<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
lucky | Adatlap | 460011 | 2010. március 8. 08:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
És még azt hittem a szürke az unalmas...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460010 | 2010. március 7. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy máshol is ez volt a probléma. !A-10A 75-0260 82TRW ST.jpg A háttérben álló alsó színe szinte egybeolvad az A-10 sötétebb színével, kár, hogy gyenge a kép. !A-10A 82-0662.jpg Na ez lehet, hogy csak a fotó miatt csalóka. Eléggé felhős időben készült. 362691.jpg Kisebb anomália. Oldalkormány, távolabb vezérsík. Sérülés miatt? Holnap felrakok pár felülnézeti képet. Látszik majd, hogy a festés minta sem mindig követi a szabványt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460009 | 2010. március 7. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy máshol is ez volt a probléma. !A-10A 75-0260 82TRW ST.jpg A háttérben álló alsó színe szinte egybeolvad az A-10 sötétebb színével, kár, hogy gyenge a kép. !A-10A 82-0662.jpg Na ez lehet, hogy csak a fotó miatt csalóka. Eléggé felhős időben készült. 362691.jpg Kisebb anomália. Oldalkormány, távolabb vezérsík. Sérülés miatt? Holnap felrakok pár felülnézeti képet. Látszik majd, hogy a festés minta sem mindig követi a szabványt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460008 | 2010. március 7. 22:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
No akkor itt van pár kép ami bizonyítja, hogy nem csak a fotó csalt. !1072653.jpg Hajtómű gondola, oldalkormány! Jól megnézni, eltérést megfigyelni! 832184.jpg A kép magáért beszél. 1048401.jpg Hajtómű gondola, oldalkormány, f.vezérsík. 536037.jpg Ezen cserélve vannak a panelek, de nincs rajtuk a sötétebb álcázószín. f16a10.jpg Világoskék oldalkormány. Érdekes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460007 | 2010. március 7. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Amikor először láttam képeket a spangdelemi A-10-esekről, feltűnt, hogy a kontraszt a két szürke között sokkal nagyobb mint bármelyik más A-10-esen. És sokkal nagyobb mint, amit a szokásos minőség ingadozás magyarázna. Persze biztos akkor lehettem benne, amikor először Zeltwegben majd Kecskeméten személyesen is láthattam őket. Kecsón egy Mod. Eagle festést viselő F-15 mellett állt és tisztán látszott, hogy a sötétebb szín, közelebb van a 36251-hez mint a 36320-hoz. Több fórumban megint csak értetlenül néztek rám, hogy mi van? 36320 és 36375 érteeem? Ja, nem értettem. Aztán egyre több fotó kezdett megjelenni a gépekről és ekkorra nyilvánvaló lett, az anomália létezik! Valószínűleg az történt már nem először, hogy a parancs megjött az átfestésre de nem volt elég festék. Ezért talán az F-16 36270 színéből, vagy az F-15 36251 készletéből pótolták ideiglenesen a 36320 hiányt. Az Air Force már nem nagyon használta/használja a 36320-at. Az F-15 ugye 36176, 36251-el van festve, az F-16 36118, 36270-el. A szállítógépek, 36173-al stb. Szóval ügyeljetek rá ha spangdalemi gépet csináltok, hogy volt egy időszak amikor NEM 36320/36375-el festettek egyes gépeket (649, 655, 954, 962, 963, 976, 983, 984, 985, 991, 992). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460006 | 2010. március 7. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szóval, az öreg Keith Ferrist valahogy lerendezték és visszajött 92 körül az első standard kamó az A-10-esre. Ez most 36320, 36375 színekből áll. Persze elméletileg. Úgy tűnik, hogy ennek a festéknek sem egyenletes a minősége, legalábbis ami a színhűséget illeti. Eléggé eltérő kontrasztokat lehet tapasztalni a gépeken. A kopás, fakulás meg szinte egybemossa a színeket. Más: Ha valaki tudja, hogy miért lett fekete a jobb futógondola eleje az írja már meg ide. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460005 | 2010. március 6. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Korai minta 1992 környékén. A színek 36320 36375. Ne tévesszen meg senkit a korai szó, itt nem a 70-es évekbeli Euró kamó előtti szürkéről, hanem a jelenlegi szürkét megelőző szürkéről van szó! 29 !A-10A 80-0211 57FWW.jpg Erről nem tudom, hogy mikor készült. Az orrán ott a besugárzás jelző de semmi egyéb ami az Öböl-háború után felkerült a gépekre. Lehet, hogy ez egy kísérleti festés volt. Nellis AFB. 649 955306A-10A8-0649SP.jpg Ez már a LASTE upgraden átesett spangdalemi A-10 az Ö-h után. Jól látszik a minta, ami a szárny magasságában végig megy a törzsön, a függőlegesen szintén abban a magasságban marad és nem terjed ki az oldalkormányra. 650 a10a820650wr.jpg Egy bentwatersi ugyanazzal a mintával. 965 A-10A, 81-965 CT, Conn.ANG.jpg Connecticuti A-10es korai szürkével. 977 041.jpg Az első gép ami megkapta ezt a festést hivatalosan. 977 A-10A 81-0977 DM MCHORD AFB 17 SEPTEMBER 1993.jpg Később Davis Monthan kóddal. Aztán hamarosan ez egész flottát lefestették az első szabványos A-10 mintával ami tartalmazta a fals kabin festést is. A rossz nyelvek szerint Keith Ferris aki a Ferris minta kitalálója (lásd erről a mintáról a 4 részes cikkemet a Makettinfón), védjegyeztette a fals kabin festést és emiatt nem lehetett csak úgy felhasználni. Vagy kifizették az öreget, vagy ráküldtek pár ügyvédet, esetleg zöldsapkást, nem tudni. Viszont egy évre rá az egész flottát viharos gyorsasággal átfestették a 70-es évekbeli szürke mintával, de nem a hulladék Desothane festékkel hanem valami tartósabbal és a színek is megújultak. De erről majd holnap. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460004 | 2010. március 6. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Öböl-háború után levonva a tanulságokat az USAF úgy gondolta, hogy a közeli és a távolabbi jövőben azokban a műveletekben ahol az A-10 szerepet kaphat, a földről jövő fenyegetés lesz a meghatározó. Ezért az A-10-eseket, amiket nem vonnak ki, ennek megfelelő álcázással kell ellátni. Egy bentwateri gép volt az első amit szürkére festettek a Provide Comfort hadművelethez, ami a kurdok védelmére szolgált. Ezen a gépen és még pár spangdalemi társán egy átmeneti szürke festés volt. Később visszatértek a 70-es évekbeli szimmetrikus kamóhoz, amin már fals kabinfestés is volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 460003 | 2010. március 5. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ezt is köszi! képeket már én is gyűjtöttem, csak festésim nem volt kódokkal. Heller Ja-37 mellé adta az Aj-37 alkatrészeit is, és megépítem, de a papíron csak vadász szürke kép volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460002 | 2010. március 5. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460001 | 2010. március 5. 18:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A kép most. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460000 | 2010. március 5. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy rajz és egy kép a Viggenről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459999 | 2010. március 5. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Abszolút lehet belőle építeni Flippert. Radarbesugárzásjelzők nincsenek rajta, de a terelőlemezek az orr bal oldalán ott vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 459998 | 2010. március 5. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A Flipper festés nagyon atom, ha valaha is építek A-10-est akkor ilyen lesz. Az Italeri A-10-esből megépíthető ez a gép? c[] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 459997 | 2010. március 5. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459996 | 2010. március 5. 10:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
www.airliners.net/photo/Sweden---Air/Saab-AJSH37-Viggen/0989164/L/&sid=638507c2d7b2985d8536ab55447326bb Itt látszik mennyire nem fekete az a fekete. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459995 | 2010. március 5. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A Viggen alja sosem volt világoskék! A 36173 világosítva jobb választás. A Humbrol 118 nem 30140, hanem annál világosabb 30219. A 30117 azaz Humbrol 186 jobb választás lehet világosítva vagy a 30219 kissé épp csak sötétítve (+ fekete kell bele úgy is szürkébb az eredeti szín). A 91-es is helyett használhatod a H117-est. A 34102 nem elég élénk és túl sötét. Világosítva egy élénk zölddel jó lehet. A fekete nem teljesen fekete hanem egy picit barnás. Pl. a 30117-es egy picit lehet világosítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 459994 | 2010. március 5. 09:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kicsit színvak vagyok, erre jók a kódok. Még egyszer köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 459993 | 2010. március 5. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 459992 | 2010. március 5. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez már döfi! :) Az artic-os mindig is tetszett, de a flipper és a a peanut se rossz... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gumimaci | Adatlap | 459991 | 2010. március 5. 07:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A Viggen színei a következők lennének. Alsó kék:FS 35414 Humbrol 65. Felül barna FS 30140 Humbrol 118,sötétzőld FS 34052 Humbrol 91,világoszöld FS 34102 Humbrol 117.A harmadik zöld pedig nem zöld hanem fekete. Üdv:Gumimaci! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 459990 | 2010. március 5. 07:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! AJ-37 viggen kamuflázs színkódjai iránt érdeklődnék, a 3 féle zöld és barna kombinációjú foltos érdekelne. Tudnátok segíteni? Üdv: p-51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459989 | 2010. március 4. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459988 | 2010. március 4. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Öbölháború előtt két gépet festettek át kísérlet képen. Az egyik egy éjszakai kamós szürke gép volt (76-552). 36081, 36270, 36375 színekkel. A másik sivatagi színekkel készült 33105, 33303, 33245 (76-530). A gépek nem kaptak lehetőséget a harcban való bemutatkozásra ezekkel a színekkel. Felsőbb utasításra minden gépet Euro I-re kellett visszafesteni (lás még Alconbury próbálkozás). Mivel rövid ideig voltak ezek a színek a gépeken, eléggé korlátozott mennyiségű fotó van róluk. Illetve lehet, hogy hivatalosan készült sok fotó, de az USAF ezeket nem mind publikálta. A sivatagi változat nem hivatalos neve Peanut, az éjszakainak pedig Flipper volt. A Peanut a földimogyoró. A világos szín a külső héj. A barna a mogyoró, a sötét a mogyorón levő vékony belső héj. A Flipper, a Flipper a delfinből jött, ami háromféle szürkét tartalmaz. A makettekhez és matricákhoz adott festésminták nem mind pontosak. A frissen megjelent Hobby Boss egyenesen rossz. Erről később egy összehasonlító képpel jövök. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459987 | 2010. március 3. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy tévedtem. Végül is akár lehet szabványos is a festés ezeken a gépeken. Több zöldet adva a képhez, már egészen normálisnak tűnik. Lehet film hiba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459986 | 2010. március 3. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459985 | 2010. március 3. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Arctic kamó. Excersie Cool Snow Hog 82-ben egy alaszkai gyakorlat során egy gépet festettek át. A 34102 helyére került lemosható fehér festék. A gépet egyértelműen nehezebben lehetett észrevenni a havas táj felett, mint az Euro I festésűeket. Azonban az sem az eszkimók sem a vérfókák nem támadták meg az USÁ-t ezért okafogyottá váltak a további kísérletek. Jelen pillanatban hibaüzenettel megáll a képfeltöltés, az képeket később kapjátok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459984 | 2010. március 2. 23:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma rövid leszek és holnap folytatom majd a Peanut és Night valamint az Arctic kamóval. Mára elégedjetek meg az Osan vagy Suwon kamóval. Igazából nem is volt neve. Állítólag több gépet festettek át az Osan légibázison Koreában 36118 egyszínű szürkére. Egy képet találtam erről a kamóról a Colors and Markings A-10-el foglalkozó füzetében. Ott sem írták igazából hány gépet, mennyi ideig használtak ezzel a kamóval. A képen a 80-213-as OA-10 gép látható, SU(won) kóddal. Alconburyben az öbölháború előtt egy gépet lefestettek British Greyre. Sajnos nem tudom ezen mit értettek. Lehet Dark Sea Grey vagy Extra DSG talán. Fotót erről a rövid életű kamóról nem láttam még. Az Öbölháborúba minden gép Euro I kamóval ment. Lehet, hogy hatásosabb lett volna egy világosabb kamó, akár szürke akár homok. Az irakiak szerint az A-10 volt a legkönnyebben észrevehető gép. Sötétszínű repülőgépnek hívták. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 459983 | 2010. március 2. 11:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Levix! Én is olvasom a Varacskos röfi festéséről szóló cikksorozatod. Nagyon tetszik, kérlek folytasd, ha időd engedi! Üdvözlettel: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459982 | 2010. március 1. 23:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459981 | 2010. március 1. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez már az új szárny! Érdekes képek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459980 | 2010. március 1. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Resize of DF-ST-82-03843.JPEG A legelsőn és a leghátsón ott virít a 34092, a két belsőn meg nem. Ezeken talán egyszerűen elhagyták a 34092-öt és helyette 36081 van? Resize of DF-ST-82-07965.JPEG Gyönyörű kép, de hol a 34092? Ezen valami brutál sötét zöld van helyette. DF-ST-84-10695 mod.JPEG Ezen szerencsére hagytak pár 34092-es foltot. Eleget ahhoz, hogy bizonyítsam, sok gépen NEM 34092 volt! A távolabbin akár lehet a zöld helyén 36081, a közelebbin valami sötétebb, de világosabb mint a 37031 felirat feketéje. Resize of DF-ST-85-11506.JPEG Még egy csoportkép különböző festésekkel. Resize of DF-ST-85-05125.JPEG Ez magáért beszél. df-st-86-10471.jpg Egyénként több Herculesen megfigyeltem már korábban, hogy a 34092 át lett festve valami sötétszürkével. Mint itt is jól látszik! Resize of DF-ST-89-00556.JPEG Egy ráadás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459979 | 2010. március 1. 22:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos akkor pár gyanús Euro I kamós gép. 1175681902.jpg Egyszerűen nem lehet az a sötét szín 34092. 136620b1a6A-10A 00194 WR - USAFE 81TFW Gilze=Rijen '84.jpg A kabin alatt 34092 de mi van a hajtómű gondolán? 183b995679-5-2008_028.JPG Nézzétek meg a szárnyat és a kabin alatti részt. Ha a kerékgondolán 34092 van, akkor min a vezérsíkon, a hajtóműgondolán stb? 365207a61img891.jpg A háttérben egy FB-111 34102-es zölddel és barnának látszó 34079-el. Az A-10-esen a gyanús szín a hajtóműgondolán van, a többi lehet 34092. A színek nincsenek elcsúszva, mert az F-111-esen a SEA kamó úgy néz ki ahogy az ki szokott nézni. 3853992058_12494cf32f_b.jpg A 34092 helyén a szín sötétebbnek látszik mint a 36081. 410671084.jpg Ezen ugyan zöld van a 34092 helyén de túl sötétnek tűnik. A 34092 jellegzetesen élénk a legtöbb képen. 6218image106.jpg Ez már több mint gyanús. Ez bizony matt fekete. A zöld nem hiányzik a képről, mert a fű rendben van, a beton sem valami vad színű. 6256image105.jpg Nézzétek meg a függőleges végén és a kerékgondolán a zöldet, az bizony 34092. De akkor mi van a kabin alatt? 913706.jpg Hajtóműgondola! 963722.jpg A 34092 helyén valami más van. Keverték a 34092-et feketével mert túl élénk volt? A-10A #78-703.jpg Ugyanaz mint az előbb. A-10A 79-148 BD 47 TFS 1984.jpg Ez nem 34092 hanem fekete. Egy nagyon rossz minőségű fotó volt az első ami a gyanúmat felkeltette. Ennek egy borzasztó rossz változata: DF-ST-89-00552.JPEG Ezeken már az utolsó hivatalos kamó van. Az egész szárnybelépőél 34092 ami ott is van! A kabin alatt, egy átnyúló sávban a törzsön, a hajtóműgondola elején ott van az a ződ, ott bizony. De mi van a szárnyon, a hajtóműgondolán? Biztosan NEM 34092. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 459978 | 2010. március 1. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Olyan mintha pár helyen még az alapozó sem lenne rajta, csak a sima fém...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 459977 | 2010. március 1. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 459976 | 2010. március 1. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
http://wp.scn.ru/en/ww3/v/41/73/0/URL] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 459975 | 2010. március 1. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
DIESEL | Adatlap | 459974 | 2010. március 1. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! A segítségeteket szeretném kérni ,hogy hol találok a Magyar Honvédség kb 1986-os évehez illeszkedő kamuflázst helikopterekhez,és repülőgépekhez. Segítségeteket előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459973 | 2010. március 1. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Valóban elég feketének látszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459972 | 2010. március 1. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459971 | 2010. március 1. 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 459970 | 2010. március 1. 12:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért erre kíváncsi leszek. Nemám elfelejted! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459969 | 2010. március 1. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na jó, nem vagyok egy Sherlock :). A lényeget majd este meglátjátok! A fekete az a szín ami egy csepp fényt nem ver vissza. Azért amire a hétköznap feketét mondunk bizony többnyire csak nagyon sötét szürke. De ennek nincs is jelentősége. Ami a NATO harckocsikon van sötétebb mint a 36081. Ha megnézed az A-10-eseken a feliratokat amik esetleg 36081-en vannak, látszik a különbség. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 459968 | 2010. március 1. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ööö most akkor a bizonyíték azt bizonyítja, hogy valamit bizonyít?:))) Én amíg nem írtad hogy szürke a Charcoal Lizard sötét színe, mindig azt hittem hogy olyasmi mint a NATO fekete a harckocsikon (az ugyanis Charcoal Black). c[ ] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459967 | 2010. március 1. 10:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha nincs kérdés és megemésztette mindenki az infókat, akkor délután folyt. köv. Levi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459966 | 2010. február 28. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Már régóta gyanakszom, hogy egyes gépeken a zöld 34092 helyett fekete vagy valamilyen egészen brutálisan sötétszürke szín szerepelhet részben vagy egészében. Erről az idei évig nem találtam megbízható forrást. A megkérdezett emberek pedig nem tudtak ilyenről. De most a világon talán elsőként itt a bizonyíték. Mármint a bizonyíték sokak előtt ott van, csak nem is tudják esetleg, hogy ez valamit bizonyít. Hamarosan visszajövök! Aztán jön az Arctic kamó, majd az osani szürke a Peanut és Nighthawk és az új szürkék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459965 | 2010. február 28. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár érdekesség Charcoal Lizard festéssel. 1498339.jpg Gépszám fehérrel a szárnyvégen. 6250image03.jpg Világosszürke szárnyvég átfestés. 715529.jpg Egy szép színhelyes, tiszta, szabványos A-10-es. Igaz egy picit már kopott. 718316.jpg Ez meg egy leharcolt példány. 78635 1984.jpg Ennek az orrán milyen szín van? A10 12.jpg Mintha a 36081 kissé világos lenne. A-10-001.jpg.51830.jpg Együtt a korai szabvány a Charcoal Lizard-al A-10A 78-0608.jpg Sérülés javítás egy másik késői szürke gép elemeivel. A10A 81TFW 511TFS 84659.jpg Érdekes. Ha igaz, akkor a 34092 és a 36081 hiányzik az orr részről. Mivel a minta nyomai felfedezhetők, lehet, mosás, vagy drasztikus kopás eredménye. Persze nem túl jó kép ezért fogadjuk ezt fenntartással. A-10-a.jpg Ez megint egy vacak kép, de gyanúsan sok a szürke a szárnyon. Az élénk zöld 34092 nyomokban felfedezhető! A10A_OS80-0249_25TFS_910705.JPG Ez azért érdekes mert a háttérben a Herculeseken az Euro I festés változata látható 36118-al 36081 helyett. AirlinersNetPhotoID373673.jpg Érdekes javítások, kopások. USAF, A-10A, 81-0950 DM, 1993, commander ac.jpg USAF A-10A 78653 TC.jpg Talán világosabb 36081. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459964 | 2010. február 28. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az első tanulság, nézzük meg a megépítendő gép fotóit, hogy éppen melyik állapotban volt a tervezett festési időpontban. A korábbiakban ehhez már adtam segítséget. A másik, mivel 700 fölötti gépen volt jelen a Charcoal Lizard és több százon a jelenlegi szürke, bizony szükség lesz fényképekre a pontos festés megállapításához. Vegyük figyelembe azt is, hogy azonos gépen az élete során többször cserélődhetett a minta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459963 | 2010. február 28. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem kéne már késő este ezzel foglalkoznom :). A képet már felraktam csak az egy másik fájl volt de ugyanaz a kép. A másik hiba nem 299 hanem 259. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 459962 | 2010. február 27. 22:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |