<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Levi | Adatlap | 451045 | 2010. november 2. 21:02 | ![]() | |
A nascarrol | |||||
Mexx | Adatlap | 451044 | 2010. november 2. 21:01 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 451043 | 2010. november 2. 20:56 | ![]() | |
Muti hogy álsz vele! | |||||
Levi | Adatlap | 451042 | 2010. november 2. 20:55 | ![]() | |
Ja azt előlem vitted el:( De nem baj!:) Én meg elhoztama masik kettőt! A Vudit meg a camot! | |||||
Mexx | Adatlap | 451041 | 2010. november 2. 20:50 | ![]() | |
igazábol még a Nascar Cevyt most fejezem be a Pelikán versenyre,azt viszem gödöllőre | |||||
Mexx | Adatlap | 451040 | 2010. november 2. 20:49 | ![]() | |
1969 Chevrolet Chevelle SS, ChevyG kollegától sikerült beszerezni :) | |||||
Levi | Adatlap | 451039 | 2010. november 2. 20:46 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 451038 | 2010. november 2. 20:46 | ![]() | |
Mexx | Adatlap | 451037 | 2010. november 2. 20:44 | ![]() | |
köszi. Még most jön majd az igazi csemege ,csütörtökön érkezik postával. | |||||
Mpower | Adatlap | 451036 | 2010. november 2. 20:36 | ![]() | |
Kösz Levi! Igyekszem Russel, van ezeken kívül még három! | |||||
Levi | Adatlap | 451035 | 2010. november 2. 18:28 | ![]() | |
Sziasztok! Mpower Mexx zsirak a verdák! ÜDV! | |||||
Mexx | Adatlap | 451034 | 2010. november 2. 12:58 | ![]() | |
Egy évadot forgattak belőle aztán leállították mert az NBC-nek nem érte meg,pedig az elsző részében még az öreg alkesz is benne volt :Dwww.youtube.com/watch | |||||
baumi94 | Adatlap | 451033 | 2010. november 2. 12:31 | ![]() | |
RUSSELL | Adatlap | 451032 | 2010. november 2. 10:20 | ![]() | |
M! Végre a szememnek valami igazán kedves látvány... Üdv: Russell | |||||
Mpower | Adatlap | 451031 | 2010. november 1. 22:47 | ![]() | |
Egyenlőre nem ez a veszély áll fent, hanem a lóvé elfogyás. | |||||
Mexx | Adatlap | 451030 | 2010. november 1. 21:44 | ![]() | |
sajnos ez a sors vár a többi ilyen gyárra is mihelyt elfogy a nafta,akkor már hátrány lesz a 396 köbhüvelyk | |||||
Mpower | Adatlap | 451029 | 2010. november 1. 21:38 | ![]() | |
Kár! Pedig csináltak szép kocsikat. Volt idő mikor szebbek voltak a Pontiac Firebird-ök, mint a Camaro-k, a 70-es évek környékén. A lentebbi 5 motorom közül is az egyik valójában Pontiacé. | |||||
krampli | Adatlap | 451028 | 2010. november 1. 21:01 | ![]() | |
Valamit elszúrtam, mert minden csupa nagybetű. Bocs. | |||||
krampli | Adatlap | 451027 | 2010. november 1. 21:00 | ![]() | |
totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/01/a_pontiac-nak_annyi._kesz_vege/ Egy másik márka másik típusáról elnevezett fazon mondata jutott eszembe: "Sírni tudnék!" Nehéz elképzelni, de tényleg ennyi kell, hogy egyszer ilyet olvassunk bármelyik tradicionális európai gyártóról. Ne történjen meg. | |||||
spike428 | Adatlap | 451026 | 2010. november 1. 19:42 | ![]() | |
Szia! Köszi, de nincs. Az autók meg inkább örömlány mint piszok drágák. Robi | |||||
Charger | Adatlap | 451025 | 2010. november 1. 18:35 | ![]() | |
Mexx | Adatlap | 451024 | 2010. november 1. 18:30 | ![]() | |
www.makettek.hu itt valszeg fogsz találni de piszok drágák | |||||
spike428 | Adatlap | 451023 | 2010. november 1. 12:22 | ![]() | |
Hali! Köszi, de inkább itthonról szeretnék beszerezni. Robi | |||||
Mexx | Adatlap | 451022 | 2010. november 1. 10:48 | ![]() | |
Pofásan néz ki :) Azért látom a Most Wanted Befigyel ott alul :D | |||||
baumi94 | Adatlap | 451021 | 2010. november 1. 10:35 | ![]() | |
Mpower | Adatlap | 451020 | 2010. október 31. 20:37 | ![]() | |
Attól még messze vannak:) Néhány chevy motor olajszűrőt kapott. A párhuzamos építés előnye: nem kell olyan sűrűn ecsetet tisztítani. | |||||
Mexx | Adatlap | 451019 | 2010. október 31. 20:23 | ![]() | |
jól néznek ki, igényesek Grat | |||||
Mpower | Adatlap | 451018 | 2010. október 31. 20:01 | ![]() | |
Nem rosszak az ikrek:) Itt meg az ellenlábasok készülnek. | |||||
Mexx | Adatlap | 451017 | 2010. október 31. 18:54 | ![]() | |
Addig is itt vannak az ikrek, lehet rajtuk csámcsogni | |||||
Mexx | Adatlap | 451016 | 2010. október 31. 17:15 | ![]() | |
egyenlőre még anyagot gyűjtök hozzá mert biztonsági övet is szeretnék de még nem tudom miből | |||||
Mexx | Adatlap | 451015 | 2010. október 31. 17:14 | ![]() | |
vagy olajzöld vagy Chevy Narancs | |||||
Levi | Adatlap | 451014 | 2010. október 31. 15:56 | ![]() | |
Mexx | Adatlap | 451013 | 2010. október 31. 15:31 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 451012 | 2010. október 31. 15:13 | ![]() | |
Mexx | Adatlap | 451011 | 2010. október 31. 15:03 | ![]() | |
spike428 | Adatlap | 451010 | 2010. október 27. 13:07 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1/25-ös AMT 1968 Ford Mustang Shelby GT500-ast. Elérhetőségem: spike428 kukac vipmail.hu Robi | |||||
c_sonty | Adatlap | 451009 | 2010. október 18. 15:58 | ![]() | |
Még nincs teljesen a kész, a felnikkel foglalkozni kell még, mert ugye ezek nem az AMT által adott kis virsli kerekek. :D A kipuff az rozsdamentes csőből van azért nem rozsdás. :) Maga az autó egy nem régiben lerakott vas akar lenni, amiben motort cserél a gazdája, hogy újra alázhasson vele.. :D Köszönöm a véleményt! Nekem ez így tetszik, megpróbálom minden tudásom legjavával befejezni.. | |||||
Meidl | Adatlap | 451008 | 2010. október 18. 10:18 | ![]() | |
Hello Jó lesz, nekem tetszik, viszont ha az eleje rozsdás akkor a felnik meg a kipuf. cső miért nem? Ja és a felnik miért álnak így ki a kasztni alól? Üdv | |||||
c_sonty | Adatlap | 451007 | 2010. október 17. 17:51 | ![]() | |
Kumancs | Adatlap | 451006 | 2010. október 14. 22:40 | ![]() | |
Köszi mindenkinek. Tibchi: Párás szegényke. Meidl: A motortérről nem csináltam mert semmi feljavitás csak ki van festve. V6 mosi turbóval. Kbx: Ok majd dumálunk. | |||||
kbx | Adatlap | 451005 | 2010. október 14. 02:32 | ![]() | |
Akkor majd hétvégén szemügyre veszem és dumálunk! | |||||
Meidl | Adatlap | 451004 | 2010. október 13. 22:46 | ![]() | |
Hello Jó lett a gép, végre nem egy Mustang:) Motortérrel mi a helyzet? Kép van róla? Üdv | |||||
Tibchi | Adatlap | 451003 | 2010. október 13. 22:20 | ![]() | |
Szia! Hátsó ablak párás, vagy ragasztó? Üdv: Tibchi | |||||
Kumancs | Adatlap | 451002 | 2010. október 13. 20:33 | ![]() | |
Köszi. Majd hétvégén látahtod élőben. Ha jösz. | |||||
kbx | Adatlap | 451001 | 2010. október 13. 20:02 | ![]() | |
Kumancs | Adatlap | 451000 | 2010. október 13. 19:53 | ![]() | |
A Fast and Furious 4. –ben van egy 1984-es Buick GNX. Ezt szeretném megépíteni. Az alany a Rewell 1987-es Buick GN. A változások külsõleg az X verzióhoz motortér kopoltyúit kell megcsinálni. A filmes verzió még pár kisebb dologban változott a szériához képest. A beltér kibelezve, és bukókerettel megerõsítve, és az elsõ üléseket kell még lecserélni. Valamint Nascar felniket kapott a kocsi. Az összes átalakítást magam készítem el. A hátsó ülést kivágtam és sztirollal újra építettem. Az elsõ ülések kicsit bonyolultabbak lesznek. Az oldal paneleket és ajtó, borítást is sztirolból újra szabtam. | |||||
ChevyG | Adatlap | 450999 | 2010. október 13. 10:37 | ![]() | |
Bólyaira mész most szombaton? | |||||
vatya | Adatlap | 450998 | 2010. október 13. 09:57 | ![]() | |
Sziasztok esetleg tipet tudna adni valaki hol lehet ezeket a kerék matricákat beszerezni? | |||||
merciboy | Adatlap | 450997 | 2010. október 12. 05:53 | ![]() | |
ChevyG | Adatlap | 450996 | 2010. október 9. 15:02 | ![]() | |
Szia! A "rajtszám" csak 1 vagy 2 karakterből állhat (pl #7, #07, #77) A statisztikában (pl results, entry list, stb) szerepelhet 3 jegyű szám, de az valójában két jegyű az autón. ebben az esetben az valszeg a pilótákat jelöli. (ha csapatot belül több versenyző van) Pl #107, #207 Réges-régen voltak 3 jegyű rajszámok is. (pl Tim Flock #300-as Merc-je) A feliratot megfested, vagy beszerzel matricát. üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |