<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |
Mpower | Adatlap | 451205 | 2011. január 10. 14:35 | ![]() | |
Attól függően milyen vastag, és mennyire akarod meghajlítani. De ügyelj rá, nehogy összezsugorodjon a sok hőtől. Előzmény: (451204) Áron 2011. január 10. 14:02 | |||||
Áron | Adatlap | 451204 | 2011. január 10. 14:02 | ![]() | |
oké köszi szépen srácok az infót4 még annyi,hogy ezt hővel kell haljítgatni? | |||||
Mateapot | Adatlap | 451203 | 2011. január 10. 14:01 | ![]() | |
Mpower | Adatlap | 451202 | 2011. január 10. 13:29 | ![]() | |
Gyakorlatilag a makett anyagával megegyezik. A csere-berében Joci232 árul is ilyet, 0.5, 1, és 2-es vastagságban. A 36690-es hsz-ben hírdeti, ott látod az árakat is. Szerintem 2mm-s nem nagyon kell, a 0.5-ös, meg az 1-es inkább. De majd kitapasztalod. Makett ragasztóval rendesen lehet ragasztani. A mélcíme: joci232@hotmail.com | |||||
ChevyG | Adatlap | 451201 | 2011. január 10. 13:25 | ![]() | |
Áron | Adatlap | 451200 | 2011. január 10. 12:23 | ![]() | |
ilyen sztirol lapot hol lehet kapni? és nehéz vele dolgozni rákeresek gugliba de tapasztalatod milyen? hát akkor 20as felnikről lemondok. | |||||
Mpower | Adatlap | 451199 | 2011. január 10. 11:50 | ![]() | |
Talán beférnek a 20-as felnik, de roppantmód rondán néznek ki alatta. Spoilereket, toldatokat, sztirol lapból szoktunk csinálni. Különböző vastagságban lehet kapni őket. | |||||
Áron | Adatlap | 451198 | 2011. január 10. 11:05 | ![]() | |
20as felnik beférnek ezek a bmw-k alá? | |||||
Áron | Adatlap | 451197 | 2011. január 10. 10:24 | ![]() | |
lehet hülyeséget kérdezek de kezdő vagyok de olyat szoktatok/lehet csiálni,például,hogy spoilerek vagy lökösök vaagy meglévő lökösre toldat! ha igen milyen módszerek vannak? | |||||
Mpower | Adatlap | 451196 | 2011. január 10. 00:00 | ![]() | |
Nem króm lesz, csak nincs lefolyótisztítóm per pillanat. Nem adja a vette-hez a króm nekem. Egyedül az exsztanyiféle alatt néz ki jól ahhoz a kék színhez. Az króm marad. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 451195 | 2011. január 9. 23:50 | ![]() | |
Ja tényleg,ez a gyári felni. A traktorgumik nélkül rá sem ismerek. Az utólag rárakott perem festését hogyan fogod megoldani? Vagy úgysem króm lesz a felni? | |||||
Mpower | Adatlap | 451194 | 2011. január 9. 23:35 | ![]() | |
Rosszul írtad:) Ez ford V8, e21-el, ha már az arányokat nézzük. Több benne a motor mint a kaszni:)) | |||||
scoupon | Adatlap | 451193 | 2011. január 9. 23:29 | ![]() | |
Sajnos, motorom nekem sincs, de egy érdekes E21-est Ford V8-cal láttam: www.bmwe21.net/e21/pull/ Ha "már úgyis szétfaragtad" :) | |||||
Mpower | Adatlap | 451192 | 2011. január 9. 23:24 | ![]() | |
Jó választás volt alárakni a gyárit:-)) Csak egy kicsit meg kellett tuningolni, mert nagyon kicsik. De pótolták terepes gumikkal, a hiányosságot. Na azokat félreraktam, majd jó lesz egy terepjáró alá. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 451191 | 2011. január 9. 23:20 | ![]() | |
Baromi jól áll ez a kerék a corvette-nek,jó választás! | |||||
c_sonty | Adatlap | 451190 | 2011. január 9. 23:17 | ![]() | |
Ezért is akarok valami amerikait bele, hill climb autókba szokás rakni olyan v8 mocikat. :) Ha már úgy is szentséget török, bár van bele való motorom is, de abban nincs kihívás, nah meg már úgy is szétfaragtam. | |||||
Mpower | Adatlap | 451189 | 2011. január 9. 23:13 | ![]() | |
Feleslegben csak opel V6-om van, de az szentségtörés lenne. Már ez a hsz is félig off, de mivel az opel az GM, annak meg vannak izom autói:) | |||||
c_sonty | Adatlap | 451188 | 2011. január 9. 23:07 | ![]() | |
E21-be bele megy a Vette vagy valami más modern, ne adj isten DTM motor. Már csak motor kéne. | |||||
Mpower | Adatlap | 451187 | 2011. január 9. 23:04 | ![]() | |
c_sonty | Adatlap | 451186 | 2011. január 9. 23:02 | ![]() | |
Csak a V8 a lényeg. :) Van egy elvetemült ötletem.. | |||||
Mpower | Adatlap | 451185 | 2011. január 9. 23:00 | ![]() | |
A 6-osnak pont ma csinálgattam a kerekeit, meg a gumikat. | |||||
Mpower | Adatlap | 451184 | 2011. január 9. 22:57 | ![]() | |
4-es vagy 6-os? Nem mintha lenne, vagyis, mindkettő van, csak nem bontani való:) | |||||
c_sonty | Adatlap | 451183 | 2011. január 9. 22:51 | ![]() | |
Valakinél nem kallódik egy zr1-es corvette? Nekem a hajtáslánca kellene, vagy esetleg egy komplett bontani való kocsi is. AMT, Revell, tök mindegy. Fizetnék is érte. kzs007@gmail.com Köszi, Zsolti | |||||
c_sonty | Adatlap | 451182 | 2011. január 9. 22:47 | ![]() | |
Úgy állnak a kerekek, mint Katiban a gyerek! Csak picit vittem feljebb. Nah meg én nem a gyári fékekkel csinálom, mert azok nem voltak. | |||||
Mpower | Adatlap | 451181 | 2011. január 9. 22:16 | ![]() | |
Na pl ennél a hatosnál a teleszkópokból kivágok egy kicsit, a lengőkarokat meg koncentrált hő felett meghajlítom tőben picit, ott ahol eredetileg is hajlanának. Ha fentebb ragasztod a fékeket, rendesen tudod rögzíteni benne a gumipucát, nem fog lifegni benne a kerék? | |||||
c_sonty | Adatlap | 451180 | 2011. január 9. 20:00 | ![]() | |
Áron | Adatlap | 451179 | 2011. január 9. 19:57 | ![]() | |
ahha értem nahh ki is próbálom ! :) köszi szépen a tippet! hát az nem lesz sétagalopp gondolom a motortér meg kormáynozhatóság! kiváncsi leszek rá majd rkj képet hogy állsz vele! :) | |||||
mrbigben | Adatlap | 451178 | 2011. január 9. 19:41 | ![]() | |
helló.akinek van 1 fölös 1969-es Dodge Charger-je az kérem szóljon nekem mert azt szeretnék építeni.köszönöm. | |||||
Mpower | Adatlap | 451177 | 2011. január 9. 18:55 | ![]() | |
Na azt meg végtelenül egyszerű megcsinálni, ha hagyod alatta a gyári futóművet. Csak addig reszelsz felfele, helyet csinálva a fém tengelynek, amíg el nem éred a kívánt ültetési mélységet. Arra ügyelj, hogy ne menj el előre, sem hátra mert akkor keresztbe fog állni a kerék. Az meg egyáltalán nem biztos, hogy mindenütt ugyanannyit kell reszelni, mert szokott lenni némi hajlása az alváznak a kasznihoz képest. Így amikor azt hiszed már jó, ellenőrizd, nem billeg-e a kocsi. (Én egyéb iránt az e34-eseket kormányozhatónak fogom megcsinálni, úgyhogy ott meg adott lesz minden. Jelenleg csak összedobtam alájuk egy kis ültetés szerűt, a fémtengellyel, azért mégis csak álljanak valahogy, míg el nem készülök a motortérrel.) | |||||
Áron | Adatlap | 451174 | 2011. január 9. 17:43 | ![]() | |
az igen de van egy e34esem is! és azt akarnám megcisnálni! | |||||
Mpower | Adatlap | 451173 | 2011. január 9. 17:35 | ![]() | |
Azt akarod még ültetni? Eleve parkettán van nem? | |||||
Mexx | Adatlap | 451172 | 2011. január 9. 17:04 | ![]() | |
Szélvédőd véletlenül nincs? | |||||
Áron | Adatlap | 451171 | 2011. január 9. 16:50 | ![]() | |
Értem! hát én szerencsére most jutottam sikeresen és nagyon olcsón ebayen egy e36 sogo keibe-hez :) esetleg ha adok emal címet tudsz képeket küldeni az ültetésekről,mert elkpzelésem sincs egyenlőre,hogy hogy lehet csinálni vagy valami link esetleg róla ha van vagy ha van időd leírni bővebben! | |||||
Mpower | Adatlap | 451170 | 2011. január 9. 13:05 | ![]() | |
Az M3-ast anno olyan 98-99 körül egy könyves boltban találtam Debrecenben. Az megszűnt. Néha a vaterán is lehet találni, meg e-bay-en természetesen horror árakon. 10-12 körül. ültettem az összes BMW-t sőt a legtöbb makettem meg van ültetve. Az, hogy hogyan csinálom, attól függ, milyen kidolgozású a futóműve. Van amelyiket egyszerű, de van aminek újra kell építeni a futóművét. | |||||
pipi | Adatlap | 451169 | 2011. január 9. 09:10 | ![]() | |
gabrielguess | Adatlap | 451168 | 2011. január 8. 13:26 | ![]() | |
Iminek is szokott lenni scalemodel@freemail.hu | |||||
Áron | Adatlap | 451167 | 2011. január 8. 13:18 | ![]() | |
Mpower! lenne egy kérdésem! azaz egyenlőre! :) látom a munkáidon,h mintha ültetve lennének a bömösök! azt hogy csinálod! továbbá láttam mintha lenne egy e36 m3..azt hol sikerült beszerezned! | |||||
Mpower | Adatlap | 451166 | 2011. január 8. 10:20 | ![]() | |
Igen, leginkább onnan amit kbx betett, valamint itt is érdemes figyelgetni a csere-bere topikot. | |||||
Áron | Adatlap | 451165 | 2011. január 7. 16:11 | ![]() | |
köszi! és az aoshim felnik azok jók fujimi modellekre is! | |||||
kbx | Adatlap | 451164 | 2011. január 7. 14:09 | ![]() | |
Áron | Adatlap | 451163 | 2011. január 7. 13:25 | ![]() | |
Mpower! honan szerzed azokat a szép nagy króm felniket?linket tudsz dobni? | |||||
ChevyG | Adatlap | 451162 | 2011. január 6. 20:01 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1994 körüli Chevy Lumina NASCAR autót illetve az átlátszó óntőkeretet! üdv! | |||||
Bebá | Adatlap | 451161 | 2011. január 6. 19:42 | ![]() | |
sziklakks | Adatlap | 451160 | 2011. január 6. 13:27 | ![]() | |
sziklakks | Adatlap | 451159 | 2011. január 6. 13:26 | ![]() | |
Sziasztok!Valakinek nincs esetleg valamilyen motorja amitől megválna? Pontos típus nincs amit keresek. Köszi. szikla kukac pikkasztattoo pont hu | |||||
krampli | Adatlap | 451158 | 2011. január 1. 21:06 | ![]() | |
Békés, Boldog Új Esztendőt Kívánok mindenkinek! | |||||
geriatis | Adatlap | 451157 | 2011. január 1. 14:16 | ![]() | |
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek! Helyesen.. | |||||
geriatis | Adatlap | 451156 | 2011. január 1. 14:15 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek megvételre '70 Boss 302 mustangot,'70 Boss 429 Mustang 3'n 1-et. Ajánlatokat a geriatis@gmil.com-ra kérném. Előre is köszönöm! Boldog Új Évet Kívánom Mindenkinek! Üdv! geriatis geriatis@gmail.com | |||||
talbi | Adatlap | 451155 | 2010. december 31. 23:02 | ![]() | |
Sziasztok! Kösz, remélem tényleg elkészül az a dio... 2011-ben szeretném ha (aki megteheti) kiállítanátok egy rendezvényünkön a diorámáitokat. Idejében fogok szólni, de azért valami visszajelzést megköszönnék ;) És mindenkinek BoldogÚjÉvetKívánok! | |||||
baumi94 | Adatlap | 451154 | 2010. december 28. 18:52 | ![]() | |
Mpower Köszönöm szépen! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173. |