted és mennyibe fájt? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
ha össze tudom szedni a kallódó alkatrészeket akkor lehet nemsokára nekiállok :)
csak az a baj hogy a felni amit akarnék alá abból még csak proto létezik :)