<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
p-51 | Adatlap | 460293 | 2010. október 28. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 460292 | 2010. október 28. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TESTORS 2033 35414 FS BLUE ezt a 35414-et használják az oroszok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 460290 | 2010. október 28. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 460289 | 2010. október 28. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy tudom, pesten a replikában (Móricz Zs. körtén) egész jó Modelmaster választékuk van. Nemcsak az alapszínek. A másik meg szerintem 2133 akart lenni, de az azthiszem pótolható mással. A zöld az érdekes, mert annak olyan hülye színe van, hogy néha szürkének, néha zöldnek látszik, a fényviszonyoktól függően, és ezt a Testors 2134 egész jól visszaadja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460288 | 2010. október 28. 17:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom a 115öt Humbrolban mivel lehetne helyetesíteni mert az szinte tökéletes. Több cégnek van MiG-29 zöldje, ami rendelhető. Pl. Xtracolor, amit rendeltem is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 460284 | 2010. október 28. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MiG-29 zöldekhez: model master 2033, 2134, de a 2033-at még sehol sem láttam, 2134-et kaptam egy kollegától(vlevitől), ha lenne széfem, abban őrizném. nem tudom, hol lehet kapni őket, vagy hogy lehet-e rendelni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460283 | 2010. október 28. 09:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460282 | 2010. október 28. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix! Egy apróság az oldallal kapcsolatban. Itt a MiG-29-nél feltüntetett Humbrol szinek közül pár szín már egy ideje nincs forgalomban, pl 115 és 122. Esetleg abban tudsz nekem segíteni, hogy a futószárat és a zöld álcázó színt melyik most is beszerzehető Humbrol vagy más festékekkel lehetne helyetesíteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 460281 | 2010. október 27. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondoltam ám én, hogy erre majd írsz valamit. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460280 | 2010. október 27. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A sztori erre a festésre az volt, hogy a 36081 és 16473 színek a KC-10es gépeken voltak azon a bázison, ahol ezek a T-38asok és kézenfekvő volt rájuk is a meglevő készletből felfesteni a színeket. A Talonra a sötétszürke is fényesen került. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 460279 | 2010. október 27. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cf85 | Adatlap | 460278 | 2010. október 26. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy melyik festéket érdemes a szürke Míg-21/bis-hez megvenni? Esetleg ha van színkódja. cf85 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460262 | 2010. október 20. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mégegyszer. A scale effect miatt én rakok bele egy kis fehéret, csak azért, hogy nekem legyen igazam.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 460261 | 2010. október 20. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460260 | 2010. október 20. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, de ez nem sötét egy kicsit? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 460259 | 2010. október 20. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460258 | 2010. október 20. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És Humbrolban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 460257 | 2010. október 20. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elsőre FS26320. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460256 | 2010. október 20. 18:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! MiG-29 kabinszínére lennék kiváncsi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 460255 | 2010. október 9. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460254 | 2010. október 2. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.airport-data.com/aircraft/64-0829.html Ezzel a festéssel ment a múzeumba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460253 | 2010. október 2. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460252 | 2010. október 2. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460251 | 2010. október 2. 11:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Humbrolban ha a 109, 89, 125 vonalon indulsz, szerintem jó összhatást kapsz. A 89 sötét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 460250 | 2010. október 1. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 460249 | 2010. október 1. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 460248 | 2010. október 1. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 460247 | 2010. október 1. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 460246 | 2010. szeptember 29. 14:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt nem... valahogy kimaradt...vagy valaki kitakarta...:DD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 460245 | 2010. szeptember 29. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A T-38-at nem fotóztad le? Mert akkor azt megpróbálom én feltölteni. c[ ] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460244 | 2010. szeptember 29. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 460243 | 2010. szeptember 29. 09:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 460242 | 2010. szeptember 28. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanyi és Levi, köszönöm, már megvan az ESCI F-5A méghozzá a "Skoshi Tiger" dobozolás. Pont ezekre voltam kíváncsi, amit a kabintetőről és az orr-részről írtatok. A makett tényleg szép még 2010-es szemmel is, de azt sajnos nem tudtam megitélni, hogy alakra és méretre mennyire OK. c[ ] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460241 | 2010. szeptember 27. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Korea Korea az F-5 összes altípusát üzemeltette, sőt az E/F-et gyártotta is a Samsung. (R)F-5A/B Ahogy eddig is láttuk a hatvanas években még fémszínnel kerültek eladásra az F-5A/B gépek, nem volt ez máshogy itt sem. Később az USÁtól kapott gépek SEA kamóval, a Vietnámnak szánt Koreának eladott gépek SEA színekkel, AM mintával érkeztek. A koreaiak nem nagyon engednek nagy nyilvánosságot a hadseregnek, ez érthető a helyzetükben. Ezért fotók főleg kiállításokon készülnek, vagy a hadsereg hivatalos sajtó fotói kerülnek ki. Az F-5A több kiváló állapotban levő példánya F-15 mintával és valamilyen helyi szürke színekkel repül jelenleg is. Érdekes, hogy az AM mintával repülő gépeken pl. a török gépekhez képest a két zöld meg van cserélve. Az RF-5A gépek szintén AM mintával SEA színekkel repülnek. 624749image102.jpg Itt vagy a fotó rossz, vagy ez kétszínű. F-5E/F A gépek egy része hazai gyártás, egy részük Northrop. A gépek az USÁból SEA kamóval érkeztek, de mellékelek egy fotót amin AM mintás F-5E van. Jelenleg a gépek egy része F-15 mintát hord, helyi színekkel. A gépeken az orron és a fúvócső oldalán besugárzás jelzők vannak ezek a korai gépeken még hiányoznak. Az azonos festés miatt könnyen összetéveszthetőek első látásra az F-5A és E gépek, de tudni kell, hogy az E szárnyvégén nem lehet póttartály, a törzsvégen az A/B gépeken csak a kifúvócső fémszínű, az E/F esetén jóval nagyobb részé nincs festve. Az orrkúp is segíthet, az A gépeken kamó színnel festve van, kivétel az RF, az E/F gépeken fekete, de a gépek egy részén ma már szürke. Jelenleg kiterjedten használják a lowvis jelzéseket és felségjeleket a szürke gépeken. A mai állapotról viszonylag sok jó minőségű kép van pl. az airlinersen. img_18_18126_7.jpg Jó látható, hogy az F-16-os gépen más szürkék vannak! --Minták-- 1. SEA F-5B, F-5E biztosan 2. AM minta SEA színek a török gépekhez képest a két zöld megcserélve RF-5A, F-5A, F-5B, F-5E 3. F-15 minta A, E/F 4. Fém Új az F-5A-an az F-15 minta. Új az AM minta SEA színekkel 36/61 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 460240 | 2010. szeptember 26. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy SEA kamós 21-est még el fogok követni, ha addig élek is. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460239 | 2010. szeptember 26. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, ja. Hülye vagyok nem voltam bejelentkezve és nem láttam :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 460238 | 2010. szeptember 26. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levi! A mail címem szerintem megvan az adatlapomon. Ha mégsem: buzasg@hdsnet.hu Üdv:Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460237 | 2010. szeptember 26. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460236 | 2010. szeptember 26. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460235 | 2010. szeptember 26. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen a malacot is én találtam ki, aszt hiszem az április elsejei tréfa volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460234 | 2010. szeptember 26. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen a malacot is én találtam ki, aszt hiszem az április elsejei tréfa volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 460233 | 2010. szeptember 26. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 460232 | 2010. szeptember 26. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem a szuhoj-os is tetszett...:DDD Az agresszív kismalacos F-16 is a te műved? :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460231 | 2010. szeptember 26. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460230 | 2010. szeptember 26. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vissza tudjátok fejteni a pilóták közül ki kicsoda a valóságban? :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460229 | 2010. szeptember 26. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/humor/agresszor/ Ez a cikkemet ismeritek? Szerintem ez szebb mint a Szuhojos agymenésem :). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460228 | 2010. szeptember 26. 18:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza dobj egy mélt a pls@-ra neked elküldöm az alapötletekkel magánba! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 460227 | 2010. szeptember 26. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levix! Azokra a what iff 21-es rajzokra nagyon kíváncsi lennék! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460226 | 2010. szeptember 26. 18:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Annak idején a Modell és Makettbe írtam egy cikket az agresszorokról 2001-ben. Lassan, lehet, hogy elő kell szednem aktualizálni és feltenni valahová. A nyers változat 16 oldal Wordben képek nélkül. Van még egy a Modell és Makettben soha meg nem jelent cikkem az F-5 gépekről, azt is át kéne néznem és feltolni. Van egy 90 százalékban kész cikkem az orosz gépek festéséről, két éve nem fejezem be :(. Van pár tucat félkész magyar 21-es Wahtif rajzom is. Egyébként ha összedolgoznánk csoda dolgokat lehetne ám csinálni! A Modell és Makett is példa lehet erre, azt sem száz ember írta :). Akár egy közös blogot is tolhatnánk. Persze akkor oda kell rendesen tennie magát az embernek nem csak úgy feldobni pár random képet :). Akit érdekel, keressen magánban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 460225 | 2010. szeptember 26. 18:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Annak idején a Modell és Makettbe írtam egy cikket az agresszorokról 2001-ben. Lassan, lehet, hogy elő kell szednem aktualizálni és feltenni valahová. A nyers változat 16 oldal Wordben képek nélkül. Van még egy a Modell és Makettben soha meg nem jelent cikkem az F-5 gépekről, azt is át kéne néznem és feltolni. Van egy 90 százalékban kész cikkem az orosz gépek festéséről, két éve nem fejezem be :(. Van pár tucat félkész magyar 21-es Wahtif rajzom is. Egyébként ha összedolgoznánk csoda dolgokat lehetne ám csinálni! A Modell és Makett is példa lehet erre, azt sem száz ember írta :). Akár egy közös blogot is tolhatnánk. Persze akkor oda kell rendesen tennie magát az embernek nem csak úgy feldobni pár random képet :). Akit érdekel, keressen magánban. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60. |
innen