<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
sainz | Adatlap | 459341 | 2008. szeptember 28. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És ennek a szárnyán is van hasonló folt, mint a függőlegesen? Előzmény: (459339) levix 2008. szeptember 28. 21:37 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 459340 | 2008. szeptember 28. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459339 | 2008. szeptember 28. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen koreai átadás előtt! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459338 | 2008. szeptember 28. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.angelfire.com/extreme/raafphantoms/RAAFF4E.htm A forrás itt! Nagyon ajánlott! Highly Recommended! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 459337 | 2008. szeptember 28. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459336 | 2008. szeptember 28. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RAAF F-4ek. motty.hobbyvista.com/Phantoms/RAAF-Phantoms-01.html Az ausztrálok az F-111-et akarták de csúszott a program. Vonakodva elfogadták az F-4est, amit aztán annyira megszerettek, hogy gondolkodtak az F-111 lemondásán, azonban az F-4 hatósugara a bazi nagy kevés reptérrel rendelkező ország aminek irdatlan hosszú partvidék is van miatt nem volt elegendő. Három év alatt jó sok mindent módosítottak. In the short service life of the F-4E in the RAAF, several modifications were carried out. These included changes to the Westinghouse APQ-120 radar (completed June 1971), a check of all aircraft for defects in the flap emergency system (September 1971) with four aircraft having loose or broken lines. The most obvious modification to the RAAF Phantom fleet was the addition of low voltage formation strip lighting on the fuselage, vertical fin and wing tips, plus the "Midas 4" gun blast diffuser. The "Midas 4" mod was an extention to the aircraft nose cannon which allowed gun gas to be dispersed to stop engine flameout and a loud whistle, which could be heard from approaching F-4E's as experienced by the USAF. Furthermore some Phantom's required X-rays in early 1972, after the discovery of a large crack in the stabilators of 69-7234 "34" (during her rebuild...refer below) and it was discovered 69-7209 "09" was similary effected. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 459335 | 2008. szeptember 28. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 459334 | 2008. szeptember 28. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix! Érdekes, a nálam lévő ausszi Phantom fotók mindegyikén a korai E-kre jellemző ferde gépágyúcsőtorkolat burkolólemez van, míg az általad feltett képeken a későbbi verzió. Találtam egy olyan fotót is, amelyen hiányzik a fehér szám a függőlegesről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 459333 | 2008. szeptember 27. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pecso! Ezt töltsed le, igaz fekete-fehér döntően, de szerintem segíteni fog: knigaonline.net//BookDetails.aspx Üdv: G' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso | Adatlap | 459332 | 2008. szeptember 27. 12:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Saab Draken fegyvereiről nincs valakinek képe? Főleg az kellene milyen színűek voltak a rakéták, ill a póttartályok? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459331 | 2008. szeptember 26. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Német kísérleti Phantom kamók. Igény esetén rajzokat tudok küldeni, de nagyrészt Don Color is megrajzolta őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459330 | 2008. szeptember 26. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 459329 | 2008. szeptember 26. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
626: 36314 627: 26440 Ezek csak közelítő színek, mint minden átváltás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459328 | 2008. szeptember 26. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azon az ominózus F-4J-én átváltották az amik :). A Barley 36314 a LAG meg 36440. Egyébként tényleg ezek a legjobban hasonlító színek. Van FS meg BS kártyám is. A legegyszerűbb megvenni készen. A Humbrol színei jók 166 és 167. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459327 | 2008. szeptember 26. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi, ezeket a színeket valahol át lehet váltani FS kódokra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 459326 | 2008. szeptember 26. 21:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A brittek a saját BS színskálájukat használják, nem az amerikait. A színek: 626 Camouflage Grey (ennek volt régebben a neve Barley Grey), és 627 RAF Light Aircraft Grey. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459325 | 2008. szeptember 26. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor jól értesültem én is =). Azt akarnám még kérdezni, hogy a Tornado F.3 verziónak melyek az FS színei? Én eddig csak a nevüket találtam meg: Barley Gray és Light Aircraft Grey . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459324 | 2008. szeptember 26. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gábor76 melyikre gondolsz? Hunyo F-4J(UK), Phantom F.Mk 3 lett volna a logikus jelzés de ez összetéveszthető lett volna a Tornado Mk. 3-al, ezért maradt az F-4J(UK). Ezeket azért szerezték be mert F-4M-eket telepítettek Falklandra a visszafoglalás után. És ugye a hidegháború még javában dúlt, a NATO-nak kellett minden gép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459323 | 2008. szeptember 26. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én német Phantomot? Max. díszfestésest, de azt is inkább meghagyom a páromnak=). Én nekem ez az Ausztrál ill. az Angol F-4J(F-3, ha így jelölték az Angolok ezt a verziót, láttam én annyi fajta jelölést is, de ezek nem FRG.2-ek) festése jön be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 459322 | 2008. szeptember 26. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Német gépek nem futottak ilyen festéssel? Mintha a Phantom In Actionban lenne ilyen kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459321 | 2008. szeptember 26. 18:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Várjál még, lehet, hogy németet akarsz majd csinálni :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459320 | 2008. szeptember 26. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459319 | 2008. szeptember 26. 18:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen SEA kamó. Csak kölcsönben voltak a gépek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459318 | 2008. szeptember 26. 17:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Áh, asszem beszerzek egy ausztrál matrát és egy F-4E-t, és megépítek egy ilyet=). Amúgy a színek megegyeznek az USAF verziójával? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459317 | 2008. szeptember 26. 17:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár érdekes kép még az angolokról. Magyarázat a képeknél! Nem tudom a fénykép csal-e, de most hogy végignéztem az angol képeimet feltűnt, hogy egy csomó gépnél nem lehet észrevenni a sötétebb (Med. Sea Grey) szárnytőt. Talán törölték valamikor a színt? Nem olvastam ilyenről de éppen lehet. Air superiority en.wikipedia.org/wiki/Air_superiority | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459316 | 2008. szeptember 26. 17:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459315 | 2008. szeptember 26. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért hoztam előre ezeket, mert ezek eléggé elütnek a szokásostól. A kék görög "topgun" kamó, pl. nagyon fájnos. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 459314 | 2008. szeptember 26. 12:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én az összesre kíváncsi lennék, de csak szépen sorban =D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459313 | 2008. szeptember 26. 11:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem Greece, vagy Israel. :) Szerintem... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459312 | 2008. szeptember 26. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Australia Egypt Germany Greece Iran Israel Japan megvolt South Korea Spain Turkey United Kingdom megvolt USA megvolt USA NAVY megvolt még pár apróság USA Marines megvolt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459311 | 2008. szeptember 25. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459310 | 2008. szeptember 25. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Felcsigáztál. A két említett hiányosság nem probléma. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459309 | 2008. szeptember 25. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Se doboza, se matrica, de a keretek még sértetlenek. A fóliák már nem. :( De ha tudsz valami cserét, akkor levélben megbeszélhetjük. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459308 | 2008. szeptember 25. 19:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak az egyiket, bocsi. :) De én az F-4J-ről beszéltem. Egy amcsi Fantamás, angol jelzésekkel és színekkel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459307 | 2008. szeptember 25. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szóval Te vitted el az orrom elől őket.;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459306 | 2008. szeptember 25. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eztet én nagyon jól tudom.:-) Múltkor sajnos lecsúsztam róla, pedig a Csereberében kettőt is hirdettek.:-( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459305 | 2008. szeptember 25. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy F-4J? Amcsi hajtóművekkel? Hűha, ilyenre kell megcsinálnom az egyiket. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459304 | 2008. szeptember 25. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fujimi. www.1999.co.jp/eng/10066937 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459303 | 2008. szeptember 25. 17:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az infót. Matricát már én is találtam hozzá, csak British Phantom-ot nem.:-( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459302 | 2008. szeptember 25. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FGR2 XT899/B 19 Sqn overall blue retirement scheme Check Six 7202 FGR2 XV408/Z 92 Sqn overall blue retirement scheme Check Six 7202, Modeldecal 116 FGR2 XT899/B 19 Sqn 76th Anniv overall blue retirement scheme Check Six 7202, Xtradecal XFSM1, Yellowhammer 7201 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459301 | 2008. szeptember 25. 16:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Xtradecal vagy talán a Model All. kiadott valamelyik kékhez matricát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459300 | 2008. szeptember 25. 16:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"A kék Phantom feloszlatás előtti díszfestés nem harci." Az nem baj, nekem nagyon tetszik. Én ilyet csinálnék legszívesebben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459299 | 2008. szeptember 25. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na itt a sztori. www.ipmsstockholm.org/magazine/1999/11/stuff_eng_profile_74sqn2.htm A gépet az USÁban festették le a BS színekhez legközelebbi FS színekkel. Alulra a Lught Aircraft Grey helyett 36440, a törzsre Barley Grey helyett 36314, a szárny belső részére Medium Sea Grey helyett 36270 került. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459298 | 2008. szeptember 25. 15:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen nagyjából ennyi a színválaszték. Egy jó összegfoglalás. www.ipmsstockholm.org/magazine/2000/04/stuff_eng_profile_phantom.htm Az FS színekkel festett Phatomról összeszedem amim van. f2d A kék Phantom feloszlatás előtti díszfesztés nem harci. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459297 | 2008. szeptember 25. 13:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amerikai színekkel? Én ezekre gondoltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459296 | 2008. szeptember 25. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ja, az angoloknál micsoda téma az az egy szem Phantom ami amerikai színekkel lett festve és kissé elüt a színe az angol gyártásúaktól. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459295 | 2008. szeptember 25. 11:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az angolokat azért nem mondtam, mert azok szabvány egyenruhában vannak. Kevés kivétellel. :-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 459294 | 2008. szeptember 25. 11:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nameg a Britek se maradjanak ki.:-) A legszebb festésű Phantom-jaik nekik vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459293 | 2008. szeptember 25. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már Fantamás, legyen kövér! :) Utána majd a görögökről és az izraeliekről is jöhetne pár infó, ha van. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
levix | Adatlap | 459292 | 2008. szeptember 25. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Német Phantomok? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |