<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
marci | Adatlap | 459088 | 2008. április 1. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459087 | 2008. március 27. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Részemről a megtiszteltetés :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 459086 | 2008. március 27. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, ha elkeszul, akkor viszem a piros 25-ost. Megtisztelsz, ha lefotozkodsz vele... :-D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459085 | 2008. március 27. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ok! Viszed kiállításra? Majd lefotózkodom vele :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 459084 | 2008. március 27. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levi! Megegyszer koszi az infokat es a kepeket. Szorgosan jegyzetelek. :-) Tegnap eldontottuk felesegemmel, hogy a piros 25 -ost fogom megepiteni. Udv> kp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459083 | 2008. március 27. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459082 | 2008. március 27. 11:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25-ös oldalszámú Szuhojok. A fekete fehér képen a Revell féle gép. A kubinkai gép persze egy másik 25-ös viszont körbe van fotózva! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459081 | 2008. március 27. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A keréktárcsára tökéletes a Gunze 319, az alsóra az RLM65-öt keverd fehérrel ízlés szerint, a dielektrikus panelokra jó a Gunze 26, bár kissé világos, ezt sötétítheted zölddel. Nem baj ha a különböző panelok nem egyformák, sőt :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459080 | 2008. március 26. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oké. Mégsem a számítógépes grafika a legjobb. Mellékelem a javaslatomat. Piros nyíllal a javítás. És még egy pár kép hasonló festésű 25-ösökről. A Revell rajza lehet, hogy jó, annyi kiegészítéssel, hogy a barna folt tényleg ott van a törzsön az antenna mögött. Tévedtem korábban az orron nem barna foltot ad hanem zöldet, ami éppen lehet is, mivel fekete fehérben a sötétzöld és a sötétbarna szinte elválaszthatatlan. Esetleg még gondolkodhatsz a 25 és 59 mellett a 29, 52 és 55-ös gépekben is. A dielektrikus panelek élénk zöldek este mondok Gunze kódot, a keréktárcsák oroszkeréktárcsa zöldek kb. FS 34108 az Xtracolor színe tökéletes ha lenne ilyened. Az agy többnyire fémszínű, a kabinbelső Szuhoj szürke, kb. 36320 legalábbis a magyar Szu-22-esben amiben volt szerencsém bedugni az FS kártyámat ilyen :). Ja a gép alja, az meg olyan RLM 65 szerű kék, az neked biztosan van :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459079 | 2008. március 26. 14:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459078 | 2008. március 26. 13:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja simán hívhattok Levinek, de mivel egy autómakettező Levi előbb regisztrált, a félreértések miatt Levixre változtattam a nevem. :) Papp "Plasticwings" Levente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 459077 | 2008. március 26. 13:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, meg olyan reszletek szinei is erdekelnenek, mint pl. a felni, uvegszalas reszek zold szine. Megegyszer koszi a segitseget! kp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 459076 | 2008. március 26. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix: Koszi a kepeket meg a leirast, sokat segitettel! Varom a tovabbi reszleteket, ha esetleg este talalnal meg valamit... A kabinbelso szinere tudnal javasolni majd valamit? Udv: kp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459075 | 2008. március 26. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Először is pár kép a 59-esről. Talán a számítógépes grafika áll a legközelebb a valósághoz. A törzsön felül az antenna mögött egyedül ezen a képen van világos barna folt. Látszik a bizonytalanság, hiszen a varjú embléma alapköre is hol kék hol piros. Abban sincs egyezés, hogy három vagy négy színű-e felül. A Revell rajzon az orron van egy világos folt. A gépek egy része egészen hasonló színekkel lett festve. A Revell által választott gépek is ezek közül lettek választva. Erőlködés nélkül lehetne még két tucat különböző kamós Szu-25-öst választani. A felülnézet valszeg kitalált, de ez az orosz gépek esetében megszokott, a fotók hiánya miatt. De lehetett éppen ilyen is. Szóval a majdnem standardnak mondható színek, kifestett Gunze színkatalógus alapján: sötétbarna Gunze 84 (FS 300059) tökéletes, a világosbarna 310 (kb FS30219), világoszöld kb. 303 vagy valami hasonló (ha egyáltalán van rajta világoszöld!), sötétzöld G309 (34079) vagy még jobb az élénkebb és hasonló sötétségű 59-es. Azért ábrázolják néha 4-5-6 színünek az orosz gépeket, mert a leponyvázott orr résszel ellentétben a többi rész erősen fakul. Sokszor azt a képzetet kialakítva mintha lenne a gépen még két három szín, közben ez az alapszínek fakulásának a következménye. Este még jövök vissza és okoskodom tovább :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 459074 | 2008. március 26. 07:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459073 | 2008. március 24. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459072 | 2008. március 24. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
marci | Adatlap | 459070 | 2008. március 23. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha valaki esetleg tudna bővebben egy 91 es Tigermeet alkalmából átfestett francia tigriscsíkos Mirage F1 esről (pl fotók) , azt megköszönném! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459069 | 2008. március 23. 17:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.arcforums.com/forums/air/index.php Have Glass. Egy új fényes fémes hatást keltő bevonat a radarkeresztmetszet csökkentésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459068 | 2008. március 23. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vau! Azért az amik megelőzték a szlovákokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lala | Adatlap | 459067 | 2008. március 22. 13:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szõkekapitány | Adatlap | 459066 | 2008. március 17. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Gulyás Máténak van egy grafikája a Promodell 2003/6-os számában, de ott is csak ennyit írnak: közép fűzöld, közép csokoládébarna, világos okkersárga. Spitfire Mk. XIV-hez keresek valami szép festési mintát, tudna valaki segíteni benne? Inkább fotó lenne jó, pl. V-1 elfogóról, esetleg távolkeleti gépről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tégé | Adatlap | 459065 | 2008. március 12. 08:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kellene egy kis segítség magyar Mig-15bisz terepszíneivel kapcsolatban. Sehol nem találok színkódokat. Ha a Zsák Ferenc féle füzeten kívül tudtok még részletes kamót az is jól jönne! tégé | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Puffyn | Adatlap | 459064 | 2008. március 11. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ime a megígért szárnyvég tartály és a matricák. Az igazság az hogy csak a Kész kft-s a matrica a másik kettőt festették. Remélem tudtam segíteni. Üdv. Puffyn | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 459063 | 2008. március 8. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem úgy tünik, ez egy gyári új, vagy annak megfelelően, múzeumi célra festett gép, de ha megnézed, fedett helyen, nem természetes fénynél, ráadásul "hideg fényü" /neon vagy higanygőz/ megvilágitással készült a fotó. Ettől lett kicsit sápadtabb, fakóbb a szin, hiányzik belőle a kissé pirosas-rózsaszines árnyalat, főleg a függőleges vezérsikon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 459062 | 2008. március 7. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megköszönném! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Parker | Adatlap | 459061 | 2008. március 7. 22:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki tudja esetleg az amcsi új digitmintás ruha szinkódját? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Puffyn | Adatlap | 459060 | 2008. március 7. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ákos! Én is készülök csinálni egyet 1/72-ben. Jövő héten csinálok képet a gép szárnyvégtartályáról ha kell. Tibcsi! Attól is függ hogy milyen színű a futóakna hogy melyik gépet csinálod mert a 119-es futószára például olyan színű mint a gép alja.(csak a futószár) Puffyn | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459059 | 2008. március 7. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja ARTF-nek hívják. Alcali Removable Temporary Finish www.dstan.mod.uk/data/80/215/00000200.pdf A fenti dokumentum a nem repülő eszközökön való alkalmazásról szól. www.nationwidecoatings.co.uk/BS381c.php Nem színhelyes jelenlegi British Standard színek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459058 | 2008. március 7. 14:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A fehér festékük is valami ilyen lemosható lehet, mert hasonlóan szépen éznek ki a téli kamós gépeik. www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459057 | 2008. március 7. 14:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az extra koszosság oka volt még a Szaddam parancsára felgyújtott oljakutak olajos füste is. Szóval nem annyira élethű polírozott frissen mosott öbölháborús gépet csinálni. Bááár, amikor angliában felfestették, akkor nyilván patyolat tiszták voltak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459056 | 2008. március 7. 13:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tornadoknál még ráadásul a sugárfék is "dolgozott" rendesen a festésen. :-)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459055 | 2008. március 7. 13:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja és ha élethű akarsz lenni, a desrtpinket az eredeti zöld szürkére kell felfestened, ami a végén elszínezi a pinket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459054 | 2008. március 7. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, gondolj bele. Ez egy lemosható festék, nem tartós használatra készült. Repült homokos, forró, ultraibolyafényben gazdag napsugárzásnak kitett, olajfüstös helyen. Nem kell csodálkozni :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459053 | 2008. március 7. 13:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor ezért olyan összvissza színűek, és nem csak gépenként, hanem egy gépen belül is előfordul három négy féle színárnyalat éles (kontúrokkal). Nem tudom, hogy az angolok hogyan használják a repülőiket, de az öbölben bevettettek baromira levannak durranva főleg a Tornado-k és a Jaguar-ok. Koszosak mint egy disznó, a festék sokhelyen nagyfelületekben hiányzik róluk, valamint összevissza vannak mázolva. Készüleget nálam egy Tornado Gr.1, sivataginak indult, de valahogy pár fotó megtekintése után megingott az önbizalmam. Élethűre nagyon nehéz őket megfesteni, a múzeumi példány meg nem túl izgalmas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459052 | 2008. március 7. 13:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyanítom, hogy nem csak a használattól, hanem a naptól, széltől, homoktól is. Azonkívül olvastam olyanról is, hogy sok gépet kint festettek át. Amikor már fogyóban volt az "otthonról" küldött Desert Pink, akkor keverték fehérrel, szürkével, meg ami még kéznél volt. Amikor az is elfogyott, akkor kimentek a bótba valami hasonló színű festéket venni... Ha tévedek, majd úgyis kijavít valaki. :-)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459051 | 2008. március 7. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis használattól tényleg ennyire kifakulnak a desertpink festésű gépek, vagy csak a fényviszonyok miatt ekkora a külömbség? www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459049 | 2008. március 4. 19:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 77-es rossz választás. Inkább használd a 15-öst bár ez kékebb és világosabb, vagy a 134-est, 182-est ami tökéletesek csak félfényesek. Igaz ezek sincsenek már a Humbrol választékában. Ez érthetetlen. Ha rendelsz, akkor Xtracolorban van a RAL 5008 ami nagyon hasonló szín, vagy az X121 Sea Blue ami az a szín ami kell. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 459048 | 2008. március 4. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Humbrol ellátása ha jól tom megszűnt,már csak készletről lehet venni,ráadásul a 181es már nincs is fennt a gyártó oldalán:( nem lehetséges h ez van helyette? humbrol.com/paints/all-paints/aa0850-77-navy-blue-14ml-matt-enamel-tinlet/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 459047 | 2008. március 4. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Humbrol ellátása ha jól tom megszűnt,már csak készletről lehet venni,ráadásul a 181es már nincs is fennt a gyártó oldalán:( nem lehetséges h ez van helyette? humbrol.com/paints/all-paints/aa0850-77-navy-blue-14ml-matt-enamel-tinlet/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 459046 | 2008. március 4. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De nagyon ráérnek... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459045 | 2008. március 4. 16:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
181 Glossy Sea Blue ANA 623 (G) Ja a Humbrol 181 pont jó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 459044 | 2008. március 4. 16:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"Egy újabb hangyapöcsnyi légierő, ami fals kabint fest a jelentéktelen légierejének gépeire." Ha fals rakétákat festenén(e)k rá, az meggyőzőbb lenne :-) Esetleg egy hátrafele tüzelő ágyútornyot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459043 | 2008. március 4. 16:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
deton.lietadla.com/mig29ceremony2008/gal.php Anyám a 30. felszálló gépnél abbahagytam a számolást! A Szlovák légyierő. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459042 | 2008. március 4. 16:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459039 | 2008. március 4. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem az a lényeg, hogy mikor van nyitva :), a Tibcsi nyitva akarta látni, hát tessék :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459038 | 2008. március 4. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos, Igen, általában zárva vannak, de ha elengedik a hidraulikanyomást, akkor kinyílnak. Általában javítás, karbantartás alkalmával. Legalábbis így olvastam valahol. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 459037 | 2008. március 4. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi! Az aknák a földön általában nincsenek nyitva, vagy nincs igazam? Legalábbis kevés az a kép, ahol nyitva látni. És ha már az Albatros a téma: nincs valakinek közeli képe a tavalyi kecskeméti díszfestéses gépek szárnyvégi tartályán lévő hirdetésekről? Nekem is van egy dobozban, de a zümi már lerágott csont, a tavalyi gépeket meg még nem láttam makettben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459036 | 2008. március 4. 10:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ohh, köszönöm! Nincs több kérdésem! :-))) (egyelőre :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 459035 | 2008. március 4. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
Igen, erre!
Nagyon jónak tűnnek a képek, esetleg vannak még képeid, vagy tudnál segíteni abban honnan lehetne letölteni?
Köszi
Marci